Sfatul mecanicilor-Nu cumparati masini BMW echipate cu motorul diesel 2.0 sau N47 D
#55
Posted 15 April 2018 - 11:50
Motorul de 2.0 si 184 cai putere care indeplineste norma de poluare euro 6 , cu care este echipat si BMW520d fabricat in anul 2014, este unul revizuit, nemaiavand problemele tehnice mentionate in acest topic sau este acelasi motor avand insa norma de poluare euro 6?Intreb pentru ca o cunostinta si-a cumparat recent, un 520d fabricat in anul 2014.
|
#56
Posted 15 April 2018 - 12:52
max_01, on 15 aprilie 2018 - 11:50, said:
Motorul de 2.0 si 184 cai putere care indeplineste norma de poluare euro 6 , cu care este echipat si BMW520d fabricat in anul 2014, este unul revizuit, nemaiavand problemele tehnice mentionate in acest topic sau este acelasi motor avand insa norma de poluare euro 6?Intreb pentru ca o cunostinta si-a cumparat recent, un 520d fabricat in anul 2014. Până la urmă nu-i chiar așa de negru nici dracul. Dacă schimbi uleiul pe la 10000km și lanțul ține mai mult. Dar BMW în înțelepciunea lui recomandă 25-30000. În fine, se poate preveni ruperea lanțului. Dacă se aude lanțul (cei de la service își cam dă seama ce să asculte), pot să-l schimbe cu vro 3000 de lei. După aia n-ar trebui să mai fie o problemă dacă servicează la intervale mai scurte. |
#57
Posted 08 May 2018 - 12:33
Sunt intr-o dilema de cateva zile si nu stiu ce sa aleg :
BMW 318d model 2016 150cp, 26000Km versiune Sport ( nu M Sport ) in jurul a 23.500E sau 320d 184cp model 2015 versiune Luxury full option cu trapa, 58000KM in jurul a 24500E ? Problema e ca prima are EUR 6, mai putini Km dar si mai putini cai putere si numai un an de garantie, iar a doua este generatia mai veche cu EUR 5 dar e 320d full option cu km fiabili si 2 ani garantie BMW Premium ! Nu am suma necesara pentru a procura modelul 320d 190cp din 2015/2016 care ajunge undeva la 30000-29000E cu km fiabili ! Mentionez ca masinile sunt de la reprezentanta BMW cu certificate originale de BMW . Astept raspunsurile voastre, multumesc ! EDIT : Nu stiu cat de adevarata mai este povestea cu ruptul lantului, dar o reprezentanta BMW imi ofera spre exemplu un BMW 318d 143cp model 2013 cu 62000KM la un pret de 19600E cu doi ani Garantie BMW Premium ( aceasta incluzand si kilometri nelimitati ) ! Edited by pedro_nr1, 08 May 2018 - 12:35. |
#58
Posted 08 May 2018 - 19:12
Ia 320. Chiar dacă motorul e același, multe altele nu (injectoare, turbo etc). Dacă faci schimburile de ulei la 10000 si nu 30000 cum recomandă producătorul, n-o să ai probleme cu lanțul.
Și nu lua versiune sport dacă vrei să mergi la noi. Crede-mă, doar dureri de cap o să-ți facă. Suspensia e tare, se uzează mult mai repede prin hârtoapele noastre. Edited by blotunga, 08 May 2018 - 19:13. |
#59
Posted 08 May 2018 - 20:06
blotunga, on 08 mai 2018 - 19:12, said:
Ia 320. Chiar dacă motorul e același, multe altele nu (injectoare, turbo etc). Dacă faci schimburile de ulei la 10000 si nu 30000 cum recomandă producătorul, n-o să ai probleme cu lanțul. Și nu lua versiune sport dacă vrei să mergi la noi. Crede-mă, doar dureri de cap o să-ți facă. Suspensia e tare, se uzează mult mai repede prin hârtoapele noastre. Multumesc pentru raspuns ! Inca nu m-am hotarat 100%, totusi cred ca am sa optez pentru noua generatie de motoare B47 chiar daca masina are numai 150cp , un avantaj major ar fi ca are EURO 6 vs EURO 5 ! Am uitat sa specific ca masina nu va rula in tara, poate doar o luna pe an cand vin in vacanta . |
#60
Posted 08 May 2018 - 20:41
Vezi că Euro 6 vine și cu extra cost de întreținere. Ad-blue se cheamă, trebuie pus cam la 10000 de km și costă cam 100 de lei 10l. Ideea e că să nu uiți să pui și să nu pui contrafăcut că poți avea surprize neplăcute.
|
#61
Posted 08 May 2018 - 21:14
blotunga, on 08 mai 2018 - 20:41, said:
Vezi că Euro 6 vine și cu extra cost de întreținere. Ad-blue se cheamă, trebuie pus cam la 10000 de km și costă cam 100 de lei 10l. Ideea e că să nu uiți să pui și să nu pui contrafăcut că poți avea surprize neplăcute. Se pune in rezervor ? intreb pentru ca sincer nu stiu, sper sa nu deranjez Multumesc anticipat ! |
#63
Posted 08 May 2018 - 21:53
HEX2FUN, on 08 mai 2018 - 21:28, said:
BMW B47 este Euro 6 fără AdBlue, așa ca stai liniștit. Cumpara versiunea noua, 150 CP sunt de ajuns pentru un mers normal. Eu am 320xD sport și in depasiri îmi arată ca folosește 157 CP in mod normal (are 190 CP motorul). Pai a ta foloseste 150 de cai pentru ca nu o blanesti in depasiri. Una 318d de 150 de cai probabil va folosi 120 de cai la acelasi stil de mers. E logic, nu? Puterea maxima se atinge la 5000 rpm de exemplu ( ca exemplu doar), pe cand in depasiri cu cutia in comfort rar treci de 3000, deci masina merge relaxat. Ca sa obtii aceeasi performanta cu un 318d, trebui sa il soliciti mai mult oleaca. |
#64
Posted 08 May 2018 - 22:13
HEX2FUN, on 08 mai 2018 - 21:28, said:
BMW B47 este Euro 6 fără AdBlue, așa ca stai liniștit. Cumpara versiunea noua, 150 CP sunt de ajuns pentru un mers normal. Eu am 320xD sport și in depasiri îmi arată ca folosește 157 CP in mod normal (are 190 CP motorul). Multumesc frumos pentru lamuriri ! Asa m-am gandit si eu ca ar fi suficienti 150cp, mai ales ca vin de pe un Opel cu 120cp si deja mi se pare si acesta destul de sprinten la plecarea de pe loc si in depasiri ! |
|
#65
Posted 09 May 2018 - 07:43
Da, e okish 150. Eu am atât pe e46-le meu. Dar na, când voi face upgrade la mașină, o să vreau și cai mai mulți .
|
#66
Posted 10 May 2018 - 08:25
pedro_nr1, on 08 mai 2018 - 20:06, said:
Multumesc pentru raspuns ! Inca nu m-am hotarat 100%, totusi cred ca am sa optez pentru noua generatie de motoare B47 chiar daca masina are numai 150cp , un avantaj major ar fi ca are EURO 6 vs EURO 5 ! Am uitat sa specific ca masina nu va rula in tara, poate doar o luna pe an cand vin in vacanta . HEX2FUN, on 08 mai 2018 - 21:28, said:
BMW B47 este Euro 6 fără AdBlue, așa ca stai liniștit. Cumpara versiunea noua, 150 CP sunt de ajuns pentru un mers normal. Eu am 320xD sport și in depasiri îmi arată ca folosește 157 CP in mod normal (are 190 CP motorul). Edited by max_01, 10 May 2018 - 08:28. |
#68
Posted 10 May 2018 - 12:17
max_01, on 10 mai 2018 - 08:25, said: Eu in locul tau m-as orienta spre o masina cu norma de poluare euro 6.Pentru ca vei face deplasari mai mult in afara tarii, si mai mult ar trebui sa conteze pentru tine norma de poluare euro 6. Deci cei 190 de cai putere sunt suficienti chiar si pentru un condus sportiv, la depasiri, in cazul lui 320d.BMW nu va adopta AdBlue?Daca ar face-o ar fi pentru toate motorizarile sale diesel. 320 190CP are 0-100 in jur la 7 secunde, așadar este o idee mai rapid comparat cu X5 3.0 260CP. Părerea mea ca este absolut suficient pentru o mașina de familie cu valente sportive. |
#69
Posted 10 May 2018 - 13:18
HEX2FUN, on 10 mai 2018 - 12:17, said:
Absolut, 157 folosesc când merg foarte sportiv, in condus normal nu trece de 100 CP, iar la naveta pana la serviciu nu trece de 45CP. 320 190CP are 0-100 in jur la 7 secunde, așadar este o idee mai rapid comparat cu X5 3.0 260CP. Părerea mea ca este absolut suficient pentru o mașina de familie cu valente sportive. Exact pentru asta am sa optez pana la urma : 320d 190cp, model TechnoDesign 2015 cu 79256Km , 2 ani garantie BMW Premium ... putin mai scumpa decat bugetul initial alocat - dar macar are noul motor B47 si noua cutie de viteze ZF 8HP50 (2nd Generation), plus EURO6 ! |
|
#70
Posted 10 May 2018 - 13:20
Felicitări și bine ai venit in rândul BMW-istilor. Excelenta alegere (atât motorul cât și cutia).
|
#71
Posted 10 May 2018 - 14:29
HEX2FUN, on 10 mai 2018 - 12:17, said:
Absolut, 157 folosesc când merg foarte sportiv, in condus normal nu trece de 100 CP, iar la naveta pana la serviciu nu trece de 45CP. 320 190CP are 0-100 in jur la 7 secunde, așadar este o idee mai rapid comparat cu X5 3.0 260CP. Părerea mea ca este absolut suficient pentru o mașina de familie cu valente sportive. 320d este mai usor fata de X5 asa ca greutatea mai mica compenseaza hergelia mai mica de sub capota. filipxxx, on 10 mai 2018 - 08:33, said:
Nu e nevoie de AdBlue la motoare de pana in 2 litri, cel putin cu normele actuale. La motoare de 3 litri au Adblue de pe vremea Euro 5. pedro_nr1, on 10 mai 2018 - 13:18, said:
Exact pentru asta am sa optez pana la urma : 320d 190cp, model TechnoDesign 2015 cu 79256Km , 2 ani garantie BMW Premium ... putin mai scumpa decat bugetul initial alocat - dar macar are noul motor B47 si noua cutie de viteze ZF 8HP50 (2nd Generation), plus EURO6 ! Edited by max_01, 10 May 2018 - 14:32. |
#72
Posted 10 May 2018 - 14:42
Dupa ce ai poluat toate topicele existente era si cazul ) Mai mult decat motorul si cutia conteaza dotarile . Atat cutia ZF prima generatie cat si motorul au fost foarte bune , cu exceptia problemei cu distributia de care nu scapi nici la B47 . Oricum , orice ai lua daca ai garantie nu te doare capul . Eu unul insa n-as da 25k pe un model la sfarsit de viata.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users