Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 

Recomandare service reconditionat masini vechi

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
agorea

agorea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 03.05.2006
Ati putea sa-mi recomandati un service / atelier care reconditioneaza masini vechi, de preferat in zona Ardealului? Am zis ca mai bine deschid un topic nou, decat sa poluez cele 2 topicuri cu masini vechi.

Am un Peugeot din '87, evident ca nu are nicio valoare ca si masina "istorica", insa are pentru mine o valoare sentimentala. O am de 15 ani, in care m-a servit cu bune si cu rele ca si masina de zi cu zi. Acum a venit momentul sa o reconditionez total, sa o folosesc doar ca masina de duminica si la intalnirile clubului din care fac parte. Nu vreau sa o fac masina istorica (adica mentiune in carte), ca nu vad avantaje prea mari (asta e o alta discutie). Pentru cei rautaciosi care o sa-mi zica ca nu merita reconditionata, ca nu e un model rar si cautat, le spun ca o reconditionez pentru mine, nu in scopul de a o vinde. De apucat de unul singur nu vreau sa ma apuc, fiindca nu am nici conditii de lucru ok, nici timpul necesar pentru asa ceva. Si nici nu vreau sa se intinda pe 10 ani, vreau anul acesta sa o fac.

Acestea fiind spuse, sa revenim la intrebarea din titlu. Aici in Mures nu am gasit vreun service specializat pe asa ceva. Am gasit doar un nene care a postat un anunt pe olx, care cica reconditioneaza masini de epoca pentru pretentiosi, ieri am stat 30 de minute de povesti cu el la telefon si doar atat il interesa, cat e bugetul maxim pe care pot sa i-l ofer pentru lucrare. I-am mai intrebat pe colegii de club dar nu prea m-au putut ajuta cu recomandari din Mures. Asa ca am extins aria de cautare. Am gasit pe net service-uri din alte zone care se ocupa de asa ceva, dar recomandari de la clienti care si-au facut masinile acolo nu prea am gasit. Si as fi vrut recomandari de la oameni cu masini normale reconditionate (Dacii, Skode, etc. nu masini in care s-au bagat sute de mii de euro). Am gasit pe net service-uri renumite  in Satu Mare, Brasov, Giurgiu si evident Bucuresti. Nu dau nume sa nu se considere reclama. As fi vrut ceva mai aproape de mine, sa pot sa mai dau cate o fuga pana acolo sa mai supraveghez lucrarile.

Daca ma puteti ajuta cu vreun sfat sau vreo recomandare (in afara de sfatul ca nu merita sa ma apuc sa bag bani in ea), va multumesc anticipat.

#2
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
ca sa poata umbla unul care stie si sa nu fie mecanic carpaci, sfatul meu este sa discuti si cu ceva cluburi dedicate marcii. cred ca ei sunt cei mai in masura sa te orienteze corect.

#3
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,567
  • Înscris: 07.12.2014
Problema cu aia care "reconditionau " Skode si Dacii e ca de fapt faceau o peteceala la tablarie cat sa tina 2-3-4 ani. O reconditionare de calitate nu prea faceau aia. Reconditionarea presupune mai mult decat sudatul unui petec peste gaura si dat cu autovapant sau chit. Si o restaurare bine facuta ori e scumpa ori iti ia tie personal destul de mult timp.
Daca vrei doar o reparatie ca sa arate decent masina si sa fie utilizabila atunci o poti duce la aia ce faceau Dacii desi nu prea mai sunt multi. Dar la fel de bine o poti duce la orice tinichigerie auto iar partea mecanica o poti face ori singur ori la orice service.
  De curios. Ce model de Peugeot este?

Edited by PoeOvidiu, 29 January 2018 - 08:28.


#4
agorea

agorea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 03.05.2006
Asta cu reparatii la partea mecanica la orice service pica... eu in 15 ani de cand am masina am testat (nu exagerez) zeci de mecanici si service-uri si doar unul am gasit care chiar facea din pasiune meseria. Pentru el nu exista "nu se poate", "am lucrat o zi intreaga sa desfac surubul ala", etc. Saracul a murit subit anul trecut (la 50 de ani!) si eu am ramas in plop. Nimeni nu se mai uita la masini atat de vechi, fiindca trebuie sa se murdareasca, sa adapteze piese, sa gaseasca solutii, nu doar sa schimbe tot ansamblul. Vad si la cealalta masina, mai noua, cat de greu e sa gasesti unul capabil. Nu am negociat niciodata pretul, nu am facut niciodata rabat la bani ca sa "iasa ieftin lucrarea", dar lucrarile tot in scarba si la repezeala se fac.
Legat de tablarie, am dus-o acum cativa ani la un service de cartier si i-am facut toata rugina, dar deja a inceput sa iasa din nou.
Nici pe cluburile dedicate marcii nu am gasit nimic. Nu prea mai sunt modele din astea care circula (apropo, e un Peugeot 205), alea care mai sunt in circulatie sunt masini de folosit, nu de tinut ca bibelou. Ar trebui cineva sa-si asume sa o faca cap-coada, asta presupunand inclusiv umblat dupa piese (asta e o mare problema la masina asta, piesele, chiar daca sunt luate dupa VIN, de multe ori nu potrivesc cu ce e pe masina), umblat si la dezmembrari cu ce nu se gaseste de cumparat nou. Eu nu mai am timp ca mai demult sa ma ocup de ea si nici nu prea mai am tragere de inima sa stau toata ziua sa surubaresc la ea.

#5
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Acum vreo 4~5 ani, dintr-o ambitie personala, am reconditionat o Dacia 1300
A durat cam cam 1 an si a costat ceva mai mult de 3.500EUR
Dumneavoastra aveti o masina de 30+ ani care, bineinteles ca poate fi reconditionata, dar va costa foarte mult.
Este si motivul pentru care toata lumea va intreaba despre bugetul alocat.
Daca raspunsul este - vreo 2.000EUR - mecanicii seriosi ca stau deoparte dintr-un motiv extrem de simplu.
La o inspectie vizuala nu-ti dai seama ce anume trebuie schimbat/reparat la masina respectiva si poti avea (de regula ai) surprize neplacute cand te apuci de ea.
Descoperi cine stie ce, foarte greu de gasit si de facut, fapt care inseamna o suplimentare si mai mare a costurilor.
De regula, posesorii acestor masini incep un astfel de proiect din melancolie sau alt motiv dar, cand isi dau seama cat de mult dureaza si nu au  banii necesari, aproape ca "uita" masina in atelier pana fac rost de suma respectiva

Eu va sfatuiesc sa o duceti la un atelier mechanic pentru o inspectie amanuntita si sa le solicitati lista cu reparatiile/interventiile care trebuiesc effectuate la aceasta masina+pretul
In functie de rezultat,, va recomand sa incepeti sa cumparati piesele necesare si, cand le aveti pe toate + banii pentru manopera, o bagati in service
Succes

Edited by Naijax, 29 January 2018 - 09:47.


#6
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,567
  • Înscris: 07.12.2014
Pe partea mecanica as putea face o recomandare dar la Cluj. In caz ca te intereseaza cere datele pe PM. E o persoana care i-a dat de cap cu multa rabdare Peugeotului meu dupa ce l-am cumparat aproape gratis de la o persoana care s-a saturat de schimbat pompe de inalta, injectoare si alte piese de mii de euro prin service. M-a costat 1200 de lei reparatia din care vreo 500 a fost piesa plus de reparat ce au stricat marii meseriasi pe la service, inclusiv dat jos calculatorul de bord si refacute circuite electronice in el dupa ce "meseriasii" din service au tras fir de +12V pe iesire calibrata de 5V ca nu le-a dat lor 12V pe multimetru. A durat aproape 2 saptamani si un rezervor de motorina pana i-a gasit buba.  Am fost de acord sa foloseasca masina la drumuri in interes personal cu testerul pe ea pana depisteaza problema.
I-am pus o singura conditie si a acceptat-o. Sa nu imi zica un pret decat cand e 100% sigur care e problema iar pretul ala ramane batut in cuie. E singuru mecanic ce a acceptat sa imi spun cat ma costa reparatia nu cat ma costa sa schimb o piesa.
Din pacate e destul de aglomerat si nu prea accepta reparatii de duzina.. (directie, suspensii etc) doar astea ce nu le dau reprezentantele de cap.

Pe tinichigerie nu stiu.

Edited by PoeOvidiu, 29 January 2018 - 10:18.


#7
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,436
  • Înscris: 31.01.2010

View PostPoeOvidiu, on 29 ianuarie 2018 - 08:14, said:

Problema cu aia care "reconditionau " Skode si Dacii e ca de fapt faceau o peteceala la tablarie cat sa tina 2-3-4 ani. O reconditionare de calitate nu prea faceau aia. Reconditionarea presupune mai mult decat sudatul unui petec peste gaura si dat cu autovapant sau chit.

Nu generaliza...
https://www.daciaclu...11037-s360.html

#8
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Am si eu o dacie 1300 pe care sunt dispus sa o reconditionez.
Tot asa caut si eu. In Bucuresti n-am gasit nimic care sa ma coafeze, adica kit la greu si e ca noua.

L-am gasit pe unul arogant, mi-a zis ca ma costa 10.000E, programarea dureaza 1 an, lucru la masina inca 1 an....si ca el nu face carpeala ca toti ceilalti, dar e coada si trebuie sa stau la rand. De pe la Brasov...

Tot caut din toamna si nu gasesc ceva. Vreau doar sa-mi iau talonul inapoi si masina sa o fac vehicul istoric. Nu cer mult, masina arata bine, nu ar fi mult d emunca la ea.

#9
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,436
  • Înscris: 31.01.2010
Mosule, iasa bine si ieftin doar daca o faci cu mina ta.
Ajutor si info gasesti la baietii de pe daciaclub....

#10
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Pai asta de pe acolo este...
Nu vreau ieftin si nici de mana mea ca n-am timp.

#11
agorea

agorea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 03.05.2006

View Postmedelin992, on 29 ianuarie 2018 - 16:05, said:

Am si eu o dacie 1300 pe care sunt dispus sa o reconditionez.
Tot asa caut si eu. In Bucuresti n-am gasit nimic care sa ma coafeze, adica kit la greu si e ca noua.

L-am gasit pe unul arogant, mi-a zis ca ma costa 10.000E, programarea dureaza 1 an, lucru la masina inca 1 an....si ca el nu face carpeala ca toti ceilalti, dar e coada si trebuie sa stau la rand. De pe la Brasov...

Tot caut din toamna si nu gasesc ceva. Vreau doar sa-mi iau talonul inapoi si masina sa o fac vehicul istoric. Nu cer mult, masina arata bine, nu ar fi mult d emunca la ea.

Cum naiba sa iti ceara 10.000 EUR? Ce poate sa coste atat, ca nu inteleg? Vopsirea sau partea mecanica sau ce? Nu sunt masini extrem de rare, sa nu gasesti piese sau sa trebuiasca sa le aduci de peste mari si tari.

Mie mi s-ar parea de bun simt sa coste o reconditionare din asta vreo 3-4.000 de euro. Ori eu visez avioane, ori astia cer exagerat de mult.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate