Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Conectare sistem supraveghere
Last Updated: Jan 02 2018 20:51, Started by
mihai_costea
, Dec 30 2017 19:56
·
0
#1
Posted 30 December 2017 - 19:56
Salutare.
Saptamana trecuta mi-am cumparat si eu sistemul de supraveghere din imagini + o camera pentru exterior care nu apare in poza. L-am instalat. Totusi intampin o mica problema la conectarea acestuia la retea. Sau mai bine spus la conectarea mea la el de pe retea sau din afara ei. Am facut setarile in DVR, am facut setarile in router, dar in momentul in care incerc sa ma conectez prin adresa de ip + :port, primesc eroarea din poze. In DVR testul de retea este ok. Totusi nu reusesc sa ma conectez la el de pe laptop sau alt pc. Ce anume gresesc? Acum sunt acasa, l-am luat cu mine, dar acasa am alta retea si nu am ip static cum am la sediul firmei. Ps.: Sunt poze facute cu telefonul deoarece postarea o fac de acasa, nu de pe laptop-ul respectiv. Era mai simplu sa fac asta decat sa trimit SS pe mail. Ps.2: Cum as putea roti imaginile o data uploadate? Pe calculatorul meu acestea sunt rotite, se vad bine. Dupa ce le uploadez se vad cu, capul in jos. Va multumesc anticipat! Attached FilesEdited by mihai_costea, 30 December 2017 - 19:58. |
#2
Posted 30 December 2017 - 20:06
IP de la Telekom e IP public fix?
Incearca de pe ping.eu sa faci si port check. Edited by radu2014, 30 December 2017 - 20:07. |
#4
Posted 30 December 2017 - 20:22
Mai intai, rade "nereusita" cu "External Host" din forwarding. Si pune si tu niste poze fara sa-ti bati joc de ochii altora.
|
#5
Posted 30 December 2017 - 21:35
dexterash, on 30 decembrie 2017 - 20:22, said:
Mai intai, rade "nereusita" cu "External Host" din forwarding. Si pune si tu niste poze fara sa-ti bati joc de ochii altora. In calculatorul meu pozele nu sunt cu capul in jos. Nu stiu ce sa le fac. Dupa ce le uploadez apar intoarse Incerc inca o uploadare acum.... Daca va uitati la poza a doua, screen-ul, se vede foarte mic, ca poza atasata este cu capul in jos chiar daca in folder nu este asa. Chiar nu stiu ce sa-i fac si imi cer scuze. radu2014, on 30 decembrie 2017 - 20:06, said:
IP de la Telekom e IP public fix? Incearca de pe ping.eu sa faci si port check. Este si o imagine in care am dat port check la unul din porturi. Toate sunt open pe ping.eu. Attached FilesEdited by mihai_costea, 30 December 2017 - 21:39. |
#6
Posted 02 January 2018 - 20:51
Salut.
Revin cu noutati: Am schimbat portul http cu 8123. Am intrat in routerul de acasa, pe reteaua telekom, cu ip dinamic. Am cautat DMZ, am adaugat ip-ul pe care l-am modificat si in setarile DVR-ului, de data asta am pus 192.168.1.88 (cel de acasa fiind de tipul 192.168.1.x). Atasez o poza cu dovada faptului ca portul apare activ. Problema e ca nu pot sa ma conectez cu adresa asta de ip + port. pingeu.png 56.12K 9 downloads pingeu1.png 54.22K 9 downloads Daca incerc sa scriu http://109.98.245.107:8123 sau http://109.98.245.107:8101 in browser, imi da eroare. Nu ajung in fereastra de log in nici cum. nume.png 23.47K 8 downloads in schimb, daca incerc sa intru prin adresa de ip setata la nvr, si anume 192.168.1.88:8123, ajung in fereastra log in dar primesc urmatoarea eroare. 11131.png 35.49K 10 downloads Deci nu-mi explic ce inseamna acea eroare si de ce nu ma pot conecta cu adresa de ip locala (109.98.245.107), nu cea pe care am introdus-o eu. Mersi frumos de interes! Edited by mihai_costea, 02 January 2018 - 20:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users