Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Denuntare unilaterala contract sau reziliere contract servicii RCS-RDS?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003
Salutare!

Ma confrunt cu o situatie super penibila.
In data de 4 ianuarie am semnat un contract cu RCS-RDS pentru servicii de TV si internet prin cablu.
Undeva pe data de 12, dupa mai multe telefoane la call center si amenintarea cu rezilierea, au venit doi baieti sa instaleze serviciile. Acestia au constatat ca le lipseste canalul de plastic prin care trebuiau sa traga firele, drept urmare, nu pot realiza conectarea.
A ramas ca facem o noua programare cand vor veni cu toate echipamentele si materialele necesare.
Astazi suntem in 31 ianuarie. Am sunat la fiecare 2 zile la call center pentru programare si in continuare nu a venit nimeni.
Nu doresc sa continui sa ma rog de ei sa le platesc niste servicii. Vreau sa contactez alt furnizor.
In acest sens, doresc sa inchid contractul cu RCS-RDS.

Care este procedura, avand in vedere faptul ca acest contract nu a inceput sa-si faca efectul?
Cerere de reziliere sau denuntare unilaterala?

#2
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 johnny bravo, on 31 ianuarie 2018 - 16:09, said:

Salutare!

Ma confrunt cu o situatie super penibila.
In data de 4 ianuarie am semnat un contract cu RCS-RDS pentru servicii de TV si internet prin cablu.
Undeva pe data de 12, dupa mai multe telefoane la call center si amenintarea cu rezilierea, au venit doi baieti sa instaleze serviciile. Acestia au constatat ca le lipseste canalul de plastic prin care trebuiau sa traga firele, drept urmare, nu pot realiza conectarea.
A ramas ca facem o noua programare cand vor veni cu toate echipamentele si materialele necesare.
Astazi suntem in 31 ianuarie. Am sunat la fiecare 2 zile la call center pentru programare si in continuare nu a venit nimeni.
Nu doresc sa continui sa ma rog de ei sa le platesc niste servicii. Vreau sa contactez alt furnizor.
In acest sens, doresc sa inchid contractul cu RCS-RDS.

Care este procedura, avand in vedere faptul ca acest contract nu a inceput sa-si faca efectul?
Cerere de reziliere sau denuntare unilaterala?

Cererea de reziliere e totuna cu denuntare unilaterala si se trimite prin posta cu confirmare de primire, facand referinta la contract si indicand clar motivele pentru care se solicita denuntarea contractului... Citeste cu atentie contractul.

Plus automat ANPC si improscat cu rahat pe toate forumurile pentru bataie de joc la adresa clientului.

Edited by rosix, 31 January 2018 - 16:19.


#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,370
  • Înscris: 01.12.2001
Daca l-ai semnat, inseamna ca il ai. Ce scrie in el? Un termen de instalare nu e?

#4
m0rpheus

m0rpheus

    Ză uan!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,844
  • Înscris: 26.02.2008
Ei sunt acoperiti aici pentru ca in contract sigur scrie ca ei asigura instalarea in maxim 90 de zile de la semnarea contractului, asta daca nu e stipulat un alt termen.

Ti-as sugera sa te duci peste ei si sa vorbesti cu cineva, nu la telefon, pentru ca rezolvi mai repede si sa ramai la RDS pentru ca, in ciuda duratei de instalare, eu sunt multumit de ei si am abonamentul de aproximativ 10 ani.

Uite partea asta din contractul lor.

Attached Files


Edited by m0rpheus, 31 January 2018 - 16:39.


#5
anarchy78_ro

anarchy78_ro

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,048
  • Înscris: 20.02.2016

 rosix, on 31 ianuarie 2018 - 16:19, said:

Cererea de reziliere e totuna cu denuntare unilaterala ...

Rezilierea o face PRESTATORUL DE SERVICII iar denuntarea unilaterala se face de catre CLIENT.

#6
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
Daca nu ai avut nimic functional de la ei, nu este nevoie sa faci absolut nimic.
Cu exceptia faptului de a nu-i lasa nici de acum inainte sa instaleze ceva.
Pur si simplu nu-i bagi in seama.

#7
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 m0rpheus, on 31 ianuarie 2018 - 16:35, said:

Ei sunt acoperiti aici pentru ca in contract sigur scrie ca ei asigura instalarea in maxim 90 de zile de la semnarea contractului, asta daca nu e stipulat un alt termen.

Nu sta nici drku dupa instalarea lor in maxim 90 de zile, te asigur.. Instalarea trebuie facuta in maxim o saptamana, altfel nu trebuie semnat niciun contract.
Daca mai apar la usa, ia-i la fugarit cu parul....

Edited by rosix, 31 January 2018 - 17:01.


#8
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003
Urmeaza sa ma uit si in contract. Azi mi s-a pus pata sa il reziliez.

Intrebarea mea este de fapt daca este vreo diferenta dpdv juridic intre reziliere si denuntare unilaterala si care forma ar fi potrivita in cazul de fata.
Varianta sa nu le mai deschid usa nu este o solutie deoarece vor spune ca eu nu am creat conditiile necesare instalarii.

Intre timp (oare s-o uita cineva p-aici pe forum?) am fost contactat pentru programare... Posted Image  Au mai castigat doua zile de pasuire.

#9
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,612
  • Înscris: 07.02.2003

 johnny bravo, on 31 ianuarie 2018 - 16:09, said:

A ramas ca facem o noua programare cand vor veni cu toate echipamentele si materialele necesare.
Astazi suntem in 31 ianuarie. Am sunat la fiecare 2 zile la call center pentru programare si in continuare nu a venit nimeni.
Avand in vedere ca termenul e de 90 zile... poti sa schimbi furnizorul ca tot 90 zile au si ceilalti termen.
E drept ca asta e un maxim, uzual este intre 2 saptamani si o luna dar depinde de conditiile tehnice si aglomeratie.

 johnny bravo, on 31 ianuarie 2018 - 17:59, said:

intre timp (oare s-o uita cineva p-aici pe forum?) am fost contactat pentru programare... Posted Image  Au mai castigat doua zile de pasuire.
Poate programeaza in martie :P

#10
m0rpheus

m0rpheus

    Ză uan!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,844
  • Înscris: 26.02.2008

 johnny bravo, on 31 ianuarie 2018 - 17:59, said:

Intre timp (oare s-o uita cineva p-aici pe forum?) am fost contactat pentru programare... Posted Image  Au mai castigat doua zile de pasuire.
Dar de unde esti? In Bucuresti in decurs de 9-10 ani am avut cam 7 instalari si nu au depasit niciodata o saptamana.

Raman la sugestia mea - du-te peste ei si asigura-te ca iti dau un termen si spune-le ca daca nu sunt atunci la ora aia, nu mai esti interesat de contract si vii sa reziliezi. Poate asa se urnesc si ramai la RDS.

Eu iti spun sincer ca mi se par cei mai buni, au infrastructura foarte buna si in timpul asta cred ca mi-a picat netul de 2-3 ori, si asta din cauza unor furtuni de la care s-a ars un echipament pe teren, dar in 2-3 ore era iar functional. Si nu, nu lucrez la ei, sunt doar client.

#11
honeymik

honeymik

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,531
  • Înscris: 18.02.2014

 johnny bravo, on 31 ianuarie 2018 - 17:59, said:

Intre timp (oare s-o uita cineva p-aici pe forum?) am fost contactat pentru programare... Posted Image  Au mai castigat doua zile de pasuire.
Sigur, si te-au identificat dupa numele Johnny Bravo :D

#12
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015

 rosix, on 31 ianuarie 2018 - 17:00, said:

Nu sta nici drku dupa instalarea lor in maxim 90 de zile, te asigur.. Instalarea trebuie facuta in maxim o saptamana, altfel nu trebuie semnat niciun contract.

Păi unde e problema? Că au ei 90 de zile, sau că semnăm fără să citim?

 johnny bravo, on 31 ianuarie 2018 - 17:59, said:

Intrebarea mea este de fapt daca este vreo diferenta dpdv juridic intre reziliere si denuntare unilaterala si care forma ar fi potrivita in cazul de fata.

Pe scurt, rezilierea se face cu acordul părților, iar denunțarea unilaterală se face în cazul în care o parte este îndreptățită să o solicite. În cazul denunțările unilaterale nu-ți poate fi refuzată cererea de reziliere. Denunțarea unilaterală este un drept pe care-l poți avea, în baza prevederilor contractuale sau a legislației, rezilierea e efectiv desfacerea contractului respectiv.

#13
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,533
  • Înscris: 01.08.2006
Du-te intr-un punct Digi si vezi care e statusul contractului tau. Sa-l anuleze si gata.
Daca nu, amana pana trec 90 de zile si vezi-ti de treaba. Clar e ca nu se emita factura pentru tine pana nu e instalat internetul si nu ti s-a oferit User si parola de logare la serverele Digi.

#14
milovme

milovme

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 01.11.2012
Și eu am așteptat aproape doua luni sa vina cineva de la rds sa-mi tragă cablu pt net. Eu am crezut ca au uitat de contractul meu din greșeală. Când am sunat la ei, Dna cu care am vb a zis vai cum? N-a venit nimeni in atâta timp? Va fac programare pt mâine sa vina o echipa. Și au venit, dar au zis ca n-au scule la ei și ca revin. N-au mai revenit vreo 15 zile. In total am așteptat vreo doua luni.

Dar mie mi-au făcut un precontract pana la instalarea echipamentelor. Sau o cerere sau ceva de genul. Nu am avut contract din prima.

#15
fox6200

fox6200

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 21.10.2008
Va salut.detin un apartament proprietate unde pana acum 2 luni a locuit mama mea.A facut accident cerebral a fost internata etc,am sperat ca isi va reveni si se va intoarce acasa dar din pacate  a ramas paralizata,cu dementa etc,si am internat-o la un camin de batrani privat.Am fost la rds sa reziliez contractul (numai tv avea mama)cu ei deoarece cel putin 6 luni nu va locui nimeni acolo.Am sunat la departamentul clienti,am explicat...nimic,ma tot lua cu notar sa semneze mama sau sa vina ea personal la rds.Doamna nu intelegi ca mama are mainile si picioarele paralizate?ca ea e titulara de contract etc.Bun.AM FOST LA SEDIU,UNDE LE-AM ARATAT BILET IESIRE DIN SPITAL,IAR EXPLICAT SITUATIA  ETC ,IAR NICI UN RASPUNS.iNTR0UN FINAL LE-AM SPUS ASA:EU FIIND PROPRIETAR ACOLO VA TAI CABLUL DE LA USA  si apoi cautati-o pe mama sa va plateeasca voua abonamentull!!!Am incercat pe cale amiabila dar vad ca nu se rezolva!Dati-o in judecata si va cer si daune morale!problema e ca eu fiind marinar a trebuit sa plec de urgenta in voiaj(chiar acum sunt pe mare)!Auzi la ei:de ce nu a venit titulara inainte sa faca cererea?Mi cucoana esti sa natoasa la cap?atacul cerebral s-a produs instantaneu!!!Azi le-am scris o sesizare sa vad ce imi raspuns imi vor da ,daca nu unde ma sfatuiti sa ma adresez?Stima

#16
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,976
  • Înscris: 18.12.2007
Cei cu care vorbesti tu direct iti raspund conform procedurilor in vigoare, ei nu pot sa treaca peste.
Daca procedura ii spune ca trebuie sa vina titularul sa semneze, asa iti vor zice si tie, degeaba te superi pe 'cucoana'. Nu poate face ea ce si cum vrea.

Ce puteau sa faca, in schimb, ar fi fost sa inregistreze o sesizare pe care sa o trimita mai departe ca sa intrebe cum s-ar putea proceda in cazul acesta de probleme medicale si incapacitate de decizie. Ai facut tu asta in locul lor.

#17
lepetir

lepetir

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 709
  • Înscris: 12.07.2007
Problema similara. Doar cu certificat de deces am reusit anularea/inchiderea contractului.

#18
fox6200

fox6200

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 21.10.2008

 AlexEn, on 12 decembrie 2018 - 13:10, said:

Cei cu care vorbesti tu direct iti raspund conform procedurilor in vigoare, ei nu pot sa treaca peste.
Daca procedura ii spune ca trebuie sa vina titularul sa semneze, asa iti vor zice si tie, degeaba te superi pe 'cucoana'. Nu poate face ea ce si cum vrea.

Ce puteau sa faca, in schimb, ar fi fost sa inregistreze o sesizare pe care sa o trimita mai departe ca sa intrebe cum s-ar putea proceda in cazul acesta de probleme medicale si incapacitate de decizie. Ai facut tu asta in locul lor.

Pana astazi nici un raspuns de la rcs.Am facut o noua sesizare.Nu stiu cate zile trebuie sa treaca ptr.a ma adresa ANPC

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate