Reziliere abonament
Last Updated: Apr 10 2018 08:41, Started by
Eduardika28
, Feb 06 2018 15:40
·
0
#1
Posted 06 February 2018 - 15:40
Salutare, acum 5 zile am trecut la abonamentul Smart 9 de la Vodafone si pot spune ca nu sunt deloc multumit de beneficiile primite. Ideea este ca angajata de la vodafone mi-a trantit informatiile complet aiurea atunci si nici eu nu am citit cu atentie beneficiile din contract. Nu sunt multumit de faptul ca minutele si mesajele catre alte retele sunt foarte putine si majoritatea cunostintelor sunt in alte retele,clar o sa fac costuri suplimentare aiurea. A venit doar o factura de plata pana acum. Credeti ca se mai poate rezilia contractul fara sa platesc nimic? Multumesc anticipat!
|
#2
Posted 06 February 2018 - 15:43
Eduardika28, on 06 februarie 2018 - 15:40, said:
Salutare, acum 5 zile am trecut la abonamentul Smart 9 de la Vodafone si pot spune ca nu sunt deloc multumit de beneficiile primite. Ideea este ca angajata de la vodafone mi-a trantit informatiile complet aiurea atunci si nici eu nu am citit cu atentie beneficiile din contract. Nu sunt multumit de faptul ca minutele si mesajele catre alte retele sunt foarte putine si majoritatea cunostintelor sunt in alte retele,clar o sa fac costuri suplimentare aiurea. A venit doar o factura de plata pana acum. Credeti ca se mai poate rezilia contractul fara sa platesc nimic? Multumesc anticipat! |
#3
Posted 06 February 2018 - 15:44
De 5 zile ai trecut Smart 9? Si deja ai factura?
De la ce ab ai trecut? In 15 zile il poti denunta. Nu scrie si in contract? |
#4
Posted 06 February 2018 - 15:50
#5
Posted 06 February 2018 - 16:02
#6
Posted 06 February 2018 - 16:46
Na. Am gresit cu o zi.
Insa daca e incheiat de aproape si nu la distanta, nu il poate denunta? |
#7
Posted 06 February 2018 - 17:15
#8
Posted 06 February 2018 - 17:21
#9
Posted 06 February 2018 - 17:29
Doar ce scrie în contract la clauze de întrerupere/renunțare înainte de perioada contractuală. Gen câteva milioane. Nu e mult.
Dă-ne nouă numele, date din contract că sunăm noi să aflăm ce condiții sunt și cât costă. Edited by exceswater, 06 February 2018 - 17:30. |
#10
Posted 06 February 2018 - 17:35
Tot nu ai spus cum ai semnat contractul: personal, in magazin, sau prin telefon, email, etc. Pentru mai multe informatii http://www.ancom.org.ro/faq_4512
|
|
#11
Posted 06 February 2018 - 17:50
Eduardika28, on 06 februarie 2018 - 17:21, said:
Si cum se procedeaza? Daca de exemplu eu mi am facut abonament pe 29 ianuarie si prima factura s-a emis azi pe 6 februarie si doresc rezilierea, platesc ceva? stii ca nici noi nu avem glob de cristal sa ne uitam in el si nici mama omida nu suntem vreunu. daca l-ai facut in magazin, platesti tot: lunile ramase, plus eventual telefonul la pretul de liber. l-ai facut online, ai 14 zile sa-i anunti in scris (ca sa ai dovada faptului ca i-ai anuntat) ca nu mai vrei. si acum, o mica detaliere: - pentru vodafone, orange si telekom la reziliere anticipata se platesc lunile ramase + subventia aplicata telefonului (daca e cazul) - pentru digi se platesc toate reducerile acordate de la semnarea contractului pana in clipa rezilierii efective, adica taxe oferite cu titlu gratuit (conectare, activare SIM, etc.), convorbiri efectuate cu titlu gratuit + subventia aplicata telefonului (daca e cazul) - pentru servicii fixe, la fel (aici includem si taxele de conectare la retea + materialele folosite) Edited by dygey, 06 February 2018 - 18:00. |
#12
Posted 06 February 2018 - 17:54
Ok... pe scurt ideea e așa: dacă ai făcut contractul prin telefon ai 14 zile să-l anulezi, de preferință în scris (merge și un email). Dacă ai fost într-un magazin și ai semnat un contract acolo, cele 14 zile nu mai există și rezilierea contractului se face conform celor scrise în acesta.
|
#13
Posted 07 February 2018 - 00:35
https://www.avocatne...
