Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan - probleme la directie
#1
Posted 30 December 2017 - 20:40
Salut, deschid si eu un topic aici in speranta sa mai cer ceva pareri in legatura cu o Dacia Logan, an 2006, 1.4MPI, fara servo-directie.
Problema se manifesta in felul urmator: cand intram intr-un giratoriu sa o curba mai stransa in treapta a doua si viram stanga de volan, iar dupa acceleram rapid, simteam cum masina derapeaza, fuge, ca si cum ar pierde aderenta. Desi nu auzeam o bataie, m-am dus la un service, mi s-a spus ca este caseta de directie. Zis si facut, schimbat cu caseta de directie cu una noua (general ricambi) + montat capete de bara noi - lemfoder. Desigur, a facut facuta si geometria, insa acum vine marea problema: masina se comporta la fel ca inainte de schimbarea cutiei, mecanicul spunand ca nu ar fi de la caseta, aceasta avand bataie atunci cand a fost urcata sus pe elevator si a fost verificata articulatia si ar fi de la altceva (DAR DE LA CE??). Volanul este destul de moale (insa ma gandesc si ca asa ar trebui sa fie, fiind fara servo masina), insa daca iau un viraj si il dau drumul (i-au mana de pe el), isi revine la pozitia initiala (deci banuiesc ca ipoteza ca geometria nu ar fi facuta bine, iese din discutie ?!). Dar asta nu este tot, partea si mai amuzanta de acum vine: vineri dimineata (ieri), cand am pornit si plecat cu masina, am constat cu mirare ca problema nu mai exista, disparuse subit, nu mai prezenta simtomele de mai sus. In aceiasi zi m-am dus si la mecanic sa faca o proba de drum si nu inteleg cum se face, masina nu mai facea deloc cele descrise mai sus, absolut deloc. Seara, plecand iar cu masina, normal si cum era de asteptat (sau nu)... simtomele au aparut iar. Asa ceva eu nu am mai vazut, nu inteleg cum este posibil ca ele sa existe pana la un anumit punct, dar cand trebuie sa merg cu ea sa ii faca o proba de drum, nu mai are nimic. Parca ma trolleaza, isi bate 'joc' de mine. Am mai fost la un service sa fac o constatare (dupa montarea casetei) si mi s-a spus ca ar fi flansele. Nici nu stiu ce sa mai cred, ar putea fi posibil ? De acum cu siguranta nu o sa mai stiu vreodata daca a fost caseta sau nu cu adevarat si de asta imi este cel mai ciuda. Ca si idee, cauciucurile de pe fata sunt noi, hankook, de anul asta. Nu stiu ce sa mai fac, asa ca daca are cineva vreo idee sau sugestie, il rog sa lase un comentariu.. Edited by Vladuut, 30 December 2017 - 20:42. |
#2
Posted 30 December 2017 - 20:44
eu cred ca e din cauciucuri plus aderenta slaba care e perfect normala pe vremea asta. si de aia cand e asfaltul mai alunecos fuge si cand e uscat nu mai fuge .
ce inseamna la tine accelerat rapid? bagi piciorul in ea sau pur si simplu mergi normal?! |
#4
Posted 30 December 2017 - 20:47
in primul rand caseta de directie nu are astfel de simptome ever,au vrut sa-ti ia banii pue si simplu.as inclina catre discul de ambreiaj.
|
#5
Posted 30 December 2017 - 20:48
Are treaba cu temperatura de afara ? La frig derapeaza ? Asfalt uscat, ud, inghetat, praf pe el ? Eu asa pateam din cauza anvelopelor....
Apropo foloseste anvelope de acelas fel pe toate rotile. Sa vezi cum face dusterul cu anvelope conti pe spate si crossclimate pe fata in 4x4 .. Edited by bumpocbum, 30 December 2017 - 20:49. |
#6
Posted 30 December 2017 - 20:48
bossake, on 30 decembrie 2017 - 20:44, said:
eu cred ca e din cauciucuri plus aderenta slaba care e perfect normala pe vremea asta. si de aia cand e asfaltul mai alunecos fuge si cand e uscat nu mai fuge . ce inseamna la tine accelerat rapid? bagi piciorul in ea sau pur si simplu mergi normal?! 'bagat piciorul in ea', ca altfel nu mi-as fi dat seama. ce ar putea fi de la cauciucuri, din moment ce sunt noi ? pasilla, on 30 decembrie 2017 - 20:44, said:
De cat timp conduci acea masina ? + sau - 3 ani, desi nu vad relevanta ? bumpocbum, on 30 decembrie 2017 - 20:48, said:
Are treaba cu temperatura de afara ? La frig derapeaza ? Asfalt uscat, ud, inghetat, praf pe el ? Eu asa pateam din cauza anvelopelor.... simtomele au aparut anul acesta in sezonul rece. pai sunt NOI, ce ar putea sa aiba, fir-ar ele sa fie, ca tocmai asta a fost ideea cand le-am luat, am zis sa nu fie nici ceva ieftineala, nici cele mai scumpe.. nu cred ca in perioada asta exista asfalt uscat in adevaratul sens in al cuvantului, vremea de afara nu fiind una tocmai favorabila. Edited by Vladuut, 30 December 2017 - 20:52. |
#7
Posted 30 December 2017 - 20:52
Spatele e mai usor si aluneca daca ai anvelope vechi. In plus de asta pe fata trage doar o roata....
Edited by bumpocbum, 30 December 2017 - 20:53. |
#8
Posted 30 December 2017 - 20:53
"masina derapeaza, fuge, ca si cum ar pierde aderenta."
Nu vad legatura intre fuga si caseta de directie ... Manifestari cunoscute: - troncaneli (batai) metalice peste denivelari, drum prost, viraje peste linii de tramvai, etc - vibratii pronuntate (anormale) in coloana de directie atunci cind rotile intimpina o forta contrara pe sol , vibratii coroborate sporadic cu aceelasi tip de zgomot metalic; - joc transversal la cremaliera casetei, care poate fi identificat (manual) cu masina suspendata si rotile bracate. Se stie de problemele ca castele mecanice , s-au schimbat si 3 pana sa ajunga la una buna. Edited by ldpe, 30 December 2017 - 20:55. |
#9
Posted 30 December 2017 - 20:54
Vladuut, on 30 decembrie 2017 - 20:48, said:
+ sau - 3 ani, desi nu vad relevanta ? Pai are relevanta mare. Cat ai condus, si in ce sezon? E oarecum normal sa pierzi aderenta pe asfalt umed, in viraj si acceleratia blana. Dar depinde de viraj, depinde puterea masinii, de cauciucuri. La prima vedere, cred ca ai atins limitele anvelopelor. Care sunt sub asteptarile tale pe ploaie. Edited by r629935, 30 December 2017 - 20:56. |
#10
Posted 30 December 2017 - 20:54
Vladuut, on 30 decembrie 2017 - 20:48, said:
+ sau - 3 ani, desi nu vad relevanta ? Pot fi anvelopele. Nu conteaza cat ai dat pe ele. Vezi daca problemele apar in anumite conditii meteo. Edited by pasilla, 30 December 2017 - 20:56. |
|
#11
Posted 30 December 2017 - 20:55
ldpe, on 30 decembrie 2017 - 20:53, said:
"masina derapeaza, fuge, ca si cum ar pierde aderenta." Nu vad legatura intre fuga si caseta de directie ... am scris in primul post detaliat, daca tu doar asta ai extras si spui ca nu vezi legatura este ok, multumesc pentru raspuns. nu am spus ca le STIU PE TOATE, am explicat tot ce am facut pana acum exact cum s-au intamplat ele. |
#12
Posted 30 December 2017 - 20:57
Probabil ca pierzi aderenta pe roata care trage, spatele aluneca si impinge...ceva de genul.
|
#13
Posted 30 December 2017 - 20:57
off:
- masina nu derapeaza de la caseta de directie! - caseta ricarbi nu e noua, e reconditionata! dar e ca si una noua, o sa te tina bine. on: ai prins un asfalt cu ceva mizerie pe elsi masina a derapat! .. iarna nu-i ca vara, ne-a invatat pe noi un betiv celebru! |
#14
Posted 30 December 2017 - 20:59
bumpocbum, on 30 decembrie 2017 - 20:57, said:
Probabil ca pierzi aderenta pe roata care trage, spatele aluneca si impinge...ceva de genul. probabil, m-am gandit si la asta, dar am spus ca totusi sa mai cer o parere de la persoane care au patit sau vazut ceva asemanator.. richi_e, on 30 decembrie 2017 - 20:57, said:
off: - masina nu derapeaza de la caseta de directie! - caseta ricarbi nu e noua, e reconditionata! dar e ca si una noua, o sa te tina bine. on: ai prins un asfalt cu ceva mizerie pe elsi masina a derapat! .. iarna nu-i ca vara, ne-a invatat pe noi un betiv celebru! pai si sa fi prins acest asfalt de mai multe ori si odata sa fi avut norocul sa nu o mai fi facut ?! intreb si eu, daca tot e sa discutam.. r629935, on 30 decembrie 2017 - 20:54, said:
La prima vedere, cred ca ai atins limitele anvelopelor. Care sunt sub asteptarile tale pe ploaie. despre ce ploaie discutam aici ? Edited by Vladuut, 30 December 2017 - 21:03. |
#15
Posted 30 December 2017 - 21:01
Bani aruncati aiurea, pe caseta.
Quote cand intram intr-un giratoriu sa o curba mai stransa in treapta a doua si viram stanga de volan, iar dupa acceleram rapid, simteam cum masina derapeaza, fuge, ca si cum ar pierde aderenta. Cine te a invatat sa bagi piciorul puternic in acceleratie in curba stransa, te-a invatat prost. Quote Efectul subvirator al automobilului, apărut în timpul tracțiunii, poate fi diminuat prin simpla ridicare a piciorului de pe pedala de accelerație. Astfel, toată aderența dintre anvelope și calea de rulare va fi utilizată pentru schimbarea direcție de deplasare. Mai mult, viteza automobilului se va reduce treptat eliminându-se astfel riscul apariției subvirării |
|
#16
Posted 30 December 2017 - 21:11
#17
Posted 30 December 2017 - 21:14
Si Loganul meu derapeaza in giratoriu, mai mult de fata, si in special seara cand este mazga.
Am rezolvat problema cu tragerea franei de mana si accelerat puternic. In felul asta patineaza doar spatele, controlat |
#18
Posted 30 December 2017 - 21:16
Vladuut, on 30 decembrie 2017 - 20:55, said:
daca tu doar asta ai extras si spui ca nu vezi legatura este ok, multumesc pentru raspuns. Ti-am expus ce inseamna o caseta cu probleme , eventual poti sa le memorezi si sa sti pe viitor. Cand nu sti exact ce are intri pe formul Logan si cauti , e mai ieftin decat sa sari cu banii la mecanici . Singura solutie care merita luata in considerare la logan este : - montare caseta servo sh - montare bara stabilizatoare , conteaza foarte mult , merita banii Deci , recapitulam, daca tot ai bagat bani in caseta merita sa pui un sh servo . La tine e problema de gume si bocanc mare. Edited by ldpe, 30 December 2017 - 21:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users