Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Toyota renunta la motoarele diesel

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Decizia-şoc a începutului de an a fost adoptată de Toyota România care s-a aliniat deciziei europene şi a eliminat din gamă motorizările diesel pentru Yaris, Auris şi Rav4. Singurele modele care încă mai sunt disponibile cu propulsoare pe motorină sunt cele care nu au în gamă sisteme hibride de propulsie, însă cel mai probabil de anul viitor chiar şi pe Avensis, modelul de clasă medie ar putea dispărea dieselul. Singurele motoare diesel se vor mai regăsi cel mai probabil pe maşinile mari de teren precum Land Cruiser sau Hilux.
"Nu mai avem pe stoc motorizări diesel pentru Auris sau RAV4. Pentru Avensis avem în continuare motorizări diesel, dar nu ştim dacă vom mai avea şi anul viitor. Acum ne concentrăm pe hibride", a declarat pentru ZF un consultant de vânzări din cadrul reţelei de dealeri de pe piaţa locală.
Decizia este una surprinzătoare, mai ales că România este o ţară cu apetit pentru diesel datorită consumului scăzut. Pe de altă parte, Toyota este pe piaţa locală lider absolut la hibride. Mai mult, anul trecut peste 40% din vânzările Toyota au fost reprezentate de maşini pe motorină.
Potrivit Automotive News Europe şi în Italia au fost eliminate dieselurile de pe modelele hibride, pariul niponilor fiind acum exclusiv pe benzină şi baterii. Astfel, din această lună, Aygo, Yaris, Auris, Prius, C-HR şi RAV4 pot fi comandate exclusiv cu un motor pe benzină sub capotă, alături de hibride.
Pe de ală parte, în Italia Toyota oferă un bonus de 7.000 de euro clienţilor care renunţă la diesel în favoarea unei hibride. În România încă nu a fost anunţat un astfel de program.
http://www.zf.ro/aut...diesel-16917752

Conteaza si influenteaza cu ceva anume decizia celor de la Toyota de a renunta la diesel?Nu este capabila Toyota sa produca motorizari diesel care sa respecte normele de poluare asa ca acesta ar fi adevaratul motiv pentru decizia de a renunta la diesel?Sau Toyota a considerat ca nu are rost sa investeasca bani si timp in dezvoltarea unei noi generatii de diesel, care sa respecte normele de poluare din moment ce tendinta este sa se ajunga in cativa ani, la motorizari 100% electrice?

Edited by max_01, 05 January 2018 - 19:32.


#2
69-bits

69-bits

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 04.01.2018
Concurenta se va bucura. Cei care voiau o masina Diesel de la Toyota, vor merge catre altii.

Astia au scos doar masinile pur diesel sau si hibridele diesel-curent?

#3
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Cinste lor !

#4
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
It's happening. Chiar si in Romanica.

Edited by inuendo0, 05 January 2018 - 19:43.


#5
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,279
  • Înscris: 08.11.2016
In sfarsit! Sa dispara tractoarele! E un inceput.

#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 69-bits, on 05 ianuarie 2018 - 19:32, said:

Concurenta se va bucura.

Nu cred.... cand o sa platesti taxe astronomice pentru NOx si nu o sa mai ai acces in marile orase dieselul de care sunt atat de mandrii unii o sa fie pe cale de dispartie. Bravo celor care vad viitorul asa cum cum o sa fie !

#7
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Vindeau 3000 de masini pe an, nu e mare pierdere :) Bravo lor, in curand diesel o sa fie asociat cu masini preimum daca tine trenul asta. :)

#8
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
De parca Toyota ar fi fost vreun punct de referinta in Diesel.
Astept aceeasi decizie de la Honda, ca sa ma prabusesc de ras.

#9
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Cel putin premium. Lux as spune. Ce naiba? Nu vede toata lumea ca electric e viitorul? Si pana acolo hibrid? Si ca deja cine isi inchipuie ca face o economie dand 2000 de euro in plus pe un tractor in loc de o benzina se inseala?
Dar de fapt avand in vedere ca romanul a fost mereu cu 20 de ani in urma nici nu e de mirare....

Edited by Seteh, 05 January 2018 - 19:51.


#10
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,119
  • Înscris: 10.07.2013

 Bombalurina, on 05 ianuarie 2018 - 19:44, said:

In sfarsit! Sa dispara tractoarele! E un inceput.
[ https://t1-cms-4.images.toyota-europe.com/toyotaone/roro/Section%202_Gallery%20Cite%CC%81%20LIB_1600x1200_frame6_tcm-3040-559596.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Doamne ajuta sa se fabrice mai multe automobile electrice!

Bravo Toyota!Posted Image

Edited by xmanyacs77, 05 January 2018 - 19:51.


#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 filipxxx, on 05 ianuarie 2018 - 19:46, said:

Bravo lor, in curand diesel o sa fie asociat cu masini preimum daca tine trenul asta. Posted Image

Ce masina premium e aia care atenteaza la sanatatea ta ? La un nivel prea putin recunoscut acum datorita diferitelor interese !

#12
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,115
  • Înscris: 04.02.2011
Era de așteptat, în fond deja acuma mai pui un pic și în loc de diesel îți iei direct hibrid. Care scoate un consum ceva mai bun. Și n-ai poluare, taxe, interdicții, etc.

#13
69-bits

69-bits

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 04.01.2018

 bumpocbum, on 05 ianuarie 2018 - 19:45, said:


Nu cred.... cand o sa platesti taxe astronomice pentru NOx si nu o sa mai ai acces in marile orase dieselul de care sunt atat de mandrii unii o sa fie pe cale de dispartie. Bravo celor care vad viitorul asa cum cum o sa fie !

Si cat va dura pana se va implementa asa ceva in Bucuresti? Ca daca iti iei masina pe benzina si te usuca consumul raportat la 40k km/an doar pt o vacanta pe an in care mergi in cine stie ce oras civilizat... mneaa. Prefer dieselul. In vacanta inchiriez o masina sau iau un taxi.

#14
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008

 danvlas, on 05 ianuarie 2018 - 19:48, said:

De parca Toyota ar fi fost vreun punct de referinta in Diesel.
Astept aceeasi decizie de la Honda, ca sa ma prabusesc de ras.
Honda in cateva luni,va scoate pe noul Civic motorul diesel 1.6 i-dtec revizuit.

#15
69-bits

69-bits

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 04.01.2018

 benis, on 05 ianuarie 2018 - 19:54, said:

Era de așteptat, în fond deja acuma mai pui un pic și în loc de diesel îți iei direct hibrid. Care scoate un consum ceva mai bun. Și n-ai poluare, taxe, interdicții, etc.

Pe hartie. Gen ai 100 cp pe benzina aspirata si inca 20-30 pe motorul electric. Si cand bateria e ciao te trezesti ca deabia depasesti un tir pe DN cu o caroserie de 1.5 tone.

#16
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,115
  • Înscris: 04.02.2011

 69-bits, on 05 ianuarie 2018 - 19:56, said:


Si cat va dura pana se va implementa asa ceva in Bucuresti? Ca daca iti iei masina pe benzina si te usuca consumul raportat la 40k km/an doar pt o vacanta pe an in care mergi in cine stie ce oras civilizat... mneaa. Prefer dieselul. In vacanta inchiriez o masina sau iau un taxi.
Nu va mai dura mult, în fond s-a ajuns la fundul sacului cu banii. Și n-or să le interzică dar vei plăti extra ca să mergi cu ea în  oraș. Iar, repet, o hibridă consumă mai puțin ca un diesel. Că încă e mai scumpă, e altceva. Dar e doar o chestie de moment.

#17
69-bits

69-bits

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 04.01.2018
Mai vedem noi cu hibridele cat de rentabile vor fi la revanzare :lol:. Cand vor avea acumulatorii praf sa vedem acolo devalorizare.

#18
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,115
  • Înscris: 04.02.2011

 69-bits, on 05 ianuarie 2018 - 19:57, said:


Pe hartie. Gen ai 100 cp pe benzina aspirata si inca 20-30 pe motorul electric. Si cand bateria e ciao te trezesti ca deabia depasesti un tir pe DN cu o caroserie de 1.5 tone.
Tot mai recuperează ceva la frâne, deci nu e așa de repede ciao. Eswte adevărat, la drum lung un diesel e ceva mai rentabil, dar în oraș nici vorbă, hibrida câștigă.

PS: O spune unul care probabil își ia tot un disel pentru drumuri lungi. Dar probabil ultimul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate