Problema aburire parbriz Astra G
Last Updated: Feb 08 2019 23:48, Started by
Camataru10
, Jan 10 2018 14:11
·
0
#19
Posted 11 January 2018 - 12:20
fqx, on 11 ianuarie 2018 - 07:06, said:
Costa 30-40 de lei un filtru de firma.daca vrei starline, gasesti la 20...si se schimba in 10 min acasa foarte simplu, iti tre doar o surubelnita. Repet si pentru cei care nu au observat: Am schimbat filtrul de polen!!! Am zis ca nu este cu carbon ce va mai sus! PoeOvidiu, on 10 ianuarie 2018 - 19:06, said:
Nu e infundata scurgerea condensului de la AC si iti baga aer umed in masina? E o problema destul de intalnita la multe masini. Se infunda furtunul acela si nu se mai scurge condensul. Cum verific daca e infundata scurgerea? Ce trebuie sa fac mai exact ??? |
#20
Posted 11 January 2018 - 13:33
Unde este situat furtunul si scurgerea? Cum le desfund?
|
#21
Posted 11 January 2018 - 13:44
#22
Posted 11 January 2018 - 14:18
Furtunul de scurgere îl găsești sub mașină, aproape în dreptul pasagerului din dreapta. Are un cot de 90 de grade, cu vârful în jos.
https://www.clubopel...0_n3b7ymirr.jpg Teoretic, el se înfundă cu mizerie (praf+apă=noroi), nicidecum cu frunze sau alte chestii mari, pentru că ălea rămân în filtru. Eu am încercat cu o sârmă, pentru că nu aveam compresor la îndemână. Rezultat zero. Ăsta vară, dacă intram mai tare într-o curbă, toată apa îmi curgea pe picioare. Încearcă cu un compresor, poate ai noroc. După aia, pornește AC și vezi dacă se scurge condensul. Dacă nu, rămâne să dai bordul jos și să cureți tăvița din interior, lucru pe care eu nu l-am făcut până acum. |
#23
Posted 15 January 2018 - 14:02
Sa dau bordul jos ...ca exemplu mi-a spus la un service ca pentru un Logan costa 600 lei...la Astra G nu mi-a spus exact cat ar costa...dar prin comparatie deduc ca nu e cu mult mai ieftin...parca n-as plati atati bani ca sa dau bordul jos.. Cred eu ca saca verific scurgerile de la grila de la parbriz (stergatoare) si scurgerea de la A.C. o sa fie sanse sa nu se mai abureasca asa tare..
Edited by Camataru10, 15 January 2018 - 14:04. |
#24
Posted 15 January 2018 - 16:03
Mai am o intrebare: De ce apare si exista mirosul neplacut in habitaclu dupa ce pornesc ventikatia sau A.C.ul la peste 20 grade? Sub 20 grade nu miroase..Mentionez ca mirosul urat tine vreun minut maxim dupa care nu mai miroase...Repet, am luat 2 sprayuri de curatare instalatie A.C, unul pe care l-am actionat in habitaclu pana s-a consumat tot iar la vreo luna distanta, adica prin noiembrie, am mai cumparat un spray profesional cu spuma, pe care am introdus-o cu un furtunas in fiecare grila de la bord cat si pe vaporizator, pe care l-am umplut de spuma si am terminat si acel spray. O mica perioada de 2-3 zile a fost mai bine dupa care iar a inceput sa miroasa. De la ce oare miroase?
|
#25
Posted 15 January 2018 - 16:18
mai nene mirosul ala vene din admisia de aer sau din zona caloriferului sau din zona radiatorului de la ac. ce te joci tu prin grilele din bord e fara efect, mai bine cumpara un odorizant bun.
undeva s-a adumat mazga (praf + umeazala) si aia s-a imputit. la mine a stat masina in fata blocului mai mult de juma de an si tot nu a patit nimic, dar: o porneam (la saptamana) si dadeam drumul la ac cca 10min (ca era extrem de cald vara), inainte de oprire opream ac-ul si lasam 2-3 min pe ventilare la maxim sa se usuce circuitul de aer. Edited by arg, 15 January 2018 - 16:46. |
#26
Posted 15 January 2018 - 16:47
Ok. Am inteles dar are vreo importanta faptul ca apare mirosul la peste 20 grade setate din climatronic?
|
#27
Posted 15 January 2018 - 16:53
da, incepe ceva sa se evapore, umezeala din mazga, sau se deschide ceva in circuit (zona cu probleme).
|
#29
Posted 15 January 2018 - 19:33
Am facut acest lucru cu spay cu spuma profesional.Am scos filtrul de polen si am dat cu spuma pentru igienizarea instalatiei de A.C. in fiecare grila de la bord pe unde iese aerul si am dat cu spuma pe vaporizator (pe radiatorul de langa filtrul de polen). Am spus mai sus, ca 2-3 zile nu a mai mirosit dar mirosul urat a reaparut si se declanseaza numai daca deschid aerul sau ventilatia la peste 20 grade. Sub 20 grade nu miroase, adica la rece.
Edited by Camataru10, 15 January 2018 - 19:36. |
#30
Posted 15 January 2018 - 20:35
Și fara filtru ai incercat sa vezi cum e? Ori cum mirosul vine de la apa stătută. Când ai băgat spumă ai observat sub mașina balta? Sa fie scurgerea desfundată.
|
#31
Posted 28 January 2019 - 23:29
Am rezolvat problema cu mirosul si dezaburirea. Am schimbat radiatorul de caldura de sub bord, care era spart. Asta era de fapt problema la mine. Multumesc.
|
#32
Posted 28 January 2019 - 23:40
Cei care mai au probleme cu aburirea, pana identifica defectul ,pot sterge geamurile cu spuma crema ras. Ca sa isi faca efectul cat mai mult , la aplicarea spumei , geamurile nu trebuie sa fie umede/murdare .
Functioneaza 100%. (am incercat pe masina lui taica-miu care avea probleme cu recircularea -ramasese blocata) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8Vj9avZxuwI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by polizei, 28 January 2019 - 23:42. |
#33
Posted 29 January 2019 - 09:21
Cea mai buna solutie pentru disparitia umezelii si a geamurilor aburite din masina ,tot o soseta umpluta cu silicat pentru pisici (cristale/nisip care absorb umezeala...) asezata sub scaunul fata...
|
|
#34
Posted 08 February 2019 - 16:42
De curand am schimbat radiatorul de caldura de sub bord dar se pare ca reparatia nu prea a reusit, in sensul ca de aburit nu se aburesc geamurile dar imi tot scade nivelul de antigel din vas si mi-l baga in interior, la pasager e uda mocheta mereu. Ce credeti ca au gresit? Au montat ceva aiurea? Nu au strans ceva coliere? Ca-mi pierde antigel si mi-l baga-n interior. Inainte de a o duce la reparatie imi pierdea antigel dar curgea prin gaura de la scurgerea A.C.-ului. Acum nu stiu ce o fi. Ma duc saptamana viitoare la service inapoi sa vad ce au gresit. Dar pana atunci poate aveti vreo parere. Multumesc.
|
#35
Posted 08 February 2019 - 17:50
valecris16, on 29 ianuarie 2019 - 09:21, said:
Cea mai buna solutie pentru disparitia umezelii si a geamurilor aburite din masina ,tot o soseta umpluta cu silicat pentru pisici (cristale/nisip care absorb umezeala...) asezata sub scaunul fata... Camataru10, on 08 februarie 2019 - 16:42, said:
De curand am schimbat radiatorul de caldura de sub bord dar se pare ca reparatia nu prea a reusit, in sensul ca de aburit nu se aburesc geamurile dar imi tot scade nivelul de antigel din vas si mi-l baga in interior, la pasager e uda mocheta mereu. Ce credeti ca au gresit? Au montat ceva aiurea? Nu au strans ceva coliere? Ca-mi pierde antigel si mi-l baga-n interior. Inainte de a o duce la reparatie imi pierdea antigel dar curgea prin gaura de la scurgerea A.C.-ului. Acum nu stiu ce o fi. Ma duc saptamana viitoare la service inapoi sa vad ce au gresit. Dar pana atunci poate aveti vreo parere. Multumesc. Daca e antigel, priblema e destul de cunoscuta la Astra. Sunt niste oringuri la caloriferul de caldura si pe acolo curge. |
#36
Posted 08 February 2019 - 23:48
E antigel, sigur, mereu il sterg cu carpa si vad ca e antigel si e mult, balteste. Si-mi scade antigelul din vas fara sa fie pata pe jos sub masina.Luni merg la service sa vad care-i situatia.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users