Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan - probleme la directie
#37
Posted 31 December 2017 - 11:48
andreic, on 30 decembrie 2017 - 23:11, said:
Nu mai putem conduce fara esp Traducere; in conditiile date, nu s-ar fi mai plans se subvirare, daca ar fi avut o masina dotata cu ESP; ata si nimic mai mult. Edited by iancuMIC, 31 December 2017 - 11:49. |
#38
Posted 31 December 2017 - 11:52
iancuMIC, on 31 decembrie 2017 - 11:48, said:
Cred ca m-ai inteles gresit; nu supralicitez importanta acestui sistem si nici nu spun ca e musai sa aiba toate masinile. Nici eu nu am pe Logan si nu ma plang de asta; ma adaptez la ce am. Traducere; in conditiile date, nu s-ar fi mai plans se subvirare, daca ar fi avut o masina dotata cu ESP; ata si nimic mai mult. |
#39
Posted 31 December 2017 - 11:57
#40
Posted 31 December 2017 - 12:03
#41
Posted 31 December 2017 - 12:14
E de la suprafata de rulare cu mazga , anvelope proaste , presiune prea mare in roti , sofer diliu care se crede pe pista la formula 1 cu un pricajit de Slogan .
Sfat : adapteaza vitaeza conditiilor de drum , nu brusca autovehicolul in curbe , puneti burete pe talpa bocancului , uita ca exista masini de curse ! |
#42
Posted 31 December 2017 - 12:14
navistar_eagle, on 31 decembrie 2017 - 11:52, said: Mi-ai dat tema sa inteleg cum functioneaza ESP ul sau doar m-ai citat la intamplare?Quote Sistemul actioneaza asupra masinii doar atunci când detecteaza abateri de la directia de mers pe care o doreste soferul. Aceste cazuri sunt des întâlnite[...] în cazul supravirarii sau a subvirarii, acvaplanarii, etc... |
#43
Posted 31 December 2017 - 12:28
navistar_eagle, on 31 decembrie 2017 - 12:03, said:
goala sau cu pasageri in ea si cu portbagajul plin ? Altele : Cand foloseam Continentalul de prim montaj , dupa 9 ani am simtit ca fuge roata care era pe raza mica a cercului la plecare de pe loc, in curbe sens giratoriu etc . Dupa ce am trecut in vara pe Michelin CC a disparut total , cred ca s-a plastifiat cauciucul dupa 9 ani de stat in soare/frig . Conti nu este un cauciuc slab dar totusi timpul isi spune cuvantul. Sincer eu o calc, nu stau sa o menajez , circul intre 3 si 4 mii rpm , e benzinar si nu stau sa-i curat oua , se strica...aia e , il reparam. Edited by ldpe, 31 December 2017 - 12:30. |
#44
Posted 31 December 2017 - 15:07
ldpe, on 31 decembrie 2017 - 12:28, said:
Sincer eu asa le folosesc de 10 ani aproximativ ca e goala ca e plina . Verificare la presiune fac lunar , am luat un compresor la 12v si un manometru digital pe care l-am "etalonat" dupa cel de la vulcanizare , are 0,2 bari in minus , eu trebuie sa pun in plus fata de valoarea citita si culmea functioneaza exceptional . Ceva de genul: http://e-automobile....-roti-tpms.html |
#45
Posted 31 December 2017 - 15:12
#46
Posted 31 December 2017 - 15:18
navistar_eagle, on 31 decembrie 2017 - 15:07, said:
Dar Loganul nu are un sistem automat pt asa ceva, ca sa nu mai faci tu pe mecanicul ? Ceva de genul: http://e-automobile....-roti-tpms.html |
|
#47
Posted 31 December 2017 - 15:26
Initiatorul nu are nici mcar servodirectie si discutati de ESP, senzori de presiune ..
Edited by bumpocbum, 31 December 2017 - 15:27. |
#48
Posted 31 December 2017 - 17:26
bumpocbum, on 31 decembrie 2017 - 15:26, said:
Initiatorul nu are nici mcar servodirectie si discutati de ESP, senzori de presiune .. nici bocanci n-am, dar unii tot imi recomanda diverse lucruri ca sa nu mai fie asa de greu.. @baxon: cuvinte aruncate fara rost, probabil esti unul dintre cei care sustine faptul ca o masina din '95 e mai buna ca o masina noua, fie ea si Logan, ca normal, nici nu se poate compara. decat sa mergi pe jos, merge si un logan sa-ti faci treaba cu el, fie el si pricajit saracu'. Edited by Vladuut, 31 December 2017 - 17:29. |
#49
Posted 31 December 2017 - 17:29
#50
Posted 31 December 2017 - 18:14
navistar_eagle, on 31 decembrie 2017 - 15:07, said:
Dar Loganul nu are un sistem automat pt asa ceva, ca sa nu mai faci tu pe mecanicul ? Si daca as avea asa ceva unde e placerea sa mai surubaresc la Logan ? Daca senzorul arata presiune joasa tot trebuie sa te murdaresti sa pui furtunul la roata . De cand am masina deja vad pe guma ca ceva nu este in ordine , o verific si daca trebuie mai completez cu aer Cel mai mult imi place la cea mare, are autoumflare in mers , asta e pentru cand pierzi aderenta in noroi de exemplu sa dai drumul din cabina dupa care aduci la normal la 12-14 bari Loganasul meu deja a ingropat doua straine , vecini de-ai mei care au km facuti cam tot cat am eu , unul cu o cutie automata pe g4 , ghiveci, si altul cu injectoarele pe Passat pd schimba unul se duc doua , celebrul motor de 2000 , vrea sa-l vanda dar pe cat primeste ia o lada de bere. Edited by ldpe, 31 December 2017 - 18:17. |
#51
Posted 31 December 2017 - 19:33
DannyMC, on 31 decembrie 2017 - 17:29, said:
Ai auzit de diferential? Blocant da. LSD sau ... Nu e cazul. Mai degraba un Xdrive sau ceva de genul, ESP mai avansat care sa franeze roata care pierde aderenta si trimite cuplu la cealalta, EDL, etc... Dar sunt basme pentru loganul din discutie. Degeaba ai aderenta pe o roata ca e inutila....daca cealalta aluneca in gol... Edited by bumpocbum, 31 December 2017 - 19:37. |
|
#52
Posted 31 December 2017 - 19:47
Toate transmisiile au diferential! Chiar si alea de pe Logan! Care face posibila rotatia cu viteze diferite a rotilor motoare. Dar asta nu inseamna ca trage doar o roata!
bumpocbum, on 30 decembrie 2017 - 20:52, said:
In plus de asta pe fata trage doar o roata.... Edited by DannyMC, 31 December 2017 - 19:51. |
#53
Posted 01 January 2018 - 01:27
fqx, on 31 decembrie 2017 - 01:06, said:
se face dupa cum zice producatorul:). Chiar ma intereseaza treaba aia cu 3.2 bari, cand poti da-mi imag sau link... nu de alta dar presiunea asta e mai mare decat maxima recomandata de fabricantii de roti pentru turisme, de aia te-am intrebat ce masina ai ca daca e furgoneta atunci intra la alta clasa de presiuni si sarcina, 3, 4 bari e ceva normal la ele, la turisme nu. ldpe, on 31 decembrie 2017 - 11:57, said:
La cald presiunea creste cu 0,2 - 0,3 bari Edited by andreic, 01 January 2018 - 10:38. |
#54
Posted 01 January 2018 - 12:28
ldpe, on 31 decembrie 2017 - 11:57, said: Și la benzinare echipate cu roți de 15 presiunile recomandate sunt tot 2 bari pe față și 2,2 bari pe spate. Să mă anunți dacă nu mă crezi, că o să-ți pun o poză cu plăcuța indicatoare a presiunilor de pe portiera Golănelului meu cu motor 1,4MPI. De altfel și în manualul de utilizare al mașinii sunt trecute aceleași presiuni. Edited by flomelomanul, 01 January 2018 - 12:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users