Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Sfatul mecanicilor-Nu cumparati masini BMW echipate cu motorul diesel 2.0 sau N47 D

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#19
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 01.05.2006

 eireman, on 16 ianuarie 2018 - 21:11, said:

Vezi, de aia iau eu doar motoare de la 3l in sus, de preferinta de la aia cu 4 cercuri pe grila din fata.

Da, asa am auzit si eu ca alea nu se strica.
La cercuri ma refer.

#20
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
Cine zic? Mecanicii?
Când vor spune inginerii voi lua în serios treaba asta.

#21
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 LauCalin, on 17 ianuarie 2018 - 07:35, said:

Cine zic? Mecanicii?
Când vor spune inginerii voi lua în serios treaba asta.

Eu nici atunci, la cate bmw-uri doresc/pot sa imi cumpar. Stiu, sunt acrii strugurii, recunosc

#22
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014

 TruculMagic, on 16 ianuarie 2018 - 21:42, said:

Bmw si Mercedes erau printre singurii producatori care mai demult ofereau distributie pe lant la (dublu din cate stiu) la anumite motorizari, care nu trebuia schimbat niciodata. Sper sa nu dezinformez.
De unde si expresia ”bmw nu are moarte ” . Posted Image

Eu nu cred asa ceva chiar daca producatorii se bat cu pumnii in piept. Lantul ala se intinde la un numar de kilometrii si trebuie schimbat si patinele, pinioanele.

Din cauza asta eu aleg japonezele , macar japonezii sunt corecti imi spun pe manualul de utilizare ca lantul de distributie are moarte si ca trebuie schimbat.

Edited by Benderbut, 17 January 2018 - 07:53.


#23
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 799
  • Înscris: 20.02.2006

 max_01, on 16 ianuarie 2018 - 19:57, said:

-Costurile de reparatie sunt de aproximativ 2.000-3.000 euro in Romania.


Hai ca nu e chiar asa. Nici in reprezentanta nu te duce atat. Toate cele 3 lanturi schimbate plus patine plus alte cele au costat ~3200 lei. LEI, nu euro! Nu mai dati copy/paste aiurea. Vedeti si forumul BMW de la noi Posted Image

Edited by hepea, 17 January 2018 - 09:41.


#24
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016

 TruculMagic, on 16 ianuarie 2018 - 21:42, said:

Bmw si Mercedes erau printre singurii producatori care mai demult ofereau distributie pe lant la (dublu din cate stiu) la anumite motorizari, care nu trebuia schimbat niciodata. Sper sa nu dezinformez.

Mercedes au trecut de mult la lant simplex de bicicleta pt toate motoarele pe benzina 4 cilindri. Inclusiv al meu e cu lant simplu, ma mai uit la el o data la 3 revizii sa vad ce mai face, o sa-l schimb pana in 150.000 km, dar macar e usor accesibil.

Edited by Mihai_mb, 17 January 2018 - 11:54.


#25
Antirsipowermate

Antirsipowermate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 26.08.2012

 eireman, on 16 ianuarie 2018 - 21:11, said:

Vezi, de aia iau eu doar motoare de la 3l in sus, de preferinta de la aia cu 4 cercuri pe grila din fata.
Posted Image Posted Image Posted Image De la baietii care pacalesc piata cu motoare proiectate sa se autodistruga dupa un nr de km daca nu esti prevazator si umbli tu in ele? Tot aia care fac acelasi interior-exterior la toate masinile?
Logica, in general e buna, motorul mai mare este in general mai fiabil.

#26
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
S-a creeat o isterie cu N47, insa dracul nu este atat de negru, multi vb din experienta lor cu masini trecute de 200k km, unii din auzite etc. Pana la urma o verificare amanuntita a lnatului costa 250-300lei la reprezentanta iar service dedicate BMW 3000lei inlocuirea.

#27
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005

 hepea, on 17 ianuarie 2018 - 09:40, said:



Hai ca nu e chiar asa. Nici in reprezentanta nu te duce atat. Toate cele 3 lanturi schimbate plus patine plus alte cele au costat ~3200 lei. LEI, nu euro! Nu mai dati copy/paste aiurea. Vedeti si forumul BMW de la noi Posted Image
Daca se rupe,costa cat a spus el,daca il schimbi preventiv costa cat ai spus tu.

#28
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006
Ei hai ca nu e chiar asa. Imediat ce cumperi masina mergi si schimbi distributia. Toata operatiunea costa aprox. 4000 ron pe care ii adaugi la pretul masiniii. Si la masinile cu distributie prin curea e bine de schimbat la cumparare asa ca ca din acei 4000 ron mai scazi cat ar costa o distributie pe curea, aprox 1500 ron.

#29
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 799
  • Înscris: 20.02.2006
Din pacate nu e normal sa schimbi o distributie pe lant la 200.000 km sau chiar mai repede. Dar, acum se stie de aceasta problema, de costurile ce o implica, si cumparatorul isi asuma asta in momentul achizitiei. Am inteles ca nici la B47, inlocuitorul lui N47, nu s-a rezolvat problema.

Edited by hepea, 17 January 2018 - 15:28.


#30
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006
Cureaua la motoarele 2.0 diesel de la concurenta se schimba la 210 mii km. Teoretic avantajul lantului e ca tine mai mult dar daca e un defect de proiectare atunci il schimbi mai repede si asta este.

Edited by Kroghy, 17 January 2018 - 15:30.


#31
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Ce rost are topicul asta? Aduce informatii noi? Treaba asta cu N47 e cunoscuta de multi ani. Mecanicii sunt specializati pe reparatiile astea deja si cum spun si alti colegi mai sus , nu costa mii de euro sa schimbi lantul vietii. Iar in contextul intretinerii unei masini premium cu piese originale, pretul lantului e aproape neglijabil.
Toti producatorii au esecuri, fie ca e vorba de o generatie de motoare, fie ca e vorba de masini cu totul.

Mie imi pare rau de greseala de fabricatie pe care au facut-o cu E90 320SI. Chiar e un E90 la care am visat mult timp, pana sa aflu ce paguba e pentru buzunar.

P.S.
Nu stiam ca mai exista site-ul ala.. Lucica era de pe alta planeta Posted Image

Edited by uhu10uhu, 17 January 2018 - 16:24.


#32
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006
Un BMW cu motorul in cauza e undeva pe la 10-15 mii euro.
La pretul respectiv mai adaugi 800 euro si primul lucru dupa cumparare e sa mergi sa schimbi distributia.
Din pretul de 800 euro scazi 300 euro cat e o distributie pe curea care oricum e recomandabil de schimbat la orice masina second.
In final adaugi 500 euro in plus la pretul de achizitie, nu e mare chestie.
Daca nu e bine atunci masina noua si scapi de griji, numai ca un BMW costa undeva pe la 30-50 mii euro.

#33
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
exceptand astronomica suma de 3000 lei care li se pare celor ce vor masina premium cu bani de tramvai, n47 a fost unul dintre cele mai reusite motoare diesel de 2000 cmc atat dpdv performante, cat si fiabilitate si consum. Cate motoare de 2 litri singleturbo aveau in anul 2010 184 cai ?

#34
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006

 cavaliere, on 18 ianuarie 2018 - 00:45, said:

Cate motoare de 2 litri singleturbo aveau in anul 2010 184 cai ?
VW/Audi avea 170 cai pe vremea aia, deci cam tot pe acolo.

Edited by Kroghy, 18 January 2018 - 08:40.


#35
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 Kroghy, on 18 ianuarie 2018 - 08:36, said:

VW/Audi avea 170 cai pe vremea aia, deci cam tot pe acolo.

"cam", dar mai slab oricum. La categoria 2000 cmc, oricum e bestbuy, performante peste concurenta, vezi BMW 320d vs a4 vs c klasse. Dar cui i se par multi 3000 lei o distributie, sa nu isi ia. Exista si Ford, Opel etc.

#36
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 badsica, on 16 ianuarie 2018 - 23:42, said:

Da, e cunoscuta problema asta la motoarele N47
unii doar acum au descoperit focul, desi de ani de zile vedeau pe site-urile auto ca beemveu' e mai ieftin decat audi-ul cu motorizare similara

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate