Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu gasesc un topic, un fel de caf...

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Sfat achizitie masina Renault vs Skoda

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
110 replies to this topic

#37
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

 asul, on 29 ianuarie 2018 - 00:43, said:


1. Mașina ar fi de dorit să nu o iei având ca prim criteriu prețul de revânzare.
2. Peste 5-6-7 ani piața de mașini sh va fi formată preponderent din motoare turbo mici, așa că acest criteriu nu este 100% viabil.
3. Restul discuției legat de puterea motoarelor respective este o chestie de gust, obiceiuri și buget.

Peste vreo 5-6-7  ani motoarele alea turbo mici vor fi duse la casare pt că și au atins deja limita de viață. Nu vor fi preponderente pt că nu vor mai exista fizic.  Siiiij, culmea...,nici macar nu le poți repara... :)
Din punctul asta de vedere,corect, prețul de revânzare e o prostie pt că n ai ce sa revinzi. :D

#38
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 irulan_corrino, on 31 ianuarie 2018 - 18:45, said:



Peste vreo 5-6-7  ani motoarele alea turbo mici vor fi duse la casare pt că și au atins deja limita de viață. Nu vor fi preponderente pt că nu vor mai exista fizic.  Siiiij, culmea...,nici macar nu le poți repara... :)
Din punctul asta de vedere,corect, prețul de revânzare e o prostie pt că n ai ce sa revinzi. :D

Exagerezi mult. 1.0 Ecoboost de la Ford e pe piata din 2012 fara probleme majore. 1.6 Ecoboost chiar din 2009 si e in general ok.

Deasemenea, majoritatea motoarelor de la ceilalti producatori nu au intampinat probleme majore de fiabilitate. Probabil sunt mai putin fiabile decat aspiratele dar nici gand sa fie cum spui tu.

Edited by tatalor51, 31 January 2018 - 19:31.


#39
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,490
  • Înscris: 24.12.2005

 irulan_corrino, on 31 ianuarie 2018 - 18:45, said:

Peste vreo 5-6-7  ani motoarele alea turbo mici vor fi duse la casare pt că și au atins deja limita de viață. Nu vor fi preponderente pt că nu vor mai exista fizic.  Siiiij, culmea...,nici macar nu le poți repara... Posted Image
Din punctul asta de vedere,corect, prețul de revânzare e o prostie pt că n ai ce sa revinzi. Posted Image
Atunci ești conștient că nu vor mai fi decât mașini noi sau mașini sh din clasa mini sau mică pentru că doar acolo mai sunt motoare aspirate. Așa că ori sunt fiabile ori vorbim de o conspirație a guvernelor în coaliție cu producătorii de mașini..

#40
dedes777

dedes777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 31.03.2007
Mergi fără regret pe Renault. Este o mașină de generație mai noua, platforma tehnica noua. Hatchback ul se fabrica în Spania. Nu îți face griji în privința calității. Garanție 4 ani...Iți place să îți iei o mașină de la unii care își mint clienții? Vezi ca treaba cu noxele este mai recenta dar lumea are memorie scurta și a uitat deja de problemele cu lanțul la motoarele tsi.

#41
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Eu n as cumpăra nicio ascuțitoare de aia, dar asta e problema mea.
Fix dintre alea 2 mergi pe Renault.  Aia 200 cmc in plus contează și ei. Ii mai da un pic de suflu mașinii și nu merge motorul chiar aproape de limită.

#42
tony1976

tony1976

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 25.05.2013

 dedes777, on 01 februarie 2018 - 11:25, said:

Mergi fără regret pe Renault. Este o mașină de generație mai noua, platforma tehnica noua. Hatchback ul se fabrica în Spania. Nu îți face griji în privința calității. Garanție 4 ani...Iți place să îți iei o mașină de la unii care își mint clienții? Vezi ca treaba cu noxele este mai recenta dar lumea are memorie scurta și a uitat deja de problemele cu lanțul la motoarele tsi.

Garantia la Renault 3 ani + 6 ani anticoroziune , la skoda 4 + 12 anticoroziune.

Nu inteleg de ce e doar 6 ani la renault pt ca mi se parea f ok tabla.

#43
tony1976

tony1976

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 25.05.2013
Pana la urma optiunea mea e spre Renault, dupa ce am fost la reprezentante.
Skoda e o masina ok dar parca nu au mai schimbat nimic in ultimii ani si e putin supraevaluata fata de restul pietei.

La Megane pe benzina am de ales doar intre 1.2 Tce si 1.6 Sce.
Asta e singura dilema ramasa.
Ma intreb care ar fi mai ok daca voi pastra ~ 8 ani ?

#44
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Un 1.6 iti va consuma in oras undeva pe la 10. O medie asa, in mare. Un 1.2 Tce, cam cu un litru mai putin. Avantajul la 1.2 TCe ar mai fi si dinamica mai buna. Bine, nu ca ar conta prea mult in oras treaba asta. Eu as alege 1.6 aspirat, daca zici ca mergi mai mult in oras. Chit ca nu e un motor modern.

#45
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Pt că  sunt tratamente diferite la tabla aia probabil și unii își permit să dea garanție mai mare,alții nu...

#46
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Culmea ca am vazut mai multe Skoda ruginite decat Renault-uri, francezii chiar au tabla buna pe masini.

Daca nu pui pret pe dinamica si diferenta de economie iti recomand 1.6 SCe, mai ales ca se poate converti la GPL.

#47
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Strict intre cele doua, Renault cu motor 1,2 Tce. Este foarte fasnet.

#48
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017

 irulan_corrino, on 01 februarie 2018 - 20:17, said:

Pt că  sunt tratamente diferite la tabla aia probabil și unii Ă®și permit să dea garanție mai mare,alții nu...
De fapt reno floseste de la generatia a doua de Megane plastic, cel putn pentru aripi.

#49
dedes777

dedes777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 31.03.2007
Nu-i vorba doar de aripi. Per total mașina sta foarte bine la capitolul acesta. Multe alte mărci mai cu pretenții au probleme cu rugina. Mașinile franțuzești stau foarte bine la capitolul asta.

#50
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
1.6 sce dacă vrei gaz, 1.2 tce pentru confort

#51
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Renault fac cele mai proaste masini cand vine vorba de fiabilitate iar pe deasupra sunt proiectate cu picioarele:Trebuie sa demontezi jumatate de masina ca sa schimbi niste amarate de bujii incandescente sau sa dai jos un alternator.
Skoda sunt la polul opus cand vine voeba de fiabilitate si servisare.
Cele mai putine masini care le vezi in service sunt Skoda.Pe deasupra Skoda e platforma VAG.

#52
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Pai si costa cu minim 20% mai mult, acum deh, ia cumpara una mai scumpa decât skoda sa vezi aia cum e ?
Servisarea ce treaba are cu fiabilitatea ?
E plina Europa de reno-uri și Romania , daca ar fi asa proaste cum zici, nu s-ar mai rari?

#53
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Da o tura prin service-uri si ai sa vezi ca put toate de Renault,ford si Opel.

#54
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Folosesc de 4 zile un Renault Megane 2011 cu motor 1.6 benzina de 110 cp de si as vrea sa iti dau un feedback asa, la cald (masina o folosesc pe perioada cat a mea e in service).
Ca idee, nu am mai mers cu Renault pana acum, dar sincer si onest, nu o sa imi cumpar in viata mea Renault de acum incolo.
As mai adauga si faptul ca modelul pe care il folosesc este foarte dotat.

Plusuri:
- stabilitate;
- spatiu interior bun
- scaune bune
- pozitia la volan joasa, placuta pentru gustul meu

Minusuri:
- frana este exagerat de sensibila la mersul in oras, insa daca ai nevoie de o franare mai puternica de la viteza ceva mai mare (peste 60 km/h), este absolut infecta
- vizibilitatea este proasta, oglinzile sunt mici
- timoneria cutiei de viteze este imprecisa si foarte lunga
- motorul nu merge rotund; daca ii dau viteza a doua si sunt in coloana si la un moment dat coboara sub 2000 rpm, face revenirea extrem de prost si da "suturi" singura
- motorul este foarte galagios, sunand putin ca un diesel, mai ales la turatie putin mai mare
- motorul este considerabil mai puturos decat cel de 1.6 pe care il am eu pe Toyota Auris
- consumul mediu in 230 de km facuti in ultimele 4 zile, majoritatea in oras, este de 14,7%
- amortizoarele se simt rigide si cand iei o groapa se aude un zgomot destul de intens in masina
- sistemul audio se aude mediocru

Nu as fi crezut niciodata ca o masina similara cu ea mea poate sa ma dezamageasca intr-un asemenea fel.
De mentionat ca masina are 73 de mii de km, a fost folosita in primii 55-60 de mii de km de aceeasi persoana si apoi a mai schimbat 2 utilizatori, fiecare mergand cam un an. Eu am primit-o doar de nevoie, pe termen foarte scurt. Nu este genul de masina care trece de la unul la altul de 5 ori pe zi.
A fost intretinuta normal (acum cateva zile a primit un ambreiaj nou).

Cam atat as spune. Pentru mine a fost suficient sa imi fac o idee despre Renault.

Edited by FlorinMihai, 02 February 2018 - 11:41.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate