Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Culori specifice echipamentelor foto
Last Updated: Jan 14 2018 21:57, Started by
dani.user
, Jan 12 2018 21:00
·
0
#1
Posted 12 January 2018 - 21:00
Marca/Aparatul/Obiectivul X scoate culori mai faine decat Y.
In ce masura va afecteaza acest aspect? A contribuit semnificativ la alegerea unui echipament in detrimentul altuia? Ce profile (neutral, landscape, etc) alegeti deobicei in softul de editare? Personal prefer neutral/flat din aparat pentru a observa mai usor supraexpuneri si profile custom la editare. |
#2
Posted 13 January 2018 - 03:15
Majoritatea se uita dupa acestea mai ales cei care folosesc exclusiv JPEG.
|
#3
Posted 13 January 2018 - 03:33
Aproximativ aceeasi poza, facuta de mine cu 2 aparate diferite( un Sony si un Nikon). Imi plac mai mult culorile din prima poza, cea cu Sony, si daca ar trebui sa aleg intre cele 2, as alege Sony-ul.
Attached Files |
#4
Posted 13 January 2018 - 09:49
Tragand raw si jucandu-te cu wbul, saturatia, etc, nu poti scoate orice culoare cu orice camera?
In poza de mai sus sony e saturat, nikon e mai cuminte. Edited by crokodilu, 13 January 2018 - 09:50. |
#5
Posted 13 January 2018 - 12:21
Dupa joaca cu WB mai raman diferente mai mult sau mai putin subtile. Profilele alese influenteaza deasemenea mult. In LR cea mai mare diferenta am intalnit-o intre Adobe Standard si profile specifice camerei.
Tot in LR (probabil si in altele) exista slidere pentru a mai ajusta profilul intr-o directie sau alta. Apoi, profilul creat cu Color Checker mi s-a parut ca niveleaza diferentele dintre camere. Dar poate unora le place mai mult cum ies culorile unui brand fata de ce iese dupa corectia cu color checker. |
#6
Posted 13 January 2018 - 16:51
crokodilu, on 13 ianuarie 2018 - 09:49, said:
Tragand raw si jucandu-te cu wbul, saturatia, etc, nu poti scoate orice culoare cu orice camera? In poza de mai sus sony e saturat, nikon e mai cuminte. Din cele doua poze Nikon e mai aproape de realitate insa si el cam sare calul. Sony este pentru gustul celor cu desene animate japoneze (saturatie si contrast mare). |
#7
Posted 14 January 2018 - 11:57
Nu cred ca in ziua de azi sunt multi cei care si aleg sistemul in functie de modul de redare a culorilor, cand sunt disponibile atatea setari prin care culorile pot fi modificate relativ usor atat in camera cat si in pp. Pentru un sistem dat am mai citit de multe ori pe net ca obiectivul X este deosebit pentru ca reda nu stiu cum culorile. Poate ca in vremea filmului a fost importanta aceasta caracteristica ... dar pe langa iso afisat care nu-i nativ, raw care nu-i raw original, obiective scumpe pentru care corectiile optice au fost inlocuite de corectii software, e o tema buna de discutii.
Edited by edri, 14 January 2018 - 12:09. |
#8
Posted 14 January 2018 - 21:57
Un articol complex pe tema asta: https://www.ludd.ltu...r/dcamprof.html
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users