Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reclamatie fara raspuns
Last Updated: Mar 28 2018 06:18, Started by
senek2015
, Feb 03 2018 15:46
·
0
#1
Posted 03 February 2018 - 15:46
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Pe data de 27 decembrie 2017 am incercat sa platesc factura rds direct din digicare ( folosesc card ING). A doua zi am observat ca banii au ramas in tranzactie in asteptare. Am deschis sesizare la RDS/ING/e-comerce(platforma de transfer online). RDS imi comunica non-stop ca se urgenteaza, am fost si in audienta la sediu principal din Dr. Staicovici, dar degeaba. ING imi spune ca plata trebuie sa fie acceptata de catre comerciant, ei au trimis banii, deci nu tine de banca operatiunea. E-comerce imi spune ca se verifica. Pentru a nu avea serviciile suspendate a trebuie sa fac o alta plata in valaore de 470 lei (am 3 locatii cu net+tv+ 6 ab digi mobil). Banii in continuare imi sunt blocati undeva..unde cred ca nimeni nu stie. Ce variante am? Multumesc anticipat |
#2
Posted 03 February 2018 - 15:51
Te agiți degeaba! E totul în regulă! Decontările pe card nu se fac instant! E prima ta plată cu cardul, nu?
Totuși este cam ciudat ca din 27 Decembrie până acum să o mai ai în așteptare în HomeBank Dacă nu și nu, sună la ING să-ți deblocheze tranzacția și refaci plata cu cardul! |
#3
Posted 03 February 2018 - 15:51
Plata a fost
DieselCRDI, on 03 februarie 2018 - 15:50, said:
Te agiți degeaba! E totul în regulă! Decontările pe card nu se fac instant! E prima ta plată cu cardul, nu? Totuși este cam ciudat ca din 27 Decembrie până acum să o mai ai în așteptare în HomeBank Plata a fost facuta in decembrie pe data de 27 anul trecut. suntem in februarie 2018...nu sunt bancher, dar utilizez si eu card si plata online La ing nu mai este in asteptare. a fost procesata, doar ca rds nu vede tranzactia dupa codul de autorizare(asa mi-au comunicat) Edited by senek2015, 03 February 2018 - 15:52. |
#4
Posted 03 February 2018 - 15:51
intr-adevar nu e chiar instant daca omul a facut plata pe 27 decembrie.
|
#6
Posted 03 February 2018 - 15:53
#7
Posted 03 February 2018 - 15:54
Atunci DIGI_Helper te poate ajuta! Trimite-i în PM tranzacția din ING HomeBank
|
#8
Posted 03 February 2018 - 15:54
#9
Posted 03 February 2018 - 15:57
Or fi avut un”glitch” pe platforma de plată online când ai făcut tranzacția sau RCS&RDS a avut o problemă tehnică de reconciliere a tranzacțiilor! Numai DIGI_Helper te poate ajuta!
senek2015, on 03 februarie 2018 - 15:54, said: multumesc frumos. Am trimis catre el, dar inca nu am primit raspuns. Exista alta metoda legala? E weekend! O să-ți răspundă Luni. Sunt sigur că te va ajuta, este extrem de amabil! |
#10
Posted 03 February 2018 - 15:59
DieselCRDI, on 03 februarie 2018 - 15:57, said:
Or fi avut un”glitch” pe platforma de plată online când ai făcut tranzacția sau RCS&RDS a avut o problemă tehnică de reconciliere a tranzacțiilor! Numai DIGI_Helper te poate ajuta! E weekend! O să-ți răspundă Luni. Sunt sigur că te va ajuta, este extrem de amabil! ok. multumesc frumos pentru sfaturi |
|
#12
Posted 03 February 2018 - 17:25
#13
Posted 03 February 2018 - 18:12
#14
Posted 03 February 2018 - 19:12
senek2015, on 03 februarie 2018 - 15:54, said:
multumesc frumos. Am trimis catre el, dar inca nu am primit raspuns. Exista alta metoda legala? Scrisoarea recomdnata cu confirmare de primire e sfanta - cu documente anexate (ex: un extras de la banca, cu stampila bancii, in ziua in care s-a facut plata). Ajunge in max 2 zile la ei si nu iti pot inchide contul pe motiv de neplata. Binenteles vei pastra o copie a documentelor trimise, alaturi de confirmarea de primire, in caz ca ajungi in instanta cu RDS. Ma mira totusi, ca facturile platite cu cardul in Digicare, apar aproape in aceeasi zi scazute de pe cont. Edited by rosix, 03 February 2018 - 19:22. |
#15
Posted 03 February 2018 - 20:29
Romtelecomul a avut, de-a lungul timpului, niste angajati amabili care actionau in nume propriu. Era acum cativa ani Lelia, sau Leila, cam asa ceva, un munte de amabilitate, si au mai fost inca vreo doi sau trei, am comunicat si cu acestia, de treaba si ei, am uitat poreclele lor. Unul dintre ei, pe vremea cand aveam abonament la Romtelecom CDMA (voce mobila), mi-a schimbat numarul acelui abonament cu unul extrem de usor de tinut minte, reprezentativ pentru mine, operatiune total atipica pentru procedurile lor, atat de amabil a fost. In prezent, cred ca Telekom are cel mai jalnic suport, pe forum nu exista. Aici pe forum, cel mai repede reactioneaza DIGI_Helper, urmat de Orange_Helper, iar pe locul trei Vodafone. De obicei, Vodafone-ul proceseaza mesajele dimineata, la prima ora, iar daca ii mai scrii in cursul zilei, iti raspunde a doua zi dimineata.
Edited by brasoveanul, 03 February 2018 - 20:31. |
|
#16
Posted 27 March 2018 - 19:22
Cum e posibil ca dupa 4 luni sa primesc un astfel de raspuns? De la DIGI_Helper
"Salut, Avand in vedere termenul de asteptare, am prioritizat noua sesizare 2446597164 pentru a fi solutionata situatia rapid." Adica o noua sesizare pentru a primi un raspuns la vechea sesizare. Mi se pare penibil ) |
#17
Posted 27 March 2018 - 20:47
Nu e penibil. Într-un sistem de ticketing, este perfect normal să deschizi un alt tichet pentru o problemă nerezolvată! De apreciat că DIGI_Helper nu a uitat!
Iar sistemul de ticketing (aici e doar o speculație de-a mea) cred că are legătură cu standardul ISO implementat în companie! Dar, după atâta timp, care e statusul plății? |
#18
Posted 27 March 2018 - 20:53
DIGI_Helper a fost reintrebat de catre mine, nu s-a autosesizat sa imi raspunda.
Statusul este platit, eu am efectuat din nou plata deoarece nu putea nimeni sa imi garanteze ca serviciile nu vor fi suspendate, si am 3 locatii. Nu ma puteam risca sa raman fara servicii. Update la raspunsul DIGI_Helper " Tocmai din acest motiv s-a deschis noua sesiszare pentru verificare si oferirea unui raspuns, avand in vedere ca nu regasim o rezolutie asupra sesizarii vechi." Nu e posibil sa mi se inchida o sesizare fara o mentiune, fara un status, doar sa fie inchisa. Sistemul de ticketing este facut tot de mana omului, care banuiesc ca a impementat un sistem de reguli( termen/motiv inchidere). Ca sa nu mai spun ca nici macar nu au avut bunul simt sa ma anunte ca au inchis sesizarea, a trebuie sa sun eu si sa ii intreb. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users