Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema aburire parbriz Astra G
#1
Posted 10 January 2018 - 14:11
Salut. Am un Astra G, an 2002 si de mult timp mi se abureste parbrizul excesiv iarna si cand ploua si e frig. Am fost la service, nu e blocata clapeta pe recirculare aer. In schimb, am climatronic si imi baga aer pe la toate grilele in mod egal, adica nu pot dirija aerul doar la picioare sau doar la parbriz, ci imi baga egal peste tot. Mentionez ca nu cred ca-mi curge radiatorul in habitaclu deoarece nimic nu e umed, au verificat si la service, in schimb cand deschid ventilatia sau aerul conditionat in primele secunde se simte un miros urat, dupa care, la vreun minut, parca nu mai miroase.
Am luat 2 sprayuri la interval de 1 luna intre ele si am curatat instalatia de aer conditionat...mirosul s-a mai redus dar totusi persista in primele secunde de la deschiderea a c. sau ventilatie. Am aplicat si solutia alternativa, de a pune in habitaclu 3 saculeti cu asternut pentru pisici( granule de silicon-gel) care e destinat absorbtiei umezelei. Acum e ceva mai bine dar tot se mai abureste iar cand deschid a.c. sau ventilatie nu prea dezabureste.. cum trebuie. Ma gandesc sa nu an vreun mic por la instalatia prin care trece antigelul, la radiator sau altundeva si am gasit in magazin de piese auto o solutie lichida profesionala care se toarna in vasul de expansiune si se amesteca cu antigelul si se depune in radiator si pe conducte si astupa eventualii pori. Ce parere aveti? merita sa cumpar o astfel de solutie ? Ideea e ca anual completez cu antigel si apa in vasul de expansiune aprox.1,5 litri dar nu scade vizibil..adica in timp...parca nu e chiar ingrijorator..dar totusi... Orice sugestie e bine-venita.. |
#2
Posted 10 January 2018 - 14:18
Cu solutia respectiva o sa infunzi instalatia de racire, nu porii.
Schimba filtrul de polen si vezi sa nu ai infundata scurgerea de condens de la AC, e problema intalnita la astra g, am si eu si am patit la fel.In plus, daca vrei sa mearga mai mult aer pe parbriz, inchide grilele cabe bat spre pasageri. |
#3
Posted 10 January 2018 - 14:30
Cred ca sistemul de parghii care directioneaza aerul strict pe grilele de la parbriz e bulit , daca zici ca baga peste tot si nu poti selecta zonele afisate pe selector sau buretele de pe clapeta de redirectionare aer e mancata ,
Edited by Baxon, 10 January 2018 - 14:32. |
#4
Posted 10 January 2018 - 14:37
rahatul ala de solutie care astupa porii se depune pe interiorul radiatorului, radiatorului de incalzire si al motorului si dupa aia n-ai sa mai ai racire cum trebuie vara la motor iar iarna nu o sa-ti mai bage caldura. solutia aia e o mare prostie.
rezolva problema cu clapeta. schimb-o sau macar mut-o pe adus aer de afara, ca de recirculare nu prea ai nevoie. daca nu era problema cu clapeta era posibil sa fie filtrul de polen infundat si neschimbat de ani de zile. daca filtrul de polen e bun si functioneaza corect ventilatia masinii n-ai nevoie de aer conditionat ca sa dezaburesti. Edited by Fane, 10 January 2018 - 14:39. |
#5
Posted 10 January 2018 - 14:39
Nu este sistem de parghii,ci sistem de actuatoare (motorase),dracu sa le pieptene.
Camataru10 N-am citit nimic despre filtrul de habitaclu. |
#6
Posted 10 January 2018 - 14:49
Solutia aia e o prostie. Aveam pe vremuri un Citroen la care am bagat asa ceva ca era radiatorul de caldura fisurat. A rezolvat fisura, dar dupa vreo 3 ani si cca. 10.000 km facuti am dezmembrat-o ( ca nu reuseam sa o vand intreaga, functionala fiind..nici dracu' nu cumpara asa ceva cu hidraulica, conducte, sfere..etc). Cand mi s-au cerut piese din motor si l-am desfacut, pompa de apa avea paletele ( de plastic) complet rase/tocite si in zona aia era o chestie ca nisipul amestecat cu rugina si albus de ou ( alta asemnare n-am gasit). Mentionez ca distributia avea cam 15.000 km in momentul ala.
Ce ar fi de facut : un service competent care sa iti verifice etanseitatea circuitului de incalzire; schimbarea filtrului de polen cu unul nou si fara carbune activ ( e bun vara, dar iarna tine umezeala si mirosuri); verificat amanuntit tot interiorul masinii pentru urme de umezeala pe mocheta ( poate se infiltreaza apa pe undeva si de acolo toata problema) Edited by Darkage_, 10 January 2018 - 14:49. |
#7
Posted 10 January 2018 - 15:21
fqx, on 10 ianuarie 2018 - 14:18, said:
Cu solutia respectiva o sa infunzi instalatia de racire, nu porii. Schimba filtrul de polen si vezi sa nu ai infundata scurgerea de condens de la AC, e problema intalnita la astra g, am si eu si am patit la fel.In plus, daca vrei sa mearga mai mult aer pe parbriz, inchide grilele cabe bat spre pasageri. adisz, on 10 ianuarie 2018 - 14:39, said:
Nu este sistem de parghii,ci sistem de actuatoare (motorase),dracu sa le pieptene. Camataru10 N-am citit nimic despre filtrul de habitaclu. Edited by Seteh, 10 January 2018 - 15:21. |
#8
Posted 10 January 2018 - 15:40
Camataru10, on 10 ianuarie 2018 - 14:11, said:
Ideea e ca anual completez cu antigel si apa in vasul de expansiune aprox.1,5 litri dar nu scade vizibil..adica in timp...parca nu e chiar ingrijorator..dar totusi... Orice sugestie e bine-venita.. completezi anual cu 1.5l? si zici ca nu pierzi antigel? |
#9
Posted 10 January 2018 - 15:41
Problema asta o am si eu si am mai observat ca iarna, doar iarna, se pierde antigel. In momentul cand pornesc clima sau poate de la inghet chiar stand masina pe loc se contracta undeva ceva, se pierde din antigel. Nu stiu exact........
Edited by OpelAstra2002, 10 January 2018 - 15:44. |
#10
Posted 10 January 2018 - 17:24
Filtrul de habitaclu e proaspat schimbat, bineinteles!
Daca am omis eu sa spun despre filtru inseamna ca voi stiti ca nu l-am schimbat? Am precizat ca am fost la service. Edited by Camataru10, 10 January 2018 - 17:28. |
|
#11
Posted 10 January 2018 - 18:56
pai ce nu specifici tu, noi dam cu presupusul. si acu nu stiu daca ai de ce te burica, ca tu ne-ai cerut ajutor, noi incercam sa ajutam cum putem si noi mai bine...
|
#12
Posted 10 January 2018 - 19:06
Nu e infundata scurgerea condensului de la AC si iti baga aer umed in masina? E o problema destul de intalnita la multe masini. Se infunda furtunul acela si nu se mai scurge condensul.
|
#13
Posted 10 January 2018 - 20:37
Parbrizul se abureste din 3 motive:
1. Umezeala din habitaclu: a) scurgere AC infundata; pierderi antigel pe la radiator caldura; c) filtru polen / instalatie umeda (plina de condens). 2. Aerul din exterior nu patrunde in habitaclu: a) filtru polen imbacsit; guri admisie aer obturate. c) clapeta recirculare blocata. 3. Parbrizul nu este degresat bine sau desteptii de la spalatorie ti l-au sters cu carpa plina de silicon. Da mai intai torpedoul jos si verifica cu ochii tai filtrul si clapeta. Te faci torpedou pentru cateva secunde si actionezi butonul de recirculare. Se aude doar motorasul sau se misca si clapeta? Daca totul e ok, verifica gurile de admisie. Daca zici ca se simte un miros urat cand pornesti ventilatia, mare lucru sa nu fie infundate. Pentru asta trebuie sa dai jos grila de la parbriz, iar ca s-o dai pe aia trebuie sa dai stergatoarele jos. Suna usor, daca n-ai mai dat jos bratele stergatoarelor de pe vremea Daciilor 1300: iti trebuie presa, ca sa nu te chinui si sa-ti omori nervii. Daca tot ajungi acolo, verifica si ansamblul stergator pentru eventuale probleme. OpelAstra2002, on 10 ianuarie 2018 - 15:41, said:
Problema asta o am si eu si am mai observat ca iarna, doar iarna, se pierde antigel. In momentul cand pornesc clima sau poate de la inghet chiar stand masina pe loc se contracta undeva ceva, se pierde din antigel. Nu stiu exact........ Edited by Cojocel, 10 January 2018 - 20:38. |
#14
Posted 10 January 2018 - 21:17
Cojocel, on 10 ianuarie 2018 - 20:37, said:
Parbrizul se abureste din 3 motive: 1. Umezeala din habitaclu: a) scurgere AC infundata; pierderi antigel pe la radiator caldura; c) filtru polen / instalatie umeda (plina de condens). 2. Aerul din exterior nu patrunde in habitaclu: a) filtru polen imbacsit; guri admisie aer obturate. c) clapeta recirculare blocata. 3. Parbrizul nu este degresat bine sau desteptii de la spalatorie ti l-au sters cu carpa plina de silicon. Da mai intai torpedoul jos si verifica cu ochii tai filtrul si clapeta. Te faci torpedou pentru cateva secunde si actionezi butonul de recirculare. Se aude doar motorasul sau se misca si clapeta? Daca totul e ok, verifica gurile de admisie. Daca zici ca se simte un miros urat cand pornesti ventilatia, mare lucru sa nu fie infundate. Pentru asta trebuie sa dai jos grila de la parbriz, iar ca s-o dai pe aia trebuie sa dai stergatoarele jos. Suna usor, daca n-ai mai dat jos bratele stergatoarelor de pe vremea Daciilor 1300: iti trebuie presa, ca sa nu te chinui si sa-ti omori nervii. Daca tot ajungi acolo, verifica si ansamblul stergator pentru eventuale probleme. Ce motor? |
#15
Posted 10 January 2018 - 22:19
Cum verific scurgerea de A.C. daca e infundata? Unde este situat acel furtun? Sau ce trebuie sa fac mai exact?
Masina e Astra G, Y20DTH, an fabricatie 2002.Multumesc tuturor! Deci, mirosul urat se simte cand actionez aerul/clima, de la 20 de grade in sus. Sub 20 grade nu miroase.. Doar la cald, sa zic asa.. Filtrul de polen e schimbat de 1 luna, nu este cu carbon. Edited by Camataru10, 10 January 2018 - 22:20. |
|
#17
Posted 11 January 2018 - 07:06
Seteh, on 10 ianuarie 2018 - 15:21, said:
Pai o fi scump. Primul lucru asta trebuia sa il faca, sa schimbe filtrul ala. Daca arata ca nou si costa 80 de lei la ce mai trebuie schimbat, nu? |
#18
Posted 11 January 2018 - 07:54
OpelAstra2002, on 10 ianuarie 2018 - 15:41, said:
Problema asta o am si eu si am mai observat ca iarna, doar iarna, se pierde antigel. In momentul cand pornesc clima sau poate de la inghet chiar stand masina pe loc se contracta undeva ceva, se pierde din antigel. Nu stiu exact........ Am aceeasi masina, mai noua. Nu completez mai mult de 100ml-200ml anual, si asta cand e frigul ala de -16grade. Cu aburirea am si eu relativ probleme, in sensul ca nu se dezaburesc si geamurile din spate. Ce-i drept, gurile centrale le tin inchise |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users