Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Sfatul mecanicilor-Nu cumparati masini BMW echipate cu motorul diesel 2.0 sau N47 D

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#55
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017
Motorul de 2.0 si 184 cai putere care indeplineste norma de poluare euro 6 , cu care este echipat si BMW520d fabricat in anul 2014, este unul revizuit, nemaiavand problemele tehnice mentionate in acest topic sau este acelasi motor avand insa norma de poluare euro 6?Intreb pentru ca o cunostinta si-a cumparat recent, un 520d fabricat in anul 2014.

#56
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 09.04.2008

 max_01, on 15 aprilie 2018 - 11:50, said:

Motorul de 2.0 si 184 cai putere care indeplineste norma de poluare euro 6 , cu care este echipat si BMW520d fabricat in anul 2014, este unul revizuit, nemaiavand problemele tehnice mentionate in acest topic sau este acelasi motor avand insa norma de poluare euro 6?Intreb pentru ca o cunostinta si-a cumparat recent, un 520d fabricat in anul 2014.
184 cai e N47, 190 de cai e B47 (noul motor).
Până la urmă nu-i chiar așa de negru nici dracul. Dacă schimbi uleiul pe la 10000km și lanțul ține mai mult. Dar BMW în înțelepciunea lui recomandă 25-30000. În fine, se poate preveni ruperea lanțului. Dacă se aude lanțul (cei de la service își cam dă seama ce să asculte), pot să-l schimbe cu vro 3000 de lei. După aia n-ar trebui să mai fie o problemă dacă servicează la intervale mai scurte.

#57
pedro_nr1

pedro_nr1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 08.05.2018
Sunt intr-o dilema de cateva zile si nu stiu ce sa aleg :

BMW 318d model 2016 150cp, 26000Km versiune Sport ( nu M Sport ) in jurul a 23.500E sau 320d 184cp model 2015 versiune Luxury full option cu trapa, 58000KM in jurul a 24500E ?
Problema e ca prima are EUR 6, mai putini Km dar si mai putini cai putere si numai un an de garantie, iar a doua este generatia mai veche cu EUR 5 dar e 320d full option cu km fiabili si 2 ani garantie BMW Premium !

Nu am suma necesara pentru a procura modelul 320d 190cp din 2015/2016 care ajunge undeva la 30000-29000E cu km fiabili !

Mentionez ca masinile sunt de la reprezentanta BMW cu certificate originale de BMW .

Astept raspunsurile voastre, multumesc !

EDIT :

Nu stiu cat de adevarata mai este povestea cu ruptul lantului, dar o reprezentanta BMW imi ofera spre exemplu un BMW 318d 143cp model 2013 cu 62000KM la un pret de 19600E cu doi ani Garantie BMW Premium ( aceasta incluzand si kilometri nelimitati ) !

Edited by pedro_nr1, 08 May 2018 - 12:35.


#58
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 09.04.2008
Ia 320. Chiar dacă motorul e același, multe altele nu (injectoare, turbo etc). Dacă faci schimburile de ulei la 10000 si nu 30000 cum recomandă producătorul, n-o să ai probleme cu lanțul.

Și nu lua versiune sport dacă vrei să mergi la noi. Crede-mă, doar dureri de cap o să-ți facă. Suspensia e tare, se uzează mult mai repede prin hârtoapele noastre.

Edited by blotunga, 08 May 2018 - 19:13.


#59
pedro_nr1

pedro_nr1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 08.05.2018

 blotunga, on 08 mai 2018 - 19:12, said:

Ia 320. Chiar dacă motorul e același, multe altele nu (injectoare, turbo etc). Dacă faci schimburile de ulei la 10000 si nu 30000 cum recomandă producătorul, n-o să ai probleme cu lanțul.

Și nu lua versiune sport dacă vrei să mergi la noi. Crede-mă, doar dureri de cap o să-ți facă. Suspensia e tare, se uzează mult mai repede prin hârtoapele noastre.


Multumesc pentru raspuns !

Inca nu m-am hotarat 100%, totusi cred ca am sa optez pentru noua generatie de motoare B47 chiar daca masina are numai 150cp , un avantaj major ar fi ca are EURO 6 vs EURO 5 !

Am uitat sa specific ca masina nu va rula in tara, poate doar o luna pe an cand vin in vacanta .

#60
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 09.04.2008
Vezi că Euro 6 vine și cu extra cost de întreținere. Ad-blue se cheamă, trebuie pus cam la 10000 de km și costă cam 100 de lei 10l. Ideea e că să nu uiți să pui și să nu pui contrafăcut că poți avea surprize neplăcute.

#61
pedro_nr1

pedro_nr1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 08.05.2018

 blotunga, on 08 mai 2018 - 20:41, said:

Vezi că Euro 6 vine și cu extra cost de întreținere. Ad-blue se cheamă, trebuie pus cam la 10000 de km și costă cam 100 de lei 10l. Ideea e că să nu uiți să pui și să nu pui contrafăcut că poți avea surprize neplăcute.

Se pune in rezervor ? intreb pentru ca sincer nu stiu, sper sa nu deranjez :) Multumesc anticipat !

#62
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
BMW B47 este Euro 6 fără AdBlue, așa ca stai liniștit.

Cumpara versiunea noua, 150 CP sunt de ajuns pentru un mers normal. Eu am 320xD sport și in depasiri îmi arată ca folosește 157 CP in mod normal (are 190 CP motorul).

#63
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 HEX2FUN, on 08 mai 2018 - 21:28, said:

BMW B47 este Euro 6 fără AdBlue, așa ca stai liniștit.

Cumpara versiunea noua, 150 CP sunt de ajuns pentru un mers normal. Eu am 320xD sport și in depasiri îmi arată ca folosește 157 CP in mod normal (are 190 CP motorul).

Pai a ta foloseste 150 de cai pentru ca nu o blanesti in depasiri. Una 318d de 150 de cai probabil va folosi 120 de cai la acelasi stil de mers. E logic, nu? Puterea maxima se atinge la 5000 rpm de exemplu ( ca exemplu doar), pe cand in depasiri cu cutia in comfort rar treci de 3000, deci masina merge relaxat. Ca sa obtii aceeasi performanta cu un 318d, trebui sa il soliciti mai mult oleaca.

#64
pedro_nr1

pedro_nr1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 08.05.2018

 HEX2FUN, on 08 mai 2018 - 21:28, said:

BMW B47 este Euro 6 fără AdBlue, așa ca stai liniștit.

Cumpara versiunea noua, 150 CP sunt de ajuns pentru un mers normal. Eu am 320xD sport și in depasiri îmi arată ca folosește 157 CP in mod normal (are 190 CP motorul).

Multumesc frumos pentru lamuriri !

Asa m-am gandit si eu ca ar fi suficienti 150cp, mai ales ca vin de pe un Opel cu 120cp si deja mi se pare si acesta destul de sprinten la plecarea de pe loc si in depasiri !

#65
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 09.04.2008
Da, e okish 150. Eu am atât pe e46-le meu. Dar na, când voi face upgrade la mașină, o să vreau și cai mai mulți :).

#66
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017

 pedro_nr1, on 08 mai 2018 - 20:06, said:

Multumesc pentru raspuns !

Inca nu m-am hotarat 100%, totusi cred ca am sa optez pentru noua generatie de motoare B47 chiar daca masina are numai 150cp , un avantaj major ar fi ca are EURO 6 vs EURO 5 !

Am uitat sa specific ca masina nu va rula in tara, poate doar o luna pe an cand vin in vacanta .
Eu in locul tau m-as orienta spre o masina cu norma de poluare euro 6.Pentru ca vei face deplasari mai mult in afara tarii, si mai mult ar trebui sa conteze pentru tine norma de poluare euro 6.

 HEX2FUN, on 08 mai 2018 - 21:28, said:

BMW B47 este Euro 6 fără AdBlue, așa ca stai liniștit.

Cumpara versiunea noua, 150 CP sunt de ajuns pentru un mers normal. Eu am 320xD sport și in depasiri îmi arată ca folosește 157 CP in mod normal (are 190 CP motorul).
Deci cei 190 de cai putere sunt suficienti chiar si pentru un condus sportiv, la depasiri, in cazul lui 320d.BMW nu va adopta AdBlue?Daca ar face-o ar fi pentru toate motorizarile sale diesel.

Edited by max_01, 10 May 2018 - 08:28.


#67
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
Nu e nevoie de AdBlue la motoare de pana in 2 litri, cel putin cu normele actuale. La motoare de 3 litri au Adblue de pe vremea Euro 5.

#68
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013

 max_01, on 10 mai 2018 - 08:25, said:


Eu in locul tau m-as orienta spre o masina cu norma de poluare euro 6.Pentru ca vei face deplasari mai mult in afara tarii, si mai mult ar trebui sa conteze pentru tine norma de poluare euro 6.


Deci cei 190 de cai putere sunt suficienti chiar si pentru un condus sportiv, la depasiri, in cazul lui 320d.BMW nu va adopta AdBlue?Daca ar face-o ar fi pentru toate motorizarile sale diesel.
Absolut, 157 folosesc când merg foarte sportiv, in condus normal nu trece de 100 CP, iar la naveta pana la serviciu nu trece de 45CP.

320 190CP are 0-100 in jur la 7 secunde, așadar este o idee mai rapid comparat cu X5 3.0 260CP. Părerea mea ca este absolut suficient pentru o mașina de familie cu valente sportive.

#69
pedro_nr1

pedro_nr1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 08.05.2018

 HEX2FUN, on 10 mai 2018 - 12:17, said:

Absolut, 157 folosesc când merg foarte sportiv, in condus normal nu trece de 100 CP, iar la naveta pana la serviciu nu trece de 45CP.

320 190CP are 0-100 in jur la 7 secunde, așadar este o idee mai rapid comparat cu X5 3.0 260CP. Părerea mea ca este absolut suficient pentru o mașina de familie cu valente sportive.


Exact pentru asta am sa optez pana la urma : 320d 190cp, model TechnoDesign 2015 cu 79256Km , 2 ani garantie BMW Premium ... putin mai scumpa decat bugetul initial alocat - dar macar are noul motor B47 si noua cutie de viteze ZF 8HP50 (2nd Generation), plus EURO6 !

#70
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
Felicitări și bine ai venit in rândul BMW-istilor. Excelenta alegere (atât motorul cât și cutia).

#71
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017

 HEX2FUN, on 10 mai 2018 - 12:17, said:

Absolut, 157 folosesc când merg foarte sportiv, in condus normal nu trece de 100 CP, iar la naveta pana la serviciu nu trece de 45CP.

320 190CP are 0-100 in jur la 7 secunde, așadar este o idee mai rapid comparat cu X5 3.0 260CP. Părerea mea ca este absolut suficient pentru o mașina de familie cu valente sportive.
Tie iti indica calculatorul de bord instantaneu resursa de putere folosita in acel moment de motor?
320d este mai usor fata de X5 asa ca greutatea mai mica compenseaza hergelia mai mica de sub capota.

 filipxxx, on 10 mai 2018 - 08:33, said:

Nu e nevoie de AdBlue la motoare de pana in 2 litri, cel putin cu normele actuale. La motoare de 3 litri au Adblue de pe vremea Euro 5.
Din ce an au introdus Adblue la aceasta motorizare?Am o cunostinta care are x5 din anul 2011, parca, cu motorizarea diesel de 3.0l si nu are Adblue.

 pedro_nr1, on 10 mai 2018 - 13:18, said:

Exact pentru asta am sa optez pana la urma : 320d 190cp, model TechnoDesign 2015 cu 79256Km , 2 ani garantie BMW Premium ... putin mai scumpa decat bugetul initial alocat - dar macar are noul motor B47 si noua cutie de viteze ZF 8HP50 (2nd Generation), plus EURO6 !
An fabricatie 2015?La pret iesi?

Edited by max_01, 10 May 2018 - 14:32.


#72
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Dupa ce ai poluat toate topicele existente era si cazul :))    Mai mult decat  motorul si cutia conteaza dotarile .  Atat cutia ZF  prima generatie cat si motorul au fost foarte bune , cu exceptia  problemei cu distributia de care nu scapi nici la B47 .  Oricum  , orice ai lua daca ai garantie nu te doare capul . Eu unul insa n-as da 25k pe un model la sfarsit de viata.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate