Alegere biciclete fara suspensie - de oras
#19
Posted 01 February 2018 - 19:35
Ce dreacu faci nene cu suspsie în oraș? Eu merg cu cursiera și nu vad craterele in asfalt.
Pe unde mergeți voi de aveți nevoie de mtb in București? Voi considerați că dacă coborâți o bordura gata e nevoie de mtb? Știți că amenda pt mersul pe trotuar era anul trecut de 1000 lei? Anul asta a crescut odată cu mărirea salariului minim. Concret unde aveți nevoie de mtb și suspensie in București? Eu merg pe sosea și cel puțin în zona pe unde circul eu nu am văzut cratere imense. Și da mai dau și de gropi sau drumuri nu foarte netede și surpriza cursiera rezista. |
#20
Posted 01 February 2018 - 19:40
zzhunt, on 01 februarie 2018 - 19:09, said:
Recomand https://www.decathlo...id_8377756.html Dotări excelente Shimano 105 model nou daca nu mă înșel. Mai slab echipata full sora cu ghidon drept https://www.decathlo...id_8322799.html Ar mai fi și modelul triban 560 full carbon https://www.decathlo...id_8377758.html Nu am simțit nevoia de frane hidraulice pe cursiera Sfatul meu e sa alegi o bicicleta cu dotări bune la transmisie pt că pe viitor un upgrade la așa ceva e foarte scump. Nu lua o bicicleta că scrie pe ea un nume de renume numai pt frane hidraulice și transmisie din gama very low. concepute pt ciclism la ses sau la munte... omul vrea ceva pt oras...nu mai veniti cu avioane cu nspe viteze overpriced...orice newbie cu un fixie decent va da muku in oras cu bicicletele alea... |
#21
Posted 01 February 2018 - 19:41
Nu-i asculta pe astia cu suspensii pe creier !!
Fara suspensii e foarte ok, merg din 2014 pe ceva similar, acest gen de bicicleta se numeste hibrida/ fitness bike. Am mers si pe cursiera, dar aceea chiar zdruncina prea tare, foarte "nervoasa" pt oras si per total NEpotrivita in acel mediu.. imo Sincer nu as depasi 3000-3500lei, nu vrei ceva care sa atraga prea mult atentia prin oras... daca o mai lasi legata. * * nu uita de antifurt, ulock de macar 100lei, ceva de firma, cauta reviews online nu lua noname. Edited by sirgoofy, 01 February 2018 - 19:52. |
#22
Posted 01 February 2018 - 19:55
zzhunt, on 01 februarie 2018 - 19:35, said:
Concret unde aveți nevoie de mtb și suspensie in București? Momentan am cauciucuri late de 2.2 si simt lipsa cauciucurile groase de la bicicleta anterioara de 2.35. In poza de mai jos e un caz fericit, in mod normal nu poti sa mergi mai mult de 500 metri fara o bordura de 20 cm. [ https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA1dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMTUl/MkYwMyUyRjEyJTJGMzk5MTE5XzM5OTEx/OV9UUkFTRVVfQ1VfR1JPUEkuanBnJnc9/NjQwJmg9NDgwJnpjPTEmaGFzaD01MmY1/NDU2ZWViOGU2MDUzMGZjMWE1NmEyOGFmOWYyMg==.thumb.jpg?tmp=2018-02-01-19-51-36&app=req-5a7353a8cd396&retry=1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Trecere la nivel intre sosea si pista de biciclete: [ https://www.bzi.ro/public/upload/photos/320/m_pista_pacurari_siguranta_biciclete_probikeaddiction_iasi.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Kroghy, 01 February 2018 - 19:59. |
#23
Posted 01 February 2018 - 19:59
treci pe sosea Kroghy
Ideea cu fatbike e una proasta imo, stiu 2 care au avut fatbikes, le-au vandut, evident in pierdere. |
#24
Posted 01 February 2018 - 20:01
sirgoofy, on 01 februarie 2018 - 19:59, said:
treci pe sosea Kroghy Practic eu merg pe sosea dar tot MTB e minim, preferabil fat-bike. Zona centrala e cu piatra cubica, pana la sosea am de sarit cateva borduri la care o cursiera s-ar face roata 8 la cele 120 kg ale mele. Acum merg cu MTB de la Cube cu asistenta electrica Bosch. A costat aprox. 2000 euro si singurul repros e la cauciucuri care erau de 2.25 cu crampoane. Am pus 2.2 de strada dar sunt prea inguste, Cred ca in primavara trec la maxim cat incape pe cadru. Am avut Schwalbe Crazy Bob de 2.35 pe bicicleta anterioara si erau numai bune pt. oras. Edited by Kroghy, 01 February 2018 - 20:07. |
#25
Posted 01 February 2018 - 20:11
Nu incurajez cursiera prin oras, dpmdv drumurile sunt prea proaste pt asa ceva.
Cursiera si mtb-ul sunt extremele, exista si ceva de mijloc.. Edited by sirgoofy, 01 February 2018 - 20:13. |
#26
Posted 01 February 2018 - 20:16
MTB nu e deloc extrem cand fatbike devine din ce in ce mai popular in oras.
Eu recomand MTB cu cauciucuri de strada late (fara crampoane dar de 2.2-2.4), e cea mai buna combinatie. Edited by Kroghy, 01 February 2018 - 20:17. |
#27
Posted 01 February 2018 - 20:36
Kroghy, on 01 februarie 2018 - 20:16, said:
MTB nu e deloc extrem cand fatbike devine din ce in ce mai popular in oras. Eu recomand MTB cu cauciucuri de strada late (fara crampoane dar de 2.2-2.4), e cea mai buna combinatie. fatbike e pt show...pedalezi asa in sila...tb sa ai si atitudinea aia de sictir total... Edited by belogerer, 01 February 2018 - 20:36. |
#28
Posted 01 February 2018 - 20:56
Mai oameni buni, voi cititi primul post, si titlul topicului ? (inainte sa recomandati cai verzi pe pereti)
Suspensiile adauga greutate fara rost in utilizare normala; suspensia fata face ca la franare brusca sa te duci in bot daca ai viteza (am patit-o de cateva ori cu maidanezi care sar la tine din lateral). Cea mai buna decizie a fost sa trec la bicle fara suspensii. Pt cei ce recomanda, le doresc sa urce din Brasov la Poiana cu fixie... |
|
#29
Posted 01 February 2018 - 21:00
jakota, on 01 februarie 2018 - 20:56, said:
suspensia fata face ca la franare brusca sa te duci in bot Edited by Kroghy, 01 February 2018 - 21:02. |
#30
Posted 01 February 2018 - 21:04
Kroghy, on 01 februarie 2018 - 19:55, said:
Nu stiu cum e in B dar in Iasi e jale, eu vreau sa trec la fatbike. Momentan am cauciucuri late de 2.2 si simt lipsa cauciucurile groase de la bicicleta anterioara de 2.35. In poza de mai jos e un caz fericit, in mod normal nu poti sa mergi mai mult de 500 metri fara o bordura de 20 cm. [ https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA1dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMTUl/MkYwMyUyRjEyJTJGMzk5MTE5XzM5OTEx/OV9UUkFTRVVfQ1VfR1JPUEkuanBnJnc9/NjQwJmg9NDgwJnpjPTEmaGFzaD01MmY1/NDU2ZWViOGU2MDUzMGZjMWE1NmEyOGFmOWYyMg==.thumb.jpg?tmp=2018-02-01-19-51-36&app=req-5a7353a8cd396&retry=1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Trecere la nivel intre sosea si pista de biciclete: [ https://www.bzi.ro/public/upload/photos/320/m_pista_pacurari_siguranta_biciclete_probikeaddiction_iasi.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Kroghy, c'mon man alea-s obstacole? Ai vazut pe ce macadam si drumuri proaste trec aia uneori la Marile tururi ? - pe cursiere, roti slick cat degetul ... |
#31
Posted 01 February 2018 - 21:05
Una electrica macar nu dai jos slana si nici nu faci febra musculara .
Ca tot se agita unii pe aici ca de ce cu suspensie fata => de aia ca e reglabila nene ! O poti face mai tare sau mai moale ( ca penisul ) ... |
#32
Posted 01 February 2018 - 21:08
Kroghy, on 01 februarie 2018 - 21:00, said:
Incearca o furca care costa mai mult decat o bere la pet. O furca de aprox. 500 ron la reducere pe site-uri internationale (minim Suntour XCR, preferabil Rockshox) e suficient de buna incat sa nu ai astfel de probleme. Iar confortul si siguranta nu se compara cu o furca fixa. Nu conteaza pretul. E fizica pura, la franare inertia muta greutatea in fata si suspensia face ce trebuie sa faca/lucreaza, preia sarcina si se "indoaie". |
#33
Posted 01 February 2018 - 21:14
jakota, on 01 februarie 2018 - 21:08, said:
Nu conteaza pretul. E fizica pura Edited by Kroghy, 01 February 2018 - 21:15. |
|
#34
Posted 01 February 2018 - 21:19
jakota, on 01 februarie 2018 - 20:56, said:
Mai oameni buni, voi cititi primul post, si titlul topicului ? (inainte sa recomandati cai verzi pe pereti) Suspensiile adauga greutate fara rost in utilizare normala; suspensia fata face ca la franare brusca sa te duci in bot daca ai viteza (am patit-o de cateva ori cu maidanezi care sar la tine din lateral). Cea mai buna decizie a fost sa trec la bicle fara suspensii. Pt cei ce recomanda, le doresc sa urce din Brasov la Poiana cu fixie... nici o problema cocos....doar ca nu mai e oras acolo...topicul este strict despre o bicicleta de oras fara suspensii... cand o sa vreau sa ma dau pe campii/munti/etc o sa iau altceva. pt oras fixie rulz.punct. si daca esti mai lenes ca mine lasi pinionul spate pe liber... inventam roata as usual si ne rupem in viteze si suspensii... peste tot in lume in oras 90% din cei care traiesc din mersul pe bicicleta folosesc fixie....oare de ce... Edited by belogerer, 01 February 2018 - 21:24. |
#35
Posted 01 February 2018 - 21:21
Nu o zic sa ma laud, dar am batut drumuri forestiere, si neasfaltate fara suspensii; singura problema ar fi fata de MTB ca nu poti merge cu aceeasi viteza mare la vale .
Am urcat in P. Neamt de la Zoo sus la capatul partiei de schi (vara) fara suspensii - no problem, cred ca 98% cu fundul in sa, fata de MTB undeva pe la 90%. SI asta pt ca avea cam 4 kile mai putin. belogerer, on 01 februarie 2018 - 21:19, said:
nici o problema cocos....doar ca nu mai e oras acolo...topicul este strict despre o bicicleta de oras fara suspensii... cand o sa vreau sa ma dau pe campii/munti/etc o sa iau altceva. pt oras fixie rulz.punct. Sunt pante si prin orase ... Edited by jakota, 01 February 2018 - 21:20. |
#36
Posted 01 February 2018 - 21:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users