Toyota renunta la motoarele diesel
Last Updated: Jan 06 2018 21:58, Started by
max_01
, Jan 05 2018 19:29
·
0
#1
Posted 05 January 2018 - 19:29
Decizia-şoc a începutului de an a fost adoptată de Toyota România care s-a aliniat deciziei europene şi a eliminat din gamă motorizările diesel pentru Yaris, Auris şi Rav4. Singurele modele care încă mai sunt disponibile cu propulsoare pe motorină sunt cele care nu au în gamă sisteme hibride de propulsie, însă cel mai probabil de anul viitor chiar şi pe Avensis, modelul de clasă medie ar putea dispărea dieselul. Singurele motoare diesel se vor mai regăsi cel mai probabil pe maşinile mari de teren precum Land Cruiser sau Hilux.
"Nu mai avem pe stoc motorizări diesel pentru Auris sau RAV4. Pentru Avensis avem în continuare motorizări diesel, dar nu ştim dacă vom mai avea şi anul viitor. Acum ne concentrăm pe hibride", a declarat pentru ZF un consultant de vânzări din cadrul reţelei de dealeri de pe piaţa locală. Decizia este una surprinzătoare, mai ales că România este o ţară cu apetit pentru diesel datorită consumului scăzut. Pe de altă parte, Toyota este pe piaţa locală lider absolut la hibride. Mai mult, anul trecut peste 40% din vânzările Toyota au fost reprezentate de maşini pe motorină. Potrivit Automotive News Europe şi în Italia au fost eliminate dieselurile de pe modelele hibride, pariul niponilor fiind acum exclusiv pe benzină şi baterii. Astfel, din această lună, Aygo, Yaris, Auris, Prius, C-HR şi RAV4 pot fi comandate exclusiv cu un motor pe benzină sub capotă, alături de hibride. Pe de ală parte, în Italia Toyota oferă un bonus de 7.000 de euro clienţilor care renunţă la diesel în favoarea unei hibride. În România încă nu a fost anunţat un astfel de program. http://www.zf.ro/aut...diesel-16917752 Conteaza si influenteaza cu ceva anume decizia celor de la Toyota de a renunta la diesel?Nu este capabila Toyota sa produca motorizari diesel care sa respecte normele de poluare asa ca acesta ar fi adevaratul motiv pentru decizia de a renunta la diesel?Sau Toyota a considerat ca nu are rost sa investeasca bani si timp in dezvoltarea unei noi generatii de diesel, care sa respecte normele de poluare din moment ce tendinta este sa se ajunga in cativa ani, la motorizari 100% electrice? Edited by max_01, 05 January 2018 - 19:32. |
#4
Posted 05 January 2018 - 19:42
It's happening. Chiar si in Romanica.
Edited by inuendo0, 05 January 2018 - 19:43. |
#6
Posted 05 January 2018 - 19:45
#7
Posted 05 January 2018 - 19:46
Vindeau 3000 de masini pe an, nu e mare pierdere Bravo lor, in curand diesel o sa fie asociat cu masini preimum daca tine trenul asta.
|
#8
Posted 05 January 2018 - 19:48
#9
Posted 05 January 2018 - 19:48
Cel putin premium. Lux as spune. Ce naiba? Nu vede toata lumea ca electric e viitorul? Si pana acolo hibrid? Si ca deja cine isi inchipuie ca face o economie dand 2000 de euro in plus pe un tractor in loc de o benzina se inseala?
Dar de fapt avand in vedere ca romanul a fost mereu cu 20 de ani in urma nici nu e de mirare.... Edited by Seteh, 05 January 2018 - 19:51. |
#10
Posted 05 January 2018 - 19:48
Bombalurina, on 05 ianuarie 2018 - 19:44, said:
In sfarsit! Sa dispara tractoarele! E un inceput. Doamne ajuta sa se fabrice mai multe automobile electrice! Bravo Toyota! Edited by xmanyacs77, 05 January 2018 - 19:51. |
|
#11
Posted 05 January 2018 - 19:50
#12
Posted 05 January 2018 - 19:54
Era de așteptat, în fond deja acuma mai pui un pic și în loc de diesel îți iei direct hibrid. Care scoate un consum ceva mai bun. Și n-ai poluare, taxe, interdicții, etc.
|
#13
Posted 05 January 2018 - 19:56
bumpocbum, on 05 ianuarie 2018 - 19:45, said: Nu cred.... cand o sa platesti taxe astronomice pentru NOx si nu o sa mai ai acces in marile orase dieselul de care sunt atat de mandrii unii o sa fie pe cale de dispartie. Bravo celor care vad viitorul asa cum cum o sa fie ! Si cat va dura pana se va implementa asa ceva in Bucuresti? Ca daca iti iei masina pe benzina si te usuca consumul raportat la 40k km/an doar pt o vacanta pe an in care mergi in cine stie ce oras civilizat... mneaa. Prefer dieselul. In vacanta inchiriez o masina sau iau un taxi. |
#14
Posted 05 January 2018 - 19:56
#15
Posted 05 January 2018 - 19:57
benis, on 05 ianuarie 2018 - 19:54, said:
Era de așteptat, în fond deja acuma mai pui un pic și în loc de diesel îți iei direct hibrid. Care scoate un consum ceva mai bun. Și n-ai poluare, taxe, interdicții, etc. Pe hartie. Gen ai 100 cp pe benzina aspirata si inca 20-30 pe motorul electric. Si cand bateria e ciao te trezesti ca deabia depasesti un tir pe DN cu o caroserie de 1.5 tone. |
|
#16
Posted 05 January 2018 - 19:57
69-bits, on 05 ianuarie 2018 - 19:56, said: Si cat va dura pana se va implementa asa ceva in Bucuresti? Ca daca iti iei masina pe benzina si te usuca consumul raportat la 40k km/an doar pt o vacanta pe an in care mergi in cine stie ce oras civilizat... mneaa. Prefer dieselul. In vacanta inchiriez o masina sau iau un taxi. |
#17
Posted 05 January 2018 - 19:58
Mai vedem noi cu hibridele cat de rentabile vor fi la revanzare . Cand vor avea acumulatorii praf sa vedem acolo devalorizare.
|
#18
Posted 05 January 2018 - 19:59
69-bits, on 05 ianuarie 2018 - 19:57, said: Pe hartie. Gen ai 100 cp pe benzina aspirata si inca 20-30 pe motorul electric. Si cand bateria e ciao te trezesti ca deabia depasesti un tir pe DN cu o caroserie de 1.5 tone. PS: O spune unul care probabil își ia tot un disel pentru drumuri lungi. Dar probabil ultimul. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users