Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pentru cei care au mașini vechi de cel puțin 17 ani: de ce le mai folosiți? Sau sunteți colecționari?
Last Updated: Mar 21 2018 19:37, Started by
djl
, Jan 08 2018 15:22
·
0
#1
Posted 08 January 2018 - 15:22
Pentru cei care au mașini produse în maxim anul 2000: de ce le mai folosiți? Adică nu ați avut bani de altceva, vă plac mașinile vechi (din diverse motive, gen aspect, materiale folosite, fiabilitate și durabilitate), v-ați atașat de mașină?
Colecționar știu unul de pe celălalt topic... dar avem mai mulți pe forum? Un colecționar poate să folosească mașina și în scop recreativ, dar o poate folosi și în uz curent (des sau rar). |
#2
Posted 08 January 2018 - 15:33
Cred ca motivul principal pentru majoritatea este situatia financiara.
Multi pastreaza masina veche care stiu ca este in stare buna decat sa se riste pe una mai noua care poate sa ascunda multe defecte. |
#3
Posted 08 January 2018 - 15:33
adica $$
pe mama 50+ ,doar anul asta (aka 2017 )am reusit sa o conving sa renunte la un Passat din 94 , si cu greu : era s-a dus turbo si destul de uzata caroseria deh varsta cu chiu cu vai a reusit sa cumpere o Fabia 2002 , sdi clima bla bla multi vor sari in sus ca autobuz ca mersul pe jos etc costurile sunt mari , e fita masina dar faptul ca e independenta si merge unde vrea cand vrea e mult mai important , mai la nepoti , o vizita , cumparaturi etc |
#5
Posted 08 January 2018 - 15:42
A mea e o idee mai tanara. Motivele pentru care o folosesc inca:
1. Am investit in ea astfel incat n-am nici o teama ca ma lasa in drum. 2. Costurile de intretinere, la piese, sunt decente. 3. Este simpla dpdv al electronicii. 4. Motorul este ok, cred ca mai duce inca vreo 5 ani fara sa-l desfac. Oricum in 16 ani, nu cred ca a fost desfacut vreodata. 5. Financiar nu-mi permit sa iau o troaca 2008+ in care sa bag bani la nesfarsit. Pentru mine 2000 euro inseamana o suma mare de bani. Si cum masinile bune pleaca de la 10.000euro si 200cp (Specialistii de pe Softpedia stiu despre ce e vorba) clar o sa raman la cei aproximativ 90 de cai ramasi sub capota. 6. Ma duce din punctul A in punctul B fara probleme. O sa ma folosesc de ea pana n-am ce sa mai repar de ea. PS: Nu mananca ulei, nu scoate fum ca la uzina si nu e diesel. |
#6
Posted 08 January 2018 - 15:44
Banii sunt principala cauza. E drept ca mai cunosc si persoane cu bani care au masina din 85-95 sau 00 dar aia e alta poveste.
Sunt si masini sub 2000 in stare foarte buna, sau reconditionate, modele mai rare care merita tinute. Chiar si un golf 3 vr6 mi-ar place. paso87, on 08 ianuarie 2018 - 15:42, said:
A mea e o idee mai tanara. Motivele pentru care o folosesc inca: 1. Am investit in ea astfel incat n-am nici o teama ca ma lasa in drum. 2. Costurile de intretinere, la piese, sunt decente. 3. Este simpla dpdv al electronicii. 4. Motorul este ok, cred ca mai duce inca vreo 5 ani fara sa-l desfac. Oricum in 16 ani, nu cred ca a fost desfacut vreodata. 5. Financiar nu-mi permit sa iau o troaca 2008+ in care sa bag bani la nesfarsit. Pentru mine 2000 euro inseamana o suma mare de bani. Si cum masinile bune pleaca de la 10.000euro si 200cp (Specialistii de pe Softpedia stiu despre ce e vorba) clar o sa raman la cei aproximativ 90 de cai ramasi sub capota. 6. Ma duce din punctul A in punctul B fara probleme. O sa ma folosesc de ea pana n-am ce sa mai repar de ea. PS: Nu mananca ulei, nu scoate fum ca la uzina si nu e diesel. 1.9TDI ALH ? Ala il lasi mostenire la nepoti si inca o sa il mai foloseasca + consuma la fel ca toate tdi-urile euro 6 Edited by TruculMagic, 08 January 2018 - 15:45. |
#7
Posted 08 January 2018 - 15:44
piesele masinilor de dupa 2010 sunt niste gunoaie dpdv al fiabilitatii
|
#8
Posted 08 January 2018 - 15:44
#9
Posted 08 January 2018 - 15:45
#10
Posted 08 January 2018 - 15:47
Deci alea mai noi nu le bag la socoteala. Am Cielo di 97. Car bare de 6m, pun cate 200kg deasupra pe plafon, am pus si 400. Sa o vand iau 200 de euro pe ea. Sa cumpar alta cu 3000 de euro si sa stea pe dreapta o saptamana si cand am nevoie sa merg 3 km sa imi aduc fierul nu prea merita.
In rest nu prea o folosesc, o tin ca e mai ieftin decat sa platesc transport. Dupa ce fac portile/gardurile le pun pe remorca si le duc cu masina mai noua dar barile de 6 m parca nu m-as incumeta sa pun 2-300 de kg pe plafon la alta. Aia veche daca pica o bara pe ea si se indoaie nu e mare paguba. Daca as avea nevoie zilnic de transport poate as lua o utilitara. Taxele 300 RCA, 50 de lei impozit. Consumul nu conteaza la cati km face. ITP-ul il trece fara spaga. Daca imi pun taxa mare ca e non euro e nasol. Probabil va ajunge la remat si voi lua o coptura care abia se va tarai si voi da spaga la ITP dar o sa fie E4 in acte ca asa vrea guvernul sa elimine masinile vechi, chiar daca sunt in stare buna si sa tina masinile mai noi indiferent cat de terminate sunt. Edited by PoeOvidiu, 08 January 2018 - 15:53. |
|
#11
Posted 08 January 2018 - 15:48
#12
Posted 08 January 2018 - 15:49
Am si noua si veche . Aia veche am luat-o din plictiseala, sa o fac ce a fost odinioara https://forum.softpe...na-de-400-euro/
Cand o sa ma plictisesc de aia veche o vand sau o fac cadou cuiva si iau alta la fel de veche - ca asa am eu piticii mei |
#13
Posted 08 January 2018 - 15:49
De colectionari, cred ca foarte putini.
Mai mult ca sigur ca 99,8 % le folosesc pt ca asta au si atat isi permit. Si nu sunt de blamat, pentru ca nu toata lumea traieste doar ca sa plateasca creditul la masina noua. Plus ca foarte multi romani nu isi permit o rata pentru masina noua. De adus in tara, in acest moment, nu cred ca mai aduc prea multi masini mai vechi de 2000. Si cei care aduc, aduc probabil doar anumite masini "clasice" precum BMW, Mercedes, Audi, diverse modele si generatii, care au fost de top la momentul producerii. |
#14
Posted 08 January 2018 - 15:49
pai daca e buna inca ?
passatul vietii avea peste 500000km si cine l-a luat i-a schimbat turbo + ceva tinichigerie + scaune si il mai duce cativa ani consum mic spatiu cat cuprinde fara briz brizuri geam electric si alte jucarii Edited by botelucian, 08 January 2018 - 15:51. |
#15
Posted 08 January 2018 - 15:52
|
#16
Posted 08 January 2018 - 16:02
am un civic din 94...merge foarte bine, nu ma rupe la buzunar. cu ce te deranjeaza pe tine ca masina mea e de o varsta cu sotia? nu am schimbat-o momentan pt ca aud in stanga si in dreapta....vai mi s-a dus turbina, vai volanta, injectoarele, in 8 ani de cand o am suma pieselor pe care le-am schimbat nu depaseste o mie de lei( exceptand filtre si ulei). uite un motiv bun.
|
#17
Posted 08 January 2018 - 16:03
PoeOvidiu, on 08 ianuarie 2018 - 15:47, said:
Taxele 300 RCA, 50 de lei impozit. Consumul nu conteaza la cati km face. ITP-ul il trece fara spaga. Daca imi pun taxa mare ca e non euro e nasol. Probabil va ajunge la remat si voi lua o coptura care abia se va tarai si voi da spaga la ITP dar o sa fie E4 in acte ca asa vrea guvernul sa elimine masinile vechi, chiar daca sunt in stare buna si sa tina masinile mai noi indiferent cat de terminate sunt. |
#18
Posted 08 January 2018 - 16:06
cooze28, on 08 ianuarie 2018 - 16:02, said:
am un civic din 94...merge foarte bine, nu ma rupe la buzunar. cu ce te deranjeaza pe tine ca masina mea e de o varsta cu sotia? nu am schimbat-o momentan pt ca aud in stanga si in dreapta....vai mi s-a dus turbina, vai volanta, injectoarele, in 8 ani de cand o am suma pieselor pe care le-am schimbat nu depaseste o mie de lei( exceptand filtre si ulei). uite un motiv bun. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users