Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ce se va mai interzice în materie de tehnologie/produse?
#19
Posted 19 January 2018 - 13:41
Eu am ramas profund impresionat de un automobil electric si sunt convins ca asta este viitorul...combustibilii fosili isi traiesc ultimele clipe...
Ce m-a impresionat la automobilul electric: -zgomotul era aproape 0(mare atentie cand traversati strada) -o incarcare costa infim fata de un plin cu benzina/motorina -este o masina absolut curata -poluare 0 |
#20
Posted 19 January 2018 - 13:42
Valmont43, on 19 ianuarie 2018 - 13:41, said:
Eu am ramas profund impresionat de un automobil electric si sunt convins ca asta este viitorul Sa vedem daca avem destule materiale pe planeta pentru a face tranzitia. https://www.reuters....t-idUSKBN15T1VR |
#21
Posted 19 January 2018 - 13:43
Se gasesc becuri de orice fel, inclusiv de brand si halogene si normale.
Se gasesc usor si prin supermarket, nu doar la buticuri. Si asta pt uz casnic, insa pt uz profesional nici nu sunt restrictii. La cuptoare se poate aplica o solutie moderna cu sursa LED plasata in exteriorul cuvei, fibra optica pana in cuptor si cristal pt. refractie, insa atat pt cele deja facute cat si pt majoritatea celor noi o a vezi in continuare banalele becuri de 15W specificate special pt functionare la 300 C (atentie sunt diferite de cele pt frigider ). La aspiratoare iar nu exista restrictii de putere pt cele de uz profesional care se pot utiliza bine merci si acasa. Problema aiurita vine din faptul ca si astea au majoritatea puterea limitata, si e nasol pt ca o filtrare f. eficienta e nevoie de filtre substantiale, sia sta cere minim 2000 W ca sa pastreze si puterea de asiprare la un nivel decent. Motoarele diesel au avut doar avantajul unui randament mai bun datorita compresiei mult mai mari, alte avantaje nu au. Multi au impresia ca au cuplu mai mare si fiabilitate la cuplu mai mare, dar asta e fals. Ce conteaza este cuplul final la roata, si asta se face din raportul de demultplicare, din reductorul de turatie, iar fiabilitatea tine de materiale si fortarea lor, si la diesel sunt fortate mai mult. Un benzinar cu o cilindree corespunzatoare, care sa nu fie turat exagerat pt materialele din care sunt facute piesele, poate sa fie mai fiabil decat un motor diesel. Insa benzinarul are randament mai mic, si consumul e mai mare atat datorita randamentului mai mic, cat si datorita faptului ca benzina are capacitate calorica mai mica decat combustibilul diesel, si din motivul asta toate urmeaza sa fie inlocuite cu motoare electrice. Edited by loock, 19 January 2018 - 13:51. |
#22
Posted 19 January 2018 - 13:45
Valmont43, on 19 ianuarie 2018 - 13:41, said:
Eu am ramas profund impresionat de un automobil electric si sunt convins ca asta este viitorul...combustibilii fosili isi traiesc ultimele clipe... Ce m-a impresionat la automobilul electric: -zgomotul era aproape 0(mare atentie cand traversati strada) -o incarcare costa infim fata de un plin cu benzina/motorina -este o masina absolut curata -poluare 0 Trebuie sa-mi iau rapid o noua masina diesel care sa aiba si transmisie automata, pana nu le interzic neocomunistii astia albastri. |
#23
Posted 19 January 2018 - 13:45
Strict la produse:Seminte prajite,bere la pet de 3lt. Sau sa le dea pe cartel.
|
#24
Posted 19 January 2018 - 13:46
#25
Posted 19 January 2018 - 13:48
#26
Posted 19 January 2018 - 13:52
SpeedDemon, on 19 ianuarie 2018 - 13:27, said:
Eu am vazut pe afara camioane cu biogas. pacopaco1967, on 19 ianuarie 2018 - 13:33, said:
Pe benzina consumul ar fi dublu . |
#27
Posted 19 January 2018 - 13:52
loock, on 19 ianuarie 2018 - 13:43, said:
Se gasesc becuri de orice fel, inclusiv de brand si halogene si normale. Se gasesc usor si prin supermarket, nu doar la buticuri. Si asta pt uz casnic, insa pt uz profesional nici nu sunt restrictii. La cuptoare se poate aplica o solutie moderna cu sursa LED plasata in exteriorul cuvei, fibra optica pana in cuptor si cristal pt. refractie, insa atat pt cele deja facute cat si pt majoritatea celor noi o a vezi in continuare banalele becuri de 15W specificate special pt functionare la 300 C (atentie sunt diferite de cele pt frigider ). La aspiratoare iar nu exista restrictii de putere pt cele de uz profesional care se pot utiliza bine merci si acasa. Problema aiurita vine din faptul ca si astea au majoritatea puterea limitata, si e nasol pt ca o filtrare f. eficienta e nevoie de filtre substantiale, sia sta cere minim 2000 W ca sa pastreze si puterea de asiprare la un nivel decent. Motoarele diesel au avut doar avantajul unui randament mai bun datorita compresiei mult mai mari, alte avantaje nu au. Multi au impresia ca au cuplu mai mare si fiabilitate la cuplu mai mare, dar asta e fals. Ce conteaza este cuplul final la roata, si asta se face din raportul de demultplicare, din reductorul de turatie, iar fiabilitatea tine de materiale si fortarea lor, si la diesel sunt fortate mai mult. Un benzinar cu o cilindree corespunzatoare, care sa nu fie turat exagerat pt materialele din care sunt facute piesele, poate sa fie mai fiabil decat un motor diesel. Insa benzinarul are randament mai mic, si din motivul asta toate urmeaza sa fie inlocuite cu motoare electrice. AC-urile cu compresor clasic ON-Off deja sunt interzise, sunt doar Inverterele pline de electronica stricabila. De mic mi-a placut sunetul de compresor frigorific clasic precum si cel de motor diesel, plus mirosul de motorina si GPL, nu-mi place mirosul de benzina. Ador cat de frumos pleaca de pe loc un diesel. Vehicule electrice cu retele incorporate in drumuri precum tramvaiele, metrourile si troleibourile de ce nu fac? Mi-ar place electric fara acumulatori. Edited by Neaceasca85, 19 January 2018 - 13:53. |
#28
Posted 19 January 2018 - 13:58
djl, on 19 ianuarie 2018 - 13:18, said:
Eu mă întreb, dacă unele tehnologii sunt învechite, de ce nu sunt lăsate să moară de la ele, dacă nu e vorba de ceva care poate afecta negativ. Înţeleg să impui noi sistem de frânare, de semnalizare că astea ţin de siguranţă, dar dacă ar fi beneficiat de taxe 0, becurile economice s-ar fi vândut în număr mai mare şi cu timpul ar fi rămas mai puţine cu incadescenţă. Este vorba de viteza de înlocuire. Ca să prevenim unele probleme, unele tehnologii trebuie înlocuite mai repede decât ciclul de uzură ale tehnologiei respective. Iar asta cu taxele e mai complicată, orice tehnologie nouă e scumpă la început și devine mai ieftină pe măsură ce trece timpul și crește producția, economia de scară. Degeaba ai taxe 0, dacă inițial tehnologia nouă costă mai mult decât tehnologia veche. Dacă are preț prea mare, oamenii nu o să o cumpere, dacă nu sunt vândute suficiente produse nu se realizează economia de scară, deci prețul rămâne tot prea mare. Statul ar trebui ori să subvenționeze cu bani tehnologia nouă ori să taxeze mult mai mult tehnologia veche ori să interzică tehnologia veche. |
|
#29
Posted 19 January 2018 - 13:58
Unele sunt interzise la vanzare nu la utilizare....becurile cu incandescenta, aer conditionat clasic cu compresor la fel si pungile sau unele centrale termice.
La masinile diesel treaba sta nitel altfel in sensul ca in unele zone le poate fi interzis accesul dar se pot cumpara. PS daca am pus pungile la tehnologie cred ca putem pune si placile de azbo-ciment si in general chestiile care contin azbest. Edited by dreaQ, 19 January 2018 - 13:59. |
#30
Posted 19 January 2018 - 13:59
neur0, on 19 ianuarie 2018 - 13:52, said:
În Italia e plin de autobuze pentru transport în comun care merg exclusiv cu gaz natural. E şi ieftin şi nici nu poluează. Italienii au ceva si mai smecher http://chic-project....es/bolzanobozen Eu am vazut autobuze pe hidrogen la Bolzano, au o statie de alimentare cu porti automate unde doar ele intra. Deci ca civil sa iti iei masina pe hidrogen probabil iei teapa. Quote Multi au impresia ca au cuplu mai mare si fiabilitate la cuplu mai mare, dar asta e fals. Ce conteaza este cuplul final la roata, si asta se face din raportul de demultplicare, din reductorul de turatie Turbina e principalul responsabil pt cuplul motoarelor diesel in comparatie cu motoare natural aspirate benzinare. Dar sunt destule motoare pe benzina, turbo cu un cuplu foarte mare. Raportul ca raportul dar e vorba si de motor la final. De altfel motorul diesel fara turbina e un dezastru. Edited by SpeedDemon, 19 January 2018 - 14:06. |
#31
Posted 19 January 2018 - 14:05
Neaceasca85, on 19 ianuarie 2018 - 13:45, said:
Mutam arderea de combustibili fosili din motorul masinii in termocentralele electrice. Nu agreez acumulatorii si bateriile in general si nu stiu cat de eco sunt, plumb, acid and shit. Trebuie sa-mi iau rapid o noua masina diesel care sa aiba si transmisie automata, pana nu le interzic neocomunistii astia albastri. Se interzic termocentralele pe combustibili, si ai scapat si de problema asta. Pot sa ramana termocentrale solare cu oglinzi. Iar acumulatori cu plumb/acid se folosesc in variante speciale deep cycle cu gel doar pt motostivuitoare si golf-carturi. Au fost desigur si facaturi cu asa ceva pt automobile, dar au capacitate mica si greutate mare, si viata limitata chiar si la cei deep cycle. Si la 1905 se foloseau altfel de acumulatori pt automobile, Edison avea o megafabrica de acumulatori alcalini dedicati pt asa ceva. Iar acum se folosesc acumulatori Li-ion, si posibil in viitor si potasiu-ion, sodiu-ion, dual-carbon-litiu/sodiu/potasiu, etc. Edited by loock, 19 January 2018 - 14:06. |
#32
Posted 19 January 2018 - 14:06
dreaQ, on 19 ianuarie 2018 - 13:58, said:
Unele sunt interzise la vanzare nu la utilizare....becurile cu incandescenta, aer conditionat clasic cu compresor la fel si pungile sau unele centrale termice. La masinile diesel treaba sta nitel altfel in sensul ca in unele zone le poate fi interzis accesul dar se pot cumpara. PS daca am pus pungile la tehnologie cred ca putem pune si placile de azbo-ciment si in general chestiile care contin azbest. Edited by Neaceasca85, 19 January 2018 - 14:07. |
#33
Posted 19 January 2018 - 14:14
Neaceasca85, on 19 ianuarie 2018 - 14:06, said:
Aha, centralele pe gaz doar in condensatie, cica economisesc gaz recuperand caldura din gazele arse, am asa ceva din 2008 dar ghici ce, daca o centrala clasica poate functiona fara interventii 10 ani de zile, cea in condensatie ma costa 300 de lei la fiecare 3 ani sa fie curatata de kalamina, care se acumuleaza in cantitati duble-triple fatza de una clasica, la fiecare 3 ani nu se mai aprinde arzatorul si trebuie vreme de 3 ore sa curete meseriasul kalamina, calcarul ala de acolo. Buderus Logamax GB-112-eroarea 6 A, defect clasic la acest model. Pune mana si invata s-o cureti si te-ai scos. sau ia-ti una conventionala, inca se mai gasesc. |
|
#34
Posted 19 January 2018 - 14:21
Valmont43, on 19 ianuarie 2018 - 13:41, said:
Eu am ramas profund impresionat de un automobil electric si sunt convins ca asta este viitorul...combustibilii fosili isi traiesc ultimele clipe... Ce m-a impresionat la automobilul electric: -zgomotul era aproape 0(mare atentie cand traversati strada) -o incarcare costa infim fata de un plin cu benzina/motorina -este o masina absolut curata -poluare 0 O fi el motorul electric viitorul, dar nu automobilul electric cu baterii reîncărcabile. În niciun caz. Poate ceva cu pile de combustie (hidrogen), gen Toyota sau Honda. |
#35
Posted 19 January 2018 - 14:22
#36
Posted 19 January 2018 - 14:25
Trebuie păstrat un echilibru, excesele nu sunt bune nicăieri. Nici în consum, nici în economie.
Am trăit o epocă cu economii excesive, trăim acum una cu consum excesiv... niciuna nu e bună. Trebuie un echilibru între producţie şi consum, numai că sunt câţiva dezechilibraţi care vor să aibă ei totul şi de aici şi consumul excesiv, şi ecologiştii etc. Cât despre maşini, şi în special demaraje, Tesla a bătut clar Ferrari cu timpul său de 3 secunde pentru a ajunge la 100 km/h. Mă rog, Ferrari şi-a luat revanşa când a trecut de 200 km/h şi a lăsat praf în faţa Teslei. Eu totuşi aş alege Tesla, dacă ar fi să mă dea banii afară din casă. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users