Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Crossover sau SUV la 20000 euro?

- - - - -
  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#37
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007

View Postfarausername, on 08 ianuarie 2018 - 12:25, said:

On: de la crossover îți poți lua gândul la bugetul asta, suv scrie pe tine, dar și alea e puține. Varianta cu Skoda Octavia este foarte bună și destul de spatioasa.


În rabla și cu discont grosolan bănuiesc!
Imi cer scuze aveam impresia ca citisem undeva ca poate suplimenta bugetul. Cx-5 are acum oferta cea mai buna in pipera la 20.990. Restul reprezentantelor au 5-6% discount din pretul afisat.

@cavaliere, in comparatie cu Kadjar, nu. Sa te fereasca de ce vrei tu.

Edited by Mihaitza07, 08 January 2018 - 12:41.


#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostKroghy, on 08 ianuarie 2018 - 12:09, said:

Eu am 1.80 si 120+ kg si nu am avut niciodata nici o problema daca scaunul are reglaj pe verticala.
Singura masina in care nu am incaput cum trebuie e Logan care are scaune fara reglaj vertical.

Mai sa fie, eu am tot 1.80, aproape 100 kg, si incap foarte bine in logan....Ba chiar mai ramane spatiu.

#39
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Nu esti un fin, adica nu le ai cu fineturile! Ceva nemtesc din clasa lux cum ar fi A4, full de full fãrã piele cu numai 180 mii km , etc.
Sunt oameni care nu au probleme în matiz la dimensiunile initiatorului, și ma refer fix la doi adulți și un copil , fiecare peste 1.90 . Depinde de fiecare.
@Mitza foarte bunã oferta , dacã mai este și challenge atunci e imbatabila.

Edited by farausername, 08 January 2018 - 13:23.


#40
Vladutz_ddd

Vladutz_ddd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,115
  • Înscris: 07.12.2009

View PostKroghy, on 07 ianuarie 2018 - 15:07, said:

4x4 are mai multe dezavantaje decat avantaje pe sosea.

Numai un proprietar de 2x4 ar putea sa sustina asa ceva ...
4x4 este un optional nu un dezavantaj...daca nu ai nevoie nu ti-l iei.

#41
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,390
  • Înscris: 29.11.2001
oaw! Pe-asta am ratat-o. Am citit, dar mi-a ramas in spatele creierului (a se citi in urma).

Cum bre Kroghy, de cand este 4x4 un dezavantaj? De-aia se chinuie toti astia de care ai auzit tu din piata auto sa puna Quatro, 4Matic si alte minunatii pe masini cu garda la sol cam cat o gaina mai oachesa asa?! :w00t:

C'mon!

#42
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Dezavantaje 4x4:
- scad performantele
- scade confortul (de obicei scade volumul portbagajului; de obicei au zgomot mai mare decat versiunea 4x2; la Duster muta roata de rezerva in exterior unde se murdareste, etc.)
- creste consumul
- creste poluarea inclusiv scade posibilitatea sa se incadreze la programul rabla din cauza poluarii
- cresc cheltuielile de intretinere (revizie/schimb ulei la diferentiale, cardan; uzura mai mare la cauciucuri)
- risc de taxe si impozite mai mari mai ales ca toate proiectele de legi din ultima perioada includ valoarea emisiilor de CO2
Si toate astea pt. ce? La mers pe sosea e posibil sa nu se simta niciodata.

Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 14:05.


#43
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,390
  • Înscris: 29.11.2001
Asa pe scurt:

- nu scad neaparat performantele, insa dinamica este vizibil imbunatatita.
- nu vad sa afecteze real confortul in vreun fel (c'mon, aia cu roata de rezerva este un exemplu nefericit)
- creste consumul, deci in relatie directa si cu noxele - asta este un dezavantaj, insa cresterile sunt undeva intre 5-10% strict teoretic. Tot ca urmare, asta cu incadrarea in rabla este o alta (noua) tampenie romaneasca. Se aplica la un singur model din cate stiu (Duster, care este la limita intre cele doua (4x2 / 4x4)). Si aia cu taxele tot aici intra.
- legat de cheltuielile de intretinere, este legenda urbana. La nici una dintre masinile 4x4 nu am avut cheltuieli suplimentare date de 4x4. Evident, daca se strica ceva, este alta discutie. Dar pe ideea asta mai bine nu-i pui nici AC, ca si ala se strica sau trebuie completat la cativa ani.
- impozitele nu sunt mai mari doar pentru ca e 4x4.

Si TOCMAI: pe sosea se simte cel mai des, pentru ca majoritatea masinilor cu 4x4 vad altceva decat sosea din an in Paste.

C'mon!

#44
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Scad performantele si asta se vede usor in orice brosura cu speficatii tehnice (scade viteza maxima). In primul rand din cauza cresterii greutatii.(cardan, planetare, suspensie) si poate putin si din cauza frecarilor mai mari.
Multe masini au platforma diferita si fundul portbagajului e mai sus la cele cu tractiune 4x4 in timp ce la 4x2 portbagajul e mai adanc. Vezi Golf, Tucson, etc. deci nu numai la Duster.
Nu ma refer la cheltuielile in caz ca se strica ci la faptul ca se uzeaza si cauciucurile pe spate aproape la fel ca cele de pe fata. Creste si consumul. Diferenta de costuri nu e mare dar se aduna.

Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 14:27.


#45
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,863
  • Înscris: 16.04.2007

View PostKroghy, on 08 ianuarie 2018 - 12:09, said:

Eu am 1.80 si 120+ kg si nu am avut niciodata nici o problema daca scaunul are reglaj pe verticala.
Singura masina in care nu am incaput cum trebuie e Logan care are scaune fara reglaj vertical.
Ai perfecta dreptate ! Eu la 1,88 m mi-am luat Logan facut pe comanda Posted Image
Si vezi ca Loganul are variante fara scaune cu reglaj pe inaltime, dar si cu reglaj.

#46
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

View Postcristiany, on 08 ianuarie 2018 - 14:26, said:

Ai perfecta dreptate ! Eu la 1,88 m mi-am luat Logan facut pe comanda
Si vezi ca Loganul are variante fara scaune cu reglaj pe inaltime, dar si cu reglaj.
Tu ai citit ce am scris? La cele cu reglaj pe inaltime e ok. Eu am spus ca este loc de 1.80-1.90 intr-o masina cu scaune reglabile chiar si de clasa mica, iar altii au spus ca la asa inaltime trebuie Touareg.

Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 14:29.


#47
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,863
  • Înscris: 16.04.2007
@Kroghy, A4-ul tau e 2x4 sau 4x4 ?

View PostKroghy, on 08 ianuarie 2018 - 14:28, said:

Tu ai citit ce am scris? La cele cu reglaj pe inaltime e ok. Eu am spus ca este loc de 1.80-1.90 intr-o masina cu scaune reglabile chiar si de clasa mica, iar altii au spus ca la asa inaltime trebuie Touareg.
Nu o da la intors ! Uite ce ai spus:

View PostKroghy, on 08 ianuarie 2018 - 12:09, said:

Eu am 1.80 si 120+ kg si nu am avut niciodata nici o problema daca scaunul are reglaj pe verticala.
Singura masina in care nu am incaput cum trebuie e Logan care are scaune fara reglaj vertical.
Daca spuneai " Singura masina in care nu am incaput cum trebuie e Logan, varianta care are scaune fara reglaj vertical " poate era corect.
Doar ca tu ai generalizat. Asa ca induci lumea in eroare cu asemenea afirmatii gresite.

#48
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Eu am mers cu Logan la care scaunul nu se poate regla pe verticala. Am dat scaunul in spate, lasat spatarul si tot rau stateam.
In alte masini de clasa mica cu scaun reglabil pe inaltime am incaput foarte bine.

Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 14:42.


#49
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 23.09.2005
Cred ca ai loc intr-un suv mediu gen CX5, Kuga, Spotrtage/tucson, 3008,Tiguan.
EU am 1.86 si e ok in Sportage. Problema e cu budgetul, la 20 k euro nu prea ai automata la nici una.
SX-4 intra la sub 20 k cu automata, dar nu cred ca incapi :), trebuie sa iei reprezentantele la rand si sa testezi.

Referitor la compacte hatchback/berline au spatiu mai mic fata de SUV-urile de mai sus. Poate Octavia sa fie la ca dimensiuni la interior, dar nu cred.

#50
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Eu cred ca incapem si in SX4 daca e cu scaun reglabil pe inaltime.

#51
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostKroghy, on 08 ianuarie 2018 - 14:01, said:

Dezavantaje 4x4:
....
Cand nu-ti permiti masina 4x4 , dupa tine , inseamna ca e proasta Posted Image . Krogy esti invidios rau Posted Image

#52
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Nu e de ce-si permite fiecare pentru ca vorbim de principii.
Pentru mers pe drumuri rele e bun 4x4 insa pe sosea are mai multe dezavantaje decat avantaje.
Asa ca fapt divers, am preferat sa dau 20 mii euro pe Jetta cu traciune fata in loc de Vitara 4x4 la acelasi pret.

Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 14:57.


#53
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 23.09.2005
eu m-am urcat in SX-4 si era putin claustrofob, acum depinde ce inseamna sa incapi. Am incaput 4 persoane intr-un yaris ca rent-car, dar au fost doar 3 zile si am mers putin.

#54
Vladutz_ddd

Vladutz_ddd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,115
  • Înscris: 07.12.2009

View PostKroghy, on 08 ianuarie 2018 - 14:56, said:

Nu e de ce-si permite fiecare pentru ca vorbim de principii.
Pentru mers pe drumuri rele e bun 4x4 insa pe sosea are mai multe dezavantaje decat avantaje.
Asa ca fapt divers, am preferat sa dau 20 mii euro pe Jetta cu traciune fata in loc de Vitara 4x4 la acelasi pret.

Ce spui tu este valabil pentru motoare mici gen 1.4 benzina.
O masina puternica merge si se conduce mai frumos cand are si un sistem 4x4.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate