Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfatul mecanicilor-Nu cumparati masini BMW echipate cu motorul diesel 2.0 sau N47 D
Last Updated: Feb 26 2020 20:03, Started by
max_01
, Jan 16 2018 19:57
·
0
#19
Posted 17 January 2018 - 00:38
#20
Posted 17 January 2018 - 07:35
Cine zic? Mecanicii?
Când vor spune inginerii voi lua în serios treaba asta. |
#21
Posted 17 January 2018 - 07:41
#22
Posted 17 January 2018 - 07:46
TruculMagic, on 16 ianuarie 2018 - 21:42, said:
Bmw si Mercedes erau printre singurii producatori care mai demult ofereau distributie pe lant la (dublu din cate stiu) la anumite motorizari, care nu trebuia schimbat niciodata. Sper sa nu dezinformez. Eu nu cred asa ceva chiar daca producatorii se bat cu pumnii in piept. Lantul ala se intinde la un numar de kilometrii si trebuie schimbat si patinele, pinioanele. Din cauza asta eu aleg japonezele , macar japonezii sunt corecti imi spun pe manualul de utilizare ca lantul de distributie are moarte si ca trebuie schimbat. Edited by Benderbut, 17 January 2018 - 07:53. |
#23
Posted 17 January 2018 - 09:40
max_01, on 16 ianuarie 2018 - 19:57, said:
-Costurile de reparatie sunt de aproximativ 2.000-3.000 euro in Romania. Hai ca nu e chiar asa. Nici in reprezentanta nu te duce atat. Toate cele 3 lanturi schimbate plus patine plus alte cele au costat ~3200 lei. LEI, nu euro! Nu mai dati copy/paste aiurea. Vedeti si forumul BMW de la noi Edited by hepea, 17 January 2018 - 09:41. |
#24
Posted 17 January 2018 - 11:45
TruculMagic, on 16 ianuarie 2018 - 21:42, said:
Bmw si Mercedes erau printre singurii producatori care mai demult ofereau distributie pe lant la (dublu din cate stiu) la anumite motorizari, care nu trebuia schimbat niciodata. Sper sa nu dezinformez. Mercedes au trecut de mult la lant simplex de bicicleta pt toate motoarele pe benzina 4 cilindri. Inclusiv al meu e cu lant simplu, ma mai uit la el o data la 3 revizii sa vad ce mai face, o sa-l schimb pana in 150.000 km, dar macar e usor accesibil. Edited by Mihai_mb, 17 January 2018 - 11:54. |
#25
Posted 17 January 2018 - 12:15
eireman, on 16 ianuarie 2018 - 21:11, said:
Vezi, de aia iau eu doar motoare de la 3l in sus, de preferinta de la aia cu 4 cercuri pe grila din fata. Logica, in general e buna, motorul mai mare este in general mai fiabil. |
#26
Posted 17 January 2018 - 12:55
S-a creeat o isterie cu N47, insa dracul nu este atat de negru, multi vb din experienta lor cu masini trecute de 200k km, unii din auzite etc. Pana la urma o verificare amanuntita a lnatului costa 250-300lei la reprezentanta iar service dedicate BMW 3000lei inlocuirea.
|
#27
Posted 17 January 2018 - 15:10
hepea, on 17 ianuarie 2018 - 09:40, said: Hai ca nu e chiar asa. Nici in reprezentanta nu te duce atat. Toate cele 3 lanturi schimbate plus patine plus alte cele au costat ~3200 lei. LEI, nu euro! Nu mai dati copy/paste aiurea. Vedeti si forumul BMW de la noi |
#28
Posted 17 January 2018 - 15:18
Ei hai ca nu e chiar asa. Imediat ce cumperi masina mergi si schimbi distributia. Toata operatiunea costa aprox. 4000 ron pe care ii adaugi la pretul masiniii. Si la masinile cu distributie prin curea e bine de schimbat la cumparare asa ca ca din acei 4000 ron mai scazi cat ar costa o distributie pe curea, aprox 1500 ron.
|
|
#29
Posted 17 January 2018 - 15:27
Din pacate nu e normal sa schimbi o distributie pe lant la 200.000 km sau chiar mai repede. Dar, acum se stie de aceasta problema, de costurile ce o implica, si cumparatorul isi asuma asta in momentul achizitiei. Am inteles ca nici la B47, inlocuitorul lui N47, nu s-a rezolvat problema.
Edited by hepea, 17 January 2018 - 15:28. |
#30
Posted 17 January 2018 - 15:30
Cureaua la motoarele 2.0 diesel de la concurenta se schimba la 210 mii km. Teoretic avantajul lantului e ca tine mai mult dar daca e un defect de proiectare atunci il schimbi mai repede si asta este.
Edited by Kroghy, 17 January 2018 - 15:30. |
#31
Posted 17 January 2018 - 16:13
Ce rost are topicul asta? Aduce informatii noi? Treaba asta cu N47 e cunoscuta de multi ani. Mecanicii sunt specializati pe reparatiile astea deja si cum spun si alti colegi mai sus , nu costa mii de euro sa schimbi lantul vietii. Iar in contextul intretinerii unei masini premium cu piese originale, pretul lantului e aproape neglijabil.
Toti producatorii au esecuri, fie ca e vorba de o generatie de motoare, fie ca e vorba de masini cu totul. Mie imi pare rau de greseala de fabricatie pe care au facut-o cu E90 320SI. Chiar e un E90 la care am visat mult timp, pana sa aflu ce paguba e pentru buzunar. P.S. Nu stiam ca mai exista site-ul ala.. Lucica era de pe alta planeta Edited by uhu10uhu, 17 January 2018 - 16:24. |
#32
Posted 17 January 2018 - 20:13
Un BMW cu motorul in cauza e undeva pe la 10-15 mii euro.
La pretul respectiv mai adaugi 800 euro si primul lucru dupa cumparare e sa mergi sa schimbi distributia. Din pretul de 800 euro scazi 300 euro cat e o distributie pe curea care oricum e recomandabil de schimbat la orice masina second. In final adaugi 500 euro in plus la pretul de achizitie, nu e mare chestie. Daca nu e bine atunci masina noua si scapi de griji, numai ca un BMW costa undeva pe la 30-50 mii euro. |
#33
Posted 18 January 2018 - 00:45
exceptand astronomica suma de 3000 lei care li se pare celor ce vor masina premium cu bani de tramvai, n47 a fost unul dintre cele mai reusite motoare diesel de 2000 cmc atat dpdv performante, cat si fiabilitate si consum. Cate motoare de 2 litri singleturbo aveau in anul 2010 184 cai ?
|
|
#34
Posted 18 January 2018 - 08:36
#35
Posted 18 January 2018 - 09:18
Kroghy, on 18 ianuarie 2018 - 08:36, said:
VW/Audi avea 170 cai pe vremea aia, deci cam tot pe acolo. "cam", dar mai slab oricum. La categoria 2000 cmc, oricum e bestbuy, performante peste concurenta, vezi BMW 320d vs a4 vs c klasse. Dar cui i se par multi 3000 lei o distributie, sa nu isi ia. Exista si Ford, Opel etc. |
#36
Posted 18 January 2018 - 12:16
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users