Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
E-Golf 2018
Last Updated: Nov 29 2022 11:07, Started by
N62B44
, Jan 14 2018 22:37
·
0
#271
Posted 14 March 2018 - 14:18
Nici eu nu am de gand sa ma cert pe problema asta pentru ca nu e locul aici. Cert e ca exista o tendinta globala de crestere a CO2 si a temperaturii. Asta nu contesta nimeni. Paduri si biomasa exista de mult timp, dar CO2-ul nu a crescut decat de curand ceea ce sugereaza ca activitatea industriala cauzata de oameni a generat asta.
Acum ca guvernele au profitat de asta intru-un fel sau altul este o alta poveste, sau ca ca energia verde e profitabila sau nu. E profitabil ceea ce poti sa faci simplu si ieftin. Sa arzi carbune. Dar asta nu inseamna ca e si sanatos. Si nu insemana ca o sa fie profitabil si in viitor. Deja energiile verzi incep sa depaseasca ca profitabilitate arderea carbunelui. Nici pe tema asta nu am de gand sa ma cert ca exista suficiente date. Subventia pentru masinile electrice nu este gandita decat pe o anumita perioada(vezi cazul Tesla unde s-a cam terminat) si ideea din spate era sa ajute industria sa ajunga la un nivel la care sa devina suficient de ieftina ca sa ajunga profitabila. Aaa, ca industria auto a profitat de bani si nu a facut mai nimic, e iarasi o alta poveste. |
#272
Posted 15 March 2018 - 20:15
@write&run
zici sa nu ne lasam manipulati si sa nu credem activistii verzi, zici ca sunt cifre & shit. Uite cifre si studii obiective: https://www.forbes.c...a/#175993ef71f8 https://www.euractiv...-one-direction/ |
#273
Posted 16 March 2018 - 00:01
Bre, mai lasa-ti-o dracu cu statisticile astea de 2 lei si articole de prin tari unde oamenii au "burta plina". Cand faci 70-100k euro pe ani poti sa alegi alternative ecologice, la 5-10k e mai greu.
Daca ar fi benzina 9 centi ca prin Arabia Saudita ar conduce toti romanii W16 benzina, asa de mult li se rupe de "incalzirea globala". Inclusiv mie. Masina electrica prin prisma noastra a romanului e 99% o modalitate de a "reduce costurile", de aia e "diesel" inca rege. Mai mult de 1% nu sunt ecologisti adevarati. Il afecteaza tare pe Dorel de la Crevedia ca producerea bateriilor LI-Ion produce mai mult CO2 ca x km cu masini conventionale. |
#274
Posted 16 March 2018 - 02:33
#275
Posted 16 March 2018 - 07:43
N62B44, on 16 martie 2018 - 00:01, said:
Bre, mai lasa-ti-o dracu cu statisticile astea de 2 lei si articole de prin tari unde oamenii au "burta plina". Cand faci 70-100k euro pe ani poti sa alegi alternative ecologice, la 5-10k e mai greu. Daca ar fi benzina 9 centi ca prin Arabia Saudita ar conduce toti romanii W16 benzina, asa de mult li se rupe de "incalzirea globala". Inclusiv mie. Masina electrica prin prisma noastra a romanului e 99% o modalitate de a "reduce costurile", de aia e "diesel" inca rege. Mai mult de 1% nu sunt ecologisti adevarati. Il afecteaza tare pe Dorel de la Crevedia ca producerea bateriilor LI-Ion produce mai mult CO2 ca x km cu masini conventionale. Nu te supara, dar vorbeste din puntul tau de vedere. De cand am masina nu m-a interesat niciodata cat consuma, mai mult m-a interesat feeling-ul. Astfel incat acum am si o masina care consuma intre 9-12L/100km. Electrica am luat-o tot pentru asta....si am mai avut un motiv, la cati bani le-am dat astora, am considerat ca trebuie sa dea ceva si inapoi. ...si inca ceva, degeaba incearca romanul sa reduca costurile daca guvernantii incearca sa i le creasca. ...aa si diesel,( pana sa iau cutie automata) mi-a placut ca-mi permitea sa fiu lenes, sa nu mestec prea des in schimbatorul ala. Nici cu mirosul de benzina nu ma prea impac, dar e minora asta, as putea sa trec peste. Da stiu, sunt unii, piloti din nastere, ei musai trebuie sa frece batul ala. ...oricum, halal reducere de consumuri cand stai toata ziua sa urmaresi cu mare atentie autonomia. ...obsedant chiar ...electrica mai are mult de evoluat sa ajunga fumigenele actuale iar noi cei care avem electrice suntem niste pionieri. Edited by MembruAnonim, 16 March 2018 - 07:58. |
#276
Posted 19 March 2018 - 12:49
Acum la 2 luni, o actualizare luanra km/consum? Nu la blonde, la mașina
|
#277
Posted 20 March 2018 - 14:39
Ca sa vezi cat esti de manipulat sau incerci sa manipulezi, iti fac un calcul scurt si iti ofer si surse obiective ca sa verifici daca e adevarat ce scriu.
Stim dintr-o multitudine de surse ca masinile electrice consuma in general intre 0.15kwh/km si 0.22kwh/km. Tesla Model 3 si Hyundai Ioniq Ev consuma chiar mai putin. Dar pentru a simplifica calculele consideram un consum pesimist de 0.2kwh/km. Deci o masina electrica se deplaseaza 5km cu 1kwh. Stim din surse sigure ca la nivelul anului 2013 productia de energie electrică in Europa producea in medie 417gCO2/kwh. Deci o masina electrică gurmandă crează 417/5= 84gCO2/km. Daca nu ma insel, cea mai vanduta masina in Europa in 2017 a fost VW Golf. Aceasta, cu motorul de 1.5 benzină elimină 115gCO2/km. Si asta dupa calculele foarte optimiste ale ciclului NEDC. In realitate trebuie sa mai adaugi 40%. Si daca ne luam dupa "gurile rele" care au demonstrat ca in realitate nici un producator auto nu se încadrează in limitele de poluare stabilite, problema e si mai grava. Retine ca am luat un consum pesimist in cazul mașinilor electrice si unul optimist in cazul mașinilor termice. Si nu am mai intrat in detalii despre consumul REAL si poluarea REALA. Si vorbim doar de CO2, lasam la o parte NOx care a fost incadrat de catre Organizația Mondială a sănătății in categoria substanțelor cancerigene. Si retine ca reteaua a devenit mult mai curata din 2013 de cand avem cifrele alea, prin incorporarea masiva de renovabile in mixul energetic. Si tot de dragul argumentarii te intreb daca stii cumva cum ajunge benzina aia in rezervor? Nu cumva extracția, rafinarea și distributia sunt si alea procese poluante si energofage? Tot "gurile rele" ziceau ca energia necesara DOAR rafinarii unui litru de benzină ar putea propulsa o masina electrica pe aceeasi distanta. Deci ce vrei tu sa demonstrezi cu poza aia? Mai subtire cu dezinformarea si cu pianul pe scari. Poate iti merge cu copiii din scara de bloc. Aici unii stim despre ce vorbim si incercam sa avem o discutie utila la nivelul careia observ ca nu te ridici. https://www.scienced...361920916307933 Edited by inuendo0, 20 March 2018 - 14:43. |
#278
Posted 20 March 2018 - 14:55
Write&Run, on 19 martie 2018 - 20:25, said:
Ma bucur nespus ca stergeti postarile... Mai e o chestie. Masina cu motor cu ardere interna ai luat-o si aia e. Polueaza la fel sau poate mai mult (daca nu mai functioneaza in parametrii) peste 10 ani. Masina electrica poate ajunge in situatia de a polua din ce in ce mai putin pe masura ce tehnologia energiei verde devine mai accesibila si inlocuieste metodele conventionale. |
#279
Posted 20 March 2018 - 15:07
@inuendo0 este perfect adevărat ceea ce spui cu câteva completări:
1. admiți că și în cazul mașinilor full electrice tot vorbim de poluare - nu cum susțin unii care cu hibride și se văd marii salvatori ai planetei. 2. diferența de preț între un golf normal și un egolf? 3. dacă mașinile electrice sunt mai simple, de ce sunt mult mai scumpe (nu da exemplu de mașini peste 400 cai și echivalente ci în gama vw/renault etc) 4. vorbești de poluarea pe ciclul de producție benzină/diesel dar nu zici nimic de cel pentru materialele necesare electricelor. Dacă în domeniul bateriilor lucrurile ar fi stat mai simplu, cred că apple ar fi avut tot interesul să dezvolte o baterie decentă astfel încât să nu te forțeze să stai cu telefonul permanent în priză. sau cei de la apple nu au bani? pentru diferența de 40% co2, cât am putea împăduri de diferența de preț? dacă luăm o valoare de 6000 de euro pe hectar? datele postate inițial nu erau deloc corecte. dar putem să aflăm cât co2 consumă un copac și facem o analiză cost/eficiență/beneficiu? Edited by bobalex18, 20 March 2018 - 15:31. |
#280
Posted 20 March 2018 - 16:07
1.in cazul electriceleor tot vorbim de poluare, ca orice activitate umana, dar mult mai redusa pe toata durata vietii decat orice masina termica.
Hibridele, daca ai depasit raza de autonomie pe baterie, sau nu o încarci la priza, sunt frectie la picior de lemn. Pot avea consum mai mare decat o masina echivalenta cu motor termic. Retine cei doi "daca". Pot fi si cazuri cand motorul termic porneste din an-in-pasti. Atunci e foarte OK. 2.am zis eu ceva de pret? Doar am combatut poza si afirmatiile false ale aluia write&run. 3.banuiesc pentru ca producătorii nu sunt interesati in a le fabrica in volum si trebuie sa isi recupereze cumva I&D-ul investit...asta pe seama fanilor si ecologiștilor. 4.am mai discutat de N ori treaba asta. Sunt studii si calcule facute de diferite institutii pe principiul well-to-wheel care analizeaza atat producția cat si exploatarea mașinilor electrice vs termice. https://ec.europa.eu.../activities/wtw https://www.euractiv...-one-direction/ https://www.transpor...est-electricity Bobalex, sper sa ai rabdarea sa citesti linkurile respective si daca vezi ceva erori, am incredere in obiectivitatea ta de a ni le evidenția. Attached FilesEdited by inuendo0, 20 March 2018 - 16:21. |
|
#281
Posted 20 March 2018 - 16:52
inuendo0, on 20 martie 2018 - 14:39, said: Deci o masina electrică gurmandă crează 417/5= 84gCO2/km. Daca nu ma insel, cea mai vanduta masina in Europa in 2017 a fost VW Golf. Aceasta, cu motorul de 1.5 benzină elimină 115gCO2/km. Sunt curios de ce nu ai ales motorul de 1 L de la VW, de ce te-ai dus hapt la cel de 150 de cai si 1.5 cilindree. Pentru ca esti rau intentionat si incerci sa duci discutia cum iti convine tie. Probabil ti-ai luat o electrica sau vrei sa-ti iei peste putin timp, ti-ai dat seama ca dpdv financiar e o greseala si acum incerci sa-ti demonstrezi tie in primul rand ca de fapt e o chestie buna ) As raspunde mai pe larg, dar in conditiile in care se sterg postarile incorect politice si neprogresiste, mai bine nu-mi pierd vremea. |
#282
Posted 20 March 2018 - 17:07
#283
Posted 20 March 2018 - 17:46
@write&run
Deja am dat consumul la Tesla Model 3, o masina de aproape 300 cai si din clasa lui Audi A4 si BMW seria 3. Daca vrei sa o compari cu un Golf cu motor de 1l e ca si cum ai compara mere cu pere. Exact ce fac toti trolii pe acest forum pentru a-si crea "argumente" in incercarea disperata de a valida minciunile si ineptiile debitate. Bine ca ai mai gasit un motiv...totusi despre restul calculelor ce ai de spus? Ti se mai pare ilustrativă poza pe care ai pus-o? Iar despre calculele mele, stai linistit, ca imi ies, eu fac comparatii rationale nu Ă la troll. Ps: rasnita aia de motor de 1l de care zici, emite 109gCO2/km. Compara cu cat emite o electrica. Edited by inuendo0, 20 March 2018 - 17:49. |
#284
Posted 20 March 2018 - 20:05
Motorul ala de 1L este o chestie menita sa lase senzatia de economie, dar in traficul specific romaniei nu va face decat sa consume mai mult decat un 1.6 aspirat.
Masinile electrice nu sunt pentru oricine si aici nu ma refer la puterea de cumparare. |
#285
Posted 21 March 2018 - 13:03
inuendo0, on 20 martie 2018 - 17:46, said:
Bine ca ai mai gasit un motiv...totusi despre restul calculelor ce ai de spus? Ti se mai pare ilustrativă poza pe care ai pus-o? Da, mi se pare extrem de ilustrativa. Daca tu continui insa cu wishful thinking, asta e alegerea ta. In rest, repet, nu ma mai chinui sa scriu aici argumentatii daca mi se sterg postarile. Cred ca daca esti obiectiv iti dai seama ca am dreptate eu si atatia altii care spun ca in momentul de fata electricele nu sunt o solutie viabila. Am spus si repet: daca ar fi, urmatoarea mea masina ar fi electrica. Nimeni nu are ceva cu EVurile asa... din plictiseala. Enervant e ca sunt scumpe si nu sunt o solutie pentru moment. Asa cum spuneam, problemele logistice pe care le ai cu un EV sunt mari. Pretul e mare. Bateriile probabil ca dupa vreo 5 ani incep sa piarda si eficienta cu care se lauda initial constructorii, si nici aia nu e tocmai pe bune. Samd samd. http://www.automarke...a-fi-83509.html Edited by Write&Run, 21 March 2018 - 13:09. |
|
#287
Posted 21 March 2018 - 20:49
OP, nu stiu cat tii la istoria marcii, dar primul Golf electric a aparut prin anii 1970... https://www.greencar...ry-of-its-birth
|
#288
Posted 22 March 2018 - 00:52
calinkgb, on 21 martie 2018 - 15:38, said:
...sunt destule topice generaliste pe care puteti dezbate tema masinii electrice, cu tot cu statistici si masuratori. Nu stricati jurnalul omului! OK, nu stricam, dar exista un topic pe controversele iscate de EV-uri vs CV-uri? Eu n-am gasit, poate nu stiu eu sa caut... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users