Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia a atins un nou record de vanzari pe plan mondial anul trecut: 655.000 de unitati.
Last Updated: Jan 19 2018 01:40, Started by
vanitty
, Jan 16 2018 08:58
·
0
#19
Posted 16 January 2018 - 10:47
#20
Posted 16 January 2018 - 10:49
Friskey, on 16 ianuarie 2018 - 10:33, said:
Uite ca pe la poarta Daciei nu trece nici o autostrada si tot nu li s-a blocat productia pana acum din lipsa de aprovizionari. E drept ca trece una pe la vreo 30-40 km. Asa ca nu mai bociti de mila Daciei ca n-are autostrazi. Si autostrazile alea din Maroc la ce ajuta Dacia? Nu imi spune ca are Marocul prin sud prin desert producatori de piese pentru Dacia. O autostrada te ajuta sa estimezi mult mai bine timpul necesar transportului. |
#21
Posted 16 January 2018 - 11:43
În afară, nici nu-s Dacia. Ne mândru degeaba. Ăia cumpără Renault, nu Dacia. Noi nu am avut niciodată mașină.
Oricum, bravo lor! Arată ieftine, dar și sunt. Spre diferență de Volkswagen care arată ieftin, dar sunt scumpe. Am văzut Golf nou, o panoramă. Audi de o căruță de bani făcut din plastic de Logan. Dacă tot cumperi ieftin, plăteste pe măsură. Concluzie: bravo Renault! |
#22
Posted 16 January 2018 - 16:31
MicroEdge, on 16 ianuarie 2018 - 10:49, said:
Faptul ca au autostrada pana la Port și în alte zone de interes? De ce în toate tarile din vest marile fabrici sunt în aproprierea autostrăzilor? O autostrada te ajuta sa estimezi mult mai bine timpul necesar transportului. Pe de altă parte, mai lăsați-o moale cu scăderea producției la Dacia Mioveni, voi ăștia care umblați cu mașini second hand aduse din afară. Scăderea producției este din cauza importului masiv de second-hand-uri. Dar oricum, scăderea asta e la produsul finit. Creșterea producției în Maroc înseamnă și producție în România, pentru că în Maroc le vin kiturile gata făcute din România și ei acolo doar le asamblează. De altfel, în Maroc nici nu se fabrică Duster și Sandero, Doar Lodgy și MCV. Și da, e meritul francezilor în primul rând, pentru că au făcut o mașină bună, ieftină, cu dotări la standarde internaționale, pe care, din păcate, mulți români nu o cumpără, pentru că, nu-i așa? tot mai bun e un Merțan, Un Audi, un BMW, luat la mâna a doua, a treia, a n-a! Edited by stancosty, 16 January 2018 - 16:32. |
#23
Posted 16 January 2018 - 20:02
stancosty, on 16 ianuarie 2018 - 16:31, said:
Păi și ăștia de la Mioveni, nu au autostradă până în port, la Constanța? Pe de altă parte, mai lăsați-o moale cu scăderea producției la Dacia Mioveni, voi ăștia care umblați cu mașini second hand aduse din afară. Scăderea producției este din cauza importului masiv de second-hand-uri. Dar oricum, scăderea asta e la produsul finit. Creșterea producției în Maroc înseamnă și producție în România, pentru că în Maroc le vin kiturile gata făcute din România și ei acolo doar le asamblează. De altfel, în Maroc nici nu se fabrică Duster și Sandero, Doar Lodgy și MCV. Și da, e meritul francezilor în primul rând, pentru că au făcut o mașină bună, ieftină, cu dotări la standarde internaționale, pe care, din păcate, mulți români nu o cumpără, pentru că, nu-i așa? tot mai bun e un Merțan, Un Audi, un BMW, luat la mâna a doua, a treia, a n-a! |
#24
Posted 16 January 2018 - 23:34
vanitty, on 16 ianuarie 2018 - 20:02, said:
nu o scazut productia in Romania din cauza importurile din Romania ci din cauza ca nu au infrastructura. Dovada e cresterea destul de mare (pare-mi-se 15%) la vanzari fata de anul trecut. Pur si simplu pt frantuzi e mai bine ca produc acolo mai mult, pt ca pot sa le aduca mai usor si probabil mai ieftin dpdv al transportului. Si mai previzibil. Ca una e sa stai la cozi pe valea oltului si alta e sa mergi pe autostrada Pe de altă parte, chestia cu așa-zisa legătură dintre producția la Dacia și infrastructura din România este de-a dreptul stupidă. De-aia s-au înmatriculat în România în 2017 400000 de mașini second hand, că nu avem indrastructură, nu? Probabil că cei care le-au cumpărat au zis că e păcat să-și cumpere Dacii noi și să le strice pe șoselele din România, așa că mai bine să aducă toate rablele pe care le aruncă la fiare vechi Vestul... Ha-ha! |
#25
Posted 16 January 2018 - 23:53
myshyk, on 16 ianuarie 2018 - 09:18, said:
Pai daca au avut destul loc sa le construiasac. La noi, unde sa construiesti autostrazi, printre munti? Productia se bazeaza pe aprovizionare. Ar fi ideal sa aduci toate piesele si componentele si etc doar dintr-un singur loc si cu un singur mijloc de transport, insa, chiar si pentru un Logan simplu si chel, nu e asa. Infrastructura si viteza de aprovizionare sunt vitale pentru capacitatea de productie. Creste viteza si cantitatea de aprovizionare - creste productia. Nu creste viteza si cantitatea de aprovizionare - nu creste nici productia, ba chiar poate sa scada. Si scaderea productiei e inceputul mortii pentru o fabrica. |
#26
Posted 17 January 2018 - 12:37
Înmatriculările Dacia în Uniunea Europeană au ajuns la 463.000 de unități în 2017, în creștere cu 12%, mult peste media pieței de 3.4%. Volkswagen, Renault și Ford sunt cei mai mari constructori auto prezenți în Europa.
|
#27
Posted 17 January 2018 - 12:57
La o cota de piata de 2-3%, cresterea de 12% e neglijabila.
|
#28
Posted 17 January 2018 - 13:34
#31
Posted 17 January 2018 - 17:35
In Europa cat e cota de piata? era 2.7% in 2016, cu o crestere de 12% sa inteleg ca a urcat la 3%? Mare crestere. Inafara de marcile de lux sau sport, ce ali producatori stau asa de jos la cota de piata? Ok, ne laudam cu mandria nationala, dar ne laudam cu 2-3%? E ca si cum cineva s-ar lauda ca copilul lui a crescut nota de la Bac de la 2 la 3.
Nici Wuling, Baojunm Dongeng nu se vand pe alte continente dar vand mult mai bine ca Dacia. Edited by Kroghy, 17 January 2018 - 17:37. |
#32
Posted 17 January 2018 - 17:38
Având în vedere ca acum 10 ani a ajuns pe piețele din Europa este ok.
|
#33
Posted 17 January 2018 - 17:43
Modelele de Logan si Duster vandute in restul lumii sunt inregistrate la marca Renault baniesc pt. ca au sigla Renault. Cred ca ar fi corect sa fie considerate produse Dacia.
MicroEdge, on 17 ianuarie 2018 - 17:38, said:
Având în vedere ca acum 10 ani a ajuns pe piețele din Europa este ok. Edited by Kroghy, 17 January 2018 - 17:43. |
|
#34
Posted 17 January 2018 - 19:24
Kroghy, on 17 ianuarie 2018 - 17:43, said:
1. Modelele de Logan si Duster vandute in restul lumii sunt inregistrate la marca Renault baniesc pt. ca au sigla Renault. Cred ca ar fi corect sa fie considerate produse Dacia. 2. Nu chiar, produsele Dacia se vindeau destul de bine in Ungaria chiar si acum 30 de ani de vreme ce erau multe masini Dacia aduse second din Ungaria. 2. Crezi ca ne-am mai putea intoarce la vremurile alea? Cand Dacia 1310 TLX facea impresie la export? Cu toata dragostea, dar nu cred ca ne mai putem intoarce acolo. |
#35
Posted 17 January 2018 - 19:27
Pai Logan si Duster fac impresie destul de buna la categoria lor. Se vand ok si sunt apreciate. Sa nu crezi ca Dacia 1310 TLX era concurent cu Mercedes. Era tot in zona low cost ca si produsele de acum. E bine ca se vand produsele Dacia dar nu e vine sa exageram cu cresteri record cand in realitate cota de piaa e foarte mica.
|
#36
Posted 17 January 2018 - 19:42
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users