Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
S.C. AUTOSPORTSYSTEM S.R.L. intre incompetenta si prostie.
Last Updated: May 07 2018 07:33, Started by
PoeOvidiu
, Feb 03 2018 10:31
·
0
#19
Posted 05 February 2018 - 07:34
Doamne ferește. Ăștia sunt clar niste cârpaci și niște tepari. Cum doamne sa pui o asemenea piesa pe mașina când tu ai posibilitatea sa pui nou.
|
#20
Posted 05 February 2018 - 09:28
Problema vine de la bani. E posibil sa nu se incadreze in banii dati de asigurator. Dar nu aia e problema. Problema e ca nu au verificat piesa SH inainte de montaj. Au considerat ca e noua si nu are defecte.
Am fost de dimineata la ei. Miercuri intra masina iar la reparat reparatia pentru a doua oara. Le-am zis calm ca e ultima data, pe urma voi actiona toate parghiile legale si scopul meu nu o sa mai fie masina reparata ci sa incaseze ei amenzi cat mai multe si mai grase. Si i-am informat cu cal, ca stiu exact ce parghii si cum le pot actiona, am mai facut-o de vreo cateva ori. |
#21
Posted 06 February 2018 - 15:23
fa un tutorial ca nu strica sa stie si altii. poate mai educam firmele astea de ofera servicii de rahat...serios vb
|
#22
Posted 06 February 2018 - 15:40
Ce tutorial? In prima faza incerci sa rezolvi cu vorba buna si pe cale amiabila. Daca nu merge o iei cu reclamatii pe unde consideri ca e nevoie. Eu acum ma gandesc la ANPC si ASF.
Deoarece li s-a decontat reparatia sa aduca masina la starea avuta inaintea accidetului si nu au adus-o dar banii de la asigurari i-au luat. Probabil chiar si la Euroins. Orice cumperri sau orice serviciu ti se presteaza ceri si pastrezi toate documentele. Cu cat ai mai multe documente sa poti demonstra ca ai dreptate cu atata ai mai multe sanse de reusita. Si amenzile nu sunt chiar mici. Si daca vin de la doua autoritati diferite e si mai bine. In rest trebuie doar rabdare si insistenta. Eu initial incepusem cu sesizari scrise, dar acum e usor ca merge online. Trimiti sesizarea, ceri raspunsuri, mai adaugi detalii pe parcurs daca ai. Daca au pagina de FB e si mai frumos. Poti sa lasi recenzi dragute care sa ii determine pe clienti sa se gandeasca de doua ori inainte si pe urma raportezi pagina pentru publicitate mincinoasa. Ca doar scrie servicii de calitate si nu le ofera. Ultimii la care am facut asa le-am bagat un comentariu si o recenzie si pe urma am raportat pagina. M-au sunat sa sterg comentariile ca le afecteaza vanzarile si nu stiu ce s-a intamplat ca nu mai pot accesa pagina , asta era acum un an jumate. Inca nu le-am sters Nasol e ca pagina aa ramas vizibila. Edited by PoeOvidiu, 06 February 2018 - 15:46. |
#23
Posted 06 February 2018 - 17:38
Deci m-am informat putin. Reclamatiile vor merge spre Euroins,ASF, RAR si ANPC. Toate 4 vor fi iformate si voi cere raspunsuri.
|
#24
Posted 07 February 2018 - 08:54
Am predat masina inapoi la service de dimineata, am primit alta in schimb pe perioada reparatiei. E cam ciudat sa treci de la vapor la Fiat Panda, dar merge
Le-am dat cheia si le-am zis calm ca sper ca nu se apuca sa o carpeasca. Dar ce sa ii facem? Fix ce v-ar conveni voua daca ar fi masina voastra. Daca v-ar conveni carpeala dati-i drumul la treaba dar va anunt ca e ultima data cand vin, de aici intelegeti ce vreti. Cred ca au inteles unde bat si pana la urma mi-au dat de inteles ca o sa schimbe iar haionul. Le-am zis ca nu am pretentia sa puna nou. Dar daca il iau SH sa se asigure ca e in stare buna nu tot carpit. Las sa aleaga ei metoda de reparatie, dar daca il carpesc o sa fie nasol pentru ei. Deja consider ca azi am epuizat ultima varianta de rezolvare a problemei pe cale amiabila si sper sa se rezolve. Daca nu, asta e, eu stiu ce am de facut. Am fost putin cu un pas inaintea lor. Am verificat toate documentele si nu era semnat si stampilat devizul din service. Asa ca inainte de orice discutie primul lucru ce l-am cerut a fost sa il stampileze si semneze. Dupa ce am pus problema carpelii cred ca s-au prins de ce le-am cerut sa semneze si stampileze devizul. Cu cei de la Euroins am luat ieri deja legatura si m-au indrumat unde si cum sa fac reclamatiile in caz ca nu se rezolva. Au verificat numarul de dosar si au facut deja platile catre service pentru reparatie. Nu am intrat in detalii daca au decontat sau nu haion nou ca nu e treaba mea deocamdata. Edited by PoeOvidiu, 07 February 2018 - 09:01. |
#25
Posted 07 February 2018 - 14:00
Daca pe nota de constatare e trecut haionul la înlocuit pai sa ști că programul cu care se face calculul Audatex cred că are Euroinsul alage piese noua.Că sa pus second-hand ...mă depășește.
|
#26
Posted 07 February 2018 - 14:44
Nu ma intereseaza aspectele astea. Ce invarteli fac ei e problema lor. Dar cand invartelilie lor ma afecteaza deja fac urat. Nu am pretentia la piesa noua, pana la urma e o masina de 14 ani, dar nici sa imi inlocuiasca o piesa care nu avea nici un defect inaintea accidentului cu una toata rupta si carpita nu accept.
Eu consider ca nu am pretentii exagerate. Am cerut doar sa fie o piesa in stare buna chiar daca e SH. Edited by PoeOvidiu, 07 February 2018 - 14:45. |
#27
Posted 07 February 2018 - 15:02
Nu ai văzut cât a fost trecut pe deviz costul reparaților cu tot cu piese? Poate era mai bine sa ceri in regie proprie.
|
#28
Posted 07 February 2018 - 15:34
Nu am nici timp nici rabdare sa ma apuc sa imi caut piese si sa o repar. Mai am una lovita dar la aia am cerut banii ca dura prea mult sa fie reparata si nu avea luneta. Asa ca am luat banii si am pus eu luneta a doua zi si pot circula cu ea. A mai ramas o infundatura si de vopsit bara dar mi-e groaza sa o mai duc in service. Cred ca ma apuc eu de ea mai in primavara.
Asta din fericire dupa accident a fost utilizabila, atat ca avea spatele putin sifonat dar am folosit-o din octombrie asa pana a fost loc in service. Si le-am dat sa faca si distributia si directia si o revizie totala tocmai ca nu am timp si sa nu mai pierd o zi prin service, daca tot a intrat pentru indreptat am zis sa rezolv si partea mecanica. Acum ma tot socotesc daca nu e cazul sa merg sa imi refac in alta parte distributia. De obicei imi repar singur masinile ca nu am incredere in service dar efectiv nu mai am timp de ele. Dar se pare ca trebuie sa imi fac timp. Doar carpaci prin serviceuri. Edited by PoeOvidiu, 07 February 2018 - 15:39. |
|
#29
Posted 08 February 2018 - 15:26
Inca nici un semn de la service. Asta e de bine. Daca faceau carpeala era gata de ieri. Sper sa termine maine ca sambata am nevoie de masina, daca nu, asta e ma descurc cu Panda ce mi-au dat-o la schimb.
Edited by PoeOvidiu, 08 February 2018 - 15:27. |
#30
Posted 09 February 2018 - 15:46
M-au sunat azi sa imi spuna ca au gasit un haion in stare perfecta dar are luneta fumurie si a mea nu era fumurie. Vreau sa o schimbe sau sa o lase asa? Verificati-o. Daca e buna si merge dezaburirea o puteti lasa, nu ma deranjeaza.
Deci cu putina insistenta si pus piciorul in prag incep sa invete sa lucreze. |
#31
Posted 12 February 2018 - 13:10
Azi am primit masina inapoi. In sfarsit reparatia facuta asa cum trebuia de la inceput.
Eu la randul meu le-am inapoiat Panda spalata si curatata in interior (era in ultimul hal de murdara cand mi-au dat-o, mai ales interiorul), cu benzina ceva mai multa decat am primit-o. Pana la urma s-a rezolvat pe cale amiabila si pe cheltuiala lor dar pe nervii mei Edited by PoeOvidiu, 12 February 2018 - 13:12. |
#32
Posted 19 February 2018 - 18:12
Azi de dimineata dau drumul la dejivrare pe luneta si surpriza. O linie nu merge. Macar e jos la baza geamului si nu deranjeaza...oricum maine ii sun sa le dau vesti Aia se iau de cap cand ma aud iar. Inapoi nu mai merg ca nu mai am rabdare. O las asa dar macar ii stresez
Edited by PoeOvidiu, 19 February 2018 - 18:18. |
#33
Posted 20 February 2018 - 12:35
Vezi ca exista un lichid special pentru reparat asa ceva. Identifici unde e intrerupta, dai cu lichidul ala, si reface circuitul.
|
|
#34
Posted 21 February 2018 - 10:51
Il las asa. E a doua linie de jos. Aproape de baza geamului. Sper sa nu se intrerupa inca una numai.
|
#35
Posted 21 February 2018 - 13:22
Pai nu se intrerup de la sine, doar mecanic. Deci a fost zgiriata cu ceva, ca altminteri nu au probleme.
|
#36
Posted 21 April 2018 - 11:50
Surpriza!!! Mi-a căzut motorașul stergatorului de lunetă în haion. Cred ca s-au desfăcut șuruburile de prindere. Sta oarecum agățat în ștergător. Și troncane. De când au montat haionul bătea ceva la gropi și găseam ce. Am reglat închizătoarea sa strângă mai tare pe cheder. Am pus tampoane noi de cauciuc. Am verificat capitonajul de plastic de pe interior și mișca puțin. Am zis ca ăla e. Nu i-or fi pus toate clipsurile. Ei uite ca ieri am găsit se bătea. Cred ca au pus doar cu mâna șuruburile și aun uitat sa le strângă.
Reparație în service bag p. ... în ea meserie. Luni sunt călare pe ei iar. Deja se iau aia de cap când mă văd iar. Edited by PoeOvidiu, 21 April 2018 - 11:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users