Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
CElebrăm CEntenarul CEaușescu
Last Updated: Oct 18 2018 04:01, Started by
Ploiesteanul2015
, Jan 26 2018 20:03
·
0
#37
Posted 26 January 2018 - 21:27
Ploiesteanul2015, on 26 ianuarie 2018 - 21:02, said:
Vreo statuie are-n ţară ?????? |
#38
Posted 26 January 2018 - 21:31
stancosty, on 26 ianuarie 2018 - 21:21, said:
Și e plină și de greșeli. De exemplu, calculatoarele „românești” nu se fabricau la Automatica, ci la Întreprinderea de Calculatoare Electronice Felix. Si nu numai. http://www.homecompu...teurope_ro.html |
#39
Posted 26 January 2018 - 21:31
ionelmironescu, on 26 ianuarie 2018 - 21:26, said:
1. Păi, de ce nu s-a făcut în 28 de ani? 2.Văd că nu sîntem în stare. Dacia e acum Renault. ca doar avem toata liberatea din lume , de ce nu se poate face nimic cand esti liber, cine te opreste ? cine te retine ? |
#41
Posted 26 January 2018 - 21:35
Ploiesteanul2015, on 26 ianuarie 2018 - 20:03, said:
26 - I - 1918 26 - I - 2018 un secol de la naşterea Tovarăşului Nicolae Ceauşescu. De aceea vreau să aflu de la voi ce ştiţi despre el ? Dar SINCER fără Google sau Wikipedia [ https://static.cinemagia.ro/img/db/actor/07/30/98/nicolae-ceausescu-328775l.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#42
Posted 26 January 2018 - 21:36
#43
Posted 26 January 2018 - 21:37
#44
Posted 26 January 2018 - 21:38
Hai sa vedem: Nascut sarac lipit intr-o familie de betivi cu alti 10 frati si avand educatie doar 4 clase primare, a reusit sa ajunga presedinte. Este totusi o performanta, nu era chiar asa prost, putea vorbi si sa se inteleaga cu liderii tarilor pe unde s-a dus. Faptul ca nu s-a prins la timp ca trebuie sa o lase mai moale e doar mostenirea genetica, trebuia sa se vada pe undeva de unde a plecat si unde a ajuns, nu poti iesi din cotet si sa te faci presedinte fara sa se vada pe undeva de unde ai venit. Voi ce ajungeati in conditiile lui ? Ciuciu, nici nu se auzea de voi.
Priministra actuala pare mult mai proasta in comparatie chiar daca are mai mult de 4 clase si provenita din videle adica de la oras si cu scoala cat de cat. Ce nu intelegeti voi este ca daca se reincarneaza ceausescu, ar reusi si in ziua de azi performante similare plecand de la aceleasi conditii de rahat, chiar daca ar fi militant capitalist sau pesedist. Edited by _-AppleS-_, 26 January 2018 - 21:51. |
#45
Posted 26 January 2018 - 21:38
navistar_eagle, on 26 ianuarie 2018 - 21:31, said:
Asta ma intreb si eu ? De ce pe timpul lui Ceasca 4 clase puteam fabrica tancuri si le exportam in Orientul Mijlociu pe la arab si acum nu suntem in stare nici bicilete, ca doar avem toata liberatea din lume , de ce nu se poate face nimic cand esti liber, cine te opreste ? cine te retine ? dell la fel. primul meu dell luat acu 10 11 ani era made in ireland si merge si-acuma (Doar ca foarte lent), urmatoarele 2 made in china, primu din astea 2 m-a tinut doar fro 5 ani asa, si deja de la inceput arata mult mai fragil. plus ca nea ceasca avea prietenii stranse cu dictatorii din orientul mijlociu si africa (moammar el ghadafi. mobutu sese seko de ex), normal ca Romania avea piata de export acolo. azi cine crezi c-a acaparat piata aia? exact, tot chinezii. |
#47
Posted 26 January 2018 - 21:47
navistar_eagle, on 26 ianuarie 2018 - 21:36, said:
Pai daca s-a suprapus vreo cativa ani atunci erai cu suzeta in gura si mergeai la cresa, ce opinii politice aveai atunci ? cea mai tare chestie a fost ca in clasa a V-a tovarasa profesoara de istorie care era sefa pionierilor din liceu vine la prima ora. teoretic studiam istoria antica. noi eram boboci, tocmai ce terminasem clasele primare, incercam sa ne obisnuim cu profesorii etc. si ne preda "tezele din aprilie sau congresu al nu stiu catele al tovarasului". la relativ putin timp astea urmau sa devina istorie antica. _-AppleS-_, on 26 ianuarie 2018 - 21:38, said:
Hai sa vedem: Nascut sarac lipit intr-o familie de betivi cu alti 10 frati si avand educatie doar 4 clase primare, a reusit sa ajunga presedinte. Este totusi o performanta, nu era chiar asa prost, putea vorbi si sa se inteleaga cu liderii tarilor pe unde s-a dus. Faptul ca nu s-a prins la timp ca trebuie sa o lase mai moale e doar mostenirea genetica, trebuia sa se vada pe undeva de unde a plecat si unde a ajuns, nu poti iesi din cotet si sa te faci presedinte fara sa se vada pe undeva de unde ai venit. Voi ce ajungeati in conditiile lui ? Ciuciu, nici nu se auzea de voi. Priministra actuala pare mult mai proasta in comparatie chiar daca are mai mult de 4 clase si provenita din videle adica de la oras si cu scoala cat de cat. Din ce-mi povesteau ai mei a fost cat de cat ok din 68 pana la cutremurul din 4 martie 77 (in sensul ca se gasea de mancare, era un oarecare vant de "libertate" etc.) Ce-a fost insa din 77 incolo, cu plata datoriei externe, ceea ce insemna o completa independenta financiara a Romaniei, a dus la infometarea si infrigurarea populatiei. Am urmarit niste interviuri foarte interesante cu profesorul Mircea Oprean, sotul Zoei Ceausescu. Afli lucruri nestiute din intimitatea cuplului Ceausescu. |
#49
Posted 26 January 2018 - 21:52
#50
Posted 26 January 2018 - 21:59
In videoclipul de mai jos avem un film despre activitatea combinatului Calan de pe vremea lui Ceasca
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pj21aHjdiKU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In al doilea film vedem cea mai ramas din Combinatul Calan. Va rog sa observati ca pe parta stanga a motociclistului aceal teren viran(minutul 0:29) care a fost sapat si acoperit.Acolo erau mega cuptoarele de fonta care topeau minereul(ale caror anexe le puteti vedea in filmul de mai sus) iar in dreapta sunt pereti ramasi ai halei de depozitare a produselor. Nu numai ca au furat cuptoarele (niste mastodonti solizi de 20 m inaltime), dar efectiv toata topitoria a fost furata inclusv fundatia ei, pana si pana aia au furat-o, de acee este pamantul rascolit) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZeM7NdMY7O4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#51
Posted 26 January 2018 - 22:01
Ploiesteanul2015, on 26 ianuarie 2018 - 21:37, said:
TOTUL nu era program tv decat 2 ore de la 8 seara la 10 seara in timpul saptamanii. evident telejurnalul cu ce-a mai facut tovarasu ce-a mai vizitat in tara si-n strainatate. nu-mi mai aduc aminte ce spuneau sau cat spunea despre ce se mai intampla in strainatate, mi-a ramas o chestie in cap cu "sudul libanului, hezbollah si israel" singurele exceptii erau in cazul congreselor care se transmiteau in direct si la tv si la radio. mi se parea o chestie cool sa ma uit la tv fara sonor si sonorul sa vina din radio-ul din bucatarie erau perfect sincronizate. nu stiu daca era regizat totul sau pur si simplu cei care erau in sala erau terifiati dar dupa fiecare fraza / aproape, se sculau toti in picioare si scandau minute in sir "ceausescu pcr" "ceausescu pace" etc. etc. sambata / duminica ce mai era program tv dupa amiaza, cand se dadea "gala desenelor animate" dadeau un film disney 10 minute pe saptamana, iti dai seama cate saptamani lua sa vezi un film intreg. ah da ceva groaznic. transportul in comun. iarna era un cosmar, era gheatza pe jos, nu se dadea cu nimic, si-n orasul meu pe dealuri soferii de autobuz erau cascadori. deja ca autobuzele erau arhipline si mergeau cu usile deschise cu oameni pe scari, coborau aia pe gheatza repet o panta de 12% in serpentine. nu stiu cum de n-a fost niciodata vreun accident trenurile iarna erau de asemenea un cosmar. mergeam la o matusa in judetul vecin si trebuia sa schimbam trenurile. corespondenta avea zeci de minute intarziere. te congelai pur si simplu in tren. o data pe drumul de intoarcere spre casa in gara in care asteptam trenul se intalneste tata cu o cunostinta care-i zice uite vagonul ala se va atasa la tren urcati-va acolo. a fost un miracol pentru ca si trenul ala a fost super aglomerat. te scoteai daca aveai rude la tara, mai cresteai un porc, mai cultivai o leguma. tatal matusi-mii a fost apicultor, cand s-a imbolnavit a trebuit sa se apuce matusa-mea de albine, am invatat sa recoltez miere, sa descapacesc fagurii |
|
#52
Posted 26 January 2018 - 22:01
ionelmironescu, on 26 ianuarie 2018 - 21:26, said:
1. Păi, de ce nu s-a făcut în 28 de ani? 2.Văd că nu sîntem în stare. Dacia e acum Renault. Și apropo de Dacia, proiectanții de la centrul de proiectare Dacia i-au propus lui ceaușescu un nou model de automobil, pe la începutul anilor '80, dar dobitocul a refuzat, pe motiv că e prea costisitoare o nouă linie de asamblare. Modelul a fost lansat prin anii '90, sub numele de Dacia Nova, devenit apoi Dacia Supernova, prin îmbunătățirile aduse de francezi (motor, cutie de viteze Renault). Cât privește „primul punct”, eu zic că s-a făcut și în ultimii 28 de ani câte ceva. De exemplu, vorbind de blocuri, măcar din ăstea s-au făcut destule prin cartierele rezidențiale de pe lângă marile orașe. Și sunt mai bune și mai arătoase decât blocurile comuniste. Apoi, industrie avem și acum, doar că nu ne aparține, sunt de fapt multinaționale. Dar oricum nu mă încălzea cu nimic faptul că, în teorie, aveam (eu și ceilalți 20 de milioane de români) fabrici și uzine. Am primit pe ele un milion în acțiuni (milionul lui Văcăroiu, pentru cine a trăit la începutul anilor 90). Cu milionul meu și al nevestei, mi-am cumpărat o combină frigorifică. Alții nu au fost norocoși, acțiunile lor s-au devalorizat și le-au vândut pe nimic. Dar așa se întâmplă când stai să pice para mălăiață. Dacă nu am făcut mai mult și nu am reușit mai mult în acești ultimi 28 de ani, este pentru că nu am fost în stare, Dacă așteptăm cu mâna întinsă la stat, să ne mai dea ceva, nu putem să sperăm la prea mult. Am ajuns o colonie, slugi în propria țară, pentru că atât am putut și atât merităm. Cine s-a prins mai devreme de chestia asta, a întins-o de mult în Vest. Chestia este că, până de curând, am trăit (noi, toți) pe seama acumulărilor din anii când am răbdat de foame și frig și am stat la cozi cu zilele. Acum, acele acumulări s-au cam dus, statul nu mai are ce să mai vândă, ce să mai privatizeze, ca să umple golurile de la buget, așa că, la muncă, nu la dat limbi unui regim definitiv apus! Edited by stancosty, 26 January 2018 - 22:05. |
#53
Posted 26 January 2018 - 22:02
navistar_eagle, on 26 ianuarie 2018 - 20:58, said: ba da, hai sa vedem cu fapte: Metroul bucurestean(constructie cap-coada facuta de inginerii romani sub biciul tovarasului) gestionata de coporatia romanesca cu capital romanesc Intreprinderea Metroului Bucuresti corporatii romanesti cu capital romanesc ce exportau in lume Corporatia romaneasca cu capital romanesc, Automatica -> export de calculatoare romanesti si sistem de calcul proiectate si gandite de romani Corporatia romaneasca cu capital romanesc ,Aversa -> export de pompe pentru agregate cu gabarit depasit pentru industria miniera si reactoare nucleare Corporatia romaneasca cu capital romanesc, Electromagnetica, Corporatia romaneasca cu capital romanesc, Electrotehnica, Corporatia romaneasca cu capital romanesc, Frigocom, Corporatia romaneasca cu capital romanesc, IMGB, Corporatia romaneasca cu capital romanesc ,Laromet, Corporatia romaneasca cu capital romanesc, Rocar, Corporatia romaneasca cu capital romanesc, Policolor Corporatia romaneasca cu capital romanesc, Semănătoarea, Corporatia romaneasca cu capital romanesc, Titan, Corporatia romaneasca cu capital romanesc, Timpuri Noi Corporatia romaneasca cu capital romanesc, Tricodava platforme industriale si parcuri industriale de cercetare experimentala pur romaneasca: platforma industriala Ventilatorul, platforma industriala Republica, platforma industriala Energoutilaj platforma industriala Energoreparații, platforma industriala Suveica, platforma industriala UMEB platforma industriala Spicul platforma industriala Helitube platforma industriala Pumac platforma industriala Muntenia platforma industriala Flores platforma industriala Apaca platforma industriala Granitul platforma industriala Vulcan. platforma industriala 23 August , care pe langa fabrica si turele de tancuri, tevi de tancuri si locomotive de tractiune diesel pentru marfare platforma industriala Electroputere Craiova(locomotivele in tractiune Diesel LDE 2100, si tractiune electrica EA-060) care si azi le folosesti plaftorme industriala cu o deosebita importanta strategica militara(fabricau in secundar, neoficial toata industria de aparare a romaniiei,uz intern si export) Sidex Galați Siderurgica Hunedoara, Combinatul Siderurgic Reșița Silcotub Calarasi Siderca Calarasi Combinatul Calan din Simeria ( cel mai mare combinat din Europa de fonta) plaftorme de minerit si industria de utilaj tehnologic pentru minerit privind minele: Lonea, Petrila, Aninoasa, Vulcan, Livezeni, Bumbeti, Paroseni, Lupeni, Uricani, Barbateni. Hunedoara, Corporatia romaneasca de preparare a carbunelui Valea Jiului, Corporatia romaneasca de reparații de utilaje miniere Petrosani, Corporatia romaneasca de utilaj de agregate de minierit Anina, Centrala miniera Valea Jiului, Corporatia romaneasca de exploatare miniera Barza, Combinatul de fibre artificiale Vascoza Lupeni Si toate blocurile pe care le vezi de pe tot teritoriul si toate drumurile pe care inca mai mergi Iar cei de pe langa Ceausesecu au preferat sa-l minta si sa infometeze poporul(furand poporul) si apoi dand vina pe el si impuscandu-l in 89. Apoi acestia au furat toti bani pe care corporatiile de mai sus le-au facut. Fii acestora au taitat si vandut la fieri vechi absolut tot , si-au facut partide politice si pe care tu le votezi, si acum vor sa te da afara din tara ca sa vanda strainilor si terenul de sub picioarele tale .Si este propriul tau neam care vrea sa-ti faca felul nu strainii . Intreprinderea de reparat material aeronautic Baneasa, devenita apoi Romaero, locul unde a fost scos de pe linia de asamblare Rombac 1-11, singurul avion de pasageri fabricat in Romania. Astazi ar fi ceva de domeniul SF-ului. Intreprinderea a mai fabricat peste 500 de aparate utilitare Bn-2 Islander. Era una din cele mai hi-tech uzine romanesti dotata printre altele cu o linie intreaga de masini cu comanda numerica canadiene Forest-Line. Ceausescu de asemeni a construit la Ghimbav pe terenul fabricii de planoare Iosif Silimon, o uzina care a produs elicopterele IAR 316 Allouhette si IAR-330 Puma. Ambitiile lui nea Nicu in acest domeniu nu s-au oprit aici, Ceausescu dorea sa obtina independenta militara fata de Moscova. Pentru acest licru, a fost demarat proiectul IAR-95, care ar fi trebuit sa fie avionul supersonoc de lupta romanesc care sa inlocuiasca MIG-urile sovietice. In paralelw, pe planseta proiectantilor de la iNCREST se mai afla si un avion militar de transport. Din pacate toate astea au ramas la statutul de vise. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users