Verificare trimitere email?
Last Updated: Jan 28 2018 07:53, Started by
dorumihalache
, Jan 27 2018 02:30
·
0
#1
Posted 27 January 2018 - 02:30
Cum se poate verifica dacă un email de format ,,[email protected] ” a fost cu adevărat transmis către o adresă de yahoo.com ? Am primit o serie de email-uri de la expeditor. Însă, două dintre acestea (importante pentru mine) nu au ajuns niciodată. Expeditorul afirmă că le-a trimis, însă am certitudinea că nu le-am primit. Este extrem de improbabil să le fi șters, dar oricum eu nu golesc folderul Trash. De asemenea, sunt foarte atent când inspectez folderul Spam.
Mulțumesc ! |
#3
Posted 27 January 2018 - 07:34
1. Yahoo are probleme.
2. Nu ai serverul tau, deci nu ai LOG-uri de mail, deci nu ai altceva la dispozitie. |
#4
Posted 27 January 2018 - 22:38
Mulțumesc pentru răspunsuri ! O ultimă lămurire. Trimiterea sau ne-trimiterea email-ului au implicații juridice pentru mine. Întrebarea este, Expeditorul poate modifica datele din log sau poate edita Send astfel încât să pară că un astfel de email a fost trimis la un anumit moment în timp, fără ca această operațiune să fi fost executată ? Mulțumesc !
|
#5
Posted 28 January 2018 - 06:03
In momentul in care ai ales sa te bazezi pe serviciile Yahoo pentru afacerea ta, ai ales prost.
Termenii si conditiile lor sunt destul de clare - nu ofera nicio garantie cum ca serviciile vor fi livrate conform asteptarilor tale. https://policies.yah...hoo/terms/utos/ Quote
19.2 YAHOO AND ITS SUBSIDIARIES, AFFILIATES, OFFICERS, EMPLOYEES, AGENTS, PARTNERS AND LICENSORS MAKE NO WARRANTY THAT (i) THE YAHOO SERVICES OR SOFTWARE WILL MEET YOUR REQUIREMENTS; (ii) THE YAHOO SERVICES OR SOFTWARE WILL BE UNINTERRUPTED, TIMELY, SECURE OR ERROR-FREE; (iii) THE RESULTS THAT MAY BE OBTAINED FROM THE USE OF THE YAHOO SERVICES OR SOFTWARE WILL BE ACCURATE OR RELIABLE; (iv) THE QUALITY OF ANY PRODUCTS, SERVICES, INFORMATION OR OTHER MATERIAL PURCHASED OR OBTAINED BY YOU THROUGH THE YAHOO SERVICES OR SOFTWARE WILL MEET YOUR EXPECTATIONS; AND (v) ANY ERRORS IN THE SOFTWARE WILL BE CORRECTED. Pe de alta parte, principiul de functionare a sistemului e-mail implica cel putin doi actori: expeditorul si destinatarul (ma refer la servere, nu la persoane). Responsabilitatea expeditorului este de a duce mesajul pana la "poarta" destinatarului. Odata preluat de serverul destinatar, expeditorul nu mai are nicio treaba. La nivel de servere, furnizorul de servicii al expeditorului poate prezenta log-uri prin care sa dovedeasca faptul ca mesajul a fost livrat serverului de destinatie si acceptat de acesta (atentie, asta nu inseamna automat ca mesajul a fost livrat in mailbox-ul de destinatie). De cealalta parte, furnizorul de servicii al destinatarului poate prezenta loguri care sa ateste primirea mesajului de la serverul expeditor si livrarea in mailbox-ul final. Cele doua log-uri se verifica incrucisat , pe baza datei/orei de expediere/receptie. Daca nu ai acces la ambele loguri si/sau nu ai certitudinea ca logurile sunt intacte, nu poti dovedi trimiterea sau netrimiterea mesajului. PS Pentru expeditor exista servicii (vezi https://www.rmail.com/features/) care certifica livrarea si / sau deschiderea de catre destinatar a mesajului. |
#6
Posted 28 January 2018 - 07:53
Da. Poate edita Send si pune orice data. Sau poate edita si pune adresa ta, chiar daca nu l-a trimis. Apoi spune ca l-a sters si nu mai poate demonstra inca o data.
Daca avea implicatii juridice trebuia sa alegi alta forma de corespondenta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users