Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Resoftare, adaugare cai putere.
#1
Posted 20 January 2018 - 22:51
Am un ML 320 motorul de 3 litri.
As dori daca aduce imbunatatiri sa fac acest lucru. Am tot auzit discutii cum ca ar face mai mult bine resoftarea la motor. Ai mai multi cp, linia de nm este mai performanta. As putea avea probleme dupa aia la itp? Poate cunoaste cinva mai multe sa-mi zica si mie cum este? |
#2
Posted 20 January 2018 - 23:26
Stai bre cuminte si lasa masina asa cum e . Ce cp mai vrei in plus la un motor de 3 mii ??
|
#3
Posted 20 January 2018 - 23:26
ce treaba are itp-ul, ala iti trage de roti, emisiile, becuri si frane....de unde sa stie ala ce ai tu la motor
|
#4
Posted 20 January 2018 - 23:29
#5
Posted 20 January 2018 - 23:31
depinde de cine e facut softul, a mea scoate mai putine decat de fabrica si e ridicata de la 140 la 170
|
#6
Posted 20 January 2018 - 23:51
Pai zi si tu mai multe detalii, cum asa.
Am coleg de munca care si-a luat masina si primul lucru asta l-a facut. A zis ca este cel mai bun lucru care poate sa-l faca. Pai cum asa, aia de la Daimler nu ar face in secunda doi? Eu as vrea totusi explicatii mai pe larg. gladiatore, on 20 ianuarie 2018 - 23:26, said:
Stai bre cuminte si lasa masina asa cum e . Ce cp mai vrei in plus la un motor de 3 mii ?? Ce ma interesa era ca cica face mai bine la motor... xcit, on 20 ianuarie 2018 - 23:31, said:
depinde de cine e facut softul, a mea scoate mai putine decat de fabrica si e ridicata de la 140 la 170 |
#7
Posted 20 January 2018 - 23:53
ddaannii, on 20 ianuarie 2018 - 22:51, said:
Am un ML 320 motorul de 3 litri. As dori daca aduce imbunatatiri sa fac acest lucru. Am tot auzit discutii cum ca ar face mai mult bine resoftarea la motor. Ai mai multi cp, linia de nm este mai performanta. As putea avea probleme dupa aia la itp? Poate cunoaste cinva mai multe sa-mi zica si mie cum este? Conditia principala este sa faci resoftarea unde trebuie...nu la coltul strazii, cu un laptop pe genunchi...adica sa mergi la o firma specializata. La itp nu o sa ai probleme....n-are treaba itp-ul cu softul tau. Edited by RasAlGhul, 20 January 2018 - 23:58. |
#8
Posted 21 January 2018 - 00:00
Daca nu duci masina la limita (aka nu mergi in 4k rpm constant ) , nu o sa sa se intample nimic rau . O sa scada consumul si mai multi cp .
|
#9
Posted 21 January 2018 - 00:06
jmek4you, on 21 ianuarie 2018 - 00:00, said:
Daca nu duci masina la limita (aka nu mergi in 4k rpm constant ) , nu o sa sa se intample nimic rau . O sa scada consumul si mai multi cp . Cum se xplica ca scade consumul? Edited by ddaannii, 21 January 2018 - 00:07. |
#10
Posted 21 January 2018 - 00:10
Scade consumul daca pastrezi acelasi stil de mers....daca o calci pe coada consuma mai mult ca inainte. La mine dupa resoftare a scazut cu 0,7 l/100km.
Banuiesc ca se optimizeaza mult mai bine amestecul aer-combustibil. Edited by RasAlGhul, 21 January 2018 - 00:10. |
|
#11
Posted 21 January 2018 - 00:15
De ce nu ar fi facut si mai marii acest lucru din start?
Aaa, creste consumul automat si noxele presupun, sau? Intr-un cuvant, mai multi cai, consum mai mare, mai multe noxe. |
#12
Posted 21 January 2018 - 01:02
xcit, on 20 ianuarie 2018 - 23:31, said:
depinde de cine e facut softul, a mea scoate mai putine decat de fabrica si e ridicata de la 140 la 170 Poti sa arati o masuratoare dinamica cu cei cativa kw care au aparut asa dintr-un soft? De obicei cand vad creduli ca tine, imi vine sa iau un ciocan, sa imi fut una in cap, dar ma tem sa nu scap teafar. Edited by crull, 21 January 2018 - 01:04. |
#13
Posted 21 January 2018 - 08:12
ddaannii, on 21 ianuarie 2018 - 00:06, said:
Nu merg in 4k ca vitezele nu le schimb eu, doar daca setez cutia de viteze si o pun pe modul sport. Cum se xplica ca scade consumul? Attached FilesEdited by silverflower, 21 January 2018 - 08:13. |
#14
Posted 21 January 2018 - 08:38
Discutia e veche si fara un rezultat "clar".
Iti pot spune doar asta: 1. Am si am avut toate masinile de ani buni modificate ciptuning stage I. 2. Nu am avut nicio problema si nu ar trebui sa apara la o exploatare normala. 3. Pe toate le-am efectuat la TCM Turbo. Daca fac modificarea, ai inclus si test dyno inainte si dupa, ca sa certifice cresterea de putere. 4. ML320 are cati? 211-224 CP? Se va simti binisor, iar la drum lung vei vedea poate un 1% mai putin la consum, dar in rest nu sunt minuni, tot pe acolo ramai. La acceleratie insa se va simti, dar sa nu iti inchipui ca deodata devine racheta. La cutii automate se simte clar diferenta, mai ales la 3l. Consumul putin mai mic la drum lung, se datoreaza faptului ca nu mai trebuie sa tragi non-stop de masina, pt ca se trezeste greu la depasiri, apoi (daca ai loc), o lasi sa "curga la vale" Principala problema a producatorilor (si aia trasa de par) sunt de fapt noxele, apoi stratificarea de pret, pt a nu se canibaliza modelele. Aveai ML 270 CDI, 320 CDI si apoi erau cele pe benzina. La motorul de 3l, Mercedes a tot pus cai putere, scazand in acelasi timp noxele, ceea ce e cam SF, nu credeti? Pt mine si prietenii trimisi pe aceasta cale, consider ca a fost o afacere buna si o recomand; e ca si cum ti-ai lua masina noua, cu 500 USD! Attached Files |
#15
Posted 21 January 2018 - 13:51
Adm TCM Turbo e un om vechi si priceput in ce face.
E plin insa de tot felul de Dorei care fac tuling dupa urechea lor, care de fapt forteaza motorul aiurea. Ai vazut cat de multe harti se modifica, si cum se lucreaza. E bun daca e facut cu cap, desi parerea proprie si personala e ca uzura motorului in timp e mai rapida cu tuning. Edited by exceswater, 21 January 2018 - 13:52. |
|
#16
Posted 21 January 2018 - 17:14
RasAlGhul, on 20 ianuarie 2018 - 23:53, said:
Conditia principala este sa faci resoftarea unde trebuie...nu la coltul strazii, cu un laptop pe genunchi...adica sa mergi la o firma specializata. exceswater, on 21 ianuarie 2018 - 13:51, said:
E bun daca e facut cu cap, desi parerea proprie si personala e ca uzura motorului in timp e mai rapida cu tuning. |
#17
Posted 21 January 2018 - 18:29
Exact...asta-i problema...multi le omoara dupa aceea...au impresia ca au facut nava spatiala din masina.
Dar nu exista nicio uzura in plus...motorul se invarte cu aceleasi rotatii. Eu am facut resoftarea deoarece am simtit nevoia de mai multa putere cand ma angajam in depasiri pe dn-uri sau autostrazi.....in rest prin oras merg cu masina normal....fara sa ma dau zmeu. Edited by RasAlGhul, 21 January 2018 - 18:29. |
#18
Posted 21 January 2018 - 18:29
Un alt lucru de care tin cont producatorii masinii este si uzura pieselor motorului turbo curelele care le angreneaza etc.
Deci masina nu va mai face 1 milion de km sa zic asa ci fiind tunata doar 750 000 km. Bineinteles depinde de fiecare daca merita sau nu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users