Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
unde mi-a disparut creditul?!
#1
Posted 07 January 2018 - 10:32
Am avut 14,99e pe cartela și extraopțiunea cu 10e activa!!!!!
Astăzi am primit mesaj ca extraopțiunea a expirat și mai am credit 3,67e Oferta 10 expira in data de 07.01.2018 din câte știu beneficiile incluse in oferta ar fi trebuit sa fie valabile inclusiv in data expirari! In fine, sa zicem ca nu sunt valabile in data expirării... Eu nu am mai folosit telefonul de aseară înainte de 00:00 (06.01.2018) și toată noaptea telefonul a fost conectat la wireless!!!! Deci unde au dispărut peste 11e credit in 9 ore dacă nu am folosit telefonul!!!????? Cum plm e posibil asemenea erori din partea vodafone???? Attached Files |
#3
Posted 07 January 2018 - 10:47
ma, tu-i fi de la Vodafone ! ...
Edited by realduc, 07 January 2018 - 10:48. |
#5
Posted 07 January 2018 - 10:57
Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 10:32, said: Ai avut telefonul cu accesul oprit la datele mobile/internet pe SIM -ul 'vodafone-Ro'? Dacă nu ai avut această setare atunci degeaba ai avut Wi-Fi pornit ... De câtă vreme utilizezi un smartphone și cartela pre-pay 'vodafone-Ro' în Roaming? Chiar nu știai că există o diferență de câteva ore de la expirarea vechii oferte până la reactivarea ei în mod automat (desigur în măsura în care mai ai credit pre-pay îndeajuns, dacă nu ) ? , Edited by TheStarkestTruthMatters, 07 January 2018 - 11:21. |
#6
Posted 07 January 2018 - 10:59
Intuitia imi spune ca e posibil sa se fi activat vreo sesiune de date mobile si care sa fi consumat trafic pct Facebook notifications, ptc night apps updates pct mii de motive.
Dar cel mai sigur ar fi fie sa verifici in MyVodafone sau sa suni direct in Call Center. |
#7
Posted 07 January 2018 - 11:00
1. verifici dacă opțiunea s-a reactivat
2. dacă da, acolo s-au dus 10e; restul de 1,32e trebuie să vezi pe ce s-au dus. 3. totuși din ultimul mesaj îmi pare că opțiunea nu s-a reactivat automat 4. *123# 5. dacă zice ceva de genul ai x,xx euro credit, bonusurile de pe cont pot fi folosite doar cu o opțiune de minim 5e, e clar: opțiunea nu s-a reactivat și ceva a păpat creditul; telefon la VDF. Experiența personală: cartelă prepay, opțiunea 8 cu roaming (aia preferențială), credit suficient pentru reactivare, trebuia să se reactiveze pe 31.12. Nu a făcut-o, eram în roaming drept pentru care telefonia și netul au păpat credit în loc de opțiune. M-am prins acasă cînd trimiterea unui text a fost refuzată pe motiv de lipsă credit. Telefon la VDF, vorbit cu operator, explicat situație, verificat situație, rezultat - reactivare opțiune și returnat creditul pierdut. Din punctul meu de vedere nota 10 pentru reacție dar nota 4 pentru eroare - era mai bine dacă nu se întîmpla și ar fi fost destul de neplăcut dacă rămîneam fără credit pe coclauri... |
#8
Posted 07 January 2018 - 11:18
E ceva normal la certele indiferent de firma. De asta s-a inventat abonamentul.
|
#9
Posted 07 January 2018 - 11:24
Din acest motiv tin 0Eur credit pe cartela(Vodafone). Incarc doar dupa ce a expirat extraoptiunea.
|
#10
Posted 07 January 2018 - 11:25
Dupa ce am patit o treaba de genul m-am lecuit si acum incarc abia dupa ce expira optiunea.
|
|
#11
Posted 07 January 2018 - 11:31
#12
Posted 07 January 2018 - 13:02
TheStarkestTruthMatters, on 07 ianuarie 2018 - 10:57, said:
Ai avut telefonul cu accesul oprit la datele mobile/internet pe SIM -ul 'vodafone-Ro'? Dacă nu ai avut această setare atunci degeaba ai avut Wi-Fi pornit ... De câtă vreme utilizezi un smartphone și cartela pre-pay 'vodafone-Ro' în Roaming? Chiar nu știai că există o diferență de câteva ore de la expirarea vechii oferte până la reactivarea ei în mod automat (desigur în măsura în care mai ai credit pre-pay îndeajuns, dacă nu ) ? , Despre ce vb? Folosesc tel de foarte multa vreme in roaming, dar momentan sunt in tara de aproximativ 3 saptamani daca esti asa de curios si confuz. qazxswedc123, on 07 ianuarie 2018 - 10:59, said:
Intuitia imi spune ca e posibil sa se fi activat vreo sesiune de date mobile si care sa fi consumat trafic pct Facebook notifications, ptc night apps updates pct mii de motive. Dar cel mai sigur ar fi fie sa verifici in MyVodafone sau sa suni direct in Call Center. In my Vodafone nu-mi apare nimic care sa-mi fi consulat creditul, plus telefonul era conectat la wifi si era setat in "power saving mode" radunic, on 07 ianuarie 2018 - 11:00, said:
1. verifici dacă opțiunea s-a reactivat am deactivat-o eu inainte Kroghy, on 07 ianuarie 2018 - 11:18, said:
E ceva normal la certele indiferent de firma. De asta s-a inventat abonamentul. Nu e deloc normal, telefonul era conectat la wifi si setat in "low battery mode" myshyk, on 07 ianuarie 2018 - 11:31, said:
Fara bani, nici aia nu-l primesc! Despre ce vorbim aici? Nu ma intereseaza frustrarile tale interioare. Edited by Hardy, 07 January 2018 - 13:05. |
#14
Posted 07 January 2018 - 13:35
florin__, on 07 ianuarie 2018 - 11:24, said:
Din acest motiv tin 0Eur credit pe cartela(Vodafone). Incarc doar dupa ce a expirat extraoptiunea. same here. cam de vreo 3-4 ori. de fiecare data cand am sunat la ei, imi papasera cate 2-3 euro din diferite motive, aceleasi bagate pe gat de ei: ca am avut internetul activ desi sunt pe wireless tot timpul sau pe traficul de date cand sunt in afara ariei de acoperire, ba ca am facut nu stiu ce.. le-am zis ca ma mut de la ei si atunci repede au sarit,, ah pai stati sa vedem ce putem face, asteptati 2 minute sa vorbesc cu seful de departament sa vedem cum putem rezolva problema si de fiecare data mi-au inapoiat creditul. ideea e ca ma cam satur sa tot sun la ei (din vina lor!) si asa am ajuns sa incarc exact cu cat am nevoie, nimic in plus! Edited by mikaell, 07 January 2018 - 13:36. |
#15
Posted 07 January 2018 - 14:19
Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 13:02, said: Despre ce vb? Folosesc tel de foarte multa vreme in roaming, dar momentan sunt in tara de aproximativ 3 saptamani daca esti asa de curios si confuz. In my Vodafone nu-mi apare nimic care sa-mi fi consulat creditul, plus telefonul era conectat la wifi si era setat in "power saving mode" am deactivat-o eu inainte Nu e deloc normal, telefonul era conectat la wifi si setat in "low battery mode" Despre ce vorbim aici? Nu ma intereseaza frustrarile tale interioare. Low battery mode duce la dezactivarea WiFi-ului, în stand-by ceea ce mă duce cu gândul că a făcut trafic pe date mobile! |
|
#16
Posted 07 January 2018 - 14:37
Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 13:02, said: Despre ce vb? Folosesc tel de foarte multa vreme in roaming, dar momentan sunt in tara de aproximativ 3 saptamani daca esti asa de curios si confuz. In my Vodafone nu-mi apare nimic care sa-mi fi consulat creditul, plus telefonul era conectat la wifi si era setat in "power saving mode" am deactivat-o eu inainte Nu e deloc normal, telefonul era conectat la wifi si setat in "low battery mode" Despre ce vorbim aici? Nu ma intereseaza frustrarile tale interioare. Odată ce ai dezactivat ( nu ''deactivat'') opțiunea și apoi ți-ai setat telefonul pe "low battery mode" , ai fost bun de plată. Din acel moment internetul mobil a funcționat, pe telefonul tău, în rețeaua mobilă 'vodafone-Ro' fără ca pe sim-ul tău să mai fie vreo opțiune activă și astfel ți-ai consumat creditul pre-pay 'vodafone-Ro'. Așadar, paguba ta a apărut tocmai din cauza propriei tale nepriceperi. Frustrările tale și nepriceperea ta au fost totuși compensate de amabilitatea celor de la RC - 'vodafone'. Edited by TheStarkestTruthMatters, 07 January 2018 - 14:40. |
#17
Posted 07 January 2018 - 14:53
#18
Posted 07 January 2018 - 16:12
Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 10:32, said:
Am avut 14,99e pe cartela și extraopțiunea cu 10e activa!!!!! Astăzi am primit mesaj ca extraopțiunea a expirat și mai am credit 3,67e Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 13:02, said:
am deactivat-o eu inainte |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users