Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Dacia a atins un nou record de vanzari pe plan mondial anul trecut: 655.000 de unitati.

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009

View PostFriskey, on 16 ianuarie 2018 - 10:33, said:

Uite ca pe la poarta Daciei nu trece nici o autostrada si tot nu li s-a blocat productia pana acum din lipsa de aprovizionari.

Si tu de unde stii asta? Pentru ca n-a aparut la TV?

Edited by Ann0nyym0us, 16 January 2018 - 10:48.


#20
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016

View PostFriskey, on 16 ianuarie 2018 - 10:33, said:

Uite ca pe la poarta Daciei nu trece nici o autostrada si tot nu li s-a blocat productia pana acum din lipsa de aprovizionari.
E drept ca trece una pe la vreo 30-40 km. Asa ca nu mai bociti de mila Daciei ca n-are autostrazi.
Si autostrazile alea din Maroc la ce ajuta Dacia? Nu imi spune ca are Marocul prin sud prin desert producatori de piese pentru Dacia.
Faptul ca au autostrada pana la Port și în alte zone de interes? De ce în toate tarile din vest marile fabrici sunt în aproprierea autostrăzilor?
O autostrada te ajuta sa estimezi mult mai bine timpul necesar transportului.

#21
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,915
  • Înscris: 01.01.2010
În afară, nici nu-s Dacia. Ne mândru degeaba. Ăia cumpără Renault, nu Dacia. Noi nu am avut niciodată mașină.
Oricum, bravo lor! Arată ieftine, dar și sunt. Spre diferență de Volkswagen care arată ieftin, dar sunt scumpe. Am văzut Golf nou, o panoramă. Audi de o căruță de bani făcut din plastic de Logan. Dacă tot cumperi ieftin,  plăteste pe măsură.
Concluzie: bravo Renault!

#22
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 17.03.2009

View PostMicroEdge, on 16 ianuarie 2018 - 10:49, said:

Faptul ca au autostrada pana la Port și în alte zone de interes? De ce în toate tarile din vest marile fabrici sunt în aproprierea autostrăzilor?
O autostrada te ajuta sa estimezi mult mai bine timpul necesar transportului.
Păi și ăștia de la Mioveni, nu au autostradă până în port, la Constanța?
Pe de altă parte, mai lăsați-o moale cu scăderea producției la Dacia Mioveni, voi ăștia care umblați cu mașini second hand aduse din afară. Scăderea producției este din cauza importului masiv de second-hand-uri.
Dar oricum, scăderea asta e la produsul finit. Creșterea producției în Maroc înseamnă și producție în România, pentru că în Maroc le vin kiturile gata făcute din România și ei acolo doar le asamblează. De altfel, în Maroc nici nu se fabrică Duster și Sandero, Doar Lodgy și MCV.
Și da, e meritul francezilor în primul rând, pentru că au făcut o mașină bună, ieftină, cu dotări la standarde internaționale, pe care, din păcate, mulți români nu o cumpără, pentru că, nu-i așa? tot mai bun e un Merțan, Un Audi, un BMW, luat la mâna a doua, a treia, a n-a! Posted Image

Edited by stancosty, 16 January 2018 - 16:32.


#23
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009

View Poststancosty, on 16 ianuarie 2018 - 16:31, said:

Păi și ăștia de la Mioveni, nu au autostradă până în port, la Constanța?
Pe de altă parte, mai lăsați-o moale cu scăderea producției la Dacia Mioveni, voi ăștia care umblați cu mașini second hand aduse din afară. Scăderea producției este din cauza importului masiv de second-hand-uri.
Dar oricum, scăderea asta e la produsul finit. Creșterea producției în Maroc înseamnă și producție în România, pentru că în Maroc le vin kiturile gata făcute din România și ei acolo doar le asamblează. De altfel, în Maroc nici nu se fabrică Duster și Sandero, Doar Lodgy și MCV.
Și da, e meritul francezilor în primul rând, pentru că au făcut o mașină bună, ieftină, cu dotări la standarde internaționale, pe care, din păcate, mulți români nu o cumpără, pentru că, nu-i așa? tot mai bun e un Merțan, Un Audi, un BMW, luat la mâna a doua, a treia, a n-a! Posted Image
nu o scazut productia in Romania din cauza importurile din Romania ci din cauza ca nu au infrastructura. Dovada e cresterea destul de mare (pare-mi-se 15%) la vanzari fata de anul trecut. Pur si simplu pt frantuzi e mai bine ca produc acolo mai mult, pt ca pot sa le aduca mai usor si probabil mai ieftin dpdv al transportului. Si mai previzibil. Ca una e sa stai la cozi pe valea oltului si alta e sa mergi pe autostrada

#24
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 17.03.2009

View Postvanitty, on 16 ianuarie 2018 - 20:02, said:

nu o scazut productia in Romania din cauza importurile din Romania ci din cauza ca nu au infrastructura. Dovada e cresterea destul de mare (pare-mi-se 15%) la vanzari fata de anul trecut. Pur si simplu pt frantuzi e mai bine ca produc acolo mai mult, pt ca pot sa le aduca mai usor si probabil mai ieftin dpdv al transportului. Si mai previzibil. Ca una e sa stai la cozi pe valea oltului si alta e sa mergi pe autostrada
Vorbești în necunoștință de cauză. Am spus și mai sus: în Maroc nu se produc Sandero și Duster, care sunt modelele care se vând în Franța, așa că de unde e mai bine pentru francezi?
Pe de altă parte, chestia cu așa-zisa legătură dintre producția la Dacia și infrastructura din România este de-a dreptul stupidă. De-aia s-au înmatriculat în România în 2017 400000 de mașini second hand, că nu avem indrastructură, nu?
Probabil că cei care le-au cumpărat au zis că e păcat să-și cumpere Dacii noi și să le strice pe șoselele din România, așa că mai bine să aducă toate rablele pe care le aruncă la fiare vechi Vestul... Ha-ha!

#25
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View Postmyshyk, on 16 ianuarie 2018 - 09:18, said:

Pai daca au avut destul loc sa le construiasac. La noi, unde sa construiesti autostrazi, printre munti?
Ai mers cumva in alte tari care au munti si autostrazi?


Productia se bazeaza pe aprovizionare. Ar fi ideal sa aduci toate piesele si componentele si etc doar dintr-un singur loc si cu un singur mijloc de transport, insa, chiar si pentru un Logan simplu si chel, nu e asa. Infrastructura si viteza de aprovizionare sunt vitale pentru capacitatea de productie.

Creste viteza si cantitatea de aprovizionare - creste productia. Nu creste viteza si cantitatea de aprovizionare - nu creste nici productia, ba chiar poate sa scada. Si scaderea productiei e inceputul mortii pentru o fabrica.

#26
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Înmatriculările Dacia în Uniunea Europeană au ajuns la 463.000 de unități în 2017, în creștere cu 12%, mult peste media pieței de 3.4%. Volkswagen, Renault și Ford sunt cei mai mari constructori auto prezenți în Europa.

#27
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
La o cota de piata de 2-3%, cresterea de 12% e neglijabila.

#28
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009
dacia vinde mai mult ca si seat, Kia , Suzuki, Mazda..

#29
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postvanitty, on 17 ianuarie 2018 - 13:34, said:

dacia vinde mai mult ca si seat, Kia , Suzuki, Mazda..
Un link ceva? Suzuki, Kia si Mazda sunt in primii 20, Dacia e pe locul 35, sub Wuling, Baojunm Dongeng.

Edited by Kroghy, 17 January 2018 - 13:50.


#30
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016
Vorbea de vânzările în Europa. Dacia nu se vinde in alte continente

#31
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
In Europa cat e cota de piata? era 2.7% in 2016, cu o crestere de 12% sa inteleg ca a urcat la 3%? Mare crestere. Inafara de marcile de lux sau sport, ce ali producatori stau asa de jos la cota de piata? Ok, ne laudam cu mandria nationala, dar ne laudam cu 2-3%? E ca si cum cineva s-ar lauda ca copilul lui a crescut nota de la Bac de la 2 la 3.
Nici Wuling, Baojunm Dongeng nu se vand pe alte continente dar vand mult mai bine ca Dacia.

Edited by Kroghy, 17 January 2018 - 17:37.


#32
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016
Având în vedere ca acum 10 ani a ajuns pe piețele din Europa este ok.

#33
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Modelele de Logan si Duster vandute in restul lumii sunt inregistrate la marca Renault baniesc pt. ca au sigla Renault. Cred ca ar fi corect sa fie considerate produse Dacia.

View PostMicroEdge, on 17 ianuarie 2018 - 17:38, said:

Având în vedere ca acum 10 ani a ajuns pe piețele din Europa este ok.
Nu chiar, produsele Dacia se vindeau destul de bine in Ungaria chiar si acum 30 de ani de vreme ce erau multe masini Dacia aduse second din Ungaria.

Edited by Kroghy, 17 January 2018 - 17:43.


#34
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostKroghy, on 17 ianuarie 2018 - 17:43, said:

1. Modelele de Logan si Duster vandute in restul lumii sunt inregistrate la marca Renault baniesc pt. ca au sigla Renault. Cred ca ar fi corect sa fie considerate produse Dacia.

2. Nu chiar, produsele Dacia se vindeau destul de bine in Ungaria chiar si acum 30 de ani de vreme ce erau multe masini Dacia aduse second din Ungaria.
1. Nu mai conteaza, la fel cum la VW nu mai conteaza care marca din apanajul ei face vanzari bune, VW e stapanul si incaseaza profitul. La fel in cazul asta, Renault-Nissan.

2. Crezi ca ne-am mai putea intoarce la vremurile alea? Cand Dacia 1310 TLX facea impresie la export? Cu toata dragostea, dar nu cred ca ne mai putem intoarce acolo.

#35
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Pai Logan si Duster fac impresie destul de buna la categoria lor. Se vand ok si sunt apreciate. Sa nu crezi ca Dacia 1310 TLX era concurent cu Mercedes. Era tot in zona low cost ca si produsele de acum. E bine ca se vand produsele Dacia dar nu e vine sa exageram cu cresteri record cand in realitate cota de piaa e foarte mica.

#36
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu stiu ca produsele Dacia nu au fost si nu au pretentia sa fie concurente cu produsele Mercedes, dar eu am vrut sa spun altceva, si stii bine la ce ma refeream. Masini de export si masini "pentru noi".

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate