Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Oare sunt alte radare sau ce ?
Last Updated: Jan 29 2018 22:36, Started by
kiario
, Jan 09 2018 15:15
·
0
#55
Posted 14 January 2018 - 15:21
Oxigen1234, on 12 ianuarie 2018 - 13:55, said:
@tchoara - exemplul 1 e si azi solutionat de proprietar, de exemplu o firma primeste o amenda pentru o masina la care sunt 3 soferi in schimburi - trebuie sa declare cine a condus sa fie penalizat Nu este acelasi lucru, pentru ca sistemul de azi, de declarare de catre proprietar a identitatii soferului, se refera la indicarea unui sofer care a condus auto intr-un punct anume, savarsind o fapta contraventionala. Ori exemplul meu (nr. 1) nu insinua ca nu stii pe cine sa pedepsesti. Exemplul pleca de la premisa ca AMBII soferi au condus pe portiunea unde se calculeaza viteza medie, si AMBII se fac vinovati de aceasta contraventie. Intrebarea era cum imparti sanctiunea intre ei, cum o individualizezi etc. Oxigen1234, on 12 ianuarie 2018 - 13:55, said:
la exemplul 2 putem sa zicem ca amandoi soferii scot viteza medie 80 km/h? mai conteaza unde au depasit? nu trebuie pedepsiti amandoi? Ba da, trebuie pedepsiti amandoi, dar proportional cu gravitatea faptei fiecaruia. Un om care parcurge un tronson cu 60 km/h constant este mult mai inofensiv decat un dement care parcurge acelasi tronson cu 200-35-180-20-150-50. Oxigen1234, on 12 ianuarie 2018 - 13:55, said:
din pacate legea nu poate pedepsi diferentiat gravitatea, Ba da, de asta exista clase de sanctiuni. Concret: Quote
art.98: (4) Clasele de sancțiuni sunt următoarele: a. clasa I - 2 sau 3 puncte-amendă; b. clasa a II-a - 4 sau 5 puncte-amendă; c. clasa a III-a - de la 6 la 8 puncte-amendă; d. clasa a IV-a - de la 9 la 20 puncte-amendă; Si apoi ai faptele contraventionale, unde iti spune asa: Quote
(1) Constituie contravenții și se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a IV-a de sancțiuni următoarele fapte săvârșite de persoane fizice: 33. montarea pe autovehicul a unui sistem antifurt sonor a cărui durată a semnalului depășește mai mult de un minut consecutiv, iar intensitatea semnalului depășește pragul fonic prevăzut de lege; Asadar, pui alarma de cioban, iei amenda din clasa a IV-a, adica intre 9 si 20 de puncte amenda, respectiv intre 1.305 RON si 2.900 RON. De ce crezi ca sunt reglementate praguri si nu cuantum fix al sanctiunii? Pai tocmai de aia, pentru individualizare in functie de individ, conduita, gravitate, circumstantele savarsirii faptei etc. Pentru ca nu este acelasi lucru sa ai pe masina alarma care suna 3 minute la 60db, si alta este sa pui pe masina alarma care suna 10 minute la 90 db, desi ambele se incadreaza in "mai mult de un anumit" si "peste pragul fonic". Referitor la partea cu autorul moral, vezi ca nu mai stau lucrurile chiar asa. Am un prieten care s-a luat la sicane cu altu' in trafic, pe DN (1 banda la dus, 1 la intors), in afara localitatii, in cele din urma alalalt l-a depasit pe prietenul meu, s-a incadrat pe banda frumos in fata, apoi a franat la sicanare, moment la care amicul meu a tras de volan spre contrasens (na, asta a fost reflexul lui...), si a lovit frontal o masina care circula din contrasens. Amicul - ambele picioare rupte, masina varza etc. Ala si-a continuat frumos drumul, dar amicul avea camera video de trafic. S-a dus la Politie, a facut plangere, l-au gasit pe ala, i-au facut dosar penal. Deci incep sa se mai schimbe vremurile alea de rahat cand iti zicea militeanul "daca nu te-a atins, nu e accident, el nu e vinovat, mai bine intrai in el". |
#56
Posted 14 January 2018 - 15:53
intr adevar se schimba ,,vremurile alea de rahat,,
mai nou cu instalarea acestor camere absolut vei simti ca mergi ca pe autostrada si multa prostime care se va bucura nespus de mult ca ,,uite ce amenzi multe se dau la vitezomani,, MI-E GREATA !! din ciclul ,,sa mai facem niste bani pe spatele prostimii,, care de abia s taraie basinile [pardon ,rotile] pe drumurile infecte ale patriei FARA AUTOSTRAZI ! daca treci de Nadlac o sa ti dai seama cu adevarat ce inseamna sa mergi civilizat sute de km pe drumuri civilizate ! de aia isi si schimba romanul comportamentul pe afara : pentru ca are pe unde merge !! |
#57
Posted 15 January 2018 - 07:51
@tchoara - amicul avea camera video de trafic
au rezolvat-o pesedistii si pe asta in codul penal, nu va mai fi acceptata ca proba, in curand va deveni ilegal chiar si sa filmezi |
#58
Posted 29 January 2018 - 22:36
PoeOvidiu, on 10 ianuarie 2018 - 07:41, said:
Nu stau pe stanga la fel cu nu stau nici la noi. Citeste tot. "unde este stau." Adica unde este banda1 stau pe ea. La fel ma comport si in Ro si in vest, voi de ce va comportati diferit? De ce stiti sa respectati legislatia doar dincolo de granita? Ca dincoace de granita il mai si injurati pe ala ce o respecta pentru ca va incurca pe voi si nu o puteti incalca. Apropo, dar unde este doar o banda pe sens unde trebuie sa stau daca merg legal? Pe acostament ca sa nu incurc contravenientul? Inseamna ca ai mers prea putin prin vest sau vb doar din auzite. Legat de acostament, sa stii ca pe E85 eu fac loc altora si apreciez cand imi fac si mie altii. Nu am frustrari, nici macar daca ma intrece o Dacie desi am o masina puternica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users