Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Dacia Logan - probleme la directie

- - - - -
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#37
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016

 andreic, on 30 decembrie 2017 - 23:11, said:

Nu mai putem conduce fara esp Posted Image
Cred ca m-ai inteles gresit; nu supralicitez importanta acestui sistem si nici nu spun ca e musai sa aiba toate masinile. Nici eu nu am pe Logan si nu ma plang de asta; ma adaptez la ce am.
Traducere; in conditiile date, nu s-ar fi mai plans se subvirare, daca ar fi avut o masina dotata cu ESP; ata si nimic mai mult.

Edited by iancuMIC, 31 December 2017 - 11:49.


#38
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

 iancuMIC, on 31 decembrie 2017 - 11:48, said:

Cred ca m-ai inteles gresit; nu supralicitez importanta acestui sistem si nici nu spun ca e musai sa aiba toate masinile. Nici eu nu am pe Logan si nu ma plang de asta; ma adaptez la ce am.
Traducere; in conditiile date, nu s-ar fi mai plans se subvirare, daca ar fi avut o masina dotata cu ESP; ata si nimic mai mult.
http://www.infobazar...unctioneaza-ESP

#39
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017
omologat by Dacia Renault :
La Logan presiunile in pneuri, mentionate de producator sunt:
- La motoarele pe benzina (fata/spate):
roti de 14: 2 / 2
roti de 15, inclusiv aliaj: 1,9 / 2,1

- La diesel (fata/spate):
roti de 14: 2 / 2
roti de 15: 2 / 2,2

La cald presiunea creste cu 0,2 - 0,3 bari

#40
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

 ldpe, on 31 decembrie 2017 - 11:57, said:

omologat by Dacia Renault :
La Logan presiunile in pneuri, mentionate de producator sunt:
- La motoarele pe benzina (fata/spate):
roti de 14: 2 / 2
roti de 15, inclusiv aliaj: 1,9 / 2,1

- La diesel (fata/spate):
roti de 14: 2 / 2
roti de 15: 2 / 2,2

La cald presiunea creste cu 0,2 - 0,3 bari
goala sau cu pasageri in ea si cu portbagajul plin ?

#41
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
E de la suprafata de rulare cu mazga , anvelope proaste , presiune prea mare in roti , sofer diliu care se crede pe pista la formula 1 cu un pricajit de Slogan .
Sfat : adapteaza vitaeza conditiilor de drum , nu brusca autovehicolul in curbe , puneti burete pe talpa bocancului , uita ca exista masini de curse !

#42
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016

 navistar_eagle, on 31 decembrie 2017 - 11:52, said:

Mi-ai dat tema sa inteleg cum functioneaza ESP ul sau doar m-ai citat la intamplare?

Quote

Sistemul actioneaza asupra masinii doar atunci când detecteaza abateri de la directia de mers pe care o doreste soferul. Aceste cazuri sunt des întâlnite[...] în cazul supravirarii sau a subvirarii, acvaplanarii, etc...
Eu am spus altceva?

#43
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017

 navistar_eagle, on 31 decembrie 2017 - 12:03, said:

goala sau cu pasageri in ea si cu portbagajul plin ?
Sincer eu asa le folosesc de 10 ani aproximativ ca e goala ca e plina . Verificare la presiune fac lunar , am luat un compresor la 12v si un manometru digital pe care l-am "etalonat" dupa cel de la vulcanizare , are 0,2 bari in minus , eu trebuie sa pun in plus fata de valoarea citita si culmea functioneaza exceptional .

Altele :
Cand foloseam Continentalul de prim montaj , dupa 9 ani am simtit ca fuge roata care era pe raza mica a cercului la plecare de pe loc, in curbe sens giratoriu etc . Dupa ce am trecut in vara pe Michelin CC a disparut total , cred ca s-a plastifiat cauciucul dupa 9 ani de stat in soare/frig . Conti nu este un cauciuc slab dar totusi timpul isi spune cuvantul. Sincer eu o calc, nu stau sa o menajez , circul intre 3 si 4 mii rpm , e benzinar si nu stau sa-i curat oua , se strica...aia e , il reparam.

Edited by ldpe, 31 December 2017 - 12:30.


#44
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

 ldpe, on 31 decembrie 2017 - 12:28, said:

Sincer eu asa le folosesc de 10 ani aproximativ ca e goala ca e plina . Verificare la presiune fac lunar , am luat un compresor la 12v si un manometru digital pe care l-am "etalonat" dupa cel de la vulcanizare , are 0,2 bari in minus , eu trebuie sa pun in plus fata de valoarea citita si culmea functioneaza exceptional .
Dar Loganul nu are un sistem automat pt asa ceva, ca sa nu mai faci tu pe mecanicul ?
Ceva de genul: http://e-automobile....-roti-tpms.html

#45
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 nordest_om, on 30 decembrie 2017 - 21:11, said:

Cum adica trage doar o roata?? Dezvolta un pic te rog!

Lasa fata cu o roata in aer...si o sa vezi daca o mai misti de pe loc :).

#46
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 navistar_eagle, on 31 decembrie 2017 - 15:07, said:

Dar Loganul nu are un sistem automat pt asa ceva, ca sa nu mai faci tu pe mecanicul ?
Ceva de genul: http://e-automobile....-roti-tpms.html
In 2006 nu se monta asa ceva pe slogan ; doar astea noi din 2017 au .

#47
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Initiatorul nu are nici mcar servodirectie si discutati de ESP, senzori de presiune Posted Image ..

Edited by bumpocbum, 31 December 2017 - 15:27.


#48
Vladuut

Vladuut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 16.03.2013

 bumpocbum, on 31 decembrie 2017 - 15:26, said:

Initiatorul nu are nici mcar servodirectie si discutati de ESP, senzori de presiune Posted Image ..

nici bocanci n-am, dar unii tot imi recomanda diverse lucruri ca sa nu mai fie asa de greu..
@baxon: cuvinte aruncate fara rost, probabil esti unul dintre cei care sustine faptul ca o masina din '95 e mai buna ca o masina noua, fie ea si Logan, ca normal, nici nu se poate compara. decat sa mergi pe jos, merge si un logan sa-ti faci treaba cu el, fie el si pricajit saracu'.

Edited by Vladuut, 31 December 2017 - 17:29.


#49
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009

 bumpocbum, on 31 decembrie 2017 - 15:12, said:


Lasa fata cu o roata in aer...si o sa vezi daca o mai misti de pe loc Posted Image.
Ai auzit de diferential?

#50
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017

 navistar_eagle, on 31 decembrie 2017 - 15:07, said:

Dar Loganul nu are un sistem automat pt asa ceva, ca sa nu mai faci tu pe mecanicul ?
Pot sa montez daca vreu DAR costa foarte mult pentru ce face mai ales ca nu am soft asa ca trebuie sa cumpar senzori cu soft pentru android , in bord sa montez costa cat nu face . Si cireasa de pe tort : senzorii este rocomandat sa se schimbe odata cu schimbarea amvelopei ! ( nu se refera la iarna/vara , ci la perioada de garantie, in jur de 4-5 ani) si daca vrei originali ....iti spun eu , ori ii lasi pe cei vechi ce vor incepe sa dea erori ori nu mai pui .
Si daca as avea asa ceva unde e placerea sa mai surubaresc la Logan ?Posted Image
Daca senzorul arata presiune joasa tot trebuie sa te murdaresti sa pui furtunul la roata .
De cand am masina deja vad pe guma ca ceva nu este in ordine , o verific si daca trebuie mai completez cu aer
Cel mai mult imi place la cea mare, are autoumflare in mers , asta e pentru cand pierzi aderenta in noroi de exemplu sa dai drumul din cabina dupa care aduci la normal la 12-14 bari
Loganasul meu deja a ingropat doua straine , vecini de-ai mei care au km facuti cam tot cat am eu , unul cu o cutie automata pe g4 , ghiveci, si altul cu injectoarele pe Passat pd schimba unul se duc doua , celebrul motor de 2000 , vrea sa-l vanda dar pe cat primeste ia o lada de bere.

Edited by ldpe, 31 December 2017 - 18:17.


#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 DannyMC, on 31 decembrie 2017 - 17:29, said:

Ai auzit de diferential?

Blocant da. LSD sau ... Nu e cazul. Mai degraba un Xdrive sau ceva de genul, ESP mai avansat care sa franeze roata care pierde aderenta si trimite cuplu la cealalta, EDL, etc... Dar sunt basme pentru loganul din discutie.

Degeaba ai aderenta pe o roata ca e inutila....daca cealalta aluneca in gol...

Edited by bumpocbum, 31 December 2017 - 19:37.


#52
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009
Toate transmisiile au diferential! Chiar si alea de pe Logan! Care face posibila rotatia cu viteze diferite a rotilor motoare. Dar asta nu inseamna ca trage doar o roata!

 bumpocbum, on 30 decembrie 2017 - 20:52, said:

In plus de asta pe fata trage doar o roata....

Edited by DannyMC, 31 December 2017 - 19:51.


#53
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,619
  • Înscris: 07.02.2003

 fqx, on 31 decembrie 2017 - 01:06, said:

se face dupa cum zice producatorul:).
Iar eu exact ce zice si producatorul am spus cu alte cuvinte... Posted Image Am experienta de peste 30 ani cu presiunile la roti... si nu plec la drum daca ma stiu cu rotile nealiniate in pamametri.
Chiar ma intereseaza treaba aia cu 3.2 bari, cand poti da-mi imag sau link... nu de alta dar presiunea asta e mai mare decat maxima recomandata de fabricantii de roti pentru turisme, de aia te-am intrebat ce masina ai ca daca e furgoneta atunci intra la alta clasa de presiuni si sarcina, 3, 4 bari e ceva normal la ele, la turisme nu.

 ldpe, on 31 decembrie 2017 - 11:57, said:

La cald presiunea creste cu 0,2 - 0,3 bari
Corect. De aia se fac la rece presiunile, se ia in calcul si dilatarea termica in mers care insa nu e mai mare de 0.2 in practica (masurat). Iarna cand temperaturile scad cu cate 10 grade presiunile trebuie refacute. Am vazut unii la stop odata ziceai ca au pana, aveau presiunea facuta vara si nu au mai umblat... sa vezi la prima groapa calumea cu sparge janta de aliaj...

Edited by andreic, 01 January 2018 - 10:38.


#54
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011

 ldpe, on 31 decembrie 2017 - 11:57, said:

omologat by Dacia Renault :
La Logan presiunile in pneuri, mentionate de producator sunt:
- La motoarele pe benzina (fata/spate):
roti de 14: 2 / 2
roti de 15, inclusiv aliaj: 1,9 / 2,1

- La diesel (fata/spate):
roti de 14: 2 / 2
roti de 15: 2 / 2,2

La cald presiunea creste cu 0,2 - 0,3 bari

Și la benzinare echipate cu roți de 15 presiunile recomandate  sunt tot 2 bari pe față și 2,2 bari pe spate. Să mă anunți dacă nu mă crezi, că o să-ți pun o poză cu plăcuța indicatoare a presiunilor de pe portiera Golănelului meu cu motor 1,4MPI.
De altfel și în manualul de utilizare al mașinii sunt trecute aceleași presiuni.

Edited by flomelomanul, 01 January 2018 - 12:29.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate