Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Poate imi explica cineva.....
Last Updated: Mar 27 2018 09:14, Started by
becali
, Jan 29 2018 21:30
·
0
#57
Posted 26 March 2018 - 20:07
da, demential raspunsul; ramai si cu telefonul ;
poate ar trebui mai des sanctiuni de felul asta, daca operatorul merita. |
#58
Posted 26 March 2018 - 21:27
De acord și eu cu răspunsul, mai ales că Orange s-a vrut ușă de biserică aici și nu i-a ieșit. De fapt, i-a ieșit... pe nas!
Totuși (și aici vorbesc strict din perspectiva unuia neutru), dacă lucrurile ar fi fost tratate de la început așa cum trebuia, adică cu responsabilitate și corectitudine, nu se ajungea aici, iar Orange ar fi beneficiat (corect, zic eu) de compensația pentru telefonul vîndut la preț subvenționat. Asta așa, dacă e să fim corecți pînă la capăt... |
#59
Posted 26 March 2018 - 21:31
Sa va mai spun ca nu e totul.........
Este un topic despre Orange Premium si beneficiile acestuia. https://forum.softpe...orange-premium/ Am reclamat neacordarea de beneficii, prezente in TCG care sta la baza contractelor Orange, ei spuneau ca este o clauza care spune ca acestea nu sunt contracuale, clauza abuziva conform legii coonsumatorului, asa ca am inaintat o cerere de inchidere pentru tot contul Orange si iata ce bonus am mai primit: crislacor, on 26 martie 2018 - 21:27, said:
De acord și eu cu răspunsul, mai ales că Orange s-a vrut ușă de biserică aici și nu i-a ieșit. De fapt, i-a ieșit... pe nas! Totuși (și aici vorbesc strict din perspectiva unuia neutru), dacă lucrurile ar fi fost tratate de la început așa cum trebuia, adică cu responsabilitate și corectitudine, nu se ajungea aici, iar Orange ar fi beneficiat (corect, zic eu) de compensația pentru telefonul vîndut la preț subvenționat. Asta așa, dacă e să fim corecți pînă la capăt... 100% de acord Am si spus ca daca se compensa costul de la inceput nu se ajungea aici Attached FilesEdited by becali, 26 March 2018 - 21:30. |
#60
Posted 26 March 2018 - 21:35
Uite, eu dacă aș fi prin conducerea Orange (da' ce bine că nu-s!), aș imputa aceste pierderi celui care s-a încăpățînat să fie mai catolic decît Papa (crezînd că mai scoate de-o primă, ceva) și a sfîrșit prin a fi fraierul satului! Trebuie la un moment dat să se termine și cu practicile astea idioate!
|
#62
Posted 27 March 2018 - 05:58
Bravo! Bine lucrat, cu toate că știu de frica ANPC, acționează continuare la intimidare, știind ca mulți plătesc din prima.
|
#63
Posted 27 March 2018 - 09:10
@becali
Mai ai abonamente la ei sau asta era singurul? Intreb pentru ca ma gandesc ca daca ai mai vrea sa faci si alte contracte in viitor sa nu iti ceara ceva plata in avans tocmai pt ca i-ai fript cu Protectia Consumatorului. De bun simt ar trebui sa nu faca asa ceva, insa mai stii... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users