Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pentru cei care au mașini vechi de cel puțin 17 ani: de ce le mai folosiți? Sau sunteți colecționari?
Last Updated: Mar 21 2018 19:37, Started by
djl
, Jan 08 2018 15:22
·
0
#19
Posted 08 January 2018 - 16:11
Da care-i problema?
Masini vechi de +15 ani (fara sa fie de colectie) vezi peste tot, si in Franta si in UK si in Italia. In Jermania nu conosc ca nu umblu dar fac pariu ca si acolo sunt. Poate pt unii e o mare smecherie anul de fabricatie a masinii dar sunt multi care au alte placeri si/sau bucurii in viata. In plus Ro e o tara saraca, printre cele mai sarace din lume, ar fi culmea sa aiba toti masini de pana in 5 ani! |
#21
Posted 08 January 2018 - 16:14
Am o Leganza din 2001, 16V, 2000cmc, 133cp, fabricata in Coreea.
Piese ieftine, electronica simpla, usor de intretinut, tabla ca de tanc. Crezi ca as da-o pe cine stie ce harb din 2010 sau mai recenta adusa din Germania unde fostul proprietar era o batranica ce mergea numai in weekend la cumparaturi? |
#22
Posted 08 January 2018 - 16:16
La momentul asta nu am nicio masina ante 2000. Dar am avut Dacia 1310 din 1985 pe care am folosit-o pana in 2005 deci vreo 19 ani si ceva. Avea motorul refacut cand am casat-o, daca avea tabla buna (desi a avut RK la tabla in 1999) cred ca rezista pana acum. Am mai avut un Barkas din 1987 care avea doar 53.000 km la bord, nu prea am umblat cu el, tot asa pentru carat ocazional si pentru ca imi placea modelul l-am luat. Mi-au furat farurile la el si ulterior l-au incendiat niste aurolaci. L-am luat in 2009 deci la 22 de ani si l-am folosit pana in 2011 deci la 24 de ani.
Loganul il am din 2005 si are doar 50.000 km la bord. Daca nu-l vand si rezista tabla mai merge inca 10 ani la sigur. Kia e din 2009 si are nici 33.000 km. Merge lejer inca 10-15 ani. Asta are si tabla buna si o tin in parcarea subterana. In plus am vazut masini recent aduse din 2000-2001 cu tabla in buna stare si rulaje sub 200.000 km. |
#23
Posted 08 January 2018 - 16:23
Pentru ca masinile din prezent sunt niste gunoaie dpdv calitativ.
|
#24
Posted 08 January 2018 - 16:23
liviu_np, on 08 ianuarie 2018 - 16:14, said:
Am o Leganza din 2001, 16V, 2000cmc, 133cp, fabricata in Coreea. Piese ieftine, electronica simpla, usor de intretinut, tabla ca de tanc. Crezi ca as da-o pe cine stie ce harb din 2010 sau mai recenta adusa din Germania unde fostul proprietar era o batranica ce mergea numai in weekend la cumparaturi? Consuma cat un avion ...este ? |
#26
Posted 08 January 2018 - 16:24
Sunt masini dinainte de 2000 cu confort modern, care o sa le ingroape pe astea din prezent. Au confort, intretinere, performante la pret inmbatabil.
In plus masinile din trecut sunt mult mai usoare, mai manevrabile, nu ca vapoarele din prezent. Te uiti la masini din alea clasa subcompacta sau cum se cheama ca au 1300+ kg. Perioada 2000-2010 probabil a fost una din cele mai bune din punct de vedere a performantei si fiabilitatii oferite de masinile europene. Acum is multe cu cutie automata, motor turbo, deci pe mine ma exaspereaza la condus "sportiv" turbo automat fie el 2017 si cu toate progresele cu care se lauda. Vrei sa faci o depasire tre sa calculezi mult in plus, apesi acceleratia, cutia se gandeste ce sa fac, ce sa fac, a hai sa cobor treapta, dupa vine randul motorului, ce drequ fac, asta a cobor treapta, eu am canci cuplu fara turbina, hai sa ma scol sa dau drumul la turbina, si dupa ceva timp intra turbina si tu speri sa fii unde trebuie, pe autostrazile fara limita din Germania e chiar nasol ca nu poti sa te bagi pe banda de la mijlocul drumului ca vin aia din spate cu 200 si turbo-ul tau nu e pornit esti tinta sigura pe o automata ametita. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VVt1IjIdLxY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Clarkson explica destul de clar de ce nu inghit eu motoarele turbo de buget, iar alea bune au intretinerea scumpa. Nu cred ca pe o masina noua gasesti combinatie motor+cutie buna fara macar 25000 de euro si chiar si astea bune euro 6 te fac sa te urci pe pereti cand vezi ca iti intra in limp mode 20 la ora limita de viteza, practic ramai pe marginea drumului pt nush ce eroare la adblue care ti-o rezolva nenea cu laptop-ul si mergi linistit mai departe. Mai am eu niste experiente chiar de groaza cu un euro 6 care a inceput sa afiseze toate erorile din lume mergand la vale si luando razna de tot computerul. Asa ca na pt mine unul nici sa nu vad ecrane in bord. Is niste chestii care atrag diversi cumparatori dar eu vad doar probleme inutile si probleme scump de rezolvat. Euro 5-urile au fost cam ultimele masini la care tehnica nu s-a bagat prea mult si totul a mers bine. |
#27
Posted 08 January 2018 - 16:25
jadcomp, on 08 ianuarie 2018 - 16:16, said:
. Am mai avut un Barkas din 1987 care avea doar 53.000 km la bord, nu prea am umblat cu el, tot asa pentru carat ocazional si pentru ca imi placea modelul l-am luat. |
#28
Posted 08 January 2018 - 16:26
PMmd63, on 08 ianuarie 2018 - 16:23, said:
Pentru ca masinile din prezent sunt niste gunoaie dpdv calitativ. Ca in mai toate domeniile. Daca ne uitam la masini de spalat, TV, plus o gramada de alte obiecte de care ne folosim zi de zi, o sa vedem ca au scazut calitativ. Pt ca si-au dat seama ca unele lucruri rezistau "obraznic" de mult si nu era bine pt "economie". |
|
#29
Posted 08 January 2018 - 16:26
djl, on 08 ianuarie 2018 - 15:22, said:
Pentru cei care au maşini produse în maxim anul 2000: de ce le mai folosiţi? Adică nu aţi avut bani de altceva, vă plac maşinile vechi (din diverse motive, gen aspect, materiale folosite, fiabilitate şi durabilitate), v-aţi ataşat de maşină? Colecţionar ştiu unul de pe celălalt topic... dar avem mai mulţi pe forum? Un colecţionar poate să folosească maşina şi în scop recreativ, dar o poate folosi şi în uz curent (des sau rar). Eu de exemplu folosesc si in scop recreativ, dar si curent, merg cu ele prin oras cand imi vine cheful de cate una. Am momentan printre celelalte, o masina din 1990, una din 1993, una din 1994. Am avut vreo 6, dar am vandut recent din cele vechi. Recent am schimbat la una din ele ax cu cama, tacheti, culbutori, cost 2000 de lei. Si sunt sigur ca mai sunt si altii ca mine, care au pasiune pt masini vechi, e drept, pasiune scumpa, dar merita banii. Eu zci sa nu generalizam, ca poate unii nu isi permit, dar vad ca unii ii numesc "sarantoci" si sunt sigur ca fix aia care zic asta nu conduc cine stie ce Ferrari. Dar na, unii au impresia ca daca ai o masina mai noua de 20 k euro esti vreun magnat fata de cei care din cauza bugetului merg cu Clio din 2003 ( dau exemplu). Uite una dintre ele: [ http://i66.tinypic.com/2yy5hc9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://i66.tinypic.com/2yy5hc9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cavaliere, 08 January 2018 - 16:40. |
#30
Posted 08 January 2018 - 16:26
#31
Posted 08 January 2018 - 16:28
SpeedDemon, on 08 ianuarie 2018 - 16:24, said:
Sunt masini dinainte de 2000 cu confort modern, care o sa le ingroape pe astea din prezent. Au confort, intretinere, performante la pret inmbatabil. |
#32
Posted 08 January 2018 - 16:28
#33
Posted 08 January 2018 - 16:29
Pentru ca sunt mai fun de condus, si mai ales pentru ca nu au tone de electronica idioata, care sa te lase in drum cand ti-e lumea mai draga...
Am si pre 2000, si dupa, pot face lejer comparatia intre ele. |
|
#34
Posted 08 January 2018 - 16:29
#35
Posted 08 January 2018 - 16:30
Am un Multivan T4 din 1997. Nou a costat echivalentul in DM la vreo 60.000 Euro. Nu mi l-as permite nou niciodata.
E motorul in 5 cilindri care tine milionul de km. Are doar 450.000 km si merge perfect. Daca l-as da nu as putea sa il inlocuiesc cu ceva similar fara sa pun inca 15.000-20.000 euro cache pe care nu ii am disponibili pentru asa ceva. E si autorulota cu pat 160x200 si soba si wc, si masina de drum lung, bag si 2 paleti de marfa, am si climatronic, bag si motocicleta la nevoie.... cu ce il inlocuiesc? Si la masina de 3 tone consumul mediu pe ultimii 50.000 km e 7.5% ... Edited by Oxigen1234, 08 January 2018 - 16:31. |
#36
Posted 08 January 2018 - 16:31
Oxigen1234, on 08 ianuarie 2018 - 16:30, said:
Am un Multivan T4 din 1997. Nou a costat echivalentul in DM la vreo 60.000 Euro. Nu mi l-as permite nou niciodata. E motorul in 5 cilindri care tine milionul de km. Are doar 450.000 km si merge perfect. Daca l-as da nu as putea sa il inlocuiesc fara sa pun inca 15.000-20.000 euro cache pe care nu ii am disponibili pentru asa ceva. E si autorulota cu pat 160x200 si soba si wc, si masina de drum lung, bag si 2 paleti de marfa, am si climatronic, bag si motocicleta la nevoie.... cu ce il inlocuiesc? Asa e, e corect ce spui. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users