Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Crossover sau SUV la 20000 euro?
Last Updated: Apr 26 2018 10:12, Started by
biscu
, Jan 07 2018 14:45
·
0
#37
Posted 08 January 2018 - 12:39
farausername, on 08 ianuarie 2018 - 12:25, said:
On: de la crossover îți poți lua gândul la bugetul asta, suv scrie pe tine, dar și alea e puține. Varianta cu Skoda Octavia este foarte bună și destul de spatioasa. În rabla și cu discont grosolan bănuiesc! @cavaliere, in comparatie cu Kadjar, nu. Sa te fereasca de ce vrei tu. Edited by Mihaitza07, 08 January 2018 - 12:41. |
#38
Posted 08 January 2018 - 13:14
Kroghy, on 08 ianuarie 2018 - 12:09, said:
Eu am 1.80 si 120+ kg si nu am avut niciodata nici o problema daca scaunul are reglaj pe verticala. Singura masina in care nu am incaput cum trebuie e Logan care are scaune fara reglaj vertical. Mai sa fie, eu am tot 1.80, aproape 100 kg, si incap foarte bine in logan....Ba chiar mai ramane spatiu. |
#39
Posted 08 January 2018 - 13:21
Nu esti un fin, adica nu le ai cu fineturile! Ceva nemtesc din clasa lux cum ar fi A4, full de full fãrã piele cu numai 180 mii km , etc.
Sunt oameni care nu au probleme în matiz la dimensiunile initiatorului, și ma refer fix la doi adulți și un copil , fiecare peste 1.90 . Depinde de fiecare. @Mitza foarte bunã oferta , dacã mai este și challenge atunci e imbatabila. Edited by farausername, 08 January 2018 - 13:23. |
#40
Posted 08 January 2018 - 13:46
#41
Posted 08 January 2018 - 13:57
oaw! Pe-asta am ratat-o. Am citit, dar mi-a ramas in spatele creierului (a se citi in urma).
Cum bre Kroghy, de cand este 4x4 un dezavantaj? De-aia se chinuie toti astia de care ai auzit tu din piata auto sa puna Quatro, 4Matic si alte minunatii pe masini cu garda la sol cam cat o gaina mai oachesa asa?! C'mon! |
#42
Posted 08 January 2018 - 14:01
Dezavantaje 4x4:
- scad performantele - scade confortul (de obicei scade volumul portbagajului; de obicei au zgomot mai mare decat versiunea 4x2; la Duster muta roata de rezerva in exterior unde se murdareste, etc.) - creste consumul - creste poluarea inclusiv scade posibilitatea sa se incadreze la programul rabla din cauza poluarii - cresc cheltuielile de intretinere (revizie/schimb ulei la diferentiale, cardan; uzura mai mare la cauciucuri) - risc de taxe si impozite mai mari mai ales ca toate proiectele de legi din ultima perioada includ valoarea emisiilor de CO2 Si toate astea pt. ce? La mers pe sosea e posibil sa nu se simta niciodata. Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 14:05. |
#43
Posted 08 January 2018 - 14:16
Asa pe scurt:
- nu scad neaparat performantele, insa dinamica este vizibil imbunatatita. - nu vad sa afecteze real confortul in vreun fel (c'mon, aia cu roata de rezerva este un exemplu nefericit) - creste consumul, deci in relatie directa si cu noxele - asta este un dezavantaj, insa cresterile sunt undeva intre 5-10% strict teoretic. Tot ca urmare, asta cu incadrarea in rabla este o alta (noua) tampenie romaneasca. Se aplica la un singur model din cate stiu (Duster, care este la limita intre cele doua (4x2 / 4x4)). Si aia cu taxele tot aici intra. - legat de cheltuielile de intretinere, este legenda urbana. La nici una dintre masinile 4x4 nu am avut cheltuieli suplimentare date de 4x4. Evident, daca se strica ceva, este alta discutie. Dar pe ideea asta mai bine nu-i pui nici AC, ca si ala se strica sau trebuie completat la cativa ani. - impozitele nu sunt mai mari doar pentru ca e 4x4. Si TOCMAI: pe sosea se simte cel mai des, pentru ca majoritatea masinilor cu 4x4 vad altceva decat sosea din an in Paste. C'mon! |
#44
Posted 08 January 2018 - 14:24
Scad performantele si asta se vede usor in orice brosura cu speficatii tehnice (scade viteza maxima). In primul rand din cauza cresterii greutatii.(cardan, planetare, suspensie) si poate putin si din cauza frecarilor mai mari.
Multe masini au platforma diferita si fundul portbagajului e mai sus la cele cu tractiune 4x4 in timp ce la 4x2 portbagajul e mai adanc. Vezi Golf, Tucson, etc. deci nu numai la Duster. Nu ma refer la cheltuielile in caz ca se strica ci la faptul ca se uzeaza si cauciucurile pe spate aproape la fel ca cele de pe fata. Creste si consumul. Diferenta de costuri nu e mare dar se aduna. Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 14:27. |
#45
Posted 08 January 2018 - 14:26
Kroghy, on 08 ianuarie 2018 - 12:09, said:
Eu am 1.80 si 120+ kg si nu am avut niciodata nici o problema daca scaunul are reglaj pe verticala. Singura masina in care nu am incaput cum trebuie e Logan care are scaune fara reglaj vertical. Si vezi ca Loganul are variante fara scaune cu reglaj pe inaltime, dar si cu reglaj. |
#46
Posted 08 January 2018 - 14:28
cristiany, on 08 ianuarie 2018 - 14:26, said:
Ai perfecta dreptate ! Eu la 1,88 m mi-am luat Logan facut pe comanda Si vezi ca Loganul are variante fara scaune cu reglaj pe inaltime, dar si cu reglaj. Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 14:29. |
|
#47
Posted 08 January 2018 - 14:37
@Kroghy, A4-ul tau e 2x4 sau 4x4 ?
Kroghy, on 08 ianuarie 2018 - 14:28, said:
Tu ai citit ce am scris? La cele cu reglaj pe inaltime e ok. Eu am spus ca este loc de 1.80-1.90 intr-o masina cu scaune reglabile chiar si de clasa mica, iar altii au spus ca la asa inaltime trebuie Touareg. Kroghy, on 08 ianuarie 2018 - 12:09, said:
Eu am 1.80 si 120+ kg si nu am avut niciodata nici o problema daca scaunul are reglaj pe verticala. Singura masina in care nu am incaput cum trebuie e Logan care are scaune fara reglaj vertical. Doar ca tu ai generalizat. Asa ca induci lumea in eroare cu asemenea afirmatii gresite. |
#49
Posted 08 January 2018 - 14:44
Cred ca ai loc intr-un suv mediu gen CX5, Kuga, Spotrtage/tucson, 3008,Tiguan.
EU am 1.86 si e ok in Sportage. Problema e cu budgetul, la 20 k euro nu prea ai automata la nici una. SX-4 intra la sub 20 k cu automata, dar nu cred ca incapi , trebuie sa iei reprezentantele la rand si sa testezi. Referitor la compacte hatchback/berline au spatiu mai mic fata de SUV-urile de mai sus. Poate Octavia sa fie la ca dimensiuni la interior, dar nu cred. |
#51
Posted 08 January 2018 - 14:53
|
#52
Posted 08 January 2018 - 14:56
Nu e de ce-si permite fiecare pentru ca vorbim de principii.
Pentru mers pe drumuri rele e bun 4x4 insa pe sosea are mai multe dezavantaje decat avantaje. Asa ca fapt divers, am preferat sa dau 20 mii euro pe Jetta cu traciune fata in loc de Vitara 4x4 la acelasi pret. Edited by Kroghy, 08 January 2018 - 14:57. |
#53
Posted 08 January 2018 - 14:57
eu m-am urcat in SX-4 si era putin claustrofob, acum depinde ce inseamna sa incapi. Am incaput 4 persoane intr-un yaris ca rent-car, dar au fost doar 3 zile si am mers putin.
|
#54
Posted 08 January 2018 - 15:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users