Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 

Reziliere abonament

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
Eduardika28

Eduardika28

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 14.10.2016
Salutare, acum 5 zile am trecut la abonamentul Smart 9 de la Vodafone si pot spune ca nu sunt deloc multumit de beneficiile primite. Ideea este ca angajata de la vodafone mi-a trantit informatiile complet aiurea atunci si nici eu nu am citit cu atentie beneficiile din contract. Nu sunt multumit de faptul ca minutele si mesajele catre alte retele sunt foarte putine si majoritatea cunostintelor sunt in alte retele,clar o sa fac costuri suplimentare aiurea. A venit doar o factura de plata pana acum. Credeti ca se mai poate rezilia contractul fara sa platesc nimic? Multumesc anticipat!

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View PostEduardika28, on 06 februarie 2018 - 15:40, said:

Salutare, acum 5 zile am trecut la abonamentul Smart 9 de la Vodafone si pot spune ca nu sunt deloc multumit de beneficiile primite. Ideea este ca angajata de la vodafone mi-a trantit informatiile complet aiurea atunci si nici eu nu am citit cu atentie beneficiile din contract. Nu sunt multumit de faptul ca minutele si mesajele catre alte retele sunt foarte putine si majoritatea cunostintelor sunt in alte retele,clar o sa fac costuri suplimentare aiurea. A venit doar o factura de plata pana acum. Credeti ca se mai poate rezilia contractul fara sa platesc nimic? Multumesc anticipat!
1. Ori citești tu contractul cu atenție ori îl citim noi ori suni la ei și întrebi.

#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,338
  • Înscris: 01.12.2001
De 5 zile ai trecut Smart 9? Si deja ai factura?
De la ce ab ai trecut?
In 15 zile il poti denunta. Nu scrie si in contract?

#4
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,039
  • Înscris: 09.08.2005

View PostEduardika28, on 06 februarie 2018 - 15:40, said:

Credeti ca se mai poate rezilia contractul fara sa platesc nimic? Multumesc anticipat!
Condițiile în care se reziliază sînt în contract. Scrie aici cum e formulată partea cu rezilierea în contract să ne putem da cu părerea.

#5
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

View Postdorin_2k, on 06 februarie 2018 - 15:44, said:

In 15 zile il poti denunta. Nu scrie si in contract?
14 zile calendaristice, cf. legii si daca este incheiat la distanta (internet sau telefonic).

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,338
  • Înscris: 01.12.2001
Na. Am gresit cu o zi.
Insa daca e incheiat de aproape si nu la distanta, nu il poate denunta?

#7
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.02.2014

View Postdorin_2k, on 06 februarie 2018 - 16:46, said:

Na. Am gresit cu o zi.
Insa daca e incheiat de aproape si nu la distanta, nu il poate denunta?
Nu are acel termen de 14 zile.

#8
Eduardika28

Eduardika28

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 14.10.2016

View Postdygey, on 06 februarie 2018 - 16:02, said:

14 zile calendaristice, cf. legii si daca este incheiat la distanta (internet sau telefonic).
Si cum se procedeaza? Daca de exemplu eu mi am facut abonament pe 29 ianuarie si prima factura s-a emis azi pe 6 februarie si doresc rezilierea, platesc ceva?

#9
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Doar ce scrie în contract la clauze de întrerupere/renunțare înainte de perioada contractuală. Gen câteva milioane. Nu e mult.
Dă-ne nouă numele, date din contract că sunăm noi să aflăm ce condiții sunt și cât costă.

Edited by exceswater, 06 February 2018 - 17:30.


#10
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
Tot nu ai spus cum ai semnat contractul: personal, in magazin, sau prin telefon, email, etc. Pentru mai multe informatii http://www.ancom.org.ro/faq_4512

#11
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

View PostEduardika28, on 06 februarie 2018 - 17:21, said:

Si cum se procedeaza? Daca de exemplu eu mi am facut abonament pe 29 ianuarie si prima factura s-a emis azi pe 6 februarie si doresc rezilierea, platesc ceva?
pai zi cum l-ai facut, omule!!! pana mea, te intreaba lumea ce si cum, iar tu...nimic. eh, tre' sa
stii ca nici noi nu avem glob de cristal sa ne uitam in el si nici mama omida nu suntem vreunu.

daca l-ai facut in magazin, platesti tot: lunile ramase, plus eventual telefonul la pretul de liber.
l-ai facut online, ai 14 zile sa-i anunti in scris (ca sa ai dovada faptului ca i-ai anuntat) ca nu
mai vrei. si acum, o mica detaliere:

- pentru vodafone, orange si telekom la reziliere anticipata se platesc lunile ramase + subventia aplicata telefonului (daca e cazul)
- pentru digi se platesc toate reducerile acordate de la semnarea contractului pana in clipa rezilierii efective, adica taxe oferite cu
titlu gratuit (conectare, activare SIM, etc.), convorbiri efectuate cu titlu gratuit + subventia aplicata telefonului (daca e cazul)
- pentru servicii fixe, la fel (aici includem si taxele de conectare la retea + materialele folosite)

Edited by dygey, 06 February 2018 - 18:00.


#12
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,039
  • Înscris: 09.08.2005
Ok... pe scurt ideea e așa: dacă ai făcut contractul prin telefon ai 14 zile să-l anulezi, de preferință în scris (merge și un email). Dacă ai fost într-un magazin și ai semnat un contract acolo, cele 14 zile nu mai există și rezilierea contractului se face conform celor scrise în acesta.

#13
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.02.2014
https://www.avocatne...

Mai multe informatii privind rezilierea si taxele de reziliere.

Din articol:

Operatorii de telefonie mobilă n-au voie să ceară clienţilor o taxă de reziliere, potrivit Legii nr. 193/2000, atunci când aceştia din urmă vor încetarea serviciilor înainte de expirarea duratei minime contractuale. Însă, aşa cum cititorii avocatnet.ro au semnalat în nenumărate rânduri, taxa de reziliere este solicitată în continuare.
Într-o situaţie de acest fel, în ciuda interdicţiei legale, operatorii de telefonie mobilă pot avea dreptul să ceară despăgubiri de la clienţi, însă doar în măsura în care există, cu adevărat, un prejudiciu.

Edited by slv0990, 07 February 2018 - 00:36.


#14
Eduardika28

Eduardika28

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 14.10.2016

View Postdygey, on 06 februarie 2018 - 17:50, said:

pai zi cum l-ai facut, omule!!! pana mea, te intreaba lumea ce si cum, iar tu...nimic. eh, tre' sa
stii ca nici noi nu avem glob de cristal sa ne uitam in el si nici mama omida nu suntem vreunu.

daca l-ai facut in magazin, platesti tot: lunile ramase, plus eventual telefonul la pretul de liber.
l-ai facut online, ai 14 zile sa-i anunti in scris (ca sa ai dovada faptului ca i-ai anuntat) ca nu
mai vrei. si acum, o mica detaliere:

- pentru vodafone, orange si telekom la reziliere anticipata se platesc lunile ramase + subventia aplicata telefonului (daca e cazul)
- pentru digi se platesc toate reducerile acordate de la semnarea contractului pana in clipa rezilierii efective, adica taxe oferite cu
titlu gratuit (conectare, activare SIM, etc.), convorbiri efectuate cu titlu gratuit + subventia aplicata telefonului (daca e cazul)
- pentru servicii fixe, la fel (aici includem si taxele de conectare la retea + materialele folosite)
Da,scuza-ma ca nu am raspuns.L-am facut in magazin,deci raman cu el.

#15
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

View Postslv0990, on 07 februarie 2018 - 00:35, said:

da, da , daaa...cum sa nu, stai p-aci.

uite ce zice lumea, care chiar se loveste de asa ceva si nu vorbeste doar din citite pe interneti:

Quote

Am sesizat ANPC si ANCOM si raspunsul lor prin mail este ca aceste penalitati trebuie platite din pacate !

iar mai jos, e unul care cica a reusit. cel mai probabil a avut noroc si li s-a facut alora lehamite de el sau de dat
explicatii si raspunsuri catre autoritati si au zis ca mai bine se lipsesc. in fine, ce am scris mai sus se bazeaza pe
experienta, zi de zi intalnesc asa ceva, chiar de mai multe ori pe zi. asa ca, mare atentie la ce faceti si dupa ce
sfaturi va luati (mai e pe site-ul ala un destept care recomanda chiar sa nu se mai achite ultima factura...aham,
si apoi surprize-surprize...).

nu mai semnati contracte ca primarii, culcandu-va pe urechea aia cu "lasa ca-i fac io, ma duc la opc si oricum n-au
ce sa-mi faca", ca v-o luati urat. daca nu sunteti siguri ca puteti duce contractul la bun sfarsit asa cum va angajati
pe baza de semnatura si credeti ca exista chiar si cea mai mica posibilitate sa fie nevoie de reziliere inainte ca acel
contract sa expire, nu va mai faceti abonamente!!! stati la cartela sau cereti o perioada mai mica sau chiar si
nedeterminata in contracte (daca vi se spune ca nu se poate, plecati d-acolo si dati-l dracului de abonament!).

ale naibii abonamente, zici asa ca au magnet unii la ele sau ca fara abonament esti perceput ca ultimul licean sau
cine stie ce rupt in c*r, fara diezvaloare...pfff...

Edited by dygey, 07 February 2018 - 12:17.


#16
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.02.2014
Legea  e si pentru operatorii de telefonie , nu doar pentru clienti , eu persoanl am inchis 2 abonamente la un operator fara sa platesc nici o despagubire, nu am luat telefon si nu am avut nici beneficii/reduceri la abonament.Am procedat cum scrie pe site-ul ala.E bine ca si oamenii sa fie informati , nu sa ia de bun doar ce le spun operatorii de telefonie,daca ar fidupa operatori sa platesti si ce nu folosesti. Orice persoana poate citi  Legea nr. 193/2000.

Edited by slv0990, 07 February 2018 - 12:39.


#17
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postdygey, on 07 februarie 2018 - 12:13, said:



ale naibii abonamente, zici asa ca au magnet unii la ele sau ca fara abonament esti perceput ca ultimul licean sau
cine stie ce rupt in c*r, fara diezvaloare...pfff...
Ce noroc cu astia . Nici nu trebuie ajutati ca si-o trag singuri

#18
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,338
  • Înscris: 01.12.2001

View Postslv0990, on 07 februarie 2018 - 12:35, said:

Legea  e si pentru operatorii de telefonie , nu doar pentru clienti , eu persoanl am inchis 2 abonamente la un operator fara sa platesc nici o despagubire, nu am luat telefon si nu am avut nici beneficii/reduceri la abonament.
Asta e foarte important. Daca nu ai avut niciun beneficiu, poti rezilia fara penalitati.
Insa majoritatea abonamentelor reinnoite contin ceva beneficii. (net dublu, reducere la telefon, minute moka catre nus ce locatii, cateva luni reducere la abonament, etc)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate