Linie de transport, corporatisti
Last Updated: Jan 25 2018 07:42, Started by
sergiudaniel
, Jan 24 2018 21:01
·
0
#19
Posted 24 January 2018 - 21:43
#20
Posted 24 January 2018 - 21:49
sergiudaniel, on 24 ianuarie 2018 - 21:43, said:
Normandia face, doar ca ajunge la ore aiurite. Si pentru Cs - Tm, nu iau rezervari, doar la fata locului daca sunt locuri libere in autocar. Suntem cumva vecini, amice, si stiu ce spun. Te-ai gandit sa iei afacerea lui Goe si sa o duci mai departe? Edited by ericmario, 24 January 2018 - 21:52. |
#21
Posted 24 January 2018 - 21:50
Este o idee interesanta dar doar incercand vei vedea daca e ok , acuma eu unu ti-as spune ca nu as da atatia bani in concluzie succes.
|
#22
Posted 24 January 2018 - 21:51
ericmario, on 24 ianuarie 2018 - 21:49, said:
Ba fac rezervari, doar telefonice, in functie de gradul de ocupare. Suntem cumva vecini, amice, si stiu ce spun. Am sunat de doua ori la ei ca sa imi fac rezervare, cand eram in faculta, si imi ziceau sa merg la autocar, daca sunt locuri. Culmea pentru Otelu rosu, rezerva telefonic... ucv92, on 24 ianuarie 2018 - 21:50, said:
Este o idee interesanta dar doar incercand vei vedea daca e ok , acuma eu unu ti-as spune ca nu as da atatia bani in concluzie succes. Merci, astfel de raspunsuri caut Edited by sergiudaniel, 24 January 2018 - 21:53. |
#23
Posted 24 January 2018 - 21:53
sergiudaniel, on 24 ianuarie 2018 - 21:43, said: Normandia face, doar ca ajunge la ore aiurite. Si pentru Cs - Tm, nu iau rezervari, doar la fata locului daca sunt locuri libere in autocar. la autocar, cum faci sa iei doar corporatisti? daca se urca si ala care vine la piata sa vanda branza, sau rromi, ce faci? Credema, naveta nu e pt corporatisti, aia au program variabil, vor sa iasa in oras, vor sa stea in plus la birou daca e nevoie, vor sa fie aproape de firma ca uneori mai sint chemati de acasa, etc... |
#24
Posted 24 January 2018 - 21:55
#25
Posted 24 January 2018 - 21:56
Mai e un lucru nediscutat, e foarte greu sa ai firma de transport cu un singur autocar.Te lasa soferul, ce faci? Se defecteaza pe drum, ce faci? Tre sa ai cateva masini, sa ai ce trimite la schimb, etc.
|
#26
Posted 24 January 2018 - 22:01
fqx, on 24 ianuarie 2018 - 21:56, said:
Mai e un lucru nediscutat, e foarte greu sa ai firma de transport cu un singur autocar.Te lasa soferul, ce faci? Se defecteaza pe drum, ce faci? Tre sa ai cateva masini, sa ai ce trimite la schimb, etc. De asta nici nu exista in Romania vreo firma de transport, dar nici macar una! |
#27
Posted 24 January 2018 - 22:02
fqx, on 24 ianuarie 2018 - 21:56, said:
Mai e un lucru nediscutat, e foarte greu sa ai firma de transport cu un singur autocar.Te lasa soferul, ce faci? Se defecteaza pe drum, ce faci? Tre sa ai cateva masini, sa ai ce trimite la schimb, etc. O perioada la risc, pana se fac bani pentru masina de rezerva. Ca sofer, eu sau taicamiu (care e sofer pe autocar de meserie) |
#28
Posted 24 January 2018 - 22:07
ericmario, on 24 ianuarie 2018 - 22:01, said:
Se inchide firma in secunda 2. De asta nici nu exista in Romania vreo firma de transport, dar nici macar una! sergiudaniel, on 24 ianuarie 2018 - 22:02, said: O perioada la risc, pana se fac bani pentru masina de rezerva. Ca sofer, eu sau taicamiu (care e sofer pe autocar de meserie) |
|
#29
Posted 24 January 2018 - 22:07
Nu prea inteleg businessul, propui ca corporatistii sa stea cu parintii in Caransebes in loc sa plateasca chirie in Timisoara?
|
#30
Posted 24 January 2018 - 22:13
Am problema pe plan financiar, nu social. Ca unii stau cu parintii, etc, e treaba lor. Unora poate le place
|
#31
Posted 24 January 2018 - 22:15
Pai aia care nu stau, n-au nici o problema financiara. Ar putea sa si-l inchirieze in caransebes.
|
#32
Posted 24 January 2018 - 22:15
sergiudaniel, on 24 ianuarie 2018 - 21:40, said:
Asta nu reusesc sa inteleg, de ce sa te chinui, sa stai 4 in 2 camere, sa faci foamea, sa nu opteze altceva E o chestie asumata. Romanul e obisnuit sa doarma in vagon, numai sa aiba servici... de asta majoritate tarilor UE prefara capsunari din Romania - cu un vagon ii rezolva pe toti. Dar mai sunt si alte motive, ti-am spus - lumea tanara vrea sa creada despre ea ca locuieste la oras, mai iese la un suc... deci nu e numai o chestie locativa. E greu sa faci naveta 100km zilnic... Numai cei care lucreaza in constructii sau amenajari fac sportul asta si numai daca nu se gaseste vagon sau niste saltele la locul de santier. |
#33
Posted 24 January 2018 - 22:16
sergiudaniel, on 24 ianuarie 2018 - 21:01, said:
Buna, Ma gandeam la o chestiune, avand in vedere costul de inchiriere a unui apartament in ziua de azi, 2 camere 300 - 350 euro, plus utilitati, cheltuieliile se duc lejer peste 2000 ron. Si ma gandeam la un fel de alternativa, Locuiesc in Timisoara, si de loc sunt din Caransebes, la 100km distanta. Sa infintez o firma de transport, pe ruta Cs - Tm, care sa fie in mare parte dedicata celor care lucreaza in companiile mari, dar sa aibe statie in apropierea zonelor de birouri, in cazul Tm, o sa fie Openville, la Iulius mall. Ca si durata, timpul de parcurs ar fii de 2h din momentul plecarii pana la destinatia finala, si ca pret sa nu depaseasca 800 - 1000 lei / calator / luna un abonament. Un autocar care la 08:45 - 09:00 sa ajunga cat mai aproape de zona birouriilor. Si care la 17:00 - 17:30 sa plece. Acuma va intreb pe voi, daca ati sti ca exista o alternativa de genul, care va scapa de haosul din trafic, de stat la cozi, si nervi, sa nu mai fii nevoit sa dai o buna parte din salar pe o chirie, mai ales ca euro urca si creste aleatoriu, ati alege o astfel de modalitate? Ca si autocar... Ia pe unu de stie sa faca un sondaj, apoi imparte-le publicului tau tinta, tragi mai apoi niste concluzii. Cam asta e diferenta dintre succes si esec, studierea targetului. |
|
#34
Posted 24 January 2018 - 22:19
Da, fiecare isi gandeste palnuriile si banii cum vor. Daca stiu ca as economisii 1000 lei / luna, din cheltuieliile actuale as incepe sa pun deoparte pe o perioada de 12 - 18 luni, suficient cat sa cumpar tere ul pentru o casa. Chiar daca ar trebuii sa stau cu parintii in perioada asta.
|
#35
Posted 24 January 2018 - 22:56
Off-topic: ar trebui ca în zone de birouri să se construiască cartiere de locuinţe, cu străzi tip carotaj Roman. Să ai şi tranport în comun. Blocuri spre zonele de birouri, loucuinţe mai mici spre margine. Ca să nu se piardă timpul cu transportul. Dar trăim în România şi asta ne ocupă tot timpul.
|
#36
Posted 24 January 2018 - 23:26
Deci daca corporatistul roman nu-si permite sa stea in localitatea unde munceste....vai de mama lui atunci,mai bine s-ar sui pe primul avion de Londra si la santier cu el,cred ca ar castiga triplu comparativ cu "corporatia" lui peste.... E tare tara aia,sosele nu,salarii nu...doar aere si povesti de corporatist... Chiar asa,ce salarii halesc corporatistii astia de Romania de-si fac ei probleme saracii de o chirie?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users