Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia a atins un nou record de vanzari pe plan mondial anul trecut: 655.000 de unitati.
#1
Posted 16 January 2018 - 08:58
Quote Dacia a anuntat ca in 2017 a vandut peste 655.000 de vehicule in lume, ceea ce reprezinta un nou record pentru marca din Groupe Renault. De mentionat insa ca anul trecut a fost primul in care mai putin de jumatate dintre masinile Dacia au fost produse la Mioveni, restul fiind produse in Maroc (uzinele Tanger si Casablanca). Franta a fost cea mai mare piata pentru Dacia si alte trei piete au depasit 50.000 de unitati: Germania, Italia si Spania. Vanzarile Dacia s-au ridicat in 2017 la 655 235 unitati, cu 12,2% mai mult fata de nivelul atins in 2016. In 2016 Dacia vanduse 584.000 de masini, dintre care 320.000 produse la Mioveni. Anul trecut 312.000 dintre masinile Dacia au fost produse in Arges, ceea ce imseamna pentru prima oara sub 50% din total. Cu 43.262 vehicule comercializate (+11,3% fata de nivelul inregistrat in 2016) si o cota de 29% din vanzarile de vehicule noi*,Dacia s-a impus si in 2017 drept lider detasat pe piata din Romania. Reluat in 2017, programul Rabla si-a dovedit o data in plus eficacitatea. Din totalul vehiculelor vandute prin intermediul acestui program, 47% au fost livrate de Dacia. http://economie.hotn...estul-maroc.htm |
#2
Posted 16 January 2018 - 09:02
Din pacate, a fost insa primul an in care sub jumatate dintre masini au fost produse la Mioveni, iar restul, in Maroc
Dacia incepe sa migreze din Romania. Bravo Maroc! Edited by Kroghy, 16 January 2018 - 09:04. |
#3
Posted 16 January 2018 - 09:03
Statul Francez si economia Frantei va fi mandra.
Edited by Benderbut, 16 January 2018 - 09:05. |
#4
Posted 16 January 2018 - 09:05
Asta, in timp ce cei de la Mioveni o lalaiau prin curtea fabricii: vrem...., vrem....., vrem.....
Aia de dincolo, fabricau. Si vindeau. |
#5
Posted 16 January 2018 - 09:07
#6
Posted 16 January 2018 - 09:18
Pai daca au avut destul loc sa le construiasac. La noi, unde sa construiesti autostrazi, printre munti?
|
#7
Posted 16 January 2018 - 09:19
Ala nu e record, ala e recordul lor.
De exemplu Fiat (marca aia pe care nici nu o prea vezi pe strazi) a vandut peste 700.000 de bucati doar in Europa. Nu pleaca in Maroc stati linistiti, acolo doar se asambleaza. Nu au cu cine sa produca pentru ca acolo sunt majoritatea analfabeti. La Mioveni se face si proiectare ca sunt proiectanti, programatori, ingineri de tot felul. |
#8
Posted 16 January 2018 - 09:23
myshyk, on 16 ianuarie 2018 - 09:18, said:
Pai daca au avut destul loc sa le construiasac. La noi, unde sa construiesti autostrazi, printre munti? Daca aveam si noi autostrazi poate ca uzina Dacia din Romania nu mai avea cea mai mica productie din ultimii 5 ani. Edited by Kroghy, 16 January 2018 - 09:23. |
#9
Posted 16 January 2018 - 09:23
#10
Posted 16 January 2018 - 09:25
myshyk, on 16 ianuarie 2018 - 09:18, said:
Pai daca au avut destul loc sa le construiasac. La noi, unde sa construiesti autostrazi, printre munti? |
|
#11
Posted 16 January 2018 - 09:28
Cresterea totala a productie Dacia colerata cu scaderea la minimul ultimilor 5 ani a productie din Romania e o un motiv de mare rusine si tristete.
Rusine guvernantilor care nu numai ca nu au reusit sa atraga investitori noi ci au reusit sa-i alunge si pe cei existenti. |
#12
Posted 16 January 2018 - 09:33
Doamne, sunt unii care chiar cred ca vanzarile de masini tin de autostrazi!
"Doamneeeeee, ne-au facut 7 autostrazi la noi in Moldova! Am un Logan si ma duc acum sa mai cumpar 7!" Ba, voi ce IQ aveti? Kroghy, on 16 ianuarie 2018 - 09:23, said:
Austria, Italia, Franta, Elvetia au multe autostrazi "printre munti" dar si prin munti. Daca aveam si noi autostrazi poate ca uzina Dacia din Romania nu mai avea cea mai mica productie din ultimii 5 ani. Edited by Friskey, 16 January 2018 - 09:33. |
#13
Posted 16 January 2018 - 09:36
#14
Posted 16 January 2018 - 09:59
Ce legatura are productia de masini cu autostrada? Masinile astea sunt marfuri perisabile si trebuie transportate rapid "dincolo" ca altfel se strica sau tirurile nu pot circula pe drumurile europene, eventual rar DN?
Si mai baga bine la cap o chestie: mare parte din masinile produse la Mioveni sunt transporate cu ... trenul. Stiu sigur ca stau prin zona respectiva si vad ditamai trenul cu Dacii macar la 2 zile. Si ca sa va demonstrez ca nu aia 2.000 de km de autostrada ai Marocului au inflentat cresterea productiei: Daciile alea sunt transportate cu vaporul ca de aia au facut fabrica la malul baltii. QED Edited by Friskey, 16 January 2018 - 10:04. |
#15
Posted 16 January 2018 - 10:10
Friskey, on 16 ianuarie 2018 - 09:33, said:
Sunt convins ca geme Elvetia de Logane. Bogatanii aia de pe acolo si-au luat cate un Logan pentru fiecare autostrada. Doar nu iti inchipui ca fiecare bucatica din masina se toarna, se creeaza la Mioveni. Eu traversam si 3 tari cand faceam transporturi de piese pt fabrici de masini, sid emulte ori pe autostrazi montane. Aveam o cursa care o faceam inainte si inapoi, in fiecare zi ma incadram cu vreo 10-15 minute de program ramas, faceam vreo 600 km pe zi numai pe autostrada, in general doar noaptea sa ma incadrez la timp, si unde nu era autostrada trebuia sa compensez eu pilotand tirul. Daca se opreste linia de productie la fabrica mare penalizarile pt transportator is ceva de genul de la 50k de euro minutul. Cu tirul e nasol pe DN-uri si DE-uri. Din motivul asta nu o sa lucrez in veci in Romania. N-ai nici un soi de conditii sa faci pauzele, le faci doar in camp sau prin curtea la vreo pensiune contra cost. In plus e mult mai obositor sa conduci 300-400 km pe zi cat iti iese intr-o tara cu nationale ca in Ro decat sa faci 600-700 km pe autostrada. Is multe aspecte da riti zic asa, exemplu, se aduce aluminiu din Spania, preluat de pe vreun vapor venit de cine stie unde, se toarna piesa in Italia, se livreaza in Germania. Productia nu se face toata in jurul fabricii. De multe ori o fabricuta din mijlocul lui nicaieri lucreaza cateva zile sa alimenteze linia de productie poate o ora. Edited by SpeedDemon, 16 January 2018 - 10:16. |
|
#16
Posted 16 January 2018 - 10:14
Friskey, on 16 ianuarie 2018 - 09:59, said: Colegu, tu poate stai in zona, dar eu lucrez intr-un domeniu conex. Stii ce inseamna de multe ori un lot de piese care intarzie 12 ore? Inseamna blocarea productiei. Nu mereu, dar se intampla. Firma prefera uneori sa plateasca multiplicat ca sa transporte cu avionul inspre sau dinspre fabrica, pentru a evita astfel de pierderi. Autostrada inseamna tranzit rapid. Marfa ajunge repede, productia poate inainta. Edited by Ann0nyym0us, 16 January 2018 - 10:14. |
#17
Posted 16 January 2018 - 10:33
Uite ca pe la poarta Daciei nu trece nici o autostrada si tot nu li s-a blocat productia pana acum din lipsa de aprovizionari.
E drept ca trece una pe la vreo 30-40 km. Asa ca nu mai bociti de mila Daciei ca n-are autostrazi. Si autostrazile alea din Maroc la ce ajuta Dacia? Nu imi spune ca are Marocul prin sud prin desert producatori de piese pentru Dacia. Edited by Friskey, 16 January 2018 - 10:34. |
#18
Posted 16 January 2018 - 10:36
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users