Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Diferența anvelope
Last Updated: Jan 30 2018 07:30, Started by
Mishhuu
, Jan 28 2018 21:33
·
0
#1
Posted 28 January 2018 - 21:33
E vreo diferența între anvelopele 195/65 r15 și 205/55r16? Ma refer la frânare, stabilitate, etc. Ca unele sunt mai mici și înguste și altele mai mari asta îmi dau seama. Adică am avantaje in afara de aspect dacă trec de pe 15 pe 16?
|
#2
Posted 28 January 2018 - 21:42
Nu cred ca vei simti diferente...
Depinde se masina, cp, stil de sofat etc. |
#3
Posted 28 January 2018 - 21:45
Ca circumferinta sunt ~egale (diferenta e neglijabila), deci nu vor fi erori intre viteza reala si cea indicata pe TB.
Cu alea pe 15 vei avea un confort mai bun si un consum mai scazut; cu alea pe 16 ar fi o stabilitate mai buna pe viraje, franare mai buna, pe uscat. Asta teoretic, pentru ca deosebirile vor fi foarte greu sesizabile. |
#4
Posted 28 January 2018 - 21:48
Cele pe 16 merg pe masina dar nu sunt omologate deși ar fi trebuit sa fie, dar ca sa nu mai fac un drum la RAR cred ca rămân pe 15... dacă nu sunt diferențe pot sa rămân cu banii in buzunar
|
#5
Posted 28 January 2018 - 21:50
Legal e sa mergi doar cu marimile trecute in CIV.
Alea pe 16 sunt in general usor mai scumpe. Edited by iancuMIC, 28 January 2018 - 21:54. |
#6
Posted 28 January 2018 - 21:51
Da, o sa ai stabilitate ceva mai mare, sunt compromisul perfect (performante/design).
|
#7
Posted 28 January 2018 - 22:21
#8
Posted 28 January 2018 - 22:23
Conteaza si profilul si specificitatea . La profile similare , o anvelopa mai lata si cu talon mai mic ( deci mai ferma ) va asigura o stabilitate mai buna pe viraje si o franare mai buna in anumite conditii . Anvelopele sunt dedicate : de iarna , de vara , de ploaie , de noroi , si multe alte tipuri . daca esti interesat studiaza ce inseamna profilul , compozitia , apasarea , talonul ...si vei putea sa iti formezi o parere personala despre ce inseamna o anvelopa . In anumite situatii talonul mare este un avantaj , in altele talonul mic inseamna un avantaj. In anumite situatii latimea mai mare inseamna aderenta mai mare ...in altele inseamna scderea greutatii pe suprafata , deci sansa mai amre de rupt aderenta.
Anvelopele sunt importante si putini doresc sa-si umple creierul cu detalii complicate . |
#9
Posted 28 January 2018 - 22:28
iancuMIC, on 28 ianuarie 2018 - 21:50, said:
Legal e sa mergi doar cu marimile trecute in CIV. Alea pe 16 sunt in general usor mai scumpe. Pina nu uit... https://www.4tuning....lope-96488.html Am mai gasit... http://www.motocicli...siuni-anvelope/ https://forum.softpe...-inmatriculare/ Nu gasesc ceva oficial, pisici. Daca stie cineva ceva precis, oficial, poate e dragut sa posteze. Edited by viotl, 28 January 2018 - 22:44. |
#10
Posted 28 January 2018 - 22:30
#11
Posted 28 January 2018 - 22:38
Inteleg.... Am inmatriculat si noi una in septembrie cred, si parca nu avea, in civ....
|
#12
Posted 28 January 2018 - 23:37
Mishhuu, on 28 ianuarie 2018 - 22:30, said: Eu am ĂŽnmatriculat masina prin Septembrie și le am trecute și in carte și in certificat deci dacă omologhez anvelope trebuie sa ma duc și la RAR și la poliție. Pe 16 am omologate 205 45 r16 dar eu vreau 205 55r16 . Cele pe 45 mi se par că-s trecute la mișto |
#13
Posted 28 January 2018 - 23:45
Da, se simte cel putin la franare pe uscat. De aderenta in curbe nu stiu ce sa zic ca nu am mai luat de mult timp curbele in forta (atunci aveam de 205 si vara si iarna).
Vezi ca pe ploaie e posibil sa se comporte mai bine alea de 195 daca e apa pe sosea si nu e doar umed asfaltul. Nu vb de franare ci la rulare. Cred ca evacueaza mai bine apa fiind mai inguste. Poate ma insel. Pe alta masina am 195 si vara si iarna. Sincer prefer 195 la drumurile noastre. Sunt suficient de sigure pt ce am eu nevoie. De aia am si schimbat rotile de iarna din 205 in 195. Pt vara am pastrat 205 pt ca aveam deja jantele. Edited by underb, 28 January 2018 - 23:48. |
#14
Posted 28 January 2018 - 23:51
Mishhuu, on 28 ianuarie 2018 - 22:30, said:
Eu am înmatriculat masina prin Septembrie și le am trecute și in carte și in certificat deci dacă omologhez anvelope trebuie sa ma duc și la RAR și la poliție. Pe 16 am omologate 205 45 r16 dar eu vreau 205 55r16 . Cele pe 45 mi se par că-s trecute la mișto 195/55/15 nu te gandesti sa pui? 65 e cam inalt... |
#15
Posted 29 January 2018 - 02:30
Depinde și de profilul anvelopei. Că așa poți găsi 205 de câteva ori mai bune ca o "gioarsa" de 195. În schimb trebuie sa bagi mana mai adânc în card.
|
|
#16
Posted 29 January 2018 - 07:29
#17
Posted 29 January 2018 - 09:39
E obligatoriu să ai trecute în CIV dimensiunile de anvelope pe care vrei să le folosești. O perioadă, certificatele de înmatriculare nu au avut rubrică cu dimensiunile anvelopelor și de aici s-a creat isteria că nu ar mai fi nevoie de omologări întrucât cap de cretă nu are posibilitatea să te verifice.
Diferențe între 195/65/15 și 205/55/16 sunt în principal de aspect. Di punctul de vedere al aderenței nu sunt diferențe semnificative dacă ne raportăm la același model de anvelopă. Marele avantaj al celor de 16 constă în calitatea mai bună: un indice de viteză mai ridicat, o structură mai îngrijit lucrată, modele de top care nu sunt disponibile în variante pe 15 și de aici și satisfacția celor ce au făcut schimbarea. |
#18
Posted 29 January 2018 - 14:48
Exista multe variante de dimensiuni echivalente. In general sunt trecute pe abtibildul unde este trecuta presiunea ideala pentru diferite grade de incarcare . Restrictile sunt de mai multe feluri. La janta, sunt in functie de dimensiunea discurilor de frana. La anvelopa, sunt in functie de spatiul fizic de sub aripa . La caracteristici tehnice, in functie de viteza maxima si greutatea autoturismului pe care se pun . Toate echivalentele sunt acceptate. O masina inmatriculata in Romania este si omologata , iar la omologare sunt trecute toate combinatiile de dimensiuni acceptate pe masina respectiva. Doar daca doreste cineva altceva decat este trecut la omologare este nevoie de omologare individuala si trecere expresa in talon si carte de identitate .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users