Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Radiografie dinti?

Automatizare usa cotet

Se stinge flacara la centrala

Smart LED Samsung 40KU6472
 Lame de buldozer vs lame Gillette

Garantie Samsung - dilema

Laptop Lenovo Tinkpad T420 nu mai...

Sfat achizitie laptop, buget apro...
 Renault Symbol 1.6 16V 2010 benzi...

Recomandare subwoofer

De unde stim cu adevarat cand a e...

Tragere la sorti optimi Liga camp...
 Comparatie rapiditate laptop vs d...

Startup-ul britanic Revolut a pri...

Receiver HD care se blocheaza

Achizitie laptop buget 1700 lei
 

Amânare portare

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
rv

rv

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 28.01.2004
Am următoarea problemă. Am vrut să portez unul din numerele de telefon ale familiei în Telekom. Vechiul operator, într-un POP, mi-a spus că numărul respectiv este liber de perioadă contractuală minimă, și poate fi portat oricând. După ce am inițiat portarea, am primit un SMS de la vechiul operator care spunea că, datorită faptului că am reziliat contractul în timpul perioadei contractuale, vor plăti penalitățile aferente. M-am întors în POP-ul acestuia, bineînțeles că culpa mi-a fost pasată mie pentru faptul că n-am verificat de 10 ori înainte ce mi-a spus agentul anterior - și mi s-a sugerat cu amabilitate următoarea soluție: să mă duc la Telekom și să solicit anularea portării și refacerea ei peste două săptămâni, când se încheie cu adevărat perioada contractuală cu vechiul operator.

Întrebarea mea: se poate așa ceva, să folosești numărul temporar de la Telekom încă două săptămâni, după care să ceri portarea unui număr din altă rețea peste cel existent? A mai avut cineva experiența asta?

#2
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,382
  • Înscris: 15.07.2008

View Postrv, on 12 ianuarie 2018 - 00:26, said:

Am următoarea problemă. Am vrut să portez unul din numerele de telefon ale familiei în Telekom. Vechiul operator, într-un POP, mi-a spus că numărul respectiv este liber de perioadă contractuală minimă, şi poate fi portat oricând. După ce am iniţiat portarea, am primit un SMS de la vechiul operator care spunea că, datorită faptului că am reziliat contractul în timpul perioadei contractuale, vor plăti penalităţile aferente. M-am întors în POP-ul acestuia, bineînţeles că culpa mi-a fost pasată mie pentru faptul că n-am verificat de 10 ori înainte ce mi-a spus agentul anterior - şi mi s-a sugerat cu amabilitate următoarea soluţie: să mă duc la Telekom şi să solicit anularea portării şi refacerea ei peste două săptămâni, când se încheie cu adevărat perioada contractuală cu vechiul operator.
Întrebarea mea: se poate aşa ceva, să foloseşti numărul temporar de la Telekom încă două săptămâni, după care să ceri portarea unui număr din altă reţea peste cel existent? A mai avut cineva experienţa asta?
Intreaba-i pe cei de la Telekom! daca nu ma insel procesul de portare poate sa dureze pana la 30 de zile (dupa care se anuleaza automat), cred ca poate intarzia portarea inca doua saptamani (daca te tine pe numar temporar stie ca o sa devi clientul lor, deci e in interesul lor sa faca acest lucru).

#3
kaytar

kaytar

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,543
  • Înscris: 09.01.2007
Penalitatile aferente = o luna de abonament sau?

#4
cjo

cjo

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 441
  • Înscris: 25.05.2016
Vechea poveste: iti faci abonament in 3 minute, dar ca sa pleci.....stai sa sunam, sa facem, sa vb cu supervizoru. Penibili. Dar nu ai ce face, fara telefon esti mort in zilele noastre.

#5
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,306
  • Înscris: 18.04.2008
Adică de la Vodafone te portezi. Ei trimit mesajul acela. Posted Image
Dacă mai o lună nu-i problemă, la fel și dacă nu ai luat vreun dispozitiv. ;)
Eu l-am vrăjit pe un prieten să se mute de la Vodafone la altă rețea când mai avea încă un an și a plătit factura cu zilele folosite până la închiderea numărului. :P

#6
cjo

cjo

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 441
  • Înscris: 25.05.2016
Am o vaga banuiala ca l-ai convins sa se mute la Digi....

#7
pascali_daniel

pascali_daniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 09.12.2017

View Postcjo, on 12 ianuarie 2018 - 04:23, said:

Am o vaga banuiala ca l-ai convins sa se mute la Digi....
Da' ce are Digi? Semnalu este ok, reteaua o extind din zi in zi, vitezele la internetul mobil sunt acceptabile, abonamentele la un pret foarte decent. ce are Digi? Am fost abonat la toate retelele de telefonie mobila si pana acum am fost multumit doar de Digi si Orange. Din astea doua, dupa ce-mi expira contractele cu ei, o sa raman cu Digi pentru ca la semnal amandoua stau la fel de bine, viteza la internet nu ma intereseaza sa fie foarte mare in 4G IN SCHIMB ma intereseaza costul abonamentelor care acum la Digi, pentru aceleasi beneficii, este de 3 ori mai ieftin decat cel de la Orange. Incurajez in felu acesta si "investitiile" care CHIAR se fac in Romania din partea celor de la Digi, nu "peticeala" fimelor straine puse pe jegmanirea clientilor (de  genul Telekom, Orange si Vodafone, care toate se "combina" intre ele sa ofere servicii fixe si acoperirea lor mobila este acolo unde sa vada lumea ca au semnal. Mai lipsea UPC-ul de pe aia nu-i scoti din coaxial si "celebrul" lor upload de maxim 25Mbps, iar daca le-ai spus de telefonie mobila deja i-ai bagat in ceata)

View Postrv, on 12 ianuarie 2018 - 00:26, said:

A mai avut cineva experienţa asta?
Reclama-i la OPC, este calea cea mai simpla, n-au voie sa-ti interzica dreptul de portare CHIAR si pentru cateva saptamani de asa zisa perioada contractuala. Trebuiau sa-ti porteze numarul si sa te anunte vechiu operator ca ai sa mai platesti o luna perioada ramasa din contractul cu ei

Edited by pascali_daniel, 12 January 2018 - 07:58.


#8
spe_ripper

spe_ripper

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,600
  • Înscris: 04.03.2009
ce e ala POP ?!Posted Image

aia cu sa pui DIGI cu Orange la acelasi nivel la semnal cam scartaie

View Postcjo, on 12 ianuarie 2018 - 02:16, said:

Vechea poveste: iti faci abonament in 3 minute, dar ca sa pleci.....stai sa sunam, sa facem, sa vb cu supervizoru. Penibili. Dar nu ai ce face, fara telefon esti mort in zilele noastre.

Asa o fi? Pai e o procedura pe care probabil nu a respectat-o.... O fi logic sa te portezi in perioada in care esti legat de un contract? Da, daca platesti diferenta. E ca si cum ai renunta la contract mai devreme de cand i-a sunat ceasul

Edited by spe_ripper, 12 January 2018 - 08:03.


#9
rv

rv

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 28.01.2004

View Postkaytar, on 12 ianuarie 2018 - 01:02, said:

Penalitatile aferente = o luna de abonament sau?

50 lei taxă activare + abonamentul la preţ întreg pe o lună (adică 9,60 euro) + reducerea acordată abonamentului pe celelalte 11 luni de contract (adică 4,80 euro x 11 = 52 euro).

View Postspe_ripper, on 12 ianuarie 2018 - 07:56, said:

ce e ala POP ?!Posted Image

POP= punct de prezenţă (Point of Presence)

Nu aduc în discuţie vina - evident că eu, fiind interesul meu, trebuia să verific şi să întreb de mai multe ori, nu să mă bazez pe răspunsul unei singure angajate.

Ideea este dacă se poate aşa ceva: să amâni o portare cu 20 de zile (sau, mă rog, să anulezi cererea de portare existentă şi să faci alta peste 20 de zile), fără să reziliezi contractul cu noul operator. Dacă se poate la Telekom, adică - la alţi operatori am înţeles că se poate.

Edited by rv, 12 January 2018 - 13:15.


#10
floreen

floreen

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 472
  • Înscris: 21.04.2004
Pana te razgandesti tu, se face portarea.
Mergi direct unde ai semnat contractul si ceri anularea cererii de portare cu motivul aferent, trebuie completată o cerere tip, desi fiind in cunostinta de cauza, odata ce s-a inserat cererea, greu o mai "stopezi"

View Postrv, on 12 ianuarie 2018 - 13:03, said:



50 lei taxă activare + abonamentul la preț Ăźntreg pe o lună (adică 9,60 euro) + reducerea acordată abonamentului pe celelalte 11 luni de contract (adică 4,80 euro x 11 = 52 euro).



POP= punct de prezență (Point of Presence)

Nu aduc Ăźn discuție vina - evident că eu, fiind interesul meu, trebuia să verific și să Ăźntreb de mai multe ori, nu să mă bazez pe răspunsul unei singure angajate.

Ideea este dacă se poate așa ceva: să amĂąni o portare cu 20 de zile (sau, mă rog, să anulezi cererea de portare existentă și să faci alta peste 20 de zile), fără să reziliezi contractul cu noul operator. Dacă se poate la Telekom, adică - la alți operatori am Ăźnțeles că se poate.

Edited by floreen, 13 January 2018 - 03:20.


#11
rv

rv

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 28.01.2004
Am făcut deja cererea de anulare a portării, ce mă interesa era dacă se poate reface portarea după două săptămâni păstrând contractul existent, la care nu vreau să renunţ - dacă permite, adică, sistemul aşa ceva. Cei din magazinul TKRM mi-au spus că nu s-au mai confruntat cu situaţia asta, şi trebuie să întrebe în centrală. Mi-au spus că există posibilitatea, care nu mă încântă, de a modifica abonamentul de acum cu oferta care va exista la momentul respectiv, după 31 ianuarie.

Edited by rv, 13 January 2018 - 16:35.


#12
floreen

floreen

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 472
  • Înscris: 21.04.2004
Se poate. Ramai cu numarul temporar, cu oferta pe care ai semnat-o. Ulterior revii in magazin si refaci cererea de portare.

View Postrv, on 13 ianuarie 2018 - 16:33, said:

Am făcut deja cererea de anulare a portării, ce mă interesa era dacă se poate reface portarea după două săptămâni păstrând contractul existent, la care nu vreau să renunţ - dacă permite, adică, sistemul aşa ceva. Cei din magazinul TKRM mi-au spus că nu s-au mai confruntat cu situaţia asta, şi trebuie să întrebe în centrală. Mi-au spus că există posibilitatea, care nu mă încântă, de a modifica abonamentul de acum cu oferta care va exista la momentul respectiv, după 31 ianuarie.


Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate