Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masini europeene vs japoneze
#37
Posted 01 January 2018 - 13:38
La secanduri e clar ca majoritatea alege nemteasca , ca basina neamtului pute mai frumos ..
Prefer masinile noi japoneze . |
#38
Posted 01 January 2018 - 13:45
@laucalin, totusi, sa compari mere cu pere mi se pare deja prea mult. Mult prea mult! In postul tau, ne-ai dus pe la Constanta, apoi ai facut o mica escala la Timisoara ca, in final, sa ne aburesti cu mangleala de Pantelimon. Ca sa faci niste comparatii intre masinile detinute de tine ( un Mitsubishi de incape in portbagajul nui Mercedes) mi se pare irelevant. Stiu, vei zice ca urma scapa turma. Poate ai dreptate, insa, sa nu-i uitam pe cei "prosti" (numai cei de anul trecut), cei care au preferat europenele care tind sa te contrazica. Stiu, Prosti dar multi! Iar la noi (Europa, nu ma refer numai la Romania) pe masinile asiatice calci pe ele ca pe dude, asa de multe sunt... Oare asta-ti zice ceva? (retorica, nu astept raspuns)
Numai bine! |
#39
Posted 01 January 2018 - 13:45
masinile europene sunt mai prezentabile, confortabile decat cele japoneze
la fiabilitate nu pot sa ma pronunt pentru ca nu pot fi obiectiv pentru ca: - Toyota mea nu-mi da dureri de cap - proportia de defectari este mai mare la europene ca si la japoneze, dar si numarul lor fiind mai mare - nu am vazut Mazda fara rugina - multe defectari la Mazda o mai mare varietate de modele la masinile europene nu-i usor sa castigi in deplasare, mai ales cand "adversarul" este Germania pe de alta parte Toyota are un hibrid reusit de serie inca de la incepurul anilor 2000, daca nu gresesc, iar VW, Volvo deabia acum vine cu el, Mercedes la fel, de vreo 2, 3 ani Edited by dan210, 01 January 2018 - 13:51. |
#40
Posted 01 January 2018 - 13:45
Subiectiv topicul,ca multe altele pe aici.Incerc totusi un raspuns scurt-prefer japonezele,insa fara Toyota si Mitsubishi.Toyota Auris in opinia mea e un Golf mai bun calitativ dar mai urat.Mult mai urat.De ce compar Auris-ul cu Golful?Ambele sunt masini care nu transmit nimic din placerea condusului si in care te mohorasti la stop cand vezi ce interior fara personalitate au.Sunt niste masini strict pentru drumuri de la A la B.
|
#41
Posted 01 January 2018 - 13:47
#42
Posted 01 January 2018 - 14:00
#43
Posted 01 January 2018 - 14:01
_R_A_D_U, on 01 ianuarie 2018 - 13:45, said:
Ca sa faci niste comparatii intre masinile detinute de tine ( un Mitsubishi de incape in portbagajul nui Mercedes) mi se pare irelevant. Stiu, vei zice ca urma scapa turma. Poate ai dreptate, insa, sa nu-i uitam pe cei "prosti" (numai cei de anul trecut), cei care au preferat europenele care tind sa te contrazica. Stiu, Prosti dar multi! Iar la noi (Europa, nu ma refer numai la Romania) pe masinile asiatice calci pe ele ca pe dude, asa de multe sunt... Oare asta-ti zice ceva? (retorica, nu astept raspuns) Numai bine! Si comparatia ta mi se pare irelevanta. Pentru ca vorbim de masini si marci diferite, cu abordari si pozitie pe piata (total) diferite. Apropo, Coltul ala a fost facut in colaborare cu Mercedes. Si a rezultat asa si Smart ForFour, cu motoare pe benzina Mitsubishi si cu motoare diesel facute de Mercedes (deci constructor premium si unul de volum). Unii zic ca si Renault si-ar fi bagat mainile prin ele si defapt, bazele actualei colaborari dintre Renault si Mercedes s-au pus atunci. Adica undeva prin 2000-2001. Asa cum si Carisma a fost facuta in colaborare cu Volvo. Asa cum si Suzuki a renuntat la colaborarea cu VW si a ales Fiat. S-a intamplat in urma cu 3-4 ani. Deci uite ca se poate si asa. Eu mi-am zis punctul de vedere. Nu cred ca exista masini proaste. Pentru ca e o chestie strict subiectiva si tine de perceptia si parerea fiecaruia. Din cauza asta nu am spus si nu voi spune niciodata de o masina ca e proasta. Ca nu imi place mie, e altceva. Dar poate pentru altcineva, acea masina e f buna. E dreptul fiecaruia sa creada ce vrea, dar modul cum pune problema face diferenta dintre pasionati si "pasionati" de masini. Asta apropo de "vaginistii" de care zici tu. Edited by LauCalin, 01 January 2018 - 14:03. |
#44
Posted 01 January 2018 - 14:46
max_01, on 01 ianuarie 2018 - 12:19, said:
Stii ca pentru Europa nu se mai fabrica Accordul.Pentru ca acest model a avut vanzari foarte slabe in Europa.Raportul pret calitate nu este corect la japoneze.Costa prea mult pentru ce ofera.Stiu, ca fiabilitate, un motor aspirat, pe benzina, japonez, este mai sigur decat unul turbo, de ultima generatie, european. |
#45
Posted 01 January 2018 - 14:51
zile_san, on 01 ianuarie 2018 - 14:46, said:
evident ca stiu, sunt membru si pe forumul dedicat marcii. pe mine nu ma intereseaza absolut deloc faptul ca un produs nu are vanzari foarte mari Dar pana la urma in final, cel mai important e ca tu sa fii multumit pt. ca masina o cumperi pentru tine si nu pentru altii. Edited by Kroghy, 01 January 2018 - 14:52. |
#46
Posted 01 January 2018 - 15:04
Kroghy, on 01 ianuarie 2018 - 14:51, said: E o dovada ca majoritatea clientilor au considerat ca acea alegere e gresita. O masina care se vinde bine e o confirmare din partea majoritatii ca e cea mai buna alegere |
|
#47
Posted 01 January 2018 - 15:35
navistar_eagle, on 31 decembrie 2017 - 21:23, said:
In opinia voastra care sunt marcile europeene de incredere si cum se relationeaza acestea la marcile japoneze ? Daca v-ati gandi sa va luati o masina , ati alege o marca europeana sau o marca japoneza ? Masinile europene nu se relationeaza la masinile japoneze ci invers. Cand europenii (si americanii) aveau soselele pline de masini, japonezii se bateau cu sabiile. O oarecare diferenta de nuanta este la marcile japoneze care fac masini de la zero special pentru piata SUA. Unele nici nu exista in Japonia ci doar in SUA si atat. De fapt sunt masini americane, fabricate de americani in SUA, pentru americani dar cu sigla japoneza si investitor japonez. 100% in acord cu filozofia americanilor.Unele dintre ele sunt atat de tare asimilate de americani ca nici nu mai sunt considerate marci japoneze. Apropos de Europa. Am mai zis-o. Cate masini japoneze mai vechi de 10 ani vedeti circuland pe strazile europene? Aham, v-ati lamurit cum e si cu legenda aia cu fiabilitatea japoneza. Da, sunt fiabile, cat sunt in garantie. Japonezii au fabricat totdeauna si in functie de resursele lor si surpriza, Japonia ca tara nu prea ofera nimic din cele necesare industriei auto. Nici petrol, nici minereu, nici piele... doar o munca a oamenilor care este identica cu munca robotilor. Am avut profesor la facultate care a lucrat la Toyota. Nazistii erau mici copii pe langa japonezi. Nemtii sunt niste puturosi ineficienti comparativ cu japonezii. In fine. Cea mai buna masina este aia pentru care gasesti piese in stoc tot timpul, mecanici care stiu sa o repare peste tot si care are valoare buna la revanzare (alt subiect catastrofa pentru japoneze). Stati de vorba cu cei care lucreaza la Skoda, BMW, Merc, Audi, VW, Porsche, etc. Aia pur si simplu iubesc marca respectiva, pasiune enorma. La japonezi este doar un cult al muncii si atat. |
#48
Posted 01 January 2018 - 15:47
serginho74, on 01 ianuarie 2018 - 15:35, said:
Cea mai buna masina este aia Edited by zile_san, 01 January 2018 - 15:48. |
#49
Posted 01 January 2018 - 15:50
Nu exista masina care nu se strica.
Japonezele se strica chiar mai des decat europenele si de asta nu le mai vezi dupa un rulaj de 150-200 mii km pt. ca sunt deja la casat. Asta in conditiile in care au si tehnologii mai slabe tocmai ca sa nu se strice si tot nu le iese. |
#50
Posted 01 January 2018 - 15:52
#51
Posted 01 January 2018 - 15:53
Pe lista mea de achizitie de anul asta e un Subaru Impreza nou (vezi video), singurul cu 4 x 4 standard la orice dotare. Facelift-ul arata mult mai bine, primesti automata la pret bun cu dotari care la Golf cu basina aia de TSI de 1 litru automat ccosta 30 koko. Serios VW? 30 koko pentru un confortline cu motorizare de kkt? Prost e ala care da.
Edited by LeopardSurd, 01 January 2018 - 15:56. |
|
#52
Posted 01 January 2018 - 15:54
Ia vezi ce spune majoritatea care cumpara Golf si nici nu se uita la Impreza. Majoritatea cumparatorilor prefera Golf chel decat Impreza poleita pentru ca e diferenta mare de calitate, performante, comfort, siguranta, etc.
Daca ziceai si tu de Civic sau Corolla mai intelegeam, macar alea se vand bine, dar Impreza? Edited by Kroghy, 01 January 2018 - 15:56. |
#53
Posted 01 January 2018 - 15:55
Kroghy, on 01 ianuarie 2018 - 15:50, said:
Nu exista masina care nu se strica. Japonezele se strica chiar mai des decat europenele si de asta nu le mai vezi dupa un rulaj de 150-200 mii km pt. ca sunt deja la casat. Asta in conditiile in care au si tehnologii mai slabe tocmai ca sa nu se strice si tot nu le iese. De ce nu te apuci de stand-up comedy? |
#54
Posted 01 January 2018 - 15:55
Kroghy, on 01 ianuarie 2018 - 15:50, said:
Nu exista masina care nu se strica. - asta zic toti pana isi iau japoneze haha Japonezele se strica chiar mai des decat europenele si de asta nu le mai vezi dupa un rulaj de 150-200 mii km pt. ca sunt deja la casat. Asta in conditiile in care au si tehnologii mai slabe tocmai ca sa nu se strice si tot nu le iese. Edited by zile_san, 01 January 2018 - 15:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users