Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masini europeene vs japoneze
Last Updated: Jan 06 2018 20:23, Started by
navistar_eagle
, Dec 31 2017 21:23
·
0
#19
Posted 01 January 2018 - 02:58
Mazda, pentru ca e singurul producator care mai face benzinare aspirate de 2.5. Sky Active.
Si pentru ca masinile lor arata bine. Si inca cat de bine! Zoom-zoom. |
#20
Posted 01 January 2018 - 04:36
Pe mine ma atrag asiaticele. Mai ales Honda Civic Type R . E un best-buy in clasa ei. Sper sa mi-o pot permite la un moment dat.
|
#21
Posted 01 January 2018 - 08:54
Eu sut de acord cu ce zice pustiul: nissan Honda, Mitsubishi , Subaru
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eYXnEy1wklc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Benderbut, 01 January 2018 - 08:55. |
#22
Posted 01 January 2018 - 10:15
Problema cu masinile japoneze este ca nu sunt concepute pentru piata europeana. Sunt facute pentru piata japoneza si cea din SUA, de aici si diferenta fata de producatorii europeni. In SUA si Japonia masina este mai mult un obiect si nu o pasiune (cu exceptii, bineinteles) si atunci izolatia fonica si materialele interioare sunt deprioritizate raportate la consumul de combustibil.
Mie imi place fenomentul auto in general asa ca orice masina, oricat de veche sau ieftina, germana, japoneza, chinezeasca sau coreana imi place. Dar pentru viata cotidiana am ales doua europence (dupa ce am avut americana, coreana si japoneza) pentru ca sunt adaptate (si proiectate) pentru drumurile europene. Topurile de fiabilitate par cu diferente mari intre branduri pentru ca scara la care se raporteaza este relativa, insa daca le raportezi la 0 atunci diferentele intre prima si ultimul brand devin nesemnificative. |
#23
Posted 01 January 2018 - 10:34
Japonezele sunt peste europene.
De la europene singurele bune sunt Fiat si Lada. Honda avea in '89 motor de 1.6 aspirat si 160 cp apropo de tehnologia invechita a japonezelor, parca zice cineva mai devreme. Sura: https://www.4tuning....bune-31563.html Alea cu multi de v nici acum nu are decat 110CP din 1.6 aspirat, pana si Alfa Romeo are 120 de cai la 1.6 aspirat. E ca la haine, haine proaste cu eticheta scumpa si la moda Edited by PoeOvidiu, 01 January 2018 - 10:37. |
#24
Posted 01 January 2018 - 10:47
Eu nu aș pune problema care marcă place, ci care model; nu cred că este o marcă să îmi placă modelele cap-coadă, și nu pot spune că îmi plac mai mult europenele decât japonezele. Mai bine întrebai ce model îți place, îl visezi noaptea, ai face orice să ai unul!
|
#25
Posted 01 January 2018 - 10:59
Sincer? Nu va zic. Ca radeti de mine. Dar parca un Frontera 2 in 4 usi. Nu stiu de ce dar ma atrage masina aia. Stiu ca nu e nu stiu ce dar imi place si probabil ca voi lua una in timp. Pacat ca nu se mai fac.
Si imi place sa umblu pe dealuri. Poate de aceea. |
#26
Posted 01 January 2018 - 11:19
navistar_eagle, on 31 decembrie 2017 - 21:23, said:
In opinia voastra care sunt marcile europeene de incredere si cum se relationeaza acestea la marcile japoneze ? Daca v-ati gandi sa va luati o masina , ati alege o marca europeana sau o marca japoneza ? Cam asta cu fiabilitatea... Acum am doua masini, una americana si una europeana. Probabil in 2-3 ani o sa mai ia inca una, tot europeana, pt baiatul cel mare. Nu ca as avea ceva cu cele japoneze... |
#27
Posted 01 January 2018 - 11:25
mie imi plac roscatele alea' cu pistrui ! ... sunt pe gustu' meu !
asa si cu autoturismele ! ...este o "chestiune" de preferinte ! ... Edited by realduc, 01 January 2018 - 11:26. |
#28
Posted 01 January 2018 - 12:09
|
#29
Posted 01 January 2018 - 12:11
#30
Posted 01 January 2018 - 12:11
Clar, europene. De japoneze n-am fost curios si nici nu [cred ca] voi fi vreodata!
|
#31
Posted 01 January 2018 - 12:19
zile_san, on 01 ianuarie 2018 - 12:09, said:
Stii ca pentru Europa nu se mai fabrica Accordul.Pentru ca acest model a avut vanzari foarte slabe in Europa.Raportul pret calitate nu este corect la japoneze.Costa prea mult pentru ce ofera.Stiu, ca fiabilitate, un motor aspirat, pe benzina, japonez, este mai sigur decat unul turbo, de ultima generatie, european.
|
#32
Posted 01 January 2018 - 12:37
yo9hrb, on 31 decembrie 2017 - 22:15, said:
Chevrolet Impala. Anul de gratie 1967. Masinile sunt americane. Altele.... https://jalopnik.com...ckdo-1576732771 Edited by danvlas, 01 January 2018 - 12:39. |
#35
Posted 01 January 2018 - 13:05
Parca mai era un topic deschis cu europene vs japoneze.
|
#36
Posted 01 January 2018 - 13:33
Eu sunt pasionat de acest domeniu de mai bine de 15 ani. In tot acest timp am tot studiat, analizat, comparat, condus cat de multe masini am putut (de la Dacia Liberta, la Clasa S si Toyota FJ Cruiser). Si in tot acest timp nici o marca nu m-a facut sa renunt la a aprecia Volvo pentru modul cum sunt construite, gandite si la cum arata masinile astea (chestie strict subiectiva), dar si la Mercedes. Pentru mine Mercedes nu inseamna manele si cocalari. Inseamna istorie, traditie, inovatie, fler, carisma, eleganta... lucruri care pentru un pasionat de acest domeniu nu pot ramane indiferent. Iar "adevaratii pasionati de masini", te vor intreba ce cd cu manele ai. Ca asta inteleg ei prin Mercedes.
Sunt masini care se cumpara cu sufletul, in cazul meu ar fi cele doua de mai sus sau se cumpara cu mintea, in acest caz fiind vorba de... masini japoneze. Pentru ca, fie ca unora le place sa recunoasca sau nu (sau stiu sau nu), ca fiabilitate masinile japoneze sunt peste cele nemtesti. Inculsiv eu pot confirma acest lucru pentru ca am avut nemteasca si acum am japoneza. Dar vedeti voi, uneori fiabilitatea asta cu care se tot lauda japonezii, nu reprezinta totul la o masina. Degeaba ai o masina fiabila, daca te lasa "rece"in rest. Iar aia cum cum ca masinile japoneze nu au tehnologii, e o mare, dar mare prostie. Din nou, cine are chef sa analizeze, bine. Cine nu, sa creada ce vrea. Sa oferi un motor aspirat la performantele unui motor supraalimentat (vezi Sky Active by Mazda), sa oferi 2000 cmc aspirat si sa "scoti" 240 CP si ani de zile sa fii etalonul acestui tip de motor (Honda S200), sa oferi primul hibrizi si concurenta nemteasca sa ii inteleaga potentialul dupa mai bine de 10 ani (Toyota Prius, in conditiile in care multi nici nu ii stiu modul de functionare)), sa ai in serie primul automobil pe hidrogen cand concurenta se lauda cu hibrizi performanti (Toyota Mirai), sa colaboreze cu tine concurenta nemteasca facand masini un constructor de volum si unul premium (BMW & Toyota), sa ai ditamai scandalul cu franele si totusi vanzarile si imaginea brandului tau sa nu fie prea sifonate, pentru ca clientii au in continuare incredere in tine (Toyota) si multe altele... ei bine, domnilor, astea nu se obtin din pix, nu se obtin peste noapte si nici intamplator. Dar ce este cel mai amuzant este ca toti constructorii chiar se inteleg bine unii cu altii (de-asta avem tot felul de alinate si parteneriate), spre deosebite de "fanii" inraiti care se injura unii pe altii la orice colt. Deci acest versus e cat se poate de subiectiv si tine de fiecare individ in parte care e mai "tare din parcare". Edited by LauCalin, 01 January 2018 - 13:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users