Toyota renunta la motoarele diesel
Last Updated: Jan 06 2018 21:58, Started by
max_01
, Jan 05 2018 19:29
·
0
#37
Posted 05 January 2018 - 20:09
#38
Posted 05 January 2018 - 20:12
#39
Posted 05 January 2018 - 20:13
Ar fi fost o treaba buna. Din pacate la noi ce e bun pentru populatie nu e bun si pentru interesele unora...
|
#40
Posted 05 January 2018 - 20:14
#41
Posted 05 January 2018 - 20:15
#42
Posted 05 January 2018 - 20:15
#43
Posted 05 January 2018 - 20:16
Si totusi. Ce facem cu hibrida? Se vinde/cumpara la mana a doua? Bateriile alea nu tin o vesnicie si nici ieftine nu sunt.
Ce te gandeai la dieselar ca iti pica un injector sau turbina, sa vezi ce te ustura propulsia hibrida. E bonus pe langa intretinerea uzuala a benzinarei(noroc ca e ieftina). Sa nu mai vorbim ca nu toti vor sti sa repare asa ceva, iar la reprezentanta ia pielea dupa tine. |
#44
Posted 05 January 2018 - 20:16
Nici macar. GPL-ul e ca rezerva. Pana acum nu m-a deranjat prea tare pretul benzinei raportat la cei 15k pe an. Daca simt nevoia sunt o gramada de oferte excelente.
Apropo o propulsie hibrida, adica acumulatori - calculator - motor electric e mult mai fiabila decat un diesel. La urma urmei pana si imensitatile alea de camioane au motoare electrice...pentru propulsie. Edited by bumpocbum, 05 January 2018 - 20:19. |
#45
Posted 05 January 2018 - 20:17
#46
Posted 05 January 2018 - 20:17
|
#47
Posted 05 January 2018 - 20:18
Bombalurina, on 05 ianuarie 2018 - 20:15, said:
Si motorina pentru tractoare. benis, on 05 ianuarie 2018 - 20:15, said:
Da mey, și telefonul e doar pentru vorbit iar nevasta doar pentru gătit și spălat rufe. |
#48
Posted 05 January 2018 - 20:20
benis, on 05 ianuarie 2018 - 20:17, said:
Da, se vinde. Raportat la diesel cum e intretinerea? Nu ne legam de partea benzinara ca aia e simpla si usor de reparat. Ne legam de motorasul pe curent. E mai ieftin sau mai scump ca un diesel de reparat? La diesel stii ca iti pica ori turbo ori injectoare. La dracovenia aia ce pica si cat costa? Cat costa un schimb de acumulatori? Edited by 69-bits, 05 January 2018 - 20:20. |
#49
Posted 05 January 2018 - 20:20
#51
Posted 05 January 2018 - 20:22
|
#52
Posted 05 January 2018 - 20:22
69-bits, on 05 ianuarie 2018 - 20:20, said: Raportat la diesel cum e intretinerea? Nu ne legam de partea benzinara ca aia e simpla si usor de reparat. Ne legam de motorasul pe curent. E mai ieftin sau mai scump ca un diesel ca un diesel de reparat? La diesel stii ca iti pica ori turbo ori injectoare. La dracovenia aia ce pica si cat costa? Cat costa un schimb de acumulatori? Bateriile s-au mai ieftinit http://benchmarkmine...orld-tour-2017/ Oricum, bateriile nu te lasă deodată, asta e partea frumoasă. Partea mai puțin frumoasă e că suma cheltuită odată o mai mare. Pănă la urmă, orice mașină iei, tot f0tut ieși. |
#53
Posted 05 January 2018 - 20:23
KyKyKyKy, on 05 ianuarie 2018 - 20:18, said:
Voi prefera mereu un tractor cu motor maxim 1,9L cu sau fără turbină, decât improvizațiile de benzină și/sau electrice și mai nou GPL. Păi și altceva pentru ce mai e? E ok daca crezi ca masinile care vin din fabrica cu GPL sunt improvizatii...fiecare are dreptul sa creada ce doreste... |
#54
Posted 05 January 2018 - 20:24
KyKyKyKy, on 05 ianuarie 2018 - 20:21, said:
Oricum, să revenim la subiect: Poate să o facă și cu măgari, că nu-mi pasă. Am mers o singură dată cu o Toyota și pot spune că nu-mi plac mașinile care au întrerupătoarele farurilor în spatele volanului. bumpocbum, on 05 ianuarie 2018 - 20:23, said: E ok daca crezi ca masinile care vin din fabrica cu GPL sunt improvizatii...fiecare are dreptul sa creada ce doreste... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users