Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Polo pornire dificila la rece
Last Updated: Jan 14 2018 11:59, Started by
Testosteron
, Jan 13 2018 18:26
·
0
#1
Posted 13 January 2018 - 18:26
Am un VW Polo din 2001 care desi merge perfect la cald, la rece motorul porneste doar cu mare dificultate. Nu exista nici un martor in bord aprins si testerul nu indica nici o eroare. In diminetile reci si umede motorul nu vrea sa porneasca. L-am dus si la service , iar mecanicul mi-a zis ca n-are ce sa-i faca pt ca totul pare in regula. Chestia nasola e ca odata ce-l pornesti in ziua aia nu mai ai probleme cu pornirea. Doar peste noapte pornirea devine dificila.
Edited by Testosteron, 13 January 2018 - 18:35. |
#4
Posted 13 January 2018 - 18:54
Bateria...Plus, daca e diesel vezi bujiile incandescente.
|
#5
Posted 13 January 2018 - 19:00
dan1980_25, on 13 ianuarie 2018 - 18:41, said:
schimba mecanicul. Benzina sau diesel? Benzina. Bateria e perfecta. Daca n-ar fi s-ar aprinde martorul. Si demarorul se aude cum lucreaza. Bateria invarte demarorul ori de cate ori ii pun contactul si nu da semne de oboseala. Edited by Testosteron, 13 January 2018 - 19:01. |
#7
Posted 13 January 2018 - 19:07
Știu ca e o chestie de bază, pe care probabil ai încercat-o, dar apasă ușor pe accelerație atunci când pornești.
|
#8
Posted 13 January 2018 - 19:15
TruculMagic, on 13 ianuarie 2018 - 19:06, said:
Ce martor sa se aprinda daca e slabita bateria ? ) Are un martor care imi indica daca nivelul bateriei e OK. In plus la service au masurat bateria si au spus ca-i in regula. In plus se aude ca demarorul lucreaza ori de cate ori ii dau cheie. A10Warthog, on 13 ianuarie 2018 - 19:07, said:
Știu ca e o chestie de bază, pe care probabil ai încercat-o, dar apasă ușor pe accelerație atunci când pornești. Pai fara acceleratie apasata nici nu porneste. Dar chiar si-asa trebuie sa-i dau vreo 10 -15 chei pana s-o ia din loc. Uneori porneste si din prima dar daca nu-i foarte umeda atmosfera. |
#9
Posted 13 January 2018 - 19:19
Testosteron, on 13 ianuarie 2018 - 19:00, said: Benzina. Bateria e perfecta. Daca n-ar fi s-ar aprinde martorul. Si demarorul se aude cum lucreaza. Bateria invarte demarorul ori de cate ori ii pun contactul si nu da semne de oboseala. |
#10
Posted 13 January 2018 - 19:23
Chestia e ca bateria roteste demarorul nu se-aude ca n-ar face fata.
Edited by Testosteron, 13 January 2018 - 19:23. |
|
#11
Posted 13 January 2018 - 19:27
Injectia sau carburatorul nu introduce suficient combustibil in cilindri pentru pornirea la rece .
|
#14
Posted 13 January 2018 - 20:05
Verific-o cu testerul intr-o dimineata rece cind incerci sa pornesti. Degeaba o duci la service pentru verificare daca motorul deja a reusit sa se incalzeasca putin.Verifica eventual si injectoarele si pune bujii noi.
Edited by iuliean50, 13 January 2018 - 20:06. |
#15
Posted 13 January 2018 - 20:14
Poate se dezamorseaza pompa de benzina, daca zici ca restul zilei n-ai probleme.
|
|
#16
Posted 13 January 2018 - 20:19
Cand pornesti masina nici nu ar trebui sa apesi pedala de acceleratie , Daca trebuie sa faci asta inseamna ca pe undeva pe traseul combustibilului trage aer .
|
#17
Posted 13 January 2018 - 21:28
Schimba bujiile în prima fază. Dacă rețin bine se schimba la 30.000. 50000 e aproape dublu.
Vezi fisele sa fie în regula. Bateria poate sa invarta dar dacă scade sub o anumita tensiune când învârte nu mai da scânteie la bujii. De obicei pe la 9 V taie calculatorul curentul la bujii. |
#18
Posted 13 January 2018 - 23:05
Testosteron, on 13 ianuarie 2018 - 18:26, said:
Am un VW Polo din 2001 care desi merge perfect la cald, la rece motorul porneste doar cu mare dificultate. Nu exista nici un martor in bord aprins si testerul nu indica nici o eroare. In diminetile reci si umede motorul nu vrea sa porneasca. L-am dus si la service , iar mecanicul mi-a zis ca n-are ce sa-i faca pt ca totul pare in regula. Chestia nasola e ca odata ce-l pornesti in ziua aia nu mai ai probleme cu pornirea. Doar peste noapte pornirea devine dificila. Daca e diesel si eu am si tot asa face... Da-i pace daca nu porneste. Daca bateria e mai veche de 4 ani, schimba 100 de euro si pune alta baterie de cel putin acelasi amperaj al curentului de pornire. Eu, cateodata cand e foarte rece si stiu ca a zacut zile in parcare nici n-o mai pornesc, pana nu se mai incazeste un pic. Pentru ca termin bateria degeaba si nu reusesc s-o pornesc. Asta e problema la diesel... se gelifica motorina si nu mai circula cum trebuie prin furtune. Binenteles problema s-ar rezolva rapid daca masina ar sta undeva in garaj sau spatiu inchis sau ai reusi sa incalzesti un pic conductele de motorina sau sa confectionezi cumva un pre-incalzitor pe conducte care sa reduca vascozitatea. Daca totusi bateria te tine, incearca sa amorsezi de doua ori bujia incandescenta inainte de a invarti cheia in contact. Retine ca o baterie de diesel, iarna, nu incarca decat daca faci vreo 10km cu masina... pornitul pe loc si lasatul la ralanti 15 min e cam frectie la picior de lemn- incarca ceva dar nu suficient cat sa poti porni din nou pe vreme rece. Ar mai fi o varianta si roboteii aia de pornire cu baterie de 12V/18Ah, cat sa-i dea un sut la pornire. Dieselul daca apuca sa invarta, de regula porneste, n-are probleme. LE: Acum am vazut ca ai scris ca e pe benzina. Ar trebui sa porneasca. Verifica bujiile. Edited by rosix, 13 January 2018 - 23:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users