Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie masina Renault vs Skoda
Last Updated: Feb 26 2018 16:37, Started by
tony1976
, Jan 28 2018 19:59
·
0
#37
Posted 31 January 2018 - 18:45
asul, on 29 ianuarie 2018 - 00:43, said: 1. Mașina ar fi de dorit să nu o iei având ca prim criteriu prețul de revânzare. 2. Peste 5-6-7 ani piața de mașini sh va fi formată preponderent din motoare turbo mici, așa că acest criteriu nu este 100% viabil. 3. Restul discuției legat de puterea motoarelor respective este o chestie de gust, obiceiuri și buget. Peste vreo 5-6-7 ani motoarele alea turbo mici vor fi duse la casare pt că și au atins deja limita de viață. Nu vor fi preponderente pt că nu vor mai exista fizic. Siiiij, culmea...,nici macar nu le poți repara... Din punctul asta de vedere,corect, prețul de revânzare e o prostie pt că n ai ce sa revinzi. |
#38
Posted 31 January 2018 - 19:08
irulan_corrino, on 31 ianuarie 2018 - 18:45, said: Peste vreo 5-6-7 ani motoarele alea turbo mici vor fi duse la casare pt că și au atins deja limita de viață. Nu vor fi preponderente pt că nu vor mai exista fizic. Siiiij, culmea...,nici macar nu le poți repara... Din punctul asta de vedere,corect, prețul de revânzare e o prostie pt că n ai ce sa revinzi. Exagerezi mult. 1.0 Ecoboost de la Ford e pe piata din 2012 fara probleme majore. 1.6 Ecoboost chiar din 2009 si e in general ok. Deasemenea, majoritatea motoarelor de la ceilalti producatori nu au intampinat probleme majore de fiabilitate. Probabil sunt mai putin fiabile decat aspiratele dar nici gand sa fie cum spui tu. Edited by tatalor51, 31 January 2018 - 19:31. |
#39
Posted 31 January 2018 - 19:22
irulan_corrino, on 31 ianuarie 2018 - 18:45, said:
Peste vreo 5-6-7 ani motoarele alea turbo mici vor fi duse la casare pt că și au atins deja limita de viață. Nu vor fi preponderente pt că nu vor mai exista fizic. Siiiij, culmea...,nici macar nu le poți repara... Din punctul asta de vedere,corect, prețul de revânzare e o prostie pt că n ai ce sa revinzi. |
#40
Posted 01 February 2018 - 11:25
Mergi fără regret pe Renault. Este o mașină de generație mai noua, platforma tehnica noua. Hatchback ul se fabrica în Spania. Nu îți face griji în privința calității. Garanție 4 ani...Iți place să îți iei o mașină de la unii care își mint clienții? Vezi ca treaba cu noxele este mai recenta dar lumea are memorie scurta și a uitat deja de problemele cu lanțul la motoarele tsi.
|
#42
Posted 01 February 2018 - 18:01
dedes777, on 01 februarie 2018 - 11:25, said:
Mergi fără regret pe Renault. Este o mașină de generație mai noua, platforma tehnica noua. Hatchback ul se fabrica în Spania. Nu îți face griji în privința calității. Garanție 4 ani...Iți place să îți iei o mașină de la unii care își mint clienții? Vezi ca treaba cu noxele este mai recenta dar lumea are memorie scurta și a uitat deja de problemele cu lanțul la motoarele tsi. Garantia la Renault 3 ani + 6 ani anticoroziune , la skoda 4 + 12 anticoroziune. Nu inteleg de ce e doar 6 ani la renault pt ca mi se parea f ok tabla. |
#43
Posted 01 February 2018 - 18:40
Pana la urma optiunea mea e spre Renault, dupa ce am fost la reprezentante.
Skoda e o masina ok dar parca nu au mai schimbat nimic in ultimii ani si e putin supraevaluata fata de restul pietei. La Megane pe benzina am de ales doar intre 1.2 Tce si 1.6 Sce. Asta e singura dilema ramasa. Ma intreb care ar fi mai ok daca voi pastra ~ 8 ani ? |
#44
Posted 01 February 2018 - 19:04
Un 1.6 iti va consuma in oras undeva pe la 10. O medie asa, in mare. Un 1.2 Tce, cam cu un litru mai putin. Avantajul la 1.2 TCe ar mai fi si dinamica mai buna. Bine, nu ca ar conta prea mult in oras treaba asta. Eu as alege 1.6 aspirat, daca zici ca mergi mai mult in oras. Chit ca nu e un motor modern.
|
#45
Posted 01 February 2018 - 20:17
Pt că sunt tratamente diferite la tabla aia probabil și unii își permit să dea garanție mai mare,alții nu...
|
#46
Posted 01 February 2018 - 22:05
Culmea ca am vazut mai multe Skoda ruginite decat Renault-uri, francezii chiar au tabla buna pe masini.
Daca nu pui pret pe dinamica si diferenta de economie iti recomand 1.6 SCe, mai ales ca se poate converti la GPL. |
|
#49
Posted 02 February 2018 - 08:47
Nu-i vorba doar de aripi. Per total mașina sta foarte bine la capitolul acesta. Multe alte mărci mai cu pretenții au probleme cu rugina. Mașinile franțuzești stau foarte bine la capitolul asta.
|
#51
Posted 02 February 2018 - 10:58
Renault fac cele mai proaste masini cand vine vorba de fiabilitate iar pe deasupra sunt proiectate cu picioarele:Trebuie sa demontezi jumatate de masina ca sa schimbi niste amarate de bujii incandescente sau sa dai jos un alternator.
Skoda sunt la polul opus cand vine voeba de fiabilitate si servisare. Cele mai putine masini care le vezi in service sunt Skoda.Pe deasupra Skoda e platforma VAG. |
|
#52
Posted 02 February 2018 - 11:10
Pai si costa cu minim 20% mai mult, acum deh, ia cumpara una mai scumpa decât skoda sa vezi aia cum e ?
Servisarea ce treaba are cu fiabilitatea ? E plina Europa de reno-uri și Romania , daca ar fi asa proaste cum zici, nu s-ar mai rari? |
#53
Posted 02 February 2018 - 11:22
#54
Posted 02 February 2018 - 11:40
Folosesc de 4 zile un Renault Megane 2011 cu motor 1.6 benzina de 110 cp de si as vrea sa iti dau un feedback asa, la cald (masina o folosesc pe perioada cat a mea e in service).
Ca idee, nu am mai mers cu Renault pana acum, dar sincer si onest, nu o sa imi cumpar in viata mea Renault de acum incolo. As mai adauga si faptul ca modelul pe care il folosesc este foarte dotat. Plusuri: - stabilitate; - spatiu interior bun - scaune bune - pozitia la volan joasa, placuta pentru gustul meu Minusuri: - frana este exagerat de sensibila la mersul in oras, insa daca ai nevoie de o franare mai puternica de la viteza ceva mai mare (peste 60 km/h), este absolut infecta - vizibilitatea este proasta, oglinzile sunt mici - timoneria cutiei de viteze este imprecisa si foarte lunga - motorul nu merge rotund; daca ii dau viteza a doua si sunt in coloana si la un moment dat coboara sub 2000 rpm, face revenirea extrem de prost si da "suturi" singura - motorul este foarte galagios, sunand putin ca un diesel, mai ales la turatie putin mai mare - motorul este considerabil mai puturos decat cel de 1.6 pe care il am eu pe Toyota Auris - consumul mediu in 230 de km facuti in ultimele 4 zile, majoritatea in oras, este de 14,7% - amortizoarele se simt rigide si cand iei o groapa se aude un zgomot destul de intens in masina - sistemul audio se aude mediocru Nu as fi crezut niciodata ca o masina similara cu ea mea poate sa ma dezamageasca intr-un asemenea fel. De mentionat ca masina are 73 de mii de km, a fost folosita in primii 55-60 de mii de km de aceeasi persoana si apoi a mai schimbat 2 utilizatori, fiecare mergand cam un an. Eu am primit-o doar de nevoie, pe termen foarte scurt. Nu este genul de masina care trece de la unul la altul de 5 ori pe zi. A fost intretinuta normal (acum cateva zile a primit un ambreiaj nou). Cam atat as spune. Pentru mine a fost suficient sa imi fac o idee despre Renault. Edited by FlorinMihai, 02 February 2018 - 11:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users