Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Poate imi explica cineva.....
Last Updated: Mar 27 2018 09:14, Started by
becali
, Jan 29 2018 21:30
·
0
#1
Posted 29 January 2018 - 21:30
Saptamana trecuta primesc mesaj de la orange sa verific noua interfata, ochioasa, functionala la 10-15 % etc.
Cand ma uitam mai atent eu prin contu meu sa-mi sara inima, pe numarul fiului meu cost de 99.12 euro, sa pic jos, mai ales ca se apropia data de facturare (la mine perioada e de 26 pana pe 25 luna urmatoare) Costul venea de la internet, incep sa ma gandesc ce a facut pana pe 09,01, de atunci stiam, a stat in casa pana de pe 09,0 pana pe 27,01, varicela cu o forma severa si nu am avut voie sa-l scot (le-am spus si celor de la Orange ca am si scutiri care arata acest lucru). In casa am net de la RCS 1GB, semnal full pe Wi Fi, , in sufragerie care este la distanta nai nare faa de router imi merg clipurile 4 k pe youtube si filmele pe netflix doar prin wireless, deci nu ar fi avut cum sa consume. eu habar nu are sa opreasca si sa porneasca wifi-ul, twlwfonul este un HTC One M8, bun si ala Am semnalat toate astea, si speram sa primesc un mesaj in care sa se spuna ca a fost o greseașa ceva, mai ales ca primisesem factura si am vazut ca facturarea apare exact in 18,01,2018 cand el era acsa si se scalda in smenal prin casa. celor de la marea companie le-am mai reprosat, totodata, ca, desi n cont nr apare ca fiind utilizat de un copil de 9 ani,si a facut un asemena cost (99,6+TVA Euro) nu ai anuntat si titularul abonamentului. Primesc azi mesaj, se regreta, s-a uitat cu toata "atentia" si s-a facturat corect Ei asi, anexez si eu un desfasurator, apare ca pe 19 am terminat internetul inclus - de fapt prima facturare de net. Dupa mine, de la ace moment ar fi trebuit sa mi se factureze traficul, dar stupoare, imi apre si ulteriro ba trafic facturat, ba trafic inclus (aici il suspectez pe fii-meu ca a bagat net in telefon de la chiuveta) si asta in zile si la ore diferite. Pentru mine este clar ca s-a facturat la intamplare, acum n-o inteleg pe doamna care mi-a dat raspunsul mi-a spus ca a verificat cu cea mai mae atentie. Anexez si eu desfasuratorul Attached FilesEdited by becali, 29 January 2018 - 21:32. |
#2
Posted 29 January 2018 - 21:40
Copilul tau ar trebui sa aibe cartela prepay pana cand implineste varsta de 18 ani.
Daca decizi altfel, nu ai de ce sa te plangi pe forum despre facturi. Edited by pasilla, 29 January 2018 - 21:41. |
#3
Posted 29 January 2018 - 21:43
Acum e cam tarziu, dar trebuie sa ai in setari categoria aferenta utilizarii datelor mobile, unde poti seta o limita de trafic si data la care se reseteaza traficul.
|
#4
Posted 29 January 2018 - 22:09
Orange sunt deosebit de nesimțiți la costurile suplimentare. Cum te prind, te ard de te rup, totul la litera contractului. Nu ai ce face decât să plătești.
Din cauza asta am închis și eu vreo trei abonamente la ei. Nu m-au ars tare, că am fost destul de atent, dar pe mine mă deranja orice "euroi" suplimentar. |
#5
Posted 29 January 2018 - 22:09
Poate s-a uitat la ceva *** , conturi premium, chestii...
De asta recomand prepay. |
#6
Posted 29 January 2018 - 22:17
#7
Posted 29 January 2018 - 22:18
becali, on 29 ianuarie 2018 - 21:30, said:
Saptamana trecuta primesc mesaj de la orange sa verific noua interfata, ochioasa, functionala la 10-15 % etc. Cand ma uitam mai atent eu prin contu meu sa-mi sara inima, pe numarul fiului meu cost de 99.12 euro, sa pic jos, mai ales ca se apropia data de facturare (la mine perioada e de 26 pana pe 25 luna urmatoare) Pune mana si plateste si nu uita - copiii nu au ce sa faca cu telefoane pana la varsta majoratului. Ii distrag de la studiu si de la lectura. |
#8
Posted 29 January 2018 - 22:21
#9
Posted 29 January 2018 - 22:22
Quote le-am spus si celor de la Orange ca am si scutiri care arata acest lucru Cu siguranță relația contractuală dintre Orange și dumneavoastră are ceva de-a face cu scutirile respective. Sincer acum, cu toții am fost tineri cândva, și toți am mușcat-o cu facturile (fie ele de la dial-up sau 4G). Se mai întâmplă. |
#10
Posted 29 January 2018 - 22:48
Reiau,
In desfasuratorul ala de ce e totul aleatoriu, nu liniar, daca am ramas fara net din 19.01 este clar ca trebuia totul facturat/ De platit voi plati oricum, de ce spun ca nu avea cum sa faca cost suplimentar fiind acasa, acelasi lucru l-a mai patit un amic acum 2 sau 3 ani, era la hotel, avea wifi si a specificat si dovedit asta, Orange si-a cerut scuze si a stornat factura (am precedent si cu tot cu date) In alta ordine de idei, am facut abionament tocmai ca sa nu trebuiasca mereu sa incarc, prostia este ca il am la Orange, aveam aceleasi beneficii la Vodafone, + trafic gratuit in Youtube (asta face fii-meu si Clash royale), Facebook etc, Nu am setat limita la date, am mai spus-o, era blocat total in casa unde stiam ca merge doar pe wifi Titlul topicului este o solicitare de ajutor in interpretarea desfasuratorului, eu incep sa fiu facturat intr-o anumita zi, a doua zi iar am net inclus si tot asa, in ultima zi imi apare un consum mare de net, dar iarasi era inclus, restul, ironiilor, nu cred ca isi iau locul, a fost o luna dificila, a trebuit sa il las singur in casa, ba chiar am avut, din pacate, si evenimente la care vroia sa participe si poate ca era si necesar, dar nu am avut cum sa-l luam. Este cineva care sa-mi spuna ca acel desfasurator este corect si are logica? |
|
#11
Posted 29 January 2018 - 22:51
"tap" wifi, "tap" no wifi.
Edited by pasilla, 29 January 2018 - 22:52. |
#12
Posted 29 January 2018 - 22:53
#13
Posted 29 January 2018 - 22:59
rosix, on 29 ianuarie 2018 - 22:53, said: Mergi cu desfasuratorul la un centrul Orange sau suna in call-center... Sau fa scris. Ce astepti sa-ti spuna lumea, in legatura cu consumul pe care il ai desfasurat acolo? Pai am facut scris si am primit un mesaj minunat in care mi-a spus ca a studiat traficul cu atentie si e corect facurat, eu acolo nu inteleg nimic si lucrez zi de zi cu cifre, ori am terminat netul ori ba |
#14
Posted 29 January 2018 - 23:03
Cheia problemei este:
"a stat in casa pana de pe 09,0 pana pe 27,01, varicela cu o forma severa" . |
#15
Posted 29 January 2018 - 23:12
becali, on 29 ianuarie 2018 - 22:59, said: Pai am facut scris si am primit un mesaj minunat in care mi-a spus ca a studiat traficul cu atentie si e corect facurat, eu acolo nu inteleg nimic si lucrez zi de zi cu cifre, ori am terminat netul ori ba Fa o adresa scrisa la ei, in care soliciti sa-ti explice modul de tarifare la internet, pentru acele zile, dar fara motivatii puerile ca "nu stii ce a facut copilul cu telefonul", ca nu intereseaza pe nimeni. |
|
#16
Posted 30 January 2018 - 00:07
Vezi prin setarile telefonului sa nu ai activata trecerea automata pe 3 sau 4G cand e slab semnalul la router.
https://www.verizonw...dge-base-97134/ |
#17
Posted 30 January 2018 - 00:46
becali, on 29 ianuarie 2018 - 21:30, said:
Pentru mine este clar ca s-a facturat la intamplare, becali, on 29 ianuarie 2018 - 22:59, said:
eu acolo nu inteleg nimic si lucrez zi de zi cu cifre, becali, on 29 ianuarie 2018 - 22:48, said:
De platit voi plati oricum, Sunt eu prea exigent sau nu prea va intereseaza pe ce dati banii? Edited by danutz1, 30 January 2018 - 00:47. |
#18
Posted 30 January 2018 - 05:43
In mod normal platesti, apoi contesti suma(ANPC,Orange,etc. )
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users