Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reziliere abonament
Last Updated: Apr 10 2018 08:41, Started by
Eduardika28
, Feb 06 2018 15:40
·
0
#19
Posted 07 February 2018 - 21:08
dorin_2k, on 07 februarie 2018 - 15:06, said:
Asta e foarte important. Daca nu ai avut niciun beneficiu, poti rezilia fara penalitati. Insa majoritatea abonamentelor reinnoite contin ceva beneficii. (net dublu, reducere la telefon, minute moka catre nus ce locatii, cateva luni reducere la abonament, etc) Beneficiile legate de resurse dublate , inzecite, etc. sunt valabile doar daca in oferta comerciala exista si varianta fara acele "bonusuri" bagate pe gat pe care clientul ar fi putut sa o acceseze. Neexistand posibilitatea de a negocia contractul (intre o PF si o PJ) nu te pot pune sa platesti ca ti-au dat 2 x minute daca 1 x minute nu exista in realitate. In legatura cu restul reducerilor acestea pot fi recuperate doar daca sunt mentionate explicit in contract ; nu conteaza ca ei ti-au oferit un ab. de 20 e la 10 E daca in contract nu e specificata aceasta reducere ; la fel indiferent daca au dat telefonul gratuit atata timp cat subventia acordata nu e redactata in contract nu pot emite pretentii asupra ei. Orice dauna pretinsa de operator trebuie justificata legal cu actele semnate de parti ; daca din contract nu reiese ca sunt indreptatiti sa perceapa acele sume legal nu esti obligat sa platesti nimic (asta nu inseamna ca nu vei avea ceva batai de cap, dar atata timp cat iti cunosti drepturile si le argumentezi pozitia nu vor face nimic). De cele mai multe dati se bazeaza pe credulitatea/naivitatea clientului care va plati orice factura emisa desi nu are specificat clar pentru ce plateste acea suma. |
#20
Posted 27 February 2018 - 18:26
Eduardika28, on 06 februarie 2018 - 15:40, said:
Salutare, acum 5 zile am trecut la abonamentul Smart 9 de la Vodafone..... Nu sunt multumit de faptul ca minutele si mesajele catre alte retele sunt foarte putine daca si nelimitatul e prea putin... iar pt sms , baga whatsapp... Edited by strongsss, 27 February 2018 - 18:26. |
#21
Posted 03 April 2018 - 12:37
Ca sa nu deschid un topic nou, ca nu e frumos, va rog sa imi spuneti, care stiti, daca mai am 15 luni de contract VDF pe un abonament de 5 euro, fara achzitie terminal subventionat. pot solicita sa nu platesc(raspunsul este previzibil, ca doar nu-s incuitati sa nu solicite bani), in caz de portare spre alt operator, presupusa taxa pe ultima factura?
Abunda internetul de explicatii care mai de care mai imperative ca nu e obligatorie de platit taxa de despagubire etc. Multumesc frumos! |
#22
Posted 03 April 2018 - 18:09
important e ce scrie in contractul pe care l-ai semnat. pe internet poate sa se scrie orice
|
#23
Posted 05 April 2018 - 13:10
Daca nu ai luat telefon si nu ai beneficiat de reducere la abonament poti sa inchizi acel abonament prin portare fara sa platesti lunile ramase, nu tot ce e specificat in contract respecta si legea.
|
#25
Posted 05 April 2018 - 17:48
Ares14, on 03 aprilie 2018 - 12:37, said:
Ca sa nu deschid un topic nou, ca nu e frumos, va rog sa imi spuneti, care stiti, daca mai am 15 luni de contract VDF pe un abonament de 5 euro, fara achzitie terminal subventionat. pot solicita sa nu platesc(raspunsul este previzibil, ca doar nu-s incuitati sa nu solicite bani), in caz de portare spre alt operator, presupusa taxa pe ultima factura? Abunda internetul de explicatii care mai de care mai imperative ca nu e obligatorie de platit taxa de despagubire etc. Multumesc frumos! Vodafone o sa ramana cu buza umflata, asa cum se intampla deja in cazul acelor clienti care isi cunosc drepturile. |
#26
Posted 05 April 2018 - 18:06
#27
Posted 09 April 2018 - 14:22
A mai reziliat cineva de curand sau portat? Se mai cere inca taxa "justa"?
|
#28
Posted 09 April 2018 - 14:29
Se cere si se va cere in continuare ca n-ar cine sa-i traga la raspundere pe acesti hoti.
|
|
#30
Posted 09 April 2018 - 14:45
Bineinteles. Deci poti rezilia linistit pentru ca desi se cere taxa de reziliere nu inseamna si ca trebuie sa o platesti.
|
#31
Posted 09 April 2018 - 19:21
Daca imi vine de plata pe factura e cam nasol pentru ca am 3 abonamente si vreau sa portez doar 1.
|
#32
Posted 09 April 2018 - 19:36
#33
Posted 09 April 2018 - 20:10
Atunci cand bati palma sau semnezi o intelegere trebuie sa o respecti. Si nu vorbesc de VDF, ci in general. Asa e barbateste.
Pana cand nu vom intelege asta, tot vom fi la coada europei. Vrem o tara ca afara, dar noi tragem tepe si nu respectam nicio intelegere |
|
#34
Posted 09 April 2018 - 21:28
E barbateste sa fie echitabil. Daca prin absurd Vodafone da faliment maine, ei ce despagubiri platesc?
Vorbim asa ca sa ne aflam in treaba. Reziliaza fara griji apoi trimite-mi mie factura cu taxa de reziliere ca am eu ac de cojocul lor... Cu Orange am rezolvat deja, trebuie sa ma specializez si cu Vodafone. Edited by danutz1, 09 April 2018 - 21:29. |
#36
Posted 10 April 2018 - 08:41
Nimcid25, on 09 aprilie 2018 - 19:36, said: Daca nu ai achiziționat telefon subvenționat,taxa este ilegala .Cu o reclamație la ANPC se rezolva. Catalinr, on 09 aprilie 2018 - 20:10, said:
Atunci cand bati palma sau semnezi o intelegere trebuie sa o respecti. Si nu vorbesc de VDF, ci in general. Asa e barbateste. Pana cand nu vom intelege asta, tot vom fi la coada europei. Vrem o tara ca afara, dar noi tragem tepe si nu respectam nicio intelegere |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users