Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Reclamatie fara raspuns

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017
Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu un sfat.

   Pe data de 27 decembrie 2017 am incercat sa platesc factura rds direct din digicare ( folosesc card ING). A doua zi am observat ca banii au ramas in tranzactie in asteptare. Am deschis sesizare la RDS/ING/e-comerce(platforma de transfer online). RDS imi comunica non-stop ca se urgenteaza, am fost si in audienta la sediu principal din Dr. Staicovici, dar degeaba. ING imi spune ca plata trebuie sa fie acceptata de catre comerciant, ei au trimis banii, deci nu tine de banca operatiunea. E-comerce imi spune ca se verifica.

  Pentru a nu avea serviciile suspendate a trebuie sa fac o alta plata in valaore de 470 lei (am 3 locatii cu net+tv+ 6 ab digi mobil). Banii in continuare imi sunt blocati undeva..unde cred ca nimeni nu stie.

Ce variante am?

Multumesc anticipat

#2
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Te agiți degeaba! E totul în regulă! Decontările pe card nu se fac instant! E prima ta plată cu cardul, nu? :)

Totuși este cam ciudat ca din 27 Decembrie până acum să o mai ai în așteptare în HomeBank

Dacă nu și nu, sună la ING să-ți deblocheze tranzacția și refaci plata cu cardul!

#3
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017
Plata a fost

View PostDieselCRDI, on 03 februarie 2018 - 15:50, said:

Te agiți degeaba! E totul în regulă! Decontările pe card nu se fac instant! E prima ta plată cu cardul, nu? Posted Image

Totuși este cam ciudat ca din 27 Decembrie până acum să o mai ai în așteptare în HomeBank


Plata a fost facuta in decembrie pe data de 27 anul trecut. suntem in februarie 2018...nu sunt bancher, dar utilizez si eu card si plata online Posted Image

La ing nu mai este in asteptare. a fost procesata, doar ca rds nu vede tranzactia dupa codul de autorizare(asa mi-au comunicat)

Edited by senek2015, 03 February 2018 - 15:52.


#4
bogumilandia

bogumilandia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,785
  • Înscris: 22.06.2009
intr-adevar nu e chiar instant daca omul a facut plata pe 27 decembrie.

#5
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
OK :) Sună la ING să-ți deblocheze plata și o refaci! :)

#6
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017

View PostDieselCRDI, on 03 februarie 2018 - 15:52, said:

OK Posted Image Sună la ING să-ți deblocheze plata și o refaci! Posted Image

de la ing a plecat plata, am trimis catre rds dovada platii prin extras

#7
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Atunci DIGI_Helper te poate ajuta! Trimite-i în PM tranzacția din ING HomeBank

#8
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017

View PostDieselCRDI, on 03 februarie 2018 - 15:54, said:

Atunci DIGI_Helper te poate ajuta! Trimite-i în PM tranzacția din ING HomeBank


multumesc frumos. Am trimis catre el, dar inca nu am primit raspuns. Exista alta metoda legala?

#9
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Or fi avut un”glitch” pe platforma de plată online când ai făcut tranzacția sau RCS&RDS a avut o problemă tehnică de reconciliere a tranzacțiilor! Numai DIGI_Helper te poate ajuta!

View Postsenek2015, on 03 februarie 2018 - 15:54, said:



multumesc frumos. Am trimis catre el, dar inca nu am primit raspuns. Exista alta metoda legala?

E weekend! O să-ți răspundă Luni. :)
Sunt sigur că te va ajuta, este extrem de amabil! :)

#10
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017

View PostDieselCRDI, on 03 februarie 2018 - 15:57, said:

Or fi avut un”glitch” pe platforma de plată online când ai făcut tranzacția sau RCS&RDS a avut o problemă tehnică de reconciliere a tranzacțiilor! Numai DIGI_Helper te poate ajuta!



E weekend! O să-ți răspundă Luni. Posted Image
Sunt sigur că te va ajuta, este extrem de amabil! Posted Image


ok. multumesc frumos pentru sfaturi

#11
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Nu ai pentru ce! O zi faină să ai! :)

#12
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017

View PostDieselCRDI, on 03 februarie 2018 - 15:54, said:

Atunci DIGI_Helper te poate ajuta!
Lol, eu stiam ca pe acest forum exista doar Orange_Helper, de maine ma astept sa apara si Telekom_Helper.

#13
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

View PostYourFan, on 03 februarie 2018 - 17:25, said:

... de maine ma astept sa apara si Telekom_Helper.

Probabil o sa ai de asteptat :)

#14
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postsenek2015, on 03 februarie 2018 - 15:54, said:

multumesc frumos. Am trimis catre el, dar inca nu am primit raspuns. Exista alta metoda legala?

Scrisoarea recomdnata cu confirmare de primire e sfanta - cu documente anexate (ex: un extras de la banca, cu stampila bancii, in ziua in care s-a facut plata).
Ajunge in max 2 zile la ei si nu iti pot inchide contul pe motiv de neplata.  Binenteles vei pastra o copie a documentelor trimise, alaturi de confirmarea de primire, in caz ca ajungi in instanta cu RDS.

Ma mira totusi, ca facturile platite cu cardul in Digicare, apar aproape in aceeasi zi scazute de pe cont.

Edited by rosix, 03 February 2018 - 19:22.


#15
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Romtelecomul a avut, de-a lungul timpului, niste angajati amabili care actionau in nume propriu. Era acum cativa ani Lelia, sau Leila, cam asa ceva, un munte de amabilitate, si au mai fost inca vreo doi sau trei, am comunicat si cu acestia, de treaba si ei, am uitat poreclele lor. Unul dintre ei, pe vremea cand aveam abonament la Romtelecom CDMA (voce mobila), mi-a schimbat numarul acelui abonament cu unul extrem de usor de tinut minte, reprezentativ pentru mine, operatiune total atipica pentru procedurile lor, atat de amabil a fost. In prezent, cred ca Telekom are cel mai jalnic suport, pe forum nu exista. Aici pe forum, cel mai repede reactioneaza DIGI_Helper, urmat de Orange_Helper, iar pe locul trei Vodafone. De obicei, Vodafone-ul proceseaza mesajele dimineata, la prima ora, iar daca ii mai scrii in cursul zilei, iti raspunde a doua zi dimineata.

Edited by brasoveanul, 03 February 2018 - 20:31.


#16
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017
Cum e posibil ca dupa 4 luni sa primesc un astfel de raspuns? De la DIGI_Helper

"Salut,
Avand in vedere termenul de asteptare, am prioritizat noua sesizare 2446597164 pentru a fi solutionata situatia rapid."

Adica o noua sesizare pentru a primi un raspuns la vechea sesizare.

Mi se pare penibil :))

#17
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Nu e penibil. Într-un sistem de ticketing, este perfect normal să deschizi un alt tichet pentru o problemă nerezolvată! De apreciat că DIGI_Helper nu a uitat!

Iar sistemul de ticketing (aici e doar o speculație de-a mea) cred că are legătură cu standardul ISO implementat în companie!

Dar, după atâta timp, care e statusul plății?

#18
senek2015

senek2015

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 13.11.2017
DIGI_Helper a fost reintrebat de catre mine, nu s-a autosesizat sa imi raspunda.

Statusul este platit, eu am efectuat din nou plata deoarece nu putea nimeni sa imi garanteze ca serviciile nu vor fi suspendate, si am 3 locatii. Nu ma puteam risca sa raman fara servicii.

Update la raspunsul DIGI_Helper " Tocmai din acest motiv s-a deschis noua sesiszare pentru verificare si oferirea unui raspuns, avand in vedere ca nu regasim o rezolutie asupra sesizarii vechi."

Nu e posibil sa mi se inchida o sesizare fara o mentiune, fara un status, doar sa fie inchisa. Sistemul de ticketing este facut tot de mana omului, care banuiesc ca a impementat un sistem de reguli( termen/motiv inchidere). Ca sa nu mai spun ca nici macar nu au avut bunul simt sa ma anunte ca au inchis sesizarea, a trebuie sa sun eu si sa ii intreb.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate