Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De unde cumparați legume si fructe?

Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte
 unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan
 ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...
 Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...
 

Amplificator boss Ch350

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
TenteaFlorin

TenteaFlorin

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 15.07.2016
Salut! Incep prin a spune ca sunt amator in tot ce voi spune mai jos iar in caz ca nu e prea logic ce spun, va rog sa mi ziceti!
Am luat un Amplificator Boss ch350 400w cu 4ch si l am conectat la pc, baiatul respectiv mi-a zis sa-i pun un cablu de alimentare de 12v si i-am pus, cred ca 12v scotea pentru ca scria pe el la “output:12v “ cum am zis sunt incepator nu incepeti sa radeti!
bun, toate bune pana aici, dar chestia este ca nu scoate destula energie, adica pot sa dau volumul aproape de jumatate si incepe sa se stinga, de ce?
oare nu trebuie un cablu de alimentare de 12v?
astept raspunsuri, multumesc anticipat!
😅


#2
Rubin1977

Rubin1977

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 15.07.2017

View PostTenteaFlorin, on 21 ianuarie 2018 - 14:39, said:

sa-i pun un cablu de alimentare de 12v si i-am pus, cred ca 12v scotea pentru ca scria pe el la “output:12v “
Și de unde ai luat 12V?
Adică unde ai conectat acest cablu?
Amplificatorul tău, tip Auto, trebuie alimentat la o sursă de 12V/10-40A (o baterie auto)

#3
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006