Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Modalitate de plata batuta gresit
Last Updated: Jan 16 2018 17:33, Started by
sederato
, Jan 16 2018 14:16
·
0
#1
Posted 16 January 2018 - 14:16
Buna ziua,
Au existat multe situatii in care atunci cand operatoarea casei de marcat emite bon, sa selecteze gresit modalitatea de plata. Spre exemplu, clientul plateste cu cardul, dar operatoarea emite bon fiscal CU PLATA CASH. Astfel, in casa de marcat noi ramanem cu suma platita DE FAPT PRIN POS, in minus. Cum se corecteaza? Ce documente trebuie intocmite? (precizez ca nu cunoastem identitatea clientului astfel incat sa anulam bonul gresit, sa emitem bonul corect si sa i-l inmanam) Se mai intampla si sa fie pur si simplu batut gresit un bon. Ce modalitati de anulare exista? Multumesc |
#2
Posted 16 January 2018 - 14:24
Viceversa?
cum procedati daca se "intampla " taman invers? daca clentul pleaca din magazin cu marfa neplatita?? |
#3
Posted 16 January 2018 - 14:27
sederato, on 16 ianuarie 2018 - 14:16, said:
Buna ziua, Au existat multe situatii in care atunci cand operatoarea casei de marcat emite bon, sa selecteze gresit modalitatea de plata. Spre exemplu, clientul plateste cu cardul, dar operatoarea emite bon fiscal CU PLATA CASH. Astfel, in casa de marcat noi ramanem cu suma platita DE FAPT PRIN POS, in minus. Cum se corecteaza? Ce documente trebuie intocmite? (precizez ca nu cunoastem identitatea clientului astfel incat sa anulam bonul gresit, sa emitem bonul corect si sa i-l inmanam) Se mai intampla si sa fie pur si simplu batut gresit un bon. Ce modalitati de anulare exista? Multumesc Am patit si eu anul trecut, asa am rezolvat. Si o lasi la firma unde este casa in caz de control. |
#4
Posted 16 January 2018 - 14:32
#5
Posted 16 January 2018 - 14:37
jm2010, on 16 ianuarie 2018 - 14:27, said:
Administratorul face un raport in care se trece ce s-a intamplat si atasezi o copie dupa raportul de la pos in care apare exact suma precum si o copie dupa raportul Z. Am patit si eu anul trecut, asa am rezolvat. Si o lasi la firma unde este casa in caz de control. Cam asa procedam si noi cu proces verbal in care scriam ce s-a intamplat, insa nu stim exact daca este corect. OPEDI, on 16 ianuarie 2018 - 14:32, said:
Cat de" multe" ? 1 data/ trimestru? De 180 de ori pe schimb? |
#6
Posted 16 January 2018 - 14:43
sederato, on 16 ianuarie 2018 - 14:37, said:
de mai multe ori de fapt nu are mare importanta. Daca s-a intamplat o singura data si documentele nu-s puse la punct, risti o amenda, daca dai de un cap de creta pornit neaparat sa te faca-n sange. Dar chiar si asa, ai solutia instantei.O contesti . In schimb daca de 180 de ori /luna , anulezi bonuri (cu valoare mare in special), ma gandesc ca putina evaziune fiscala se face la casa aceea de marcat. + Edited by OPEDI, 16 January 2018 - 14:43. |
#7
Posted 16 January 2018 - 16:40
Nu anulati nici un bon, ca bonurile fiscale nu se pot anula, ci se poate doar bate un bon nou. Operatorul de la casa de marcat face o declaratie pe proprie raspundere, in care explica ce s-a intamplat, de gen x-ulescu, angajat la .., in data de .., ora de.. am marcat suma x incasata numerar, iar aceasta in realitate a fost incasata prin pos. Se poate intampla de 20 ori pe zi, daca clientul zice ca plateste cu cardul si cand faci operatiunea nu are suficienti bani in cont.
|
#8
Posted 16 January 2018 - 17:33
Dar daca nu este anulat bonul acela, suma din casa de marcat va fi pe minus, figurand ca fiind incasata o suma cash care nu e in sertar.
Sa fie batut un bon nou corect in timp ce clientul il are pe cel vechi gresit si sa nu i se poata inmana cel corect, iar nu pare a fi in regula. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users