Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Nu mai merge motorul-upgrade
Last Updated: Feb 02 2018 18:03, Started by
Zack1
, Jan 30 2018 22:27
·
0
#1
Posted 30 January 2018 - 22:27
Zilele trecute am cumparat un scuter sh first bike express ,si cand am vrut sa il pornesc in mod repetat la pedala dadea sa porneasca si murea pana ,,a inceput sa invarta in gol,, am crezut ca e racku ,am defacut cutia de la pedala ,am inlocuit racul defect ,semiluna era in stare perfecta si acelasi simtom ,apoi am aflat ca motorul ,,nu are compresie ,, Am dat comanda de pe general motors un kit tuning format din :
1. Set motor complet 80cc (cilindru, piston, segmenti, bolt, sigurante, garnituri) 2. Carburator pentru set de 80cc 3. CDI racing 4T 4. Bobina inductie 4T ( neagra) Credeti ca dupa ce inlocuiesc pistonul segmentii,carburatorul va functiona ? Am vazut ca vechiul carburator fusese defacut de foarte multe ori ca se stricase floare pentru surubelnita Am probat cilindul cu pistonul in mana pe o parte am tinut apasat cu podul palmei si pe cealanta parte am inpins pistonul -scapa aer si se imingea ,nu foarte mult totusi Distanta dintre piston si cilindru era mai mare de 1mm era setul dus? Segmentii aratau ok ca noi Care credeti ca este problema? Attached Files |
#3
Posted 30 January 2018 - 23:10
permis nu ai, dar ai bani.
de pretentii nu mai zic nimic nu te multumesti cu un scuter, vrei direct motocicleta te pricepi in schimb la gasirea pretextelor :"CSF? motorul vechi era busit, nu gaseam piese originale am fost obligat sa cumpar un set de 80cc" pistonul ala nu are nimic, cilindrul? nici atat. nici urma de zgaraietura. pun pariu ca si segmentii erau in regula lipsea doar "PUTEREA"???? Edited by OPEDI, 30 January 2018 - 23:17. |
#4
Posted 30 January 2018 - 23:25
ok ,a inteles ,deci sa inteleg ca pistonul si cilindul e ok ,le montez la loc ,atunci de ce nu porneste la pedala si se aude doar un fasait ,nici la electro-motor?
oricum setul lui este de 80 ,nu ma intereseaza puterea,ma intereseaza sa il fac sa mearga ,cand invar de roata aia zimtiata pe care se prinde racku,de intra in carter scoate aier pe toate supapele de la carburator+ca nu stiu cum sa mai ases furtunasele de la carburator Edited by Zack1, 30 January 2018 - 23:28. |
#5
Posted 30 January 2018 - 23:29
Prima greseala faucuta este ca ai cumparat o chinezarie. Aia nici noua nu a fost buna, nu mai zic de improvizatiile pe care vrei sa le faci pe la motor. Sper ca nu ai dat mult pe el. )
|
#6
Posted 30 January 2018 - 23:31
700 lei a costat jucaria cu acte in regula ,radiat etc,eu vreau sa il pun la punct atat momentan ,ulteror o sa il inscriu
Am zis ca e mai rentabil sa mai bag 500-600lei in acesta decat sa cumpar unul la 1200-1300 si tot cu bube sa fie Edited by Zack1, 30 January 2018 - 23:35. |
#7
Posted 31 January 2018 - 00:35
Daca in urma cu 2 saptamani nu m-ai ascultat pe mine si pe alt coleg, ce sa-ti fac ...
[ https://image.prntscr.com/image/4gxr5S6CQHabqMorpMbzKQ.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tu esti genul de persoana la care motoul "suntem prea saraci ca sa ne cumparam lucruri ieftine" functioneaza de minune |
#8
Posted 31 January 2018 - 00:58
TruculMagic, on 31 ianuarie 2018 - 00:35, said:
Daca in urma cu 2 saptamani nu m-ai ascultat pe mine si pe alt coleg, ce sa-ti fac ... [ https://image.prntscr.com/image/4gxr5S6CQHabqMorpMbzKQ.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tu esti genul de persoana la care motoul "suntem prea saraci ca sa ne cumparam lucruri ieftine" functioneaza de minune |
#9
Posted 31 January 2018 - 09:17
E clar cata mecanica ai invatat, daca crezi ca pierzi compresia la carter, la un motot in 4 timpi... Supapele le-ai verificat? daca nu sunt arse, sunt reglate corect, distributia e la punct? Nu, pe tine te-a mancat doar tuningul, la un motor defect, care e vai de capul lui, si la 50cc, dar tu crezi ca va rezista la 80cc. Ai permis pt motor de 80cc? Cui lasi motorul cat timp vei sta in puscarie? Cum dracu ai dat 700 lei pe o jucarie care nici nu porneste? Acum cativa ani, costa nou, 1000 lei, la promotie, puteai cumpara si in rate.
|
#10
Posted 31 January 2018 - 10:32
Zack1, on 31 ianuarie 2018 - 00:58, said:
Nu ma intelege gresit ,dar nici buget mare nu aveam si daca l-am prins pasta iefin am zis hai ca pt inceput e bun ,cred ca problema lipsei de compresie e lipsa unei garnituri dintre cilindru si carter ,maine dau fuga repede la magazin sa iau un set nou de garnituri ,ar fi bine sa fie de la aia ,oricum am invatat meganica in 2 zile cat n-am invatat toata viata ,adica nu stiam o iota ) Edited by tehnics, 31 January 2018 - 10:32. |
|
#11
Posted 31 January 2018 - 12:45
il las pe butuci momentan ,pana gasesc pe cineva care se pricepe la el
tehnics, on 31 ianuarie 2018 - 10:32, said:
Decat sa dai 700 de lei pe un scuter care nu functioneaza si sa mai bagi inca 600 de lei in reparatii (piese + timp + greseli de asamblare ) si plus alti bani pe chestii neprevazute mai bine puneai banii aia si luai un Kymco SH care sunt de taspe mii de ori mai bune decat FirstBike....ti-o spune unu care a avut si inca are Kymco. Defapt Kymco a facut parte din Honda ani in urma, au experienta in scutere si ATV_uri si sunt la aceiasi calitate ca si Aprilia, Piagio, Yamaha, Gilera, Honda firstbike-ul e din 2008 ,si a mers bine saracul pana sa il dau peste cap + ca se prezinta foarte bine pt varsta sa ,asa ca nu cred ca daca cumpersi sh un scuter de firma nu gasesti pise uzate ce trebuies inlocuite |
#12
Posted 31 January 2018 - 22:04
Daca e defect motorul si statea cu saptamanile prin service normal ca nu mai apare uzura de la utilizare
|
#13
Posted 31 January 2018 - 23:04
90% de la carburator e problema ,nu trage benzina ,am reusit sa il pornesc de mai multe ori pret de cateva secunde ,nu trage benzina cum trebuie ,am comandat un carburator nou
Am degresat compnentele motorului cu benzina ,am asezat pistonul cu cilindu sus ,am asezat segmentii in 3 pozitii diferite si egale ca distanta si cum spuneam ,porneste motorul ,deci nu il declar mort,am uns cu putin ulei 4t cilindrul . Edited by Zack1, 31 January 2018 - 23:08. |
#14
Posted 02 February 2018 - 16:18
Nu stiu cum sa pun furunasele la carburator ,ma ajuta cineva?
Attached FilesEdited by Zack1, 02 February 2018 - 16:19. |
#16
Posted 02 February 2018 - 16:43
Furtunul gros(tur) ia benzina din rezervor si furtunul subtire(retur) trimite surplusul in rezervor.
LE De ce te-ai chinuit sa faci desenul? Nu era mai simplu sa faci mai multe poze, din unghiuri diferile, la carburator? Edited by ccf_cristi, 02 February 2018 - 16:44. |
#18
Posted 02 February 2018 - 17:13
Arata, dar nu-s la fel.
Lungime, curbura, praf deasupra. Dar nu vrei sa raspunzi la #2. Nu-ti fie rusi e. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users