Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Publicitate mai scurtă la televiziunile românești. Din 1 ianuarie, în fiecare an . Oare de ce?

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Marin2514

Marin2514

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,047
  • Înscris: 22.09.2013
Bună seara și La multi ani pe 2018!
Am observat o întâmplare ciudată la televiziunile românești în ceea ce privește publicitatea. Cam de la 1 ianuarie 2018, dar și în anii trecuți tot începând cu această zi, calupurile publicitare de pe posturile importante românești (ex. PRO TV, Kanal D, Antena 1, 3, Stars și Prima de exemplu),  posibil și pe altele, s-au redus drastic și ziua, și în prime-time. Adică, dacă înainte calupurile publicitare țineau lejer câteva minute bune (peste 8, rar peste 12), acum dacă țin maxim 6-7 minute, e bine!
Mare mi-a fost mirarea să văd publicitate de doar 5-6 minute de exemplu pe Kanal D sau 5 pe Antena 1.
Faza asta se întâmplă an de an (din 2014 am observat eu), dar acum m-am gândit să deschid topicul aici,la Dezbateri.
Și faza e că doar în ianuarie e publicitatea mai scurtă, cam de prin februarie revine la "normal".
Și închei cu întrebarea-cheie :
De ce în ianuarie an de an publicitatea e mai scurtă decât în restul anului? Un cunoscător în domeniu să-mi răspundă mie și probabil și altora care au fost surprinși să vadă faza asta, și să lămurească acest subiect.
Postare plăcută și seară bună!

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Lipsa audienta.
In perioada asta oamenii sunt in vacante, au cheltuit toti banii si reclama nu mai este utila.
Eu consider ca oricum 99 % din reclama este inutila pentru oamenii care au cel putin  un neuron activ.

Edited by pasilla, 06 January 2018 - 22:48.


#3
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Publicitatea migreaza in mediul on-line unde poate fi tintita direct celui care o "cauta". Daca navighez pe www.dacia.ro si caut informatii despre masinile lor, voi fi bombardat cu reclame despre ei, la fel si la alte produse, iar publicitatea on-line este mai ieftina decat ceva pe TV.

#4
Veverita_9

Veverita_9

    Banned la cerere

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 23.11.2017
Am observat asta si pe Kiss TV dar si pe Hora TV care nu mai da pauza deloc de la 16:50-17:00.

#5
zradu

zradu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 12.02.2011
Murim noi de grija lor?

#6
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009

View PostVeverita_9, on 06 ianuarie 2018 - 22:49, said:

Am observat asta si pe Kiss TV dar si pe Hora TV care nu mai da pauza deloc de la 16:50-17:00.
Wow! Hora tv... Exista asa un post? Pe ce furnizor? Si au si publicitate? Probabil cea mai inutila publiitate posibila.

Edited by Seteh, 06 January 2018 - 22:59.


#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Simplu, contractele de publicitate expiră la sfârşitul fiecărui an şi trebuie reînnoite.

#8
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View PostMarin2514, on 06 ianuarie 2018 - 22:40, said:

Și închei cu întrebarea-cheie :
De ce în ianuarie an de an publicitatea e mai scurtă decât în restul anului? Un cunoscător în domeniu să-mi răspundă mie și probabil și altora care au fost surprinși să vadă faza asta, și să lămurească acest subiect.

Pentru ca se baga bugete duble in decembrie anul anterior.. cand toata lumea e exaltata.. nu-i normal?  In ianuarie ies toate calupurile alea de kkt care te indeamna la cumparaturi de Craciun pentru "cei dragi", toate urarile patetice de La multi ani, din partea corporatiei... toata telefonia mobila patetica, etc, etc.  Daca studiezi decembrie, comparativ cu ianuarie ca si continut e imposibil sa nu vezi reclamele de Craciun care isi pierd rostul dupa 01 ianuarie.

Edited by rosix, 06 January 2018 - 23:17.


#9
Veverita_9

Veverita_9

    Banned la cerere

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 23.11.2017

View PostSeteh, on 06 ianuarie 2018 - 22:58, said:

Wow! Hora tv... Exista asa un post? Pe ce furnizor? Si au si publicitate? Probabil cea mai inutila publiitate posibila.
Pe RCS - RDS au avut de la 16:50 la 17:00 dar acum nu mai au.
Inafara de astea 10 minute nu mai aveau altele

Edited by Veverita_9, 06 January 2018 - 23:29.


#10
AndReW99

AndReW99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,405
  • Înscris: 15.07.2016

View PostSeteh, on 06 ianuarie 2018 - 22:58, said:

Wow! Hora tv... Exista asa un post? Pe ce furnizor? Si au si publicitate? Probabil cea mai inutila publiitate posibila.
Da, Hora TV. E exclusiv la RCS.

#11
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004

View Postpasilla, on 06 ianuarie 2018 - 22:45, said:

Lipsa audienta.
In perioada asta oamenii sunt in vacante, au cheltuit toti banii si reclama nu mai este utila.
Eu consider ca oricum 99 % din reclama este inutila pentru oamenii care au cel putin  un neuron activ.

Oare ce nu este în capul celor care fac reclamele?
Reclamele ar trebui să fie cât mai atractive. Chit că nu-ţi place produsul căruia i se face reclamă, să fie aşa de bine făcută reclama încât să nu vrei să schimbi postul! Bine, nu merge pentru toate produsele sau serviciile astea, dar ar putea să facă mai multe atractive. Dar şi un computer Pentium 1, dacă ar avea creier ar gândi mai mult decât majoritatea celor care crează reclamele.
Una clasică... am trecut cu tramvaiul pe acolo când filmau faza cu târnăcopul

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MBG-qom_b4w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by djl, 07 January 2018 - 00:04.


#12
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postdjl, on 06 ianuarie 2018 - 23:58, said:

Oare ce nu este în capul celor care fac reclamele.
Respect fata de audienta.

Edited by pasilla, 07 January 2018 - 00:03.


#13
ReflejoArmado

ReflejoArmado

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 25.12.2017

View Postconnectorxp, on 06 ianuarie 2018 - 22:48, said:

Publicitatea migreaza in mediul on-line unde ,,,
...unde au toți Ad Blocker. Să fim serioși, publicitatea adevărată se face la TV.

#14
arisel

arisel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.12.2008

View Postpasilla, on 06 ianuarie 2018 - 22:45, said:

Lipsa audienta.
Eu consider ca oricum 99 % din reclama este inutila pentru oamenii care au cel putin  un neuron activ.
Foarte adevarat!

#15
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostReflejoArmado, on 07 ianuarie 2018 - 00:49, said:

...unde au toți Ad Blocker. Să fim serioși, publicitatea adevărată se face la TV.

[ https://image.prntscr.com/image/QaV1AlezTvu4LPFrTtS1sQ.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Te referi la asta ? Posted Image Posted Image Posted Image

#16
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,798
  • Înscris: 14.10.2008

View PostVeverita_9, on 06 ianuarie 2018 - 22:49, said:

Am observat asta si pe Kiss TV dar si pe Hora TV care nu mai da pauza deloc de la 16:50-17:00.
Muta-te pe Youtube te rog, nu mai sta pe infectia aia de Kiss, eu am facut-o si nu regret. Doar in masina am ramas cu Kiss FM pentru ca nu am Youtube si nici nu l-as putea folosi la volan.

On: am profitat si eu pe vremuri cand ascultam muzica pe TV, de inceputurile de an, cand contractele de publicitate expira in mare parte si asa aveam pauze mult mai scurte si mai multe videoclipuri, pentru ca in restul anului, posturile asa zis muzicale sunt masini de publicitate cu pauze muzicale intre reclame.

View Postconnectorxp, on 06 ianuarie 2018 - 22:48, said:

Publicitatea migreaza in mediul on-line unde poate fi tintita direct celui care o "cauta". Daca navighez pe www.dacia.ro si caut informatii despre masinile lor, voi fi bombardat cu reclame despre ei, la fel si la alte produse, iar publicitatea on-line este mai ieftina decat ceva pe TV.
Pe Youtube daca nu-ti place ii poti da Skip. Am ras asta seara cand de 4 ori consecutiv si apoi de inca 2 ori mi-a intrat reclama la X-Jack Pot.

Edited by Neaceasca85, 07 January 2018 - 02:29.


#17
Veverita_9

Veverita_9

    Banned la cerere

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 23.11.2017
Pe Kiss TV nu stau numai cĂąnd nimeresc pe el și are o piesa plăcută.

In rest Hora TV, Fan FM RO TV și Music Channel RO și HU și câteodată Mooz-urile .

Edited by Veverita_9, 07 January 2018 - 02:36.


#18
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

View Postdjl, on 06 ianuarie 2018 - 23:58, said:

Oare ce nu este în capul celor care fac reclamele?
Reclamele ar trebui să fie cât mai atractive. Chit că nu-ţi place produsul căruia i se face reclamă, să fie aşa de bine făcută reclama încât să nu vrei să schimbi postul! Bine, nu merge pentru toate produsele sau serviciile astea, dar ar putea să facă mai multe atractive. Dar şi un computer Pentium 1, dacă ar avea creier ar gândi mai mult decât majoritatea celor care crează reclamele.
Una clasică... am trecut cu tramvaiul pe acolo când filmau faza cu târnăcopul

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MBG-qom_b4w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Nu este de loc adevarat. Trebuie sa atraga atentia prin orice mijloace. Inclusiv prin dobitoceala.
Ca exemplu: pe un boc turn, doua panouri publicitare, de 6x5 m, identice asezat unul sub celalalt. Crezand ca e totusi ceva diferit intre ele, le-am "studiat" cu atentie de cateva ori, cautand sa vad daca si care sunt aceste diferente, am mai si discutat cu prieteni, au citit si ei tot continutul de mai multe ori si am ajuns la concluzia ca cei care le-au plasat acolo au fost atata de dobitoci incat n-au observat greseala. Intamplator, cunoscandu-i pe cei care au executat lucrarea, i-am intrebat ce si cum. Si mi-au spus ca exact asta au urmarit si ei: ca acele panouri sa atraga atentia la cat mai multa lume care sa faca ceea ce am facut eu si prietenii mei: sa le tot citim si recitim, pentru ca in subconstient, vom mai si retine cate ceva din continutul reclamei. Si a avut dreptate, si acuma, dupa vreo 10-12 ani mai stiu continutul reclamei.Posted Image Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate