Publicitate mai scurtă la televiziunile românești. Din 1 ianuarie, în fiecare an . Oare de ce?
#1
Posted 06 January 2018 - 22:40
Bună seara și La multi ani pe 2018!
Am observat o întâmplare ciudată la televiziunile românești în ceea ce privește publicitatea. Cam de la 1 ianuarie 2018, dar și în anii trecuți tot începând cu această zi, calupurile publicitare de pe posturile importante românești (ex. PRO TV, Kanal D, Antena 1, 3, Stars și Prima de exemplu), posibil și pe altele, s-au redus drastic și ziua, și în prime-time. Adică, dacă înainte calupurile publicitare țineau lejer câteva minute bune (peste 8, rar peste 12), acum dacă țin maxim 6-7 minute, e bine! Mare mi-a fost mirarea să văd publicitate de doar 5-6 minute de exemplu pe Kanal D sau 5 pe Antena 1. Faza asta se întâmplă an de an (din 2014 am observat eu), dar acum m-am gândit să deschid topicul aici,la Dezbateri. Și faza e că doar în ianuarie e publicitatea mai scurtă, cam de prin februarie revine la "normal". Și închei cu întrebarea-cheie : De ce în ianuarie an de an publicitatea e mai scurtă decât în restul anului? Un cunoscător în domeniu să-mi răspundă mie și probabil și altora care au fost surprinși să vadă faza asta, și să lămurească acest subiect. Postare plăcută și seară bună! |
#2
Posted 06 January 2018 - 22:45
Lipsa audienta.
In perioada asta oamenii sunt in vacante, au cheltuit toti banii si reclama nu mai este utila. Eu consider ca oricum 99 % din reclama este inutila pentru oamenii care au cel putin un neuron activ. Edited by pasilla, 06 January 2018 - 22:48. |
#3
Posted 06 January 2018 - 22:48
Publicitatea migreaza in mediul on-line unde poate fi tintita direct celui care o "cauta". Daca navighez pe www.dacia.ro si caut informatii despre masinile lor, voi fi bombardat cu reclame despre ei, la fel si la alte produse, iar publicitatea on-line este mai ieftina decat ceva pe TV.
|
#4
Posted 06 January 2018 - 22:49
Am observat asta si pe Kiss TV dar si pe Hora TV care nu mai da pauza deloc de la 16:50-17:00.
|
#6
Posted 06 January 2018 - 22:58
Veverita_9, on 06 ianuarie 2018 - 22:49, said:
Am observat asta si pe Kiss TV dar si pe Hora TV care nu mai da pauza deloc de la 16:50-17:00. Edited by Seteh, 06 January 2018 - 22:59. |
#7
Posted 06 January 2018 - 23:01
Simplu, contractele de publicitate expiră la sfârşitul fiecărui an şi trebuie reînnoite.
|
#8
Posted 06 January 2018 - 23:02
Marin2514, on 06 ianuarie 2018 - 22:40, said:
Și închei cu întrebarea-cheie : De ce în ianuarie an de an publicitatea e mai scurtă decât în restul anului? Un cunoscător în domeniu să-mi răspundă mie și probabil și altora care au fost surprinși să vadă faza asta, și să lămurească acest subiect. Pentru ca se baga bugete duble in decembrie anul anterior.. cand toata lumea e exaltata.. nu-i normal? In ianuarie ies toate calupurile alea de kkt care te indeamna la cumparaturi de Craciun pentru "cei dragi", toate urarile patetice de La multi ani, din partea corporatiei... toata telefonia mobila patetica, etc, etc. Daca studiezi decembrie, comparativ cu ianuarie ca si continut e imposibil sa nu vezi reclamele de Craciun care isi pierd rostul dupa 01 ianuarie. Edited by rosix, 06 January 2018 - 23:17. |
#9
Posted 06 January 2018 - 23:28
Seteh, on 06 ianuarie 2018 - 22:58, said:
Wow! Hora tv... Exista asa un post? Pe ce furnizor? Si au si publicitate? Probabil cea mai inutila publiitate posibila. Inafara de astea 10 minute nu mai aveau altele Edited by Veverita_9, 06 January 2018 - 23:29. |
#10
Posted 06 January 2018 - 23:28
|
#11
Posted 06 January 2018 - 23:58
pasilla, on 06 ianuarie 2018 - 22:45, said:
Lipsa audienta. In perioada asta oamenii sunt in vacante, au cheltuit toti banii si reclama nu mai este utila. Eu consider ca oricum 99 % din reclama este inutila pentru oamenii care au cel putin un neuron activ. Oare ce nu este în capul celor care fac reclamele? Reclamele ar trebui să fie cât mai atractive. Chit că nu-ţi place produsul căruia i se face reclamă, să fie aşa de bine făcută reclama încât să nu vrei să schimbi postul! Bine, nu merge pentru toate produsele sau serviciile astea, dar ar putea să facă mai multe atractive. Dar şi un computer Pentium 1, dacă ar avea creier ar gândi mai mult decât majoritatea celor care crează reclamele. Una clasică... am trecut cu tramvaiul pe acolo când filmau faza cu târnăcopul [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MBG-qom_b4w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 07 January 2018 - 00:04. |
#12
Posted 07 January 2018 - 00:02
#13
Posted 07 January 2018 - 00:49
#14
Posted 07 January 2018 - 00:53
#15
Posted 07 January 2018 - 01:57
ReflejoArmado, on 07 ianuarie 2018 - 00:49, said:
...unde au toți Ad Blocker. Să fim serioși, publicitatea adevărată se face la TV. [ https://image.prntscr.com/image/QaV1AlezTvu4LPFrTtS1sQ.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Te referi la asta ? |
|
#16
Posted 07 January 2018 - 02:27
Veverita_9, on 06 ianuarie 2018 - 22:49, said:
Am observat asta si pe Kiss TV dar si pe Hora TV care nu mai da pauza deloc de la 16:50-17:00. On: am profitat si eu pe vremuri cand ascultam muzica pe TV, de inceputurile de an, cand contractele de publicitate expira in mare parte si asa aveam pauze mult mai scurte si mai multe videoclipuri, pentru ca in restul anului, posturile asa zis muzicale sunt masini de publicitate cu pauze muzicale intre reclame. connectorxp, on 06 ianuarie 2018 - 22:48, said:
Publicitatea migreaza in mediul on-line unde poate fi tintita direct celui care o "cauta". Daca navighez pe www.dacia.ro si caut informatii despre masinile lor, voi fi bombardat cu reclame despre ei, la fel si la alte produse, iar publicitatea on-line este mai ieftina decat ceva pe TV. Edited by Neaceasca85, 07 January 2018 - 02:29. |
#17
Posted 07 January 2018 - 02:33
Pe Kiss TV nu stau numai cĂąnd nimeresc pe el și are o piesa plăcută.
In rest Hora TV, Fan FM RO TV și Music Channel RO și HU și câteodată Mooz-urile . Edited by Veverita_9, 07 January 2018 - 02:36. |
#18
Posted 07 January 2018 - 09:28
djl, on 06 ianuarie 2018 - 23:58, said:
Oare ce nu este în capul celor care fac reclamele? Reclamele ar trebui să fie cât mai atractive. Chit că nu-ţi place produsul căruia i se face reclamă, să fie aşa de bine făcută reclama încât să nu vrei să schimbi postul! Bine, nu merge pentru toate produsele sau serviciile astea, dar ar putea să facă mai multe atractive. Dar şi un computer Pentium 1, dacă ar avea creier ar gândi mai mult decât majoritatea celor care crează reclamele. Una clasică... am trecut cu tramvaiul pe acolo când filmau faza cu târnăcopul [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MBG-qom_b4w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ca exemplu: pe un boc turn, doua panouri publicitare, de 6x5 m, identice asezat unul sub celalalt. Crezand ca e totusi ceva diferit intre ele, le-am "studiat" cu atentie de cateva ori, cautand sa vad daca si care sunt aceste diferente, am mai si discutat cu prieteni, au citit si ei tot continutul de mai multe ori si am ajuns la concluzia ca cei care le-au plasat acolo au fost atata de dobitoci incat n-au observat greseala. Intamplator, cunoscandu-i pe cei care au executat lucrarea, i-am intrebat ce si cum. Si mi-au spus ca exact asta au urmarit si ei: ca acele panouri sa atraga atentia la cat mai multa lume care sa faca ceea ce am facut eu si prietenii mei: sa le tot citim si recitim, pentru ca in subconstient, vom mai si retine cate ceva din continutul reclamei. Si a avut dreptate, si acuma, dupa vreo 10-12 ani mai stiu continutul reclamei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users