Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 

Modalitate de plata batuta gresit

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
sederato

sederato

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.03.2011
Buna ziua,

Au existat multe situatii in care atunci cand operatoarea casei de marcat emite bon, sa selecteze gresit modalitatea de plata. Spre exemplu, clientul plateste cu cardul, dar operatoarea emite bon fiscal CU PLATA CASH. Astfel, in casa de marcat noi ramanem cu suma platita DE FAPT PRIN POS, in minus.

Cum se corecteaza? Ce documente trebuie intocmite? (precizez ca nu cunoastem identitatea clientului astfel incat sa anulam bonul gresit, sa emitem bonul corect si sa i-l inmanam)

Se mai intampla si sa fie pur si simplu batut gresit un bon. Ce modalitati de anulare exista?

Multumesc

#2
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
Viceversa?
cum procedati daca se "intampla " taman invers?
daca clentul pleaca din magazin cu marfa neplatita??

#3
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,999
  • Înscris: 14.03.2013

 sederato, on 16 ianuarie 2018 - 14:16, said:

Buna ziua,

Au existat multe situatii in care atunci cand operatoarea casei de marcat emite bon, sa selecteze gresit modalitatea de plata. Spre exemplu, clientul plateste cu cardul, dar operatoarea emite bon fiscal CU PLATA CASH. Astfel, in casa de marcat noi ramanem cu suma platita DE FAPT PRIN POS, in minus.

Cum se corecteaza? Ce documente trebuie intocmite? (precizez ca nu cunoastem identitatea clientului astfel incat sa anulam bonul gresit, sa emitem bonul corect si sa i-l inmanam)

Se mai intampla si sa fie pur si simplu batut gresit un bon. Ce modalitati de anulare exista?

Multumesc
Administratorul face un raport in care se trece ce s-a intamplat si atasezi o copie dupa raportul de la pos in care apare exact suma precum si o copie dupa raportul Z.
Am patit si eu anul trecut, asa am rezolvat. Si o lasi la firma unde este casa in caz de control.

#4
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017

 sederato, on 16 ianuarie 2018 - 14:16, said:

Au existat multe situatii in care
Cat de" multe" ?
1 data/ trimestru?
De 180 de ori pe schimb?

#5
sederato

sederato

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.03.2011

 jm2010, on 16 ianuarie 2018 - 14:27, said:

Administratorul face un raport in care se trece ce s-a intamplat si atasezi o copie dupa raportul de la pos in care apare exact suma precum si o copie dupa raportul Z.
Am patit si eu anul trecut, asa am rezolvat. Si o lasi la firma unde este casa in caz de control.

Cam asa procedam si noi cu proces verbal in care scriam ce s-a intamplat, insa nu stim exact daca este corect.

 OPEDI, on 16 ianuarie 2018 - 14:32, said:

Cat de" multe" ?
1 data/ trimestru?
De 180 de ori pe schimb?
Ca se intampla o data sau de mai multe ori de fapt nu are mare importanta. E de ajuns si o singura data daca nu sunt documentele puse la punct.

#6
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017

 sederato, on 16 ianuarie 2018 - 14:37, said:

de mai multe ori de fapt nu are mare importanta.
Nu-i chiar asa.
Daca s-a intamplat o singura data si documentele nu-s puse la punct, risti o amenda, daca dai de un cap de creta pornit neaparat sa te faca-n sange.
Dar chiar si asa, ai solutia instantei.O contesti .
In schimb daca de 180 de ori /luna , anulezi bonuri (cu valoare mare in special), ma gandesc ca putina evaziune fiscala se face la casa aceea de marcat.
+

Edited by OPEDI, 16 January 2018 - 14:43.


#7
ZamrA

ZamrA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 27.09.2015
Nu anulati nici un bon, ca bonurile fiscale nu se pot anula, ci se poate doar bate un bon nou. Operatorul de la casa de marcat face o declaratie pe proprie raspundere, in care explica ce s-a intamplat, de gen x-ulescu, angajat la .., in data de .., ora de.. am marcat suma x incasata numerar, iar aceasta in realitate a fost incasata prin pos. Se poate intampla de 20 ori pe zi, daca clientul zice ca plateste cu cardul si cand faci operatiunea nu are suficienti bani in cont.

#8
sederato

sederato

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.03.2011
Dar daca nu este anulat bonul acela, suma din casa de marcat va fi pe minus, figurand ca fiind incasata o suma cash care nu e in sertar.
Sa fie batut un bon nou corect in timp ce clientul il are pe cel vechi gresit si sa nu i se poata inmana cel corect, iar nu pare a fi in regula.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate