Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 [email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 

Skoda Superb v3 Ambition 1.4TSI 150CP, 6M

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
227 replies to this topic

#37
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008

View PostYOUR_GOD, on 30 decembrie 2017 - 10:44, said:

...Conduc calm (asta ca sa nu sune altfel), are motor de 1.6 pe GPL. Nu ma bate niciun Diesel la consum ....
Scoti sub 8 litri de GPL la drum intins ? Chiar si incarcat full ?

#38
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
La un drum de 430km daca puneam de 80 lei ramaneam fara gaz la 30-40km de casa. Daca puneam de 90lei ajungeam acasa.
Am facut circuitul de vreo 5 ori si consumul mi-a iesit pe gaz 8+%. Regimul de mers era la dus mai alert (in medie 75) si la intors mai lejer din cauza traficului dar cu depasiri multiple pe Valea Oltului.

#39
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View Postflorin71_skoda, on 30 decembrie 2017 - 14:00, said:

Scoti sub 8 litri de GPL la drum intins ? Chiar si incarcat full ?
Eu nu fortez masina. Merg lin. Adormi daca mergi cu mine. La drum intins scot foarte bine. Mixt facusem eu calculul la vreo 8, dar pana in 8.

#40
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostYOUR_GOD, on 30 decembrie 2017 - 10:44, said:

are motor de 1.6 pe GPL. Nu ma bate niciun Diesel la consum si nici nu mori subit daca stai cu motorul pornit in garaj, 10 minute.
Ba cu siguranta te bate... eu am acum consum pe vreo 300 de km medie 3.6/100km, motor diesel 1.5 dci
Probabil la 1.6, mai ales pe GPL, ai undeva spre 10 consum.
Si performantele dinamice sint diferite. Daca calculezi ceva de genul "da, dar GPL e jumate de pret", da, dar consumul e consum, banii sint bani.

Partea cu comparatia intre care te omoara mai repede daca stai cu motorul pornit in garaj, e cam bizara...
Chiar te-ai gandit la asta cand ti-ai ales masina?

#41
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cum ar fi sa o lasam moarta? nu faci nici o economie cu diesel. Eu inainte de benzina am avut diesel, 1.9 tdi am facut cu el multi km. Afara in functie de jante aveam pe el scoteam intre 4.2 si 5.5%.

Cu masina actuala benzina turbo 1.4 tsi, acelasi motor ca si al utilizatorului dar cu alta putere, scot intre 5 si 6 % consum exterior, la mers sustinut. De obicei ajung la destinatie mai rapid decat zice google/waze. Spre exemplu un drum Bucuresti- Baia Mare este de 602 km si este estimat la 8 ore si 10 minute. Eu l-am parcurs acu 3 zile in 7 ore jumate, cu viteza medie de 80km/h si  consum de 5.5%. Ac on mereu nu fac economie.

Diferenta intre un diesel si benzina, e ca eu nu schimb filtru de benzina (e lifetime) ala pe motorina il schimba, si costa 100 ron la revizie. Ala cu diesel are ambreiaj cu volanta masa dubla, costa mai mult decat ambreiajul meu. Ala la diesel, are filtru de particule, care la masinile sh e cum e, eu n-am asa ceva. Motorul meu se incalzeste in 2km la 0 grade temp exterioara de mers in oras, stat si la semafoare. La diesel sa zici ms daca e cald la 5 km.

Avantajele sunt multiple. Eu fac 20.000km pe an (putin peste) si am ales benzina, pentru ca este mai rafinat decat diesel, este mai silentios, iti da senzatia de silentiozitate, te indeamna sa mergi linistit, civilizat, treptele de viteze sunt mai elastice, pot sa sar 2 trepte, frana de motor este mai permisiva, pornirea iarna la 0.1 secunde, fara miros intepator de motorina.

#42
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

View Postunbrutus, on 30 decembrie 2017 - 16:06, said:

Partea cu comparatia intre care te omoara mai repede daca stai cu motorul pornit in garaj, e cam bizara...
Chiar te-ai gandit la asta cand ti-ai ales masina?
Eu am luat masina SH. La mana a doua, ceva pe motorina reprezinta pentru mine risc maxim.
Cand am luat masina m-am gandit la consum, oricum ar fi, a mea pe gaz iese sub Diesel. La drum intins, nici a mea nu mananca 8. In niciun caz. Legat de fum, am avut ocazia sa stau in garaj si cu benzina si cu Diesel. Sa dewa naiba-n ele de motoare, dar Dieselul iti taie gazul in cateva secunde. Cu cat este fumul mai filtrat, cu atat are iuteala mai mare. Nu a fost acesta un criteriu, nu am obiciul sa stau cu nasul in teava de esapament, dar ca idee, inteleg de ce se scot. Motoarele Diesel trebuie sa stea pe camp.

#43
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postserginho74, on 30 decembrie 2017 - 12:02, said:

Am Superbul precedent cu motor 1.6 diesel si 105 cai si este absolut ok masina. Asta in conditiile in care conduc zilnic alte doua masini ale mele care au ~300cp.
150cp, sunt mai mult decat ok pe noul Superb.
e vorba de cuplu, cred ca cea de 105 cai are cuplul mai mare sau cam egal cu cea de 150

View PostBaxon, on 30 decembrie 2017 - 12:27, said:

In Romania in schimb la doar 10 k km pe an, diesel e alegerea majoritatii .
probabil spera toti cand isi cumpara ca se vor construi autostrazi...

#44
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cuplu, a? uita-te la final de video, si la greutatile masinilor, sa nu zici. Nici eu nu am crezut pana nu am condus 1.4 tsi.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OlQbJgz_6Bc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Q5ZCrH40K84?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Deenman, 30 December 2017 - 16:27.


#45
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008

View Postkpk1, on 30 decembrie 2017 - 12:02, said:



Porsche Romania sau VAG au o strategie pentru Romania anti-vanzari. Suntem singura tara care nu poate opta pentru motoare pe benzina mai mari pe un nivel de dotare mediu.
La Superb nu poti pune 1.8TSI pe Ambition.
La Kodiaq nu poti pune 2.0TSI pe Ambition.
Si nici motoare mici nu poti pune pe nivelul de dotare superior. N-ai sa vezi la noi Style cu 1.4TSI
Mi se pare o mare prostie.

Nu te contrazic pentru că aceste detalii nu le cunosc. Dar dacă e așa, mă gândesc că un motiv ar fi că Ro e totuși o țară cu vânzări destul de mici. Astfel că tari precum Rusia, Anglia, Franța, Italia etc. au prioritate și pot fi mai multe variante de configurare disponibile pentru ele.

#46
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

View Postunbrutus, on 30 decembrie 2017 - 11:44, said:

Multi cred ca fac greseala de a compara cu motorul de benzina simplu aspirat, si zic "e mai simpla, mai ieftin de intretinut"
Din pacate motoarele astea gen TSI sint ca cele TDI, Tul vine de la turbina si I de la injectie si intercooler.
TSI nu vinde de la Turbina, Injectie si Intercooler. Inseamna Turbo Stratefied Injection, adica injectie directa si este CEA MAI PROASTA solutie tehnica ce poate fi aleasa pentru un motor turbo pe benzina. Este cea mai ieftina varianta ca sa obtii putere, cu afectarea fiabilitatii. In plus, consumul de pe hartie nu se potriveste deloc cu cel real.  Mai toti producatorii care au mers pe varianta asta au dat gres (inclusiv japonezii) de aceea se revine la variantele traditionale care si-au dovedit in timp fiabilitatea.
Pentru initiator: felicitari pentru alegere, vad ca lumea se orientaza spre benzina in detrimentului fumigenelor diesel. Pe forumul de profil sunt posesori ai acestei motorizari in varianta de echipare aleasa de tine si sunt multumiti de alegere.

Edited by edi10000, 30 December 2017 - 19:26.


#47
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
Sunt doua motive pentru care TSIul se livreaza mai tarziu decat TDI:
ori linia de productie TSI e de capacitate mica.
ori cererea de TSI la nivel de UE e in crestere neasteptat de mare.
Sa astepti dupa un motor cat aproape dupa toata masina e un semnal de alarma in sensul pozitiv si nu cred ca nu si-au previzionat de la bun inceput ritmul livrarilor de TSI.

@LauCalin
Si Bulgaria ce motive mai are ? Asta ma seaca.
Cehia, Polonia, Estonia etc.
In Bulgaria am configurat un Kodiaq Ambition 2.0TSI FWD, in Romania nu poti.
Tot in Bulgaria am configurat Superb Ambition 1.8TSI, in Romania nu poti.
Motorul e cu ~1200 EUR mai mult dar in Romania te obliga la nivelul urmator si sari brusc 4-5000, bani la care nu ai parte de acelasi discount clever pe componente esentiale. Dintr-o data doar acel motor devine prea scump.

Edited by kpk1, 30 December 2017 - 19:27.


#48
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Nu sunt suficiente capacități de producție pentru motoarele pe benzină deoarece producția a fost gândită pentru mașini majoritar diesel cum a fost până acum doi ani. De la dieselgate începând, cererea de motoare diesel a scăzut, iar anul acesta se înregistrează o scădere de peste 9% a cererii pentru aceste motorizări in condițiile in care piata a crescut cu 15%. Cererea de motoare pe benzina a crescut cu peste 20% într-un singur an, restul fiind suplinit de creșterea cererii pentru hibride și electrice. Nici-o producător nu a prevăzut așa ceva.

#49
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postedi10000, on 30 decembrie 2017 - 19:24, said:

TSI nu vinde de la Turbina, Injectie si Intercooler. Inseamna Turbo Stratefied Injection, adica injectie directa si este CEA MAI PROASTA solutie tehnica ce poate fi aleasa pentru un motor turbo pe benzina. Este cea mai ieftina varianta ca sa obtii putere, cu afectarea fiabilitatii. In plus, consumul de pe hartie nu se potriveste deloc cu cel real.  Mai toti producatorii care au mers pe varianta asta au dat gres (inclusiv japonezii) de aceea se revine la variantele traditionale care si-au dovedit in timp fiabilitatea.
Pentru initiator: felicitari pentru alegere, vad ca lumea se orientaza spre benzina in detrimentului fumigenelor diesel. Pe forumul de profil sunt posesori ai acestei motorizari in varianta de echipare aleasa de tine si sunt multumiti de alegere.

Nu prea stii ce vorbesti. Cum sa nu dea rezultate? BMW face turbo pe benzina cu injectie directa de 10 ani si nu mai revine la aspirate cum spui tu ca e tendinta. Tendinta e clar spre turbo benzina cam la orice marca. De la Mercedes, Bmw, Audi pana la Porsche si marci sport.
La putere echivalenta, un tsi, tfsi, whatever i turbo benzina consuma mai putin decat un aspirat clasic .  
Deci "se revine" spui tu doar pt Mazda, ca pana si Honda incepe sa treaca usor la turbo, care Honda se inchina la zeul aspirat. Deci nu generaliza doar prin prisma parerii tale, care e oricum dezinformata.

#50
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
1. Ce legatura au motorizarile BMW cu motorizarile mici turbo de la  VAG?
2. Nu mai citi printre randuri. Nu am spus ca producatorii revin la solutiile traditionale in sensul motor aspirat vs turbo, ci la solutiile tehnice clasice pentru turbo: injectie indirecta, compresor mecanic etc.. Motorizarile mici de 1.0, 1.2, 1.4 aveau de regula doar turbina si injectie directa, ceea ce le afecteaza sesizabil durata de viata. Pe motoarele mai mari: 1.8, 2.0 si peste se merge pe twinchargere, compresoare mecanice cu efecte pozitive asupra fiabilitatii.
3. In afara de 1.0 Ecoboost de la Ford toti producatorii de motorizari mici cu injectie directa au dat chix.
4. Bmw este pe ultimul loc la fiabilitate intre producatorii premium, si cu asta am spus totul.

Edited by edi10000, 30 December 2017 - 20:39.


#51
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Felicitari pentru viitoarea achizitie !
Vad aceleasi discutii pro si contra motoarelor.
Parerea mea e simpla, putini tin o masina mai mult de 150000 km luata de noua, deci de ce fiabilitate vorbim la masini. Inca nu am prea auzit de masini cu fiabilitate asa proasta. Iar la o medie de 10-20 de mii pe an, inseamna cel PUTIN 6-7 ani, (la 10000 pe an = 15 ani...) perioada in care multi schimba masina. Deci ce probleme de fiabilitate vorbim. Sa nu uitam ca un TSI se aseamana mult cu un TDI, poate nu va tine decat 80% din viata unuiTDI si tot e ok.
Romanul gandeste ca romanul, adica sa ajunga masina la mana a 10-a, doar atunci e buna si fiabila.
Daca am fii obisnuiti sa dam masinile la casat ar fii mult mai putine rable in RO.
Ex: inca avem dacii vechi (13**) pe strazi :(.

Revenind la comanda facuta de initiator, cred ca a ales bine. Personal mergeam pe o cutie automata la aceasta masina. Mai nou am inteles ca au cam remediat si aceste cutii cu probleme in trecut...
Multi Km fara neplaceri.

#52
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
@fotbal5, multumesc!
Intr-o lume in care si ce-i fiabil tot se strica chiar nu doream sa risc cu DQ200. Pentru mine automata nu e o necesitate dar mi-as fi dorit-o in conditii de fiabilitate dovedita. Orasul meu e mic si eu merg pe jos in mare parte din timp. In exterior imi place sa conduc si cutia manuala face parte din placere :)

#53
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postedi10000, on 30 decembrie 2017 - 19:24, said:

TSI nu vinde de la Turbina, Injectie si Intercooler. Inseamna Turbo Stratefied Injection,
deci T vine de la Turbo si nu de la... Turbina? :)

View Postcavaliere, on 30 decembrie 2017 - 20:05, said:

care Honda se inchina la zeul aspirat.
Pff cum stim noi sa ne exprimam numai cu ironii si aluzii... nu se inchina la nici un zeu, insa a incercat sa faca motoare fiabile
Si bine face/facea
Ce legatura are asta cu inchinatul si religia nu stiu... de le-ai amestecat asa pe topic de masini.
Cand pui pe langa motor si pompa de injectie de inalta si turbina si intercooler si in curand si filtru particule, se duce naiba fiabilitatea.

Stai sa inceapa problemele cu filtru de particule si la benzina sa vedem discutii si topice... ca pana acum erau in general legate numai de diesel

View PostDeenman, on 30 decembrie 2017 - 16:25, said:

Cuplu, a? uita-te la final de video
m-am uitat la inceput de video, scrie clar, dieselul are 100Nm mai mult cuplu, adica vreo 30%...
Mersi de confirmare

#54
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004

View Postkpk1, on 30 decembrie 2017 - 10:18, said:


Felicitari pentru documentarea despre Superb, la Mazda si Toyota este sensibila discutia cu servisarea lor, mie la o campanie de rechemare la Lexus mi-au stricat cateva elemente la interior, dupa lungi discutii si amenintari cu Toyota Europe, au remediat problema, am mai avut probleme de genul la vechiul Prius. Dar ca si masini nu au fost probleme, doar reparatorii sunt slabi, idem si la Mazda. Avensis nu este atat de slaba, este pe media din segment, dar este mai slaba decat Toyota facute in Japonia.

Da, Insignia este foarte grea, a fost cea mai grea masina din segmentul sau pe respectiva generatie. Motorul de 1.4 in sine nu este prost, doar ca nu poate mai mult la hardughia aia.
In mod curios Lexus CT200h are masa propriie de 1530 Kg pentru varianta mea de echipare, maxima fiind de 1580 pentru cele cu sasiu sport si interior cu scaunele electrice si trapa si cu toate astea are repartitia maselor 60/40 si o dinamica decenta.

Iti doresc tot succesul cu noua masina, dar daca poti, alege o cutie automata buna cu un motor potrivit, iti vei multumi mai tarziu.

Edited by connectorxp, 31 December 2017 - 01:13.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate