Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

returnare plita inductie

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
AndreY2u

AndreY2u

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 506
  • Înscris: 21.04.2016
Salut!
As vrea sa o returnez o plita inductie recent cumparata online dar in termeni conditii la spune ca nu se poate:

"  Nu se pot returna cuptoare electrice/incorporabile, aragaze , plite care au fost desigilate si folosite de consumator"

eu stiam ca se pot returna orice produse, stiti ceva, dar nu stiu ce sa mai zic..

#2
honeymik

honeymik

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,531
  • Înscris: 18.02.2014
Magazin?
Si eu stiu ca se poate returna.

#3
AndreY2u

AndreY2u

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 506
  • Înscris: 21.04.2016
https://www.biasicom...a-de-returnare/



#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Cred că ține de legislație. Că la ei pe site poa' să scrie și că moș Crăciun există și lucrează la ei.
Fă o întrebare la OPC.

Acum dacă ai făcut shaorma în el cred că nu e frumos să îl duci înapoi.

#5
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
probabil se cramponeaza de asta: "furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;", din moment ce legislatia nu prevede f clar care sunt astea. (O.U.G. 34/2014)

#6
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Contacteaza mai intai firma de la care ai cumparat plita, de preferat in scris, si adu-le la cunostinta faptul ca vrei sa returnezi produsul respectiv + motivele acestui retur.
Daca te lovesti de refuzul lor, urmatorul pas ar fi reclamatie scrisa la ANPC (Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor)
Cam acestia sunt pasii

#7
honeymik

honeymik

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,531
  • Înscris: 18.02.2014
Eu cred ca termenii si conditiile lor contravin legilor in vigoare.
1. Returnezi plita si vezi ce se intampla.
2. Daca te lovesti de un refuz - plangere ANPC.

Sunt excluse de la acesta regula cateva produse gen bilete, servicii, produse alimentare etc. Dar in niciun caz electrocasnicele

 Naijax, on 23 ianuarie 2018 - 11:33, said:

adu-le la cunostinta faptul ca vrei sa returnezi produsul respectiv + motivele acestui retur.
Nu trebuie sa aduci la cunostinta motivele returului. Pur si simplu conform legii ai la dispozitie 14 zile pt. retur, fara a specifica un anume motiv.

#8
tandrei99

tandrei99

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,258
  • Înscris: 20.09.2007
De ce vrei sa o returnezi? Are probleme?

#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006

 AndreY2u, on 23 ianuarie 2018 - 11:04, said:

eu stiam ca se pot returna orice produse, stiti ceva, dar nu stiu ce sa mai zic..

Ce sa zici?Da' ce-ai zice daca urmatorul cuptor cu inductie,cumparat de nou,va "slobozi" un damf de varza murata cand il vei scoate din ambalaj?Ti-ar conveni de minune,nu-i asa?

#10
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 23.06.2004
Doar ai desigilat-o sau ai si folosit-o? Din ce vad acolo, zice "desigilate SI folosite".
Daca ai folosit-o si sunt urme de folosire, ei pot sustine ca nu o mai pot vinde ca noua ci doar ca resigilata, la pret redus. Cine suporta pierderea?

#11
StefanCBV

StefanCBV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 30.01.2017

 aladdin2k, on 23 ianuarie 2018 - 12:38, said:

Doar ai desigilat-o sau ai si folosit-o? Din ce vad acolo, zice "desigilate SI folosite".
Daca ai folosit-o si sunt urme de folosire, ei pot sustine ca nu o mai pot vinde ca noua ci doar ca resigilata, la pret redus. Cine suporta pierderea?

Ei o suporta ca asa e legislatia...tu suporti transportul inapoi catre ei. Oricum si resigilata tot o vor vinde la pret mai mare decat au achizitionat-o de la producator.

#12
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005

 adisz, on 23 ianuarie 2018 - 12:00, said:


Ce sa zici?Da' ce-ai zice daca urmatorul cuptor cu inductie,cumparat de nou,va "slobozi" un damf de varza murata cand il vei scoate din ambalaj?Ti-ar conveni de minune,nu-i asa?
Nu conteaza ce ai facut in el. E vorba de legislatia in comertul la distanta. Poate a cumparat cuptorul ca sa gateasca varza si nu a mers desi pe site scrie ca merge. Adica il poti returna ca nu corespunde cu descrierea de pe site. Simplu. Desi aici ar trebui sa fie si mai simplu ca e vorba de o plita...

#13
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

 exceswater, on 23 ianuarie 2018 - 11:25, said:

.
Fă o întrebare la OPC.
nu mai are rost, ca-i dau eu raspunsul, 100% sigur. de ce e sigur? eh...Posted Image

@intiator: o poti face retur, sa-si ia termenii si conditiile si sa si le bage-n c*r. na, ca mai si rimeaza.
vei plati transportul retur (daca produsul nu prezinta defecte) si pe cat posibil, sa ai ambalajul original.
ca altfel, daca iti lipseste si nu e ambalata BRICI, o sa dea vina pe tine pentru deteriorarile eventuale
de la transport sau...numa' de-ai dracului o "deterioreaza" ei la primire si ramai cu buza umflata.

faci o poza coletului inainte de predare la curier, ca sa ai dovada ca a fost ambalata beton.

#14
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

 StefanCBV, on 23 ianuarie 2018 - 12:44, said:

Ei o suporta ca asa e legislatia...tu suporti transportul inapoi catre ei. Oricum si resigilata tot o vor vinde la pret mai mare decat au achizitionat-o de la producator.
Care legislatie spune chestia asta?

Quote

Atentie! Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Aceasta diminuare a valorii nu trebuie sa fie descurajanta, consumatorul poate sa-si exercite dreptul de retragere. Totodata, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care comerciantul a omis sa-l informeze despre dreptul de retragere.

http://www.anpc.gov....izi-iile-online

#15
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 23.03.2007
da cu firma ai vorbit?
ai desfacut/montat-o folosit 3-4 zile si vrei sa o returnezi?
mai ai ambalajul sau l-ai distrus la desfacere?

VORBESTE cu firma aia , nu toti sint de padure pusi pe tepuit clientii , unii sunt seriosi si intelegatori , asa cum se cuvine si unui cetatean european

Edited by botelucian, 23 January 2018 - 15:43.


#16
cjo

cjo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 25.05.2016
Fiind o plita, eu cred ca a folosit-o si nu este multumit de ea. Nu cred ca o returneaza din cauza culorii in care este vopsita....

#17
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 23.06.2004
Initiatorul a omis, intentionat sau nu, sa furnizeze toate detaliile. Ce inseamna cumparata recent? O zi, doua, zece? Plita arata si functioneaza ca la primire? Cat de mult a fost folosita?
E foarte bine ca putem returna ceea ce nu ne place/satisface, dar daca stim ca exista aceasta posibilitate atunci avem grija de produs/ambalaj pana luam decizia finala a.i. sa-l putem returna exact asa cum l-am primit (cu exceptia sigiliilor ambalajului).
Poate initiatorul a curatat-o cu ceva abraziv care a zgariat-o iremediabil. Sau poate pur si simplu avea alte asteptari de la ea si atunci nu vad nicio problema.

#18
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Sau poate nu stie ca nu orice oala, cratita se preteaza la asemnea plita. Poate a pus o oala de lut cu sarmale si se mira ca nu fierb...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate