Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Restaurare masini fabricate inainte de `80
Last Updated: Jan 27 2018 23:48, Started by
tibi_filip
, Jan 16 2018 20:27
·
0
#19
Posted 17 January 2018 - 08:23
jaguar e-type convertible
[ http://cdn5.3dtuning.com/info/Jaguar%20E-Type%201962%20Convertible/factory/4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by johnsmith07, 17 January 2018 - 08:26. |
#20
Posted 17 January 2018 - 08:34
) Gasesti E-type cu 5000 de euro? Nici epava daca e...
Eu as face o rusoaica ceva gen GAZ/ Moskvitch modele din anii 50. Daca as fi sa restaurez o masina europeana, as merge pe un Citroen DS, insa stiu ca este destul de scumpa o astfel de restaurare la Citroen DS, din cauza sistemelor hidraulice complicate. Ca variante ar mai fi de luat in calcul - Escort, varianta Mexico eventual, Peugeot 403/404, Fiat 1500/1800 etc. |
#22
Posted 17 January 2018 - 09:09
johnsmith07, on 17 ianuarie 2018 - 08:23, said:
jaguar e-type convertible [ http://cdn5.3dtuning.com/info/Jaguar%20E-Type%201962%20Convertible/factory/4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] d-ardeleanu, on 17 ianuarie 2018 - 08:44, said:
Wiesmann MF25/28 ? |
#23
Posted 17 January 2018 - 15:16
Mai bine cumperi una clasica, o restaurezi si o convertesti la electric.
Atunci chiar o arzi vintage/hipster. Arunca un ochi la EVWest: http://www.evwest.co...ex.php?cPath=40 |
#24
Posted 18 January 2018 - 18:55
Eu am luat un w126 500SE din 88 cu mici probleme de tinichigerie,imi mai facea cu ochiul un Jaguar XJ,nu am vrut ceva foarte vechi ci mai mult o masina de plimbat cand merg in tara in concediu.
Consider ca o astfel de masina e o investitie buna,imi recuperez oricand banii pe ea,ceea ce nu se poate spune despre o masina actuala.Si am cateva optiuni pe care nu le au multe masini noi. Edited by bolo, 18 January 2018 - 18:56. |
#25
Posted 19 January 2018 - 20:43
Voi ramane la Mercedes, iar de aici am doua modele, W123 si W116. W116 e varianta cea mai probabila. O masina frumoasa, pe strazile noastre n-am vazut niciodata, piese gasesc in tara mama. Voi reveni in toamna sau poate mai repede pe topic dupa achizitie. W123 e destul de tentant, mai ales ca in banii unui W116 cu structura buna, pot lua doua bucatele destul de ok.
Voua cum vi se pare modelul(W116)? Multumesc tuturor de sugestii! La unele ma voi uita cu atentie, poate cine stie... Edited by tibi_filip, 19 January 2018 - 20:43. |
#26
Posted 19 January 2018 - 21:43
W116 mi se pare mai putin legata, parca e facuta din mai multe masini, din clase diferite si amestecate, nu arata convingator nici din fata, grila parca e de la o masina si farurile de la alta, iar din lateral putea sa fie si volga...
Chiar e nevoie sa te uiti mai atent ca sa vezi ca XJ gen 3 e cea mai eleganta si rafinata berlina ever ??? Mecedesurile alea vechi sunt maisni faine, decente si foarte fiabile, insa acum majoritatea le vad ca niste cazane sau vechituri. XJ gen 3 este insa timeless, nu doar o frumusete fara varsta pana la sfarsitul lumii, ci chiar dumnezeul rafinamentului si elegantei berlinelor. Regina Angliei conduce personal un XJ X350 - care si ea are deja niste ani, si are un design mult mai diluat si mai putin elegant fata de XJ gen 3, dar probabil a trebuit sa aleaga o masina mai noua ca sa sustina productia si achizitia de modele mai noi, avand acesta datorie ca regina. Insa chiar si asa tot nu a trecut la ultimele modele... Edited by loock, 19 January 2018 - 22:00. |
#27
Posted 19 January 2018 - 23:05
XJ-ul este o masina foarte frumoasa, dar prima serie mi se parea cea mai frumoasa (`68-`73).
[ http://www.myjaguarstory.com/resources/01%20138.jpg.opt853x510o0%2C0s853x510.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 01 138.jpg.opt853x510o0,0s853x510.jpg 62.11K 13 downloads Si nici asta nu poti spune ca nu e o masina aratoasa... MERCEDESBENZS-Klasse-W116--1939_6.jpg 211.63K 13 downloads In primul rand ma intereseaza disponibilitatea pieselor, popularitatea masinii, anul e foarte important pentru ca doresc sa particip cu ea la diferite evenimente si s-o inscriu ca vehicul istoric. Mi-am propus sa aloc aproximativ trei ani reconditionarii pentru ca vreau sa aiba vopsea originala, indiferent de marca masinii, piese originale. Asa stiu ca e confortabil financiar si ca iese treaba buna, apoi ca voi avea o ocupatie super interesanta. Trei ani in cel mai rau caz, dar se mai reduc din ei daca masina e o baza buna de inceput, fara sa fie nevoie de reparatii majore la sasiu/motor. Edited by tibi_filip, 19 January 2018 - 23:13. |
#28
Posted 27 January 2018 - 11:31
Vehicol istoric?
vopsea originala? fara reparatii la sasiu/motor? confortabil financiar? piese originale? Ceva nu prea se pupa, daca oricine altcineva ar avea in curte asa ceva spune-mi un singur motiv pentru care ti-ar vinde-o ieftin tie? Crezi ca ai inventat apa calda si meseria de mecanic auto?? Sunt miliarde de oameni pe planeta asta care stiu sa stranga un surub, sau care au habar de ceea ce se intampla intr-un motor. tibi_filip, on 16 ianuarie 2018 - 20:46, said:
in rest m-am ocupat de biciclete si doua Mobre, doar ca sa-mi ocup timpul. Edited by OPEDI, 27 January 2018 - 11:35. |
|
#29
Posted 27 January 2018 - 14:50
#30
Posted 27 January 2018 - 18:56
#31
Posted 27 January 2018 - 23:48
Esti disproportionat, in special cu treaba cu "miliarde de oameni care stiu ce se intampla intr-un motor". Tare mi-e ca daca te iau la bani marunti, dincolo de componentele principale, nici tu nu prea stii care-i treaba pe acolo. Dar e doar o banuiala, si-o tin pentru mine.
Mecanici capabili sa faca doar schimburi de filtre si de distributie, sunt, de acord. Nu stiu cati, in schimb, se ocupa si de diagnosticat treburi mai complexe. Despre masini hibride nici nu mai vorbesc, gasesti unul singur per reprezentanta care sa fie autorizat sa lucreze. Si totusi, omul a intrebat ce masina ne-ar placea noua sa reconditionam. Ce-si cumpara, cum, de unde si cu ce bani nu-i treaba ta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users