Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

unde mi-a disparut creditul?!

* - - - - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
23 replies to this topic

#1
Hardy

Hardy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 01.03.2008
Am avut 14,99e pe cartela și extraopțiunea cu 10e activa!!!!!

Astăzi am primit mesaj ca extraopțiunea a expirat și mai am credit 3,67e

Oferta 10 expira in data de 07.01.2018 din câte știu beneficiile incluse in oferta ar fi trebuit sa fie valabile inclusiv in data expirari!

In fine, sa zicem ca nu sunt valabile in data expirării...

Eu nu am mai folosit telefonul de aseară înainte de 00:00 (06.01.2018) și toată noaptea telefonul a fost conectat la wireless!!!!

Deci unde au dispărut peste 11e credit in 9 ore dacă nu am folosit telefonul!!!?????


Cum plm e posibil asemenea erori din partea vodafone????

Attached Files



#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Intreab-o pe Andreea.

#3
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
ma, tu-i fi de la Vodafone ! ... Posted Image

Edited by realduc, 07 January 2018 - 10:48.


#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ar fi cazul sa treci pe Orange Posted Image

#5
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,012
  • Înscris: 09.12.2015

 Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 10:32, said:

Ai avut telefonul cu accesul oprit la datele mobile/internet pe SIM -ul Posted Image 'vodafone-Ro'? Dacă nu ai avut această setare atunci degeaba ai avut Wi-Fi pornit ... De câtă vreme utilizezi un smartphone și cartela pre-pay 'vodafone-Ro' în Roaming?
Chiar nu știai că există o diferență de câteva ore de la expirarea vechii oferte până la reactivarea ei în mod automat (desigur Posted Image în măsura în care mai ai credit pre-pay îndeajuns, dacă nu :bye: ) ?

,

Edited by TheStarkestTruthMatters, 07 January 2018 - 11:21.


#6
qazxswedc123

qazxswedc123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 21.12.2017
Intuitia imi spune ca e posibil sa se fi activat vreo sesiune de date mobile si care sa fi consumat trafic pct Facebook notifications, ptc night apps updates pct mii de motive.

Dar cel mai sigur ar fi fie sa verifici in MyVodafone sau sa suni direct in Call Center.

#7
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,039
  • Înscris: 09.08.2005
1. verifici dacă opțiunea s-a reactivat
2. dacă da, acolo s-au dus 10e; restul de 1,32e trebuie să vezi pe ce s-au dus.
3. totuși din ultimul mesaj îmi pare că opțiunea nu s-a reactivat automat
4. *123#
5. dacă zice ceva de genul ai x,xx euro credit, bonusurile de pe cont pot fi folosite doar cu o opțiune de minim 5e, e clar: opțiunea nu s-a reactivat și ceva a păpat creditul; telefon la VDF.

Experiența personală:
cartelă prepay, opțiunea 8 cu roaming (aia preferențială), credit suficient pentru reactivare, trebuia să se reactiveze pe 31.12. Nu a făcut-o, eram în roaming drept pentru care telefonia și netul au păpat credit în loc de opțiune. M-am prins acasă cînd trimiterea unui text a fost refuzată pe motiv de lipsă credit. Telefon la VDF, vorbit cu operator, explicat situație, verificat situație, rezultat - reactivare opțiune și returnat creditul pierdut. Din punctul meu de vedere nota 10 pentru reacție dar nota 4 pentru eroare - era mai bine dacă nu se întîmpla și ar fi fost destul de neplăcut dacă rămîneam fără credit pe coclauri...

#8
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
E ceva normal la certele indiferent de firma. De asta s-a inventat abonamentul.

#9
florin__

florin__

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 05.03.2007
Din acest motiv tin 0Eur credit pe cartela(Vodafone). Incarc doar dupa ce a expirat extraoptiunea.

#10
Volvo

Volvo

    BANAT

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,855
  • Înscris: 23.01.2008
Dupa ce am patit o treaba de genul m-am lecuit si acum incarc abia dupa ce expira optiunea.

#11
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 TruculMagic, on 07 ianuarie 2018 - 10:51, said:

Ar fi cazul sa treci pe Orange Posted Image
Fara bani, nici aia nu-l primesc!

#12
Hardy

Hardy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 01.03.2008

 TheStarkestTruthMatters, on 07 ianuarie 2018 - 10:57, said:

Ai avut telefonul cu accesul oprit la datele mobile/internet pe SIM -ul Posted Image 'vodafone-Ro'? Dacă nu ai avut această setare atunci degeaba ai avut Wi-Fi pornit ... De câtă vreme utilizezi un smartphone și cartela pre-pay 'vodafone-Ro' în Roaming?
Chiar nu știai că există o diferență de câteva ore de la expirarea vechii oferte până la reactivarea ei în mod automat (desigur Posted Image în măsura în care mai ai credit pre-pay îndeajuns, dacă nu Posted Image ) ?
,


Despre ce vb?

Folosesc tel de foarte multa vreme in roaming, dar momentan sunt in tara de aproximativ 3 saptamani daca esti asa de curios si confuz.


 qazxswedc123, on 07 ianuarie 2018 - 10:59, said:

Intuitia imi spune ca e posibil sa se fi activat vreo sesiune de date mobile si care sa fi consumat trafic pct Facebook notifications, ptc night apps updates pct mii de motive.

Dar cel mai sigur ar fi fie sa verifici in MyVodafone sau sa suni direct in Call Center.

In my Vodafone nu-mi apare nimic care sa-mi fi consulat creditul, plus telefonul era conectat la wifi si era setat in "power saving mode"


 radunic, on 07 ianuarie 2018 - 11:00, said:

1. verifici dacă opțiunea s-a reactivat

am deactivat-o eu inainte

 Kroghy, on 07 ianuarie 2018 - 11:18, said:

E ceva normal la certele indiferent de firma. De asta s-a inventat abonamentul.


Nu e deloc normal, telefonul era conectat la wifi si setat in "low battery mode"



 myshyk, on 07 ianuarie 2018 - 11:31, said:

Fara bani, nici aia nu-l primesc!


Despre ce vorbim aici?

Nu ma intereseaza frustrarile tale interioare. Posted Image

Edited by Hardy, 07 January 2018 - 13:05.


#13
Hardy

Hardy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 01.03.2008
Creditul a fost returnat de vodafone.





Thread closed.

#14
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,900
  • Înscris: 24.12.2010

 florin__, on 07 ianuarie 2018 - 11:24, said:

Din acest motiv tin 0Eur credit pe cartela(Vodafone). Incarc doar dupa ce a expirat extraoptiunea.

same here. cam de vreo 3-4 ori. de fiecare data cand am sunat la ei, imi papasera cate 2-3 euro din diferite motive, aceleasi bagate pe gat de ei: ca am avut internetul activ desi sunt pe wireless tot timpul sau pe traficul de date cand sunt in afara ariei de acoperire, ba ca am facut nu stiu ce.. le-am zis ca ma mut de la ei si atunci repede au sarit,, ah pai stati sa vedem ce putem face, asteptati 2 minute sa vorbesc cu seful de departament sa vedem cum putem rezolva problema si de fiecare data mi-au inapoiat creditul. ideea e ca ma cam satur sa tot sun la ei (din vina lor!) si asa am ajuns sa incarc exact cu cat am nevoie, nimic in plus!

Edited by mikaell, 07 January 2018 - 13:36.


#15
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010

 Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 13:02, said:




Despre ce vb?

Folosesc tel de foarte multa vreme in roaming, dar momentan sunt in tara de aproximativ 3 saptamani daca esti asa de curios si confuz.




In my Vodafone nu-mi apare nimic care sa-mi fi consulat creditul, plus telefonul era conectat la wifi si era setat in "power saving mode"




am deactivat-o eu inainte



Nu e deloc normal, telefonul era conectat la wifi si setat in "low battery mode"





Despre ce vorbim aici?

Nu ma intereseaza frustrarile tale interioare. Posted Image

Low battery mode duce la dezactivarea WiFi-ului, în stand-by ceea ce mă duce cu gândul că a făcut trafic pe date mobile!

#16
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,012
  • Înscris: 09.12.2015

 Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 13:02, said:

Despre ce vb?
Folosesc tel de foarte multa vreme in roaming, dar momentan sunt in tara de aproximativ 3 saptamani daca esti asa de curios si confuz.
In my Vodafone nu-mi apare nimic care sa-mi fi consulat creditul, plus telefonul era conectat la wifi si era setat in "power saving mode"
am deactivat-o eu inainte
Nu e deloc normal, telefonul era conectat la wifi si setat in "low battery mode" Despre ce vorbim aici? Nu ma intereseaza frustrarile tale interioare. Posted Image
Aici vorbim Posted Image despre necunoaștere de către inițiatorul topicului Posted Image a anumitor caracteristici ale propriului său Posted Image telefon mobil.
Odată ce ai dezactivat ( nu ''deactivat'') opțiunea și apoi ți-ai setat telefonul pe "low battery mode" , ai fost bun de plată.
Din acel moment internetul mobil a funcționat, pe telefonul tău, în rețeaua mobilă 'vodafone-Ro'  Posted Image fără ca pe sim-ul tău să mai fie vreo opțiune activă și astfel ți-ai consumat creditul pre-pay 'vodafone-Ro'.
Așadar, paguba ta a apărut tocmai din cauza propriei tale nepriceperi. Frustrările tale și nepriceperea ta au fost totuși compensate de amabilitatea celor de la RC - 'vodafone'.

Edited by TheStarkestTruthMatters, 07 January 2018 - 14:40.


#17
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 10:32, said:

din câte știu beneficiile incluse in oferta ar fi trebuit sa fie valabile inclusiv in data expirari
Din cate stiu, la Vodafone beneficiile incluse sunt valabile PANA LA data expirarii, nu inclusiv.

#18
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,039
  • Înscris: 09.08.2005

 Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 10:32, said:

Am avut 14,99e pe cartela și extraopțiunea cu 10e activa!!!!!
Astăzi am primit mesaj ca extraopțiunea a expirat și mai am credit 3,67e

 Hardy, on 07 ianuarie 2018 - 13:02, said:

am deactivat-o eu inainte
Care e realitatea, de fapt? Ori ai avut opțiunea activă, ori ai dezactivat-o înainte - amîndouă deodată nu se poate.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate