Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
international 844
Last Updated: Jun 08 2020 10:50, Started by
david2001
, Jan 11 2018 18:14
·
0
#37
Posted 18 January 2018 - 22:10
Nu stiu daca este corect cum procedez,pun semnul de pe arbore in sus ,aduc si pinionul de pe axul cu came in pozitie sa se potriveasca cu semnele de pe intermediar si pe urma incerc cu pompa.
i |
#38
Posted 18 January 2018 - 22:31
Unde ai fost cu injectoarele si pompa in Bacau? Toate probleme astea sunt cauzate de reglajul prost al avansului. Pinionul de la pompa de injectie il lasi ultimul, oricum nu ai cum sa gresesti deoarece tu reglezi uitandu-te in interiorul pompei la semne si astfel nu are relevanta la ce numar pui pinionul de la pompa de injectie. Pune totul la punct , reglajul il faci exact cum ti-am explicat si astept sa revii cu vesti mai bune, de data aceasta.
|
#39
Posted 19 January 2018 - 19:38
Am reusit sa il pornesc.Cred ca mai trebuie reglat putin.Nu este montat radiatorul si nu il tin pornit mult.Multumesc
|
#40
Posted 22 January 2018 - 06:39
Semnele de pe pompa le aliniez ca in fotografie,sau il cobor pe cel de sus pina il aliniez cu cel de jos.
|
#41
Posted 22 January 2018 - 18:55
#42
Posted 23 January 2018 - 02:01
#43
Posted 23 January 2018 - 04:57
Vreau sa imi cumpar o balotiera si nu stiu nimic despre ele,Am gasit una la Bacau Scorbatti 133,pret 1700 euro.Ce parere aveti despre marca si pret.Am fost si am vazuto dar nu are fin ca sa o probam.Va multumesc.
|
#44
Posted 23 January 2018 - 18:46
david2001, on 23 ianuarie 2018 - 04:57, said:
Vreau sa imi cumpar o balotiera si nu stiu nimic despre ele,Am gasit una la Bacau Scorbatti 133,pret 1700 euro.Ce parere aveti despre marca si pret.Am fost si am vazuto dar nu are fin ca sa o probam.Va multumesc. |
#45
Posted 24 January 2018 - 20:19
Ce fel de ulei trebuie sa folosesc la motor,am tractorul de trei ani si pina acum am folosit Hexol 15w40.In toamna am avut probleme cu motorul si cind am fost cu arborele la rectificat ma acuzat ca folosesc ulei de proasta calitate.Tractorul lam cumparat de la Baia Mare si mia spus sa folosesc orice ulei 15w40.Tractorul este International 844s si trei ani a mers foarte bine.Baiatul de la Agritim Bacau mia recomandat Total 15w40,ce parere aveti?
|
#46
Posted 25 January 2018 - 19:52
david2001, on 24 ianuarie 2018 - 20:19, said:
Ce fel de ulei trebuie sa folosesc la motor,am tractorul de trei ani si pina acum am folosit Hexol 15w40.In toamna am avut probleme cu motorul si cind am fost cu arborele la rectificat ma acuzat ca folosesc ulei de proasta calitate.Tractorul lam cumparat de la Baia Mare si mia spus sa folosesc orice ulei 15w40.Tractorul este International 844s si trei ani a mers foarte bine.Baiatul de la Agritim Bacau mia recomandat Total 15w40,ce parere aveti? |
|
#47
Posted 25 January 2018 - 22:54
Akcela 15w40 e bunisor, si eu am folosit, cumparat din tara, insa nu stiu daca o sa gasesti original. La noi e o mare problema cu uleiurile contrafacute. . De fapt, eu nu mai folosesc ulei din tara nici pentru masina si nici pentru tractor deoarece am avut cateva probleme de-a lungul timpului. De exemplu, in vara aceasta am avut ocazia sa iau ulei Akcela pentru motor, din Aartselaar(Belgia), de la depozitul Petronas si cand am facut comparatie cu ce am luat din tara am observat ca difera inscriptiile de pe fundul bidonului, calitatea materialului, in schimb etichetele erau identice. Oricum calitatea inferioara a uleiului vandut la noi se reflecta si in pret. Ca o comparatie uleiul de motor din tara a costat 320 de lei-20L, iar in Belgia a costat 120 de euro-20 L. Am luat si ulei pentru transmisie hy-tran care la noi costa in jur de 300 lei-20l, si eu l-am cumparat cu 110 euro-20l. Daca nu e contrafacut, e fabricat pentru piata estica, deci tot un rahat. Poti folosi orice ulei, atata timp cat esti sigur 100% ca este original, este 15w40 si are specificatii pentru masini grele(ACEA E1 pana la E7) . Decat sa folosesti Hexol, mai bine Akcela, sau poti incerca si Ambra super gold 15w40, care este, in principiu, acelasi ulei produs de Petronas, doar ca Akcela este pentru Case IH si Ambra pentru New Holland. Sa schimbi uleiul la 200 de ore pentru a evita si alte probleme pe viitor si sper ca ai un manometru mecanic pentru presiunea de ulei a motorului.
Uleiul este esential pentru motor, datorita uleiului de calitate tractoarele straine rezista mai bine la exploatare. Nici strainii nu menajeaza deloc tractoarele, dar ele sunt intretinute corespunzator, pe cand romanii folosesc m40 sau ulei ars si il schimba cand isi aduc aminte. Eu cand am cumparat tractorul international, parea vai de steaua lui la exterior, dar cand am vazut ca functioneaza absolut tot pe el si mai ales cum merge motorul, mi-am schimbat parerea la 180 de grade. Asa ca te sfatuiesc sa descarci manualui pentru tractorul tau ca o sa aflii multe lucruri importante referitor la intretinerea tractorului, informatii care o sa te scuteasca de probleme suplimentare pe viitor. |
#48
Posted 05 February 2018 - 07:15
Care sa fie problema cu tractorul asta .Iam reglat avansul la pompa asa cum miati explicat,motorul pornea bine,simbata mam apucat sa montez directia si radiatorul,inainte am mai pornit o data motorul,dupa ce am terminat de montat iam pus antigelul si iam dat la automat.A pornit dar mai greu ,lam lasat sa mearga cam jumatate de ora dupa care lam oprit.a doua zi foarte,foarte greu am mai reusit sa pornesc.De ce o lua mai usor cind nu era montat radiatorul,este posibil sami duca antigel in capul pistoanelor?Bujia nu mai functioneaza ,dar nu este asa frig ar trebui sa porneasca usor.
|
#49
Posted 09 February 2018 - 17:56
Vezi ca bujia aia incandescenta este extrem de importanta indiferent ca e rece sau cald afara.
Schimba bujiile sau repara circuitul si apoi mai vorbim. Atata timp cat nu ai desfacut chiuloasa nu are ce antigel sa iti curga. Tine sub observatie nivelul apei din tanc sau din radiator si vezi daca scade. Daca nu scade nu ai probleme cu scurgerea antigelului... Edited by tehnics, 09 February 2018 - 17:57. |
#50
Posted 09 February 2018 - 18:36
Chiuloasa a fost desfacuta in toamna cand am facut motorul,cand mi-a montat-o la loc mecanicul nu a vrut sa schimbe garnitura de chiuloasa spunand ca este noua
Deci de asta consider eu ca ar fi posibil sa imi duca antigel in capul pistonului. |
#51
Posted 09 February 2018 - 20:31
Asta e carpaci ,nu mecanic, daca tot schimbi garnitura iti recomand o rectificare de chiulasa, sigur nu mai e plana, mai munceste Dorel odata!
|
|
#52
Posted 09 February 2018 - 21:21
david2001, on 09 februarie 2018 - 18:36, said:
Chiuloasa a fost desfacuta in toamna cand am facut motorul,cand mi-a montat-o la loc mecanicul nu a vrut sa schimbe garnitura de chiuloasa spunand ca este noua Deci de asta consider eu ca ar fi posibil sa imi duca antigel in capul pistonului. |
#53
Posted 09 February 2018 - 22:28
Daca a pornit usor inseamna ca ai reglat bine, acum trebuie sa tii cont cam ce diferenta de temperatura a fost intre momentul cand l-ai pornit cu sau fara radiator si filtrul de aer. Pacat ca nu ai gasit un mecanic bun, nu ''carpaci'' asa cum sublinia si calinus68....cel mai mult costa incompetenta... Daca tot ai facut motorul trebuia rectificata si chiuloasa, verificate supapele, ghidurile, plus ca are niste semeringuri la supape care se uzeaza destul de des si din aceasta cauza arunca ulei pe evacuare, de garnitura de chiuloasa nici nu mai spun,,, Sa stii ca fara bujie iti porneste foarte greu daca sunt temperaturi scazute. Oricum motoarele astea nu au bujie incandescenta, ci o simpla rezistenta deci se poate rezolva destul de usor aceasta problema. Trebuie sa o iei prin eliminare ca sa identifici problema. In primul rand incearca sa pornesti fara filtrul de aer, si e bine de schimbat daca nu ai facut-o pana acum. Poti scoate tot antigelul si sa vezi daca porneste mai usor. Din cate stiu nu ai pompa de alimentare, insa daca ma insel ar trebui verificata. Daca porneste mai usor fara antigel, trebuie verificata chiuloasa, mai ales ca ''mecanicul'' nu a schimbat garnitura.. Mai intai verifica posibilele probleme minore si abia apoi ajungi la chiuloasa.
Attached FilesEdited by nicu111, 09 February 2018 - 22:30. |
#54
Posted 11 February 2018 - 20:03
De unde va luati piese de schimb pentru International.Eu am cumparat pistoanele,segmentii ,cuzinetii si tot ce mia trebuit pentru motor de la Divertis din Bacau.Mar interesa unde este in Bacau un atelier de rectificare ,sau unde pot duce chiuloasa la verificat,in caz ca este nevoie.Arborele lam facut la Husi dar imi este mai aproape la Bacau.Ce parere aveti ca arborele este la cota R3,eu nu am mai vazut cuzineti de la R3 mai sus,mesterul de la Husi a zis ca sunt niste cuzineti cu steluta mai deptarte.Tractorul a mers trei ani impecabil si poate ca mai mergea mult dar a avut o problema in motor ,cuzinetii de pe biela au fost decupati cu flexul,caci erau cu fanta pe invers pentru motorul meu,a pilit fanta originala si a facut alta cu flexul,dar in august sau invirtit din locul lor sau nu stiu cum se spune,mecanicul spunea ca ia luat inainte.Acum am originari pe mina respectiva,eu vreau ca motorul sa mearga ca inainte,probabil ca asta o sa vad in primavara la disc,motorul se aude altfel de cind iam reglat avansul cu toate ca o ia mai greu.Inainte facea foarte urit la prima pornire din zi.Va multumesc
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users