Utilizare frana si modul P la o cutie automata
Last Updated: Jan 08 2018 06:25, Started by
edi10000
, Jan 03 2018 09:28
·
0
#1
Posted 03 January 2018 - 09:28
Un prieten cu X5 a patit-o: a fost cu gasca pe coclauri, s-au dat jos din masini, distractie, veselie etc. si vede cum Bmw-ul face pasi singur. Da' se grabea, nu gluma, ca a facut praf lateralul unei alte masini din grup si s-a oprit intr-un gard. Motorul era pornit,masina era in P.
Mesaj moderator: Intrucat nu aveau ce cauta aceste discutii in topicul de accidente si pt a nu se pierde informatii utile unora, v-am mutat toate discutiile aici, inclusiv postarea aceasta de la care a inceput toata discutia Edited by Dany_Darke, 04 January 2018 - 12:29. |
#2
Posted 03 January 2018 - 09:33
Auch. Interesanta partea cu levierul in P.
Evident, treaba poate fi expertizata, ma indoiesc ca BMW gafa in halul asta. P-ul e P, masina nu mai pleaca decat taras cu rotile cuplate la transmisie. Doar daca nu s-o fi rupt ceva prin cutie din cauza pantei mari si greutatii mari a masinii. Sunt interesat sa mai aud detalii daca mai primesti. Edited by izometric, 03 January 2018 - 09:33. |
#4
Posted 03 January 2018 - 11:25
Eu sunt uimit sa aud ca in era spatiala si automatizari duse la extrem, astia nu pot (sau nu le-a dat prin cap -> mult mai grav) sa programeze o masina sa activeze frana de mana cand soferul iese din masina. Mai ales cu motorul pornit.
|
#5
Posted 03 January 2018 - 11:29
@izometric- s-a intamplat ieri, in Maramures. Inca nu a ajuns in Bucuresti sa-l intreb mai multe. I-a stricat vacanta de Revelion...
|
#7
Posted 03 January 2018 - 11:47
E mega matura tehnologia, n-avea grija. Se poate implementa cat ai pocni din degete.
Si ghici ce, exista hill holder, auto holder, pana mea holder. Oricare poate fi implementata sa franeze hidraulic masina daca te-ai dat jos de la volan cu motorul pornit. |
#8
Posted 03 January 2018 - 11:47
edi10000, on 03 ianuarie 2018 - 09:28, said:
Un prieten cu X5 a patit-o: a fost cu gasca pe coclauri, s-au dat jos din masini, distractie, veselie etc. si vede cum Bmw-ul face pasi singur. Da' se grabea, nu gluma, ca a facut praf lateralul unei alte masini din grup si s-a oprit intr-un gard. Motorul era pornit,masina era in P. |
#10
Posted 03 January 2018 - 12:53
izometric, on 03 ianuarie 2018 - 11:47, said:
E mega matura tehnologia, n-avea grija. Se poate implementa cat ai pocni din degete. |
|
#11
Posted 03 January 2018 - 14:27
izometric, on 03 ianuarie 2018 - 11:25, said: Eu sunt uimit sa aud ca in era spatiala si automatizari duse la extrem, astia nu pot (sau nu le-a dat prin cap -> mult mai grav) sa programeze o masina sa activeze frana de mana cand soferul iese din masina. Mai ales cu motorul pornit. https://m.youtube.co...h?v=BUsg8R2DVj4 https://m.youtube.co...h?v=VQ7m3Er27aM Edited by tfmercedez, 03 January 2018 - 14:30. |
#12
Posted 03 January 2018 - 14:32
#13
Posted 03 January 2018 - 14:44
MembruAnonim, on 03 ianuarie 2018 - 11:44, said:
izometric, frâna electromecanică este abia la început, chiar dacă sunt cam 10 ani de la montarea ei de serie pe Passat. Opelul a cochetat și el cu acest tip de frână dar încă mai sunt mașini din segmentele c și d care au frâna de staționare clasică, cu levier. frana clasica, cu levier si cabluri are cea mai buna fiabilitate, dupa parerea mea Edited by dan210, 03 January 2018 - 14:44. |
#14
Posted 03 January 2018 - 14:45
Ia zi, ce preferi, sa suni dupa masina de depanare ca ti s-a blocat frana de mana sau sa suni dupa masina de tractare sa ridice epava din rapa?
Si inca ceva, este toata lumea constienta ca frana de mana electrica consta intr-un actuator (motor electric) care trage de cablu de frana? Adica fix acelasi principiu. Si cutiile de viteza pilotate tot pe baza de actuatori functioneaza si nu se indoieste nimeni de fiabilitatea lor. Edited by izometric, 03 January 2018 - 14:48. |
#15
Posted 03 January 2018 - 15:01
S-a lamurit misterul: s-a rupt ceva la cutie care o tine in P si a luat-o singura la vale. I s-a parut ciudat, masina a fost cumparata de noua, model 2014, condusa doar de el (nu e genul care sa forjeze masina dar merge ff. mult cu ea prin Bucuresti).
|
|
#16
Posted 03 January 2018 - 15:09
E tehnologie matura frana de "mana" electronica, prezenta la aproape toti producatorii dar multi nu o apasa sperand ca probabil mai scutesc uzura actuatorului sau a butonului efectiv ca altfel nu imi imaginez de ce ai pune in P dar nu ai mai apasa si butonul de frana. Multe masini automate trec automat in E-brake cand scoti cheia din contact, ca oricum se dezactiveaza automat cand ai centura pusa si dai sa pleci. Dintele ala din transmisie care tine masina in P nu e destul cand masina e grea si inclinatia e mare.
|
#17
Posted 03 January 2018 - 15:15
edi10000, on 03 ianuarie 2018 - 15:01, said:
S-a lamurit misterul: s-a rupt ceva la cutie care o tine in P si a luat-o singura la vale. I s-a parut ciudat, masina a fost cumparata de noua, model 2014, condusa doar de el (nu e genul care sa forjeze masina dar merge ff. mult cu ea prin Bucuresti). Casco, ceva, sau suporta paguba? Partea buna ca nu sunt victime si a invatat lectia cu trasul franei de mana. Cum ar fi fost sa aiba un copil mic in masina si sa cada masina in prapastie sau intr-un rau cu apa de 0 grade? Dar eu tot sunt de parere ca nu au ce cauta masini in 2018 care sa nu activeze frana de stationare atunci cand soferul iese din masina. Cu sau fara motor pornit. Nu la case mari care se bat cu caramida in piept ca sunt mari pionieri pe inovatie si pe siguranta. Edited by izometric, 03 January 2018 - 15:15. |
#18
Posted 03 January 2018 - 15:24
Cand stationezi ar trebui sa opresti motorul,indiferent ca e frig,ca faci doar o poza,ca intr-un minut vine persoana pe care o astepti,ca nu consuma masina prea mult,ca ti se rupe de cat consuma sau te doare-n paispe de mediul inconjurator!!!!
Nu ma bucur pt. patania celui cu X5,dar sincer ma enerveaza la maxim cei care stau in parcare cu motorul pornit..... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users