Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Resoftare, adaugare cai putere.

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Am un ML 320 motorul de 3 litri.
As dori daca aduce imbunatatiri sa fac acest lucru.
Am tot auzit discutii cum ca ar face mai mult bine resoftarea la motor.
Ai mai multi cp, linia de nm este mai performanta.
As putea avea probleme dupa aia la itp?
Poate cunoaste cinva mai multe sa-mi zica si mie cum este?

#2
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Stai bre cuminte si lasa masina asa cum e . Ce cp mai vrei in plus la un motor de 3 mii ??

#3
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,884
  • Înscris: 29.06.2006
ce treaba are itp-ul, ala iti trage de roti, emisiile, becuri si frane....de unde sa stie ala ce ai tu la motor

#4
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,383
  • Înscris: 31.01.2010

View Postxcit, on 20 ianuarie 2018 - 23:26, said:

ce treaba are itp-ul, ala iti trage de roti, emisiile, becuri si frane....de unde sa stie ala ce ai tu la motor

Doar emisiile daca le mai masoara pot fi un pic date peste cap.

#5
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,884
  • Înscris: 29.06.2006
depinde de cine e facut softul, a mea scoate mai putine decat de fabrica si e ridicata de la 140 la 170

#6
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Pai zi si tu mai multe detalii, cum asa.
Am coleg de munca care si-a luat masina si primul lucru asta l-a facut.
A zis ca este cel mai bun lucru care poate sa-l faca.
Pai cum asa, aia de la Daimler nu ar face in secunda doi?
Eu as vrea totusi explicatii mai pe larg.

View Postgladiatore, on 20 ianuarie 2018 - 23:26, said:

Stai bre cuminte si lasa masina asa cum e . Ce cp mai vrei in plus la un motor de 3 mii ??
Eu nu sunt masochist, caii fac ceva pe ei ca am destui.
Ce ma interesa era ca cica face mai bine la motor...

View Postxcit, on 20 ianuarie 2018 - 23:31, said:

depinde de cine e facut softul, a mea scoate mai putine decat de fabrica si e ridicata de la 140 la 170
Care ar fi explicatia la ceasta afirmatie?

#7
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016

View Postddaannii, on 20 ianuarie 2018 - 22:51, said:

Am un ML 320 motorul de 3 litri.
As dori daca aduce imbunatatiri sa fac acest lucru.
Am tot auzit discutii cum ca ar face mai mult bine resoftarea la motor.
Ai mai multi cp, linia de nm este mai performanta.
As putea avea probleme dupa aia la itp?
Poate cunoaste cinva mai multe sa-mi zica si mie cum este?
Fa-l linistit....daca simti nevoia de mai multa putere de la masina. Eu am resoftat masina de 7 ani si nu s-a stricat absolut nimic la ea.
Conditia principala este sa faci resoftarea unde trebuie...nu la coltul strazii, cu un laptop pe genunchi...adica sa mergi la o firma specializata. La itp nu o sa ai probleme....n-are treaba itp-ul cu softul tau.

Edited by RasAlGhul, 20 January 2018 - 23:58.


#8
jmek4you

jmek4you

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 22.05.2011
Daca nu duci masina la limita (aka nu mergi in 4k rpm constant ) , nu o sa sa se intample nimic rau . O sa scada consumul si mai multi cp .

#9
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011

View Postjmek4you, on 21 ianuarie 2018 - 00:00, said:

Daca nu duci masina la limita (aka nu mergi in 4k rpm constant ) , nu o sa sa se intample nimic rau . O sa scada consumul si mai multi cp .
Nu merg in 4k ca vitezele nu le schimb eu, doar daca setez cutia de viteze si o pun pe modul sport.
Cum se xplica ca scade consumul?

Edited by ddaannii, 21 January 2018 - 00:07.


#10
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016
Scade consumul daca pastrezi acelasi stil de mers....daca o calci pe coada consuma mai mult ca inainte. La mine dupa resoftare a scazut cu 0,7 l/100km.
Banuiesc ca se optimizeaza mult mai bine amestecul aer-combustibil.

Edited by RasAlGhul, 21 January 2018 - 00:10.


#11
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
De ce nu ar fi facut si mai marii acest lucru din start?
Aaa, creste consumul automat si noxele presupun, sau?

Intr-un cuvant, mai multi cai, consum mai mare, mai multe noxe.

#12
crull

crull

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 792
  • Înscris: 10.01.2010

View Postxcit, on 20 ianuarie 2018 - 23:31, said:

depinde de cine e facut softul, a mea scoate mai putine decat de fabrica si e ridicata de la 140 la 170
Cum ai masurat consumul? ai facut alimentare separata si ai vazut cat consuma in 10 km? sau dupa ''ceas''?
Poti sa arati o masuratoare dinamica  cu cei cativa kw care au aparut asa dintr-un soft?

De obicei cand vad creduli ca tine, imi vine sa iau un  ciocan, sa imi fut una in cap, dar ma tem sa nu scap teafar.

Edited by crull, 21 January 2018 - 01:04.


#13
silverflower

silverflower

    Anti-dogmatic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,828
  • Înscris: 04.05.2008

View Postddaannii, on 21 ianuarie 2018 - 00:06, said:

Nu merg in 4k ca vitezele nu le schimb eu, doar daca setez cutia de viteze si o pun pe modul sport.
Cum se xplica ca scade consumul?
- E simplu, cu cît viteza crește și ai accelerație mai mare în depășiri la limită, cu atît crește șansa să ai în final un consum zero:

Attached Files


Edited by silverflower, 21 January 2018 - 08:13.


#14
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,014
  • Înscris: 22.05.2003
Discutia e veche si fara un rezultat "clar".

Iti pot spune doar asta:

1. Am si am avut toate masinile de ani buni modificate ciptuning stage I.
2. Nu am avut nicio problema si nu ar trebui sa apara la o exploatare normala.
3. Pe toate le-am efectuat la TCM Turbo. Daca fac modificarea, ai inclus si test dyno inainte si dupa, ca sa certifice cresterea de putere.
4. ML320 are cati? 211-224 CP? Se va simti binisor, iar la drum lung vei vedea poate un 1% mai putin la consum, dar in rest nu sunt minuni, tot pe acolo ramai.
La acceleratie insa se va simti, dar sa nu iti inchipui ca deodata devine racheta. La cutii automate se simte clar diferenta, mai ales la 3l.

Consumul putin mai mic la drum lung, se datoreaza faptului ca nu mai trebuie sa tragi non-stop de masina, pt ca se trezeste greu la depasiri, apoi (daca ai loc), o lasi sa "curga la vale"

Principala problema a producatorilor (si aia trasa de par) sunt de fapt noxele, apoi stratificarea de pret, pt a nu se canibaliza modelele.
Aveai ML 270 CDI, 320 CDI si apoi erau cele pe benzina.
La motorul de 3l, Mercedes a tot pus cai putere, scazand in acelasi timp noxele, ceea ce e cam SF, nu credeti?

Pt mine si prietenii trimisi pe aceasta cale, consider ca a fost o afacere buna si o recomand; e ca si cum ti-ai lua masina noua, cu 500 USD!

Attached Files



#15
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Adm TCM Turbo e un om vechi si priceput in ce face.

E plin insa de tot felul de Dorei care fac tuling dupa urechea lor, care de fapt forteaza motorul aiurea.
Ai vazut cat de multe harti se modifica, si cum se lucreaza.

E bun daca e facut cu cap, desi parerea proprie si personala e ca uzura motorului in timp e mai rapida cu tuning.

Edited by exceswater, 21 January 2018 - 13:52.


#16
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005

View PostRasAlGhul, on 20 ianuarie 2018 - 23:53, said:

Conditia principala este sa faci resoftarea unde trebuie...nu la coltul strazii, cu un laptop pe genunchi...adica sa mergi la o firma specializata.
Exact asta detaliul principal: resoftarea facuta la firme care fac asta de ani de zile, nu la gigei cu laptop si un vag-com luat de pe torenti.

View Postexceswater, on 21 ianuarie 2018 - 13:51, said:

E bun daca e facut cu cap, desi parerea proprie si personala e ca uzura motorului in timp e mai rapida cu tuning.
Uzura e mai rapida pt ca multi au impresia ca resoftarea le face Golf-ul sa aiba performantele unui Lamborghini Huracan si dau in ele ca disperatii. Nu e o chestie specifica romanilor, am vazut-o si pe alte meleaguri.

#17
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016
Exact...asta-i problema...multi le omoara dupa aceea...au impresia ca au facut nava spatiala din masina.
Dar nu exista nicio uzura in plus...motorul se invarte cu aceleasi rotatii. Eu am facut resoftarea deoarece am simtit nevoia de mai multa putere cand ma angajam in depasiri pe dn-uri sau autostrazi.....in rest prin oras merg cu masina normal....fara sa ma dau zmeu.

Edited by RasAlGhul, 21 January 2018 - 18:29.


#18
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Un alt lucru de care tin cont producatorii masinii este si uzura pieselor motorului turbo curelele care le angreneaza etc.
Deci masina nu va mai face 1 milion de km sa zic asa ci fiind tunata doar 750 000 km.
Bineinteles depinde de fiecare daca merita sau nu.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate