Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Poate imi explica cineva.....
#37
Posted 31 January 2018 - 19:46
becali, on 31 ianuarie 2018 - 19:42, said:
@Orange_helper. Daca doamna Alice T..... a mintit (chipurile e facturat corect), Orange a facturat aiurea pe contul meu, nu recunoaste acest lucru, pentru mine este clar. 18,72 nu este egal cu 34,21, punem in balanta ca exista si net gratuit, in portalul Orange, la cum se contorizeaza pe la marea firma cine stie cat a fost si acolo, eu consider ca pot solicita la ANPC inchiderea acestui numar numai pentru ca ati incercat (deocamdata ati si reusit, cu siguranta ca voi primi si stornarea acestui cost, daca vreti, pe privat va dau si un numar care a avut aceeasi problema si ati stornat factura) sa ma furati, un mizili, 99,6Euro + TVA. Pentru colegii de topic, contest intregul consum pentru ca a fost efectuat doar din cauza unui program al orange Romania, eu stiam ca acel telefon este in casa, nu iese de acolo si nici nu are consum, si, totodata datorita faptului ca orange nu m-a anuntat ca pe un numar utilizat de un copil de 9 ani (in 08,12,2017 a fost definit ca utilizator) face cost suplimentar, era cel putin de bun simt PS Bineinteles ca nu mi s-a raspuns, dar maine ar fi ultima zi din cele 3 zile promise |
#38
Posted 31 January 2018 - 20:03
Povesti, daca mobilul avea datele deschise la momentul x , a functionat pe date nu pe wi-fi si asta Orange o poate demonstra ! Poate sa faca mii de plangeri chiar si matanii la biserica si tot degeaba ! Atata are de plata si va plati , pt ca domnia se plateste !
Edited by Baxon, 31 January 2018 - 20:04. |
#39
Posted 31 January 2018 - 20:25
Baxon, on 31 ianuarie 2018 - 20:03, said:
Povesti, daca mobilul avea datele deschise la momentul x , a functionat pe date nu pe wi-fi si asta Orange o poate demonstra ! Poate sa faca mii de plangeri chiar si matanii la biserica si tot degeaba ! Atata are de plata si va plati , pt ca domnia se plateste ! Daca ridicai un ochisor pe imaginile de mai sus vedeai ca telefonul a inregistrat 18,72 GB de date Doamna de la Orange mi-a spus ca telefonul a consumat 34 GB Numai prin asta si sunt in culpa de 2 ori 1, Facturare aiurea 2, "Verificarea" detaliata a lispsit cu desavarsire Si crede-ma, Orange chiar trebuia sa ma anunte. De platit, da platesc acum dar cu siguranta ei vor pierde mult mai mult, probabil chiar acest consum, cu siguranta acest numar, contul meu de PF zboara in maxim un an (Un net mobil si inca 2 ME), pe PJ sa vedem cu ce vine Andrei de la directe.... Edited by becali, 31 January 2018 - 20:26. |
#40
Posted 31 January 2018 - 20:36
D'aia am plecat eu de la ei!!!
Edited by alexciupy, 31 January 2018 - 20:36. |
#41
Posted 31 January 2018 - 21:43
becali, on 31 ianuarie 2018 - 20:25, said:
Daca ridicai un ochisor pe imaginile de mai sus vedeai ca telefonul a inregistrat 18,72 GB de date Doamna de la Orange mi-a spus ca telefonul a consumat 34 GB Numai prin asta si sunt in culpa de 2 ori 1, Facturare aiurea 2, "Verificarea" detaliata a lispsit cu desavarsire Si crede-ma, Orange chiar trebuia sa ma anunte. De platit, da platesc acum dar cu siguranta ei vor pierde mult mai mult, probabil chiar acest consum, cu siguranta acest numar, contul meu de PF zboara in maxim un an (Un net mobil si inca 2 ME), pe PJ sa vedem cu ce vine Andrei de la directe.... daca faci mai mult paguba in retea decat profit e normal sa renunte usor la tine... |
#42
Posted 31 January 2018 - 23:26
Orange nu are obligatia sa te anunte ca tu consumi resurse ci tu ca utilizator de abonament trebuie sa te limitezi si sa stii sa pui frana daca nu ai chef de facturi mari . Ca in cazul de fata un copil de 9 ani are un abonament si mana libera sa consume resurse cum il taie capul nu e vina operatorului ci a parintelui care e inconstient... sa nu zic altceva !
Diferenta de la 18,xx Gb caut-o la tine sau la nevasta sau la cine ai mai dat din abonamentul tau . Sper sa-ti puna poprire pe salar si sa te sileasca sa platesti , poate realizezi si tu ca prepay e cel mai indicat pt persoanele fara judecata prea buna ... Edited by Baxon, 31 January 2018 - 23:29. |
#43
Posted 01 February 2018 - 01:29
Din cate vad mai ai putin si dai capacitatea, nu pari să fi terminat 8 clase
Proprire la salar se pune în urma unei hotărâri judecătorești, pentru o neplata, daca citeai si, mai ales, înțelegeai, am spus că voi plati factura si voi continua să o contest prin toate metodele Internet, soția a rămas cu 15 gb, eu cu vreo 5, cobsumul realuzat pe telefonul ala s-a datorat doar programului my network care a deconectat wi-fi și ă trecut pe date. Edited by becali, 01 February 2018 - 01:31. |
#44
Posted 01 February 2018 - 01:48
Dupa ce o platesti chiar degeana mai faci contestatie ( pt ca deja ti-ai asumat vina platind ) . Poate dptdv am 8 clase dar eu nu deschid topice tembele pe SP ca mi-a venit factura prea mare si-s rupt in fund ... si sa cer sfaturi cum s-o fentez !
Ca tot vorbesti de 8 clase , io zic sa mai pui mana pe o carte de gramatica si una de limba romana : becali, on 01 februarie 2018 - 01:29, said:
Din cate vad mai ai putin si dai capacitatea, nu pari să fi terminat 8 clase ( ! ) Proprire la salar se pune în urma unei hotărâri judecătorești, pentru o neplata, daca citeai si, mai ales, înțelegeai( ca ), am spus că voi plati factura si voi continua să o contest prin toate metodele ( . ) Internet, soția a rămas cu 15 gb, eu cu vreo 5, cobsumul realuzat pe telefonul ala s-a datorat doar programului my network care a deconectat wi-fi și ă trecut pe date. Edited by Baxon, 01 February 2018 - 01:49. |
#45
Posted 01 February 2018 - 05:25
#46
Posted 01 February 2018 - 05:39
Baxon, on 01 februarie 2018 - 01:48, said:
Dupa ce o platesti chiar degeana mai faci contestatie ( pt ca deja ti-ai asumat vina platind ) . Poate dptdv am 8 clase dar eu nu deschid topice tembele pe SP ca mi-a venit factura prea mare si-s rupt in fund ... si sa cer sfaturi cum s-o fentez ! Ca tot vorbesti de 8 clase , io zic sa mai pui mana pe o carte de gramatica si una de limba romana : Imi asum greșelile, sunt scrise pe telefon si apar astfel de erori Factura nu e amendă, Orange poate atĂ®rna suma si pe factura următoare (chiar te-am nimerit cu vârsta, cum poti sa crezi asa ceva?) Am cerut ajutorul, am si specificat acest lucru, Ă®n descifrarea desfasuratorului, tu stii? Edited by becali, 01 February 2018 - 05:39. |
|
#47
Posted 01 February 2018 - 12:59
Baxon, on 01 februarie 2018 - 01:48, said:
Dupa ce o platesti chiar degeana mai faci contestatie ( pt ca deja ti-ai asumat vina platind ) . Poate dptdv am 8 clase dar eu nu deschid topice tembele pe SP ca mi-a venit factura prea mare si-s rupt in fund ... si sa cer sfaturi cum s-o fentez ! Ca tot vorbesti de 8 clase , io zic sa mai pui mana pe o carte de gramatica si una de limba romana : Bai nene, tu te uiti macar la ce argumente a adus omul? Sau vezi ca e rost de paruiala si sari ca musca in c... la cal? Partea cu responsabilitatea e una iar facturarea random a consumui de internet e ALTA! Daca traficul inclus in pachet e terminat in data de (sa zicem) 10, din data de 10 tot traficul trebuia sa fie tarifat, nu asa random. Daca voiai sa ii fii de folos omului puteai eventual sa ii comunici sa verifice daca nu are activat backup prin Orange Cloud, Deezer sau Orange TV Go incluse pentru ca traficul celor 3 nu se taxeaza. Asta ar explica de ce apare trafic netaxat si dupa data cand e gata traficul inclus. Zic si eu... Edited by arigo, 01 February 2018 - 13:04. |
#48
Posted 01 February 2018 - 22:08
Sa nu fi facturat și traficul prin rețeaua wireless. Dacă aplicația a tot făcut schimb, centrala nu a închis sesiunea de date și aia a înregistrat tot, fără pauza. Eu aveam net inclus și eram pe 25 ora 23, nu am închis sesiunea de date. Pe 26 s-au alocat resursele și am fost taxat și pentru traficul efectuat din data de 25 după orele 20 pana a doua zi la ora 1.
|
#49
Posted 02 February 2018 - 00:35
#50
Posted 02 February 2018 - 11:13
becali, on 30 ianuarie 2018 - 05:51, said: Nu am ce face, platesc si fac intampinare la ANPC si ANCOM . Nu am asa ceva, dar mi-ai dat o idee, acum sunt la munca dar cand ajung acasa verific inca ceva, e vorba tot de un program al orange Romania, MY Network, stiu ca e setat pe wifi, dar cine stie cum se comporta de fapt. |
#51
Posted 02 February 2018 - 11:14
becali, on 01 februarie 2018 - 05:39, said:
Imi asum greșelile, sunt scrise pe telefon si apar astfel de erori Factura nu e amendă, Orange poate atĂŽrna suma si pe factura următoare (chiar te-am nimerit cu vârsta, cum poti sa crezi asa ceva?) Am cerut ajutorul, am si specificat acest lucru, ĂŽn descifrarea desfasuratorului, tu stii? Nu te lua dupa ce spun unii sau altii. Fa reclamatie la ANPC, ca aia nu e extras de factura e o mizerie. Sa-i oblige sa-ti dea un extras clar pe care sa intelegi corect traficul de net. Mi se pare ca au si obilgatie legala, dar nu stiu ce lege. ANPC si scandal maxim pentru mizeria aia de extras de trafic. Edited by rosix, 02 February 2018 - 11:14. |
|
#52
Posted 05 February 2018 - 14:37
@Becali te legi inutil de orice, e de inteles supararea, e un cost mare si stupid, avand wifi, si fara wifi si tot e stupid. Trecand peste reprosuri de genul , nu lasi la 9 ani abonament fara control si alte cele, tarifarea se face automat, nu sta nimeni sa calculeze varstele utilizatorilor, cam imposibil de altfel. Legat de tarifare aleatorie uita-te ce sistem de plata cost suplimentar ai. Daca dupa epuizare trafic ai tarifare la mB, kB etc sau pe pachet. Ca daca ai pe pachet gen 1 euro/ 100 mb, iti tarifeaza 1 euro si pe factura, desfasurator vei vedea cost zero pana consuma acea 100 de mb ca doar is ai tai e ca si cum ai activa o extraoptiune, ii termina iar pac 1 euro iar 100 MB si tot asa. My network aia n-are nicio treaba, o putea face telefonul by default mai ales la cate erori si conflicte de soft pot aparea. ANPC doar va trimite sesizarea ta catre ei, o vor verifica cu si mai mare atentie si va primi anpc raspuns argumentat care apoi il va retrimite catre tine. Eu zic ca o poti da la pace cu ei macar sa-ti compneseze o parte sau sa ti-l esaloneze trimite o sesizare frumoasa la sentiment, argumentata, logica, acu sa fim seriosi ca e un cost date, nu linia fierbinte unde apare un tert care de fapt incaseaza tot, adica ori cu traficul juniorului ori nu, Orange tot aceleasi cheltuieli le avea. Deci in loc de vaicareala aici unde oricum in afara de helper n-ai cum primi ajutor. Alta chestie, sunt discutii deschise unde foarte bine iti puteai incadra problema https://forum.softpe...    sau  https://forum.softpe...-de-orange/  . NU stiu ce fac moderatorii, dar nu e ok deloc, mai ales titlul...... poate imi explica cineva....... Spor sa ai in rezolvarea problemei. Ps nu-s de acord nici cu cei care te-ar "executa" de parca ar fi recuperatori pt Orange. Erare humanum est. Da ca la alcoolicii amatori hai intai sa o admitem.
Edited by unic635, 05 February 2018 - 14:38. |
#53
Posted 26 March 2018 - 05:30
Update
Daca in ianuarie solicitam anularea costului, orange a refuzat acest lucru, prin ANPC am obtinut restituirea sumei (555 lei) cat si inchiderea numarului (contract din octombrie 2017) |
#54
Posted 26 March 2018 - 07:54
Bravo de 3 ori, vino și cu ceva print screenuri sa vadă și alții ca se poate.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users