Mai multe informatii privind rezilierea si taxele de reziliere. Din articol: Operatorii de telefonie mobilă n-au voie să ceară clienţilor o taxă de reziliere, potrivit Legii nr. 193/2000, atunci când aceştia din urmă vor încetarea serviciilor înainte de expirarea duratei minime contractuale. Însă, aşa cum cititorii avocatnet.ro au semnalat în nenumărate rânduri, taxa de reziliere este solicitată în continuare. Într-o situaţie de acest fel, în ciuda interdicţiei legale, operatorii de telefonie mobilă pot avea dreptul să ceară despăgubiri de la clienţi, însă doar în măsura în care există, cu adevărat, un prejudiciu. Edited by slv0990, 07 February 2018 - 00:36. |
#14
Posted 07 February 2018 - 10:18
dygey, on 06 februarie 2018 - 17:50, said:
pai zi cum l-ai facut, omule!!! pana mea, te intreaba lumea ce si cum, iar tu...nimic. eh, tre' sa stii ca nici noi nu avem glob de cristal sa ne uitam in el si nici mama omida nu suntem vreunu. daca l-ai facut in magazin, platesti tot: lunile ramase, plus eventual telefonul la pretul de liber. l-ai facut online, ai 14 zile sa-i anunti in scris (ca sa ai dovada faptului ca i-ai anuntat) ca nu mai vrei. si acum, o mica detaliere: - pentru vodafone, orange si telekom la reziliere anticipata se platesc lunile ramase + subventia aplicata telefonului (daca e cazul) - pentru digi se platesc toate reducerile acordate de la semnarea contractului pana in clipa rezilierii efective, adica taxe oferite cu titlu gratuit (conectare, activare SIM, etc.), convorbiri efectuate cu titlu gratuit + subventia aplicata telefonului (daca e cazul) - pentru servicii fixe, la fel (aici includem si taxele de conectare la retea + materialele folosite) |
#15
Posted 07 February 2018 - 12:13
slv0990, on 07 februarie 2018 - 00:35, said:
da, da , daaa...cum sa nu, stai p-aci. uite ce zice lumea, care chiar se loveste de asa ceva si nu vorbeste doar din citite pe interneti: Quote Am sesizat ANPC si ANCOM si raspunsul lor prin mail este ca aceste penalitati trebuie platite din pacate ! iar mai jos, e unul care cica a reusit. cel mai probabil a avut noroc si li s-a facut alora lehamite de el sau de dat explicatii si raspunsuri catre autoritati si au zis ca mai bine se lipsesc. in fine, ce am scris mai sus se bazeaza pe experienta, zi de zi intalnesc asa ceva, chiar de mai multe ori pe zi. asa ca, mare atentie la ce faceti si dupa ce sfaturi va luati (mai e pe site-ul ala un destept care recomanda chiar sa nu se mai achite ultima factura...aham, si apoi surprize-surprize...). nu mai semnati contracte ca primarii, culcandu-va pe urechea aia cu "lasa ca-i fac io, ma duc la opc si oricum n-au ce sa-mi faca", ca v-o luati urat. daca nu sunteti siguri ca puteti duce contractul la bun sfarsit asa cum va angajati pe baza de semnatura si credeti ca exista chiar si cea mai mica posibilitate sa fie nevoie de reziliere inainte ca acel contract sa expire, nu va mai faceti abonamente!!! stati la cartela sau cereti o perioada mai mica sau chiar si nedeterminata in contracte (daca vi se spune ca nu se poate, plecati d-acolo si dati-l dracului de abonament!). ale naibii abonamente, zici asa ca au magnet unii la ele sau ca fara abonament esti perceput ca ultimul licean sau cine stie ce rupt in c*r, fara diezvaloare...pfff... Edited by dygey, 07 February 2018 - 12:17. |
|
#16
Posted 07 February 2018 - 12:35
Legea e si pentru operatorii de telefonie , nu doar pentru clienti , eu persoanl am inchis 2 abonamente la un operator fara sa platesc nici o despagubire, nu am luat telefon si nu am avut nici beneficii/reduceri la abonament.Am procedat cum scrie pe site-ul ala.E bine ca si oamenii sa fie informati , nu sa ia de bun doar ce le spun operatorii de telefonie,daca ar fidupa operatori sa platesti si ce nu folosesti. Orice persoana poate citi Legea nr. 193/2000.
Edited by slv0990, 07 February 2018 - 12:39. |
#17
Posted 07 February 2018 - 13:14
#18
Posted 07 February 2018 - 15:06
slv0990, on 07 februarie 2018 - 12:35, said:
Legea e si pentru operatorii de telefonie , nu doar pentru clienti , eu persoanl am inchis 2 abonamente la un operator fara sa platesc nici o despagubire, nu am luat telefon si nu am avut nici beneficii/reduceri la abonament. Insa majoritatea abonamentelor reinnoite contin ceva beneficii. (net dublu, reducere la telefon, minute moka catre nus ce locatii, cateva luni reducere la abonament, etc) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users