Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nissan Qashqai 2.0 4x4 cutie automata
Last Updated: Apr 17 2018 12:22, Started by
fotojunior
, Jan 02 2018 19:17
·
0
#1
Posted 02 January 2018 - 19:17
salutare,
ma tot uit sa achizitionez un Nissan Qashqau 4x4 cu cutie automata fabricat dupa 2011. am observat 2 tipuri de motoare diesel de 2.0 ambele 150 cp si euro 5, dar cu noxe si consum diferite : - 179 g / km, cu consum urban de 8.7 l / 100 km (urban) - 208 g / km cu consum urban 10,1 l / 100 km (urban). am vizionat foarte multe autoturisme crezand prima data ca este o eroare de prezentare. apoi un prieten mi-a spus ca unul dintre aceste motoare este de Ford, dar nu stie care. de asemenea si un benzinar de 2.0 euro 5 cu emisii de 189 g / km cu consum urban 10,5 l / 100 km (urban). va rog ma puteti lamuri si pe mine in privinta celor 2 motoare diesel care este de nissan si daca aveti cunostinte de consumul real in mediu urban al celor 3 motoare. multumesc. |
#2
Posted 02 January 2018 - 19:22
Consumul real de obicei e cu 50% mai mare decat cel declarat.
Emisiile de CO2 sunt foarte mari si daca trece proiectul de lege cu taxele de poluare vei plati taxe foarte mari. Edited by Kroghy, 02 January 2018 - 19:23. |
#4
Posted 02 January 2018 - 19:41
Motorul este de origine Nissan, din familia MR, am in familie un Qashqai+2 4x4 Automat cu 2.0 dCi 150CP, Visia, cu trapa, Navi si clima.
Consumul mediu Bucuresti-Otopeni este de 7%, cu mers calm, de noxe nu m-am uitat. Ce recomand sa ii faci, mai ales ca o iei veche, este sa-i schimbi uleiul din cutia de viteze, cu toate ca Jatco se jura ca este liftime, la mine incepea sa agate si sa schimbe greoi, dupa ce am pus uleiul recomandat de Nissan, este alta masina. Vezi ca generatia 2011 are probleme cu oglinzile, la modul ca flutura la viteza mare. In total am folosit 6L de ulei, mai ales ca transmisia nu are buson de servisare cum au alte cutii si necesita un mecanic dibace. Edited by connectorxp, 02 January 2018 - 19:42. |
#8
Posted 02 January 2018 - 21:57
#9
Posted 02 January 2018 - 22:08
Se aplica oricarei masini, pentru ca nu numai ca nu avem autostrazi, dar trraficul pe DN si mai ales in orasele mari e un cosmar dpdv al acelor cifre scoase intr-un ciclu ideal.
|
#12
Posted 03 January 2018 - 14:33
Sunt doua motoare diferite, ambele construite in colaborare cu Renault.
Daca urmaresti strict consumul ar trebui sa stii ca nu este cea mai buna abordare pentru achizionarea unui SUV. Cauta o masina buna, bine intretinuta si uita de aspectele legate de economie. Economie exista doar in brosurile de marketing si in anunturile vanzatorilor. |
#13
Posted 03 January 2018 - 15:11
terratec, on 03 ianuarie 2018 - 14:33, said:
Sunt doua motoare diferite, ambele construite in colaborare cu Renault. Daca urmaresti strict consumul ar trebui sa stii ca nu este cea mai buna abordare pentru achizionarea unui SUV. Cauta o masina buna, bine intretinuta si uita de aspectele legate de economie. Economie exista doar in brosurile de marketing si in anunturile vanzatorilor. masina va fi pentru sotie. eu am un Touareg 3.0 d din 2014 si mananca 14l/100km in oras cand il "calc" in rest 12 l/100km. multumesc pentru lamurire cu cele 2 motoare ambele Nissan in colaborare cu renault. |
#14
Posted 03 January 2018 - 21:43
Daca renunti la automata poti merge pe 1.6 dCi care este foarte vioi si placut la sofat si cutia de viteze manuala este foarte bine aleasa pentru motor.
Avantajul la 1.6 consta in consum o idee mai mic si taxe mai mici. |
#15
Posted 03 January 2018 - 22:29
Sotia a ales cutie automata pt autohold (masinile din grupul Vw), sau mai exact cand pleaca de pe loc in rampa sa nu o ia in spate. Stiu ca exista si pe anumite masini cu cutie de viteza manuala dar nu stiu daca Nissan Qashqai are asa ceva. Poate stie cineva ?
Edited by fotojunior, 03 January 2018 - 22:31. |
|
#16
Posted 03 January 2018 - 22:32
fotojunior, on 03 ianuarie 2018 - 15:11, said: fotojunior, on 03 ianuarie 2018 - 22:29, said:
Sotia a ales cutie automata pt autohold (masinile din grupul Vw) Edited by Kroghy, 03 January 2018 - 22:34. |
#17
Posted 03 January 2018 - 23:09
Kroghy si eu m-am gandit la asta si chiar i-am propus mai ales ca din 2012 in familie nu au fost decat masini VW Passat 2.0 d si automate, tractiune fata si mai apoi 4x4, dar nu vrea caci nu ii place. Vrea o masina mica foarte mica (gen Jimny) 4Ś4 cu cutie automata dar sa nu fie Jimny. Cine ... le mai intelehe si pe femeile astea ??! De aceea i-am aratat pe rand Tiguan, Jimny, Grand Vitara in 3 usi, Nissan Xtrail, Toyota Rav4 si Nissan Qashqai. In sfarsit i-a placut Qashqai.
|
#18
Posted 03 January 2018 - 23:40
AutoHold este altceva fata de hill hold assist. Sotia asta cauta asistent plecare in rampa, pe cand autohold tine masina pe loc pe teren plat si inclinat sa nu "plece" datorita fenomenului de rulare a cutiilor automate clasice, cu convertizor de cuplu.
Cutiile mecatronice, gen DSG nu necesita decat o modifcare de software si un buton in cabina sa aibe functia asta. Qashqai arata bine si este confortabil, asta este atuul sau in fata concurentei, unde mai pui ca este mai bine dotat decat alte modele din aceeasi generatie. Qashqai 2.0 dCi are cutie Jatco JF613E cu 6 rapoarte si convertizor de cuplu blocabil. Cutia trebuie sa ofere schimbari ale treptelor imperceptibile in mod automat la mers lin, pe mod manual lucreaza ceva mai agresiv si iti permite un mai bun control asupra motorului. Edited by connectorxp, 03 January 2018 - 23:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users