Serviciu de ambulanta privat
Last Updated: Feb 26 2018 18:24, Started by
Skyspy
, Jan 31 2018 19:03
·
0
#19
Posted 01 February 2018 - 00:55
Skyspy, on 31 ianuarie 2018 - 20:52, said:
Va fi de 4 locuri eventual de 3 daca in locul celor 2 din spate se va putea adapta o targa.2motoare unul de sustentatie de 27CP si altul de tractiune de 140CP.Va fi lucrat in fibra de sticla si carbon. Jucaria aia se poate omologa? Nu de alta da' ar fi nasol de circulat cu el, cu atat mai mult transformat in ambulanta. Apropos, transformarea unui vehicul in ambulanta gen SMURD costa mai mult de-o gramada de bani. |
#20
Posted 01 February 2018 - 11:23
Skyspy, on 01 februarie 2018 - 00:50, said:
Elicopterul nu poate ateriza oriunde,trebuie sa aiba pregatita o platforma sau un teren drept.Altfel pacientii trebuie transportati pana la acest punct.Nu stiu dece nu li s-a parut bun hovercraftul din imagine care poate naviga pe toate canalele.In cazul elicopterului ar trebui sa aiba cel putin 3 piloti activi pentru a-l putea exploata.Pe cand in cazul navei pe perna de aer e deajuns un permis pentru barca cu motor.Deci accesibil pentru mai mult personal. In schimb sunt elicoptere SMURD cu troliu si poate ridica victima de acolo pana intr-un loc in care poate ateriza sau direct la ambulanta. Lucru folosit in zonele montane. |
#21
Posted 01 February 2018 - 18:24
edy_wheazel, on 01 februarie 2018 - 00:55, said: , da' ar fi nasol de circulat cu el, cu atat mai mult transformat in ambulanta. Apropos, transformarea unui vehicul in ambulanta gen SMURD costa mai mult de-o gramada de bani. Explica-te de ce e nasol,sunt mai multe tipuri de ambulanta in functie de complexitatea dotarii.Sunt persoane private in delta care transporta bolnavi in barci cu motor obisnuite.Un fel de taxi medical. Am fost intr-o ambulanta cica dotata pentru toate situatiile.Problema e ca aparatele medicale sunt vandute de firme romanesti care au exclusivitate pe piata plus cu ceva spaga la minister te obliga sa cumperi numai de la ei la preturile lor.La ce-am vazut eu acolo se poate echipa o masina sau ambarcatie cu 10.000€ daca cumperi din strainatate. vestale, on 01 februarie 2018 - 11:23, said:
EC-135 are nevoie de suprafata unei sufragerii normale sa poata ateriza, intr-adevar nu teren foarte inclinat. In schimb sunt elicoptere SMURD cu troliu si poate ridica victima de acolo pana intr-un loc in care poate ateriza sau direct la ambulanta. Lucru folosit in zonele montane. Ei au un amarat de Aloutte de vreo 40 de ani pe care sigur il folosesc numai in situatii de extrema urgenta.Exista situatii cand bolnavii pot fi tratati pe loc fara a mai fi nevoie de deplasare la spital.Ar fi nevoie de un doctor sa-l consulte si sa-i administreze medicamentul. |
#22
Posted 02 February 2018 - 11:40
Ei find cine?
La Galati sigur este un EC-135, facut de cei de la Eurocopter. Si da, este pentru urgente, viata pacientului pusa in pericol, cand fiecare minut conteaza. Exista medic de familie pentru consultatii generale si are asistent pentru administrare medicatie. |
#23
Posted 02 February 2018 - 12:25
vestale, on 02 februarie 2018 - 11:40, said:
Ei find cine? La Galati sigur este un EC-135, facut de cei de la Eurocopter. Si da, este pentru urgente, viata pacientului pusa in pericol, cand fiecare minut conteaza. Exista medic de familie pentru consultatii generale si are asistent pentru administrare medicatie. Si daca Dunarea e inghetata crezi ca trimite EC-135 sa duca niste medicamente sau pentru consultatie?Sunt 2 sau 3 elicoptere de salvare SMURD in toata tara care raspund pentru regiuni de tara cu cate 10-15 judete.O ora de zbor cu un asemenea elicopter costa cateva sute sau mii de euro.Crezi ca aia se ridica in aer pentru unul din delta daca se caca subtire? vestale, on 02 februarie 2018 - 11:40, said:
Ei find cine? ISU Tulcea cu Alouette III de 40 de ani.Dar dupa cate stiu ISU raspunde in situatii de urgenta nu de ambulanta. |
#24
Posted 02 February 2018 - 12:38
Skyspy, on 02 februarie 2018 - 12:25, said:
O ora de zbor cu un asemenea elicopter costa cateva sute sau mii de euro.Crezi ca aia se ridica in aer pentru unul din delta daca se caca subtire? Crezi ca daca unul nu se poate caca, cheama ambulanta? Si dupa aceea cine plateste costurile aferente? Faci si voluntariat? |
#25
Posted 02 February 2018 - 13:31
Ideea e ca tu nu o sa poti inchiria catre ISU ambarcatiunea ta. Nu exista asa ceva. Doar donatie daca vrei.
Daca vrei ceva profit in urma construirii ambarcatiunii, poate ai ceva sanse la primaria respectiva. Daca vrei sa o si dotezi cu aparatura medicala, defibrilatorul ca pe ambulanta costa 15.000 euro. Padele de resuscitare 50 euro bucata, tuburi de oxigen, cate si mai cate... |
#26
Posted 02 February 2018 - 14:00
Mihaitza07, on 02 februarie 2018 - 13:31, said:
Ideea e ca tu nu o sa poti inchiria catre ISU ambarcatiunea ta. Nu exista asa ceva. Doar donatie daca vrei. ISU apartine de alt resort nu de ministerul sanatatii.Eu ziceam de o prestare de servicii de ambulanta privata asa cum sunt destule prin tara in orasele mari.Numai ca nu va fi pe dube ci pe o ambarcatie amfibie. Mihaitza07, on 02 februarie 2018 - 13:31, said:
, ,, defibrilatorul ca pe ambulanta costa 15.000 euro. Padele de resuscitare 50 euro bucata, tuburi de oxigen, cate si mai cate... Probabil atat costa in Romania.Zi-mi tipul sa-ti zic cat costa in strainatate la mama ei acasa nu la firmele capusa de la ministerul sanatatii. |
#27
Posted 02 February 2018 - 14:24
Skyspy, on 02 februarie 2018 - 14:00, said:
ISU apartine de alt resort nu de ministerul sanatatii.Eu ziceam de o prestare de servicii de ambulanta privata asa cum sunt destule prin tara in orasele mari.Numai ca nu va fi pe dube ci pe o ambarcatie amfibie. Nu isi permit multi la oras, unde costul unui astfel de serviciu este mai redus iar nivelul de trai mai ridicat ... |
#28
Posted 02 February 2018 - 14:38
De ce nu pui intrebari la DSU si ministerul sanatatii ?
Corpuls 3 vor fi defibrilatoarele pe noile ambulante ce vor veni in 2018. Cele actuale au Corpuls 2. Vorbesc de cele de stat, la privat nu stiu. In plus sa spunem ipotetic ca faci ambarcatiune dotata conform standardelor DSU si MS, te bagi la un SVSU al primariei sau privat si faci contract cu locuitorii de acolo. Unde tii ambarcatiunea, cine raspunde la apeluri, raspunzi la apel, constati ca pacientul e in stop cardio-respirator. Ce angajati ai pe ambarcatiune ? Conducator si asistenta ? Asistentei ii trebuie sprijin medic ca altfel e degeaba. Ajunge ambarcatiunea ta, constata stopul, ce face ? Suna la 112 ? E un fel de echipaj de prim ajutor smurd ? Sau ia pacientul de acasa si suna la 112 pentru a veni o ambulanta sa il preia pt. transport la spital ? Ai putea sa vorbesti cu alte servicii private de ambulanta din zona respectiva pentru a le pune la dispozitie sau vinde ambarcatiunea. Cred ca asa ar fi mai simplu. |
|
#29
Posted 02 February 2018 - 16:14
Cred că nu prea înțelegi ideea de ambulanță "privată". Pe tine nu te plătește statul, te plătește clientul. Poți avea clienți clinici private sau alții pe care îi poți ajuta la transportul pacienților. Tu nu te amesteci cu intervențiile de urgență, ci doar cu transporturile de pacienți. Dializă, analize, alte chestii de genul. Ești plătit ori de pacient, ori de spital, care include și transportul în factura pacientului.
Dacă o fi ambarcațiunea ta așa strălucită, mă gândesc că poți participa la o licitație, să ți-o cumpere ISU. Dar să-ți închirieze ție serviciile de ambulanțier, n-o să se întâmple. |
#30
Posted 02 February 2018 - 16:33
Oricum, pe langa ideea in sine, mai ai altceva deocamdata?
|
#31
Posted 02 February 2018 - 21:22
#32
Posted 02 February 2018 - 21:35
Păi nu e un singur client. Sunt câți clienți vor să fie. Achizițiile de genul ăsta se fac doar prin SEAP.
Eu am zis mai mult în glumă. Îți dai seama că acolo ești în concurență cu producători renumiți de astfel de ambarcațiuni și în general se caută mai multe echipamente, de la un singur furnizor. Dar dacă tu crezi că ai un produs care ar putea fi mai bun, poate devii tu producător. |
#33
Posted 02 February 2018 - 21:46
SmurfK, on 02 februarie 2018 - 21:35, said:
Păi nu e un singur client. Sunt câți clienți vor să fie. Achizițiile de genul ăsta se fac doar prin SEAP. Eu am zis mai mult în glumă. Îți dai seama că acolo ești în concurență cu producători renumiți de astfel de ambarcațiuni și în general se caută mai multe echipamente, de la un singur furnizor. Dar dacă tu crezi că ai un produs care ar putea fi mai bun, poate devii tu producător. Eu vreau sa-mi realizez un vis din tinerete nicidecum sa devin producator.O sa am o pensie bunicica peste media din Romania deci n-o sa am dureri de cap la batranete.Nu stiu ce inseamna SEAP |
|
#34
Posted 02 February 2018 - 21:58
Sistemul Electronic de Achiziții Publice. Mai toate achizițiile la instituțiile publice se fac prin sistemul ăla, ca să fie transparente și să se facă mai puține măgării. Bine, se fac măgării pe el, în ideea în care ei pot cere o barcă albă, cu lungimea de 2.35m, care poate coincide fix bărcii tale. Dar e mai greu.
Ce vrei tu e complicat. Eu zic să-ți faci tu barca și s-o ții de plimbare. Eventual iei niște turiști la o tură pe-acolo. O închiriezi cui o avea nevoie de ea. De fonduri europene să faci o barcă de-asta de intervenții, e imposibil. E ca și cum ai cere fonduri să-ți faci echipaj de poliție. E deja ISU, salvarea, au echipamente și tot ce le trebuie. Nu apelează la terți pentru intervenții. Ambulanțele private cam ce-am zis mai devreme fac. Transporturi la analize, dializă, pentru clinici private. Nu fac intervenții, n-au dreptul legal să o facă. Dacă pe viitor vor exista și privați care ar putea-o face, rămâne de văzut. Dar sunt sigur că ar fi nevoie de foarte multe acreditări pentru așa ceva, un sistem legat la 112, cu dispecerat, mai mulți asistenți, doctori. Poți cere fonduri europene pentru o afacere care poate implica barca respectivă. Turism, pescuit, nu știu. Dar trebuie să gândești un plan de afaceri care să se dovedească a fi profitabil cumva. Că nu-ți dă UE bani să te plimbi cu barca. Trebuie să fie parte a unei afaceri. |
#35
Posted 02 February 2018 - 22:59
SmurfK, on 02 februarie 2018 - 21:58, said: Poți cere fonduri europene pentru o afacere care poate implica barca respectivă. Turism, pescuit, nu știu. Dar trebuie să gândești un plan de afaceri care să se dovedească a fi profitabil cumva. Că nu-ți dă UE bani să te plimbi cu barca. Trebuie să fie parte a unei afaceri. Am mai zis ca la mine constructia respectiva e un hobby.Ma gandeam ce sa fac cu ea daca pana la urma ma satur.In Romania nu prea ai locuri adecvate sa "te dai" cu o asemenea ambarcatie exceptand Dunarea si Delta.In Delta nu-ti da voia ca si privat sa mergi pe o asemenea ambarcatie numai pe canalele principale de navigatie deoarece disturbi linistea din rezevatie. |
#36
Posted 23 February 2018 - 14:02
SmurfK, on 02 februarie 2018 - 16:14, said:
Cred că nu prea înțelegi ideea de ambulanță "privată". Pe tine nu te plătește statul, te plătește clientul. Poți avea clienți clinici private sau alții pe care îi poți ajuta la transportul pacienților. , Hai ca m-am interesat asa numai de curiozitate.Daca intra o chemare sau cum s-o numi pentru ambulanta si nu sunt ambulante disponibile dispeceratul ti-l poate da tie .Contravaloarea interventiei urmand sa ti-l plateasca statul.Asa este cel putin in jud. Cluj. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